بافت مو با موی اضافه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بافت مو با موی اضافه

بافت مو با موی اضافه

اگر دوست دارید برای چند روزی یک تغییر زیبا و جذاب داشته باشید پیشنهاد میکنیم از بافتن موهایتان با مو اضافه حتما استفاده کنید زیرا به دلیل آنکه با رنگ موهای خودتان فرق دارد وقتی هر مدل بافتی بزنید زیبایی بافت را چندین برابر می‌کند. و برای مراسم های مهم و خاص مثل تولد اگر موهای بلندی دارید بدون رنگ کردن موهایتان با گذاشتن موهای اضافه می توانید به مهمانی برويد و شاهد یک تغییر زیبا باشید

بافت مو با موی اضافه چیست؟

این نوع بافت مو که از موهای اضافه برای زیبا دیده تر شدن موها استفاده می شود و در آخر به شما مو جذاب و دخترانه ای زیبا می دهد. این کار تا جایی که بخواهید و دوست داشته باشید می توانید موهایتان را بلند یا کوتاه نگه دارید بستگی به سلیقه شخصی شما نیز دارد. حتی اگ موهای شما اکستنشن از نوع لیزری باشد که راحت تر از بقیه مدل اکستنشن مو است می توانید باز هم بافت با موی اضافه بزنید. در این مرحله می توانید از انواع مو برای به موهای خود استفاده کنید حتی می توانید موهای هم رنگ با موهای خودتان اضافه کنید. اگر از موهای اضافه هم رنگ موهای خودتان استفاده کنید حالت طبیعی تری دارد و نشان نمی دهد که از موی اضافه استفاده کرده ایدو اگر می‌خواهید موهایتان جلوه فانتزی تری داشته باشد می‌توانید از موهای اضافه رنگی استفاده کنید اگ این کار را انجام بدهید در چهره شما تغییری جذاب رخ می دهد و باعث شاداب بودن صورت شما نیز می شود. که امروزه این مدل در جوانان بسیار محبوب است و همه برای یک بار هم که شده امتحان می‌کنند.

بافت موی اضافه را چگونه انجام بدهیم؟

برای بافت موهایتان با موی اضافه باید به سالن هایی که تخصص بافت مو را دارند برويد و اگر وقت رفتن به سالن را ندارید می توانید این کار را در منزل به کمک یک نفر دیگر انجام بدهید.

ابتدا رنگ موی مد نظرتان را انتخاب کنید. سپس باید آن را بر روی سر نصب کنید. برای نصب آن اول برای موی اضافه یک حلقه کوچک درست کنید و قسمتی کمی از مو گره بزنید و بعد از اضافه کردن مو اضافه به موهای خودتان می توانید بافت مد نظرتان را با کمک آن ببافید و می‌توانید از انواع بافت ها مانند: بافت فرانسوی،بافت هلندی،بافت بوکسوری استفاده کنید.

برای این کار اول موهارا به چند دسته تقسیم میکنیم

و بعد بافت مورد نظرتان را انتخاب کنید و بعد بافت مو را تا پشت گوش هایتان ادامه بدهید و بعد از آن نیمه جلو مو را تا پشت گوش ببافید باید ادامه آن را تا آخر ببافید.

و در آخر بافت می‌توانید بافت را کمی از هم باز کنید تا حجم بیشتری به موهایتان بدهد. و می توانید با استفاده از اکلیل و بقیه وسایل برای تزئین موها استفاده کنید.

ایده بافت مو با موی اضافه

بعد از آنکه مراحل بافت مو با موی اضافه را کامل یاد گرفتین. می‌توانید ایده های جذابی در این زمینه یاد بگیرید در ادامه چند مدل جذاب برای شما نیز ارائه خواهیم داد.

اگ موهای شما دارای رنگ تیره است بهتر است از رنگ های روشن برای بافت با موی اضافه استفاده کنید تا به موهایتان جذابیت بیشتری بدهد و اگر موهایتان رنگ روشنی دارد سعی کنید در انتخاب موی اضافه از موهایی که چند درجه روشن تر می باشد استفاده کنید و مدل بافت خود را بر روی آن پیاده کنید تا مشاهده بافت زیبا بشوید.

بافتن مو ها در سنین مختلف چه برای خانم ها چه برای دختران زیبا می باشد و می‌توانید برای کار های روزنه با مدل های ساده و زیبا و با استفاده از موی اضافه موهایتان را جذاب نشان بدهید .

اگر موهایتان کوتاه است می‌توانید اول مو رنگی یا رنگ موهای خودتان اضافه کنید و بعد از آن هر نوع مدل بافتی که دوست دارید بزنید حتی می‌توانید مقدار بلندی موهای خودتان را با استفاده ازاین روش زیاد تر کنید.

در این مرحله با مطالبی آشنا شدید که می‌توانید برای زیبا تر دیده شدن موهایتان از موی اضافه استفاده کنید و یک بافت تمیز و ساده بزنید و می‌توانید با استفاده از این کار چند چهره مختلف برای خودتان درست کنید و انواع مختلف بافت با موی اضافه را امتحان کنید.

ممنون که تا اینجا همراه ما بودین امیدوارم از مطالب استفاده کامل را کرده باشید و یک تغییر جذاب برای خود بسازد.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بافت مو با موی اضافه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری