نام دوره: آموزش کوتاهی مو زنانه

سطح آموزش
کلاس عمومی
کلاس خصوصی
تخصصی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تکمیلی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
مربیگری
تماس بگیرید
تماس بگیرید

ادامه فرایند ثبت نام در آموزش کوتاهی مو زنانه

اموزش کوتاهی مو زنانه

آموزش کوتاهی مو زنانه

یکی از دوره های آموزشی با اهمیت در اموزشگاه ارایشگری عریس، دوره آموزش کوتاهی مو زنانه است. آموزشگاه عریس بهترین آموزشگاه کوتاهی مو زنانه و یکی از شناخته شده ترین مراکز آموزشی برای اموزش کوتاهی مو زنانه بصورت تخصصی در ایران بوده. آموزش کوتاهی مو زنانه یکی از لاین های تخصصی است که به تجربه بالایی نیاز دارد. در دوره آموزش کوتاهی مو زنانه ، یک روند کامل کوتاهی مو زنانه برای فرم دهی به مو و افزایش زیبایی صورت به شما آموزش داده خواهد شد. دوره آموزشی آموزش کوتاهی مو زنانه شامل تکنیک هایی برای آماده سازی موی مشتری قبل از شروع کار، آموزش کوتاهی مو زنانه پایه ، تخصصی و پیشرفته، آموزش پیتاژ مو، آموزش کوتاهی مو زنانه با استفاده از دستگاه موزر ، آموزش کوتاهی مو زنانه قسمت مختلف سر، تکنیک های کوتاهی مو زنانه و آموزش انواع مدل کوتاهی مو زنانه می شود که به صورت جامع و جزء به جزء و کاملا تخصصی به هنرجویان گرامی در دوره اموزشی آموزش کوتاهی مو زنانه آموزش داده می شود. این اموزش ها با استفاده از بهترین تکنیک های روز در آموزشگاه عریس انجام می شود

کلاس های عمومی کوتاهی مو زنانه

کلاس های عمومی آموزش کوتاهی مو زنانه بصورت پابلیک و با ظرفیت حداکثر 15 نفر هنرجو در هر کلاس برگزار میشوند

کلاس های خصوصی کوتاهی مو زنانه

کلاس های خصوصی آموزش کوتاهی مو زنانه بصورت پرایویتو با ظرفیت 3 نفر در هر کلاس برگزار میشوند.

آموزش حضوری کوتاهی مو زنانه

دوره های اموزش حضوری کوتاهی مو زنانه بصورت ترمیک بوده و حضور شخص بصورت فیزیکی در کلاس الزامی میباشد

آموزش آنلاین کوتاهی مو زنانه

کلاس های آنلاین کوتاهی مو زنانه  بصورت غیر حضوری بوده و هنرجو تحت وب آموزشهای لازم را میگذراند

معرفی دوره آموزش کوتاهی مو زنانه

هنرجویان در دوره آموزش کوتاهی مو زنانه روش صحیح کوتاهی مو را با توجه به مدل و چهره افراد آموزش دیده و بصورت عملی انجام می دهند ، تمام این موارد در دوره آموزش کوتاهی مو زنانه بصورت تخصصی و فوق تخصصی اموزش داده می شود. همچنین در این کلاس های آموزشی ، آشنایی تخصصی با انواع مدل بروز مو و انواع تکنیک های کمپلکس روی مو انجام می شوند. افرادی که صفر هستند و باید از ابتدا به طور کامل اموزش ببینند، بهتر است در دوره اموزش تخصصی کوتاهی مو زنانه در مرکز آموزشی عریس شرکت نمایند. این مجموعه این دوره اموزشی  را به همراه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی ارائه می کند .

مزایا کلاس آموزشی کوتاهی مو زنانه

هنرجو در دوره آموزش کوتاهی مو زنانه چگونگی انتخاب مدل کوتاهی مناسب بر اساس فرم صورت مشتری را به خوبی یاد می گیرد. هدف از تشکیل دوره آموزشی کوتاهی مو زنانه در آموزشگاه عریس، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی اجرای تمامی راهکارهای کوتاهی مو را بر اساس خواست و سلیقه مشتری و طبق عکس های ژورنالی داشته باشند. کلاس های آموزشی بهمراه اعطا مدرک فنی و حرفه ای و پشتیبانی از هنرجویان حتی پس از ورود به بازار کار، برگزار میشود. در پایان دوره، هنرجویان جهت دریافت مدرک توسط آموزشگاه به سازمان فنی و حرفه ای معرفی می شوند و مدارک معتبری دریافت می کنند. همچنین هنرجویان با پرداخت هزینه جداگانه می توانند، پس از پایان دوره  آموزش کوتاهی مو زنانه مدرک بین المللی نیز اخذ نمایند.

اموزش کوتاهی مو زنانه

سرفصل های آموزش کوتاهی مو زنانه

برخی از سرفصل های تخصصی و فوق تخصصی آموزش کوتاهی مو زنانه به شرح زیر میباشد ، همچنین شما میتوانید با تماس با کارشناسان اموزشگاه عریس از کلیه سرفصل های آموزش کوتاهی مو زنانه در سطوح تخصصی ، تکمیلی و مربیگری اطلاع پیدا کنید:

سرفصل تخصصــــــــــــــــــــی کوتاهی مو زنانه (سطح توکن)

برگزاری دوره های اموزش تخصصی کوتاهی مو زنانه بگونه ای تدارک دیده شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در این دوره اموزشی بصورت تخصصی و از پایه مفاهیم را در حوزه کوتاهی مو زنانه  آموزش خواهند دید . برای شرکت در این کلاس آموزشی نیازی به هیچگونه آشنایی قبلی با موضوعات کوتاهی مو زنانه نمیباشد. سرفصل های اموزش تخصصیکوتاهی مو زنانه به شرح زیر میباشند.

سرفصل پیشرفــــــــــــته کوتاهی مو زنانه (سطح پرفکتال)

برگزاری دوره های اموزش پیشرفته و تکمیلی کوتاهی مو زنانه در آموزشگاه عریس بگونه ای تدارک دیده شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در دوره اموزشی آموزش کوتاهی مو زنانه بصورت پیشرفته مفاهیم را آموزش خواهند دید . برای شرکت در این دوره آموزشی لازم است قبلا آموزش های مربوط به سطح تخصصی و توکن را پشت سر گذاشته باشید. سرفصل های اموزش پیشرفته و تکمیلی کوتاهی مو زنانهدر اموزشگاه عریس مو به شرح زیر میباشند.

سرفصل مربیگــــــــری کوتاهی مو زنانه (سطح مستری)

برگزاری دوره های اموزش مربیگری و مستری کوتاهی مو زنانه در آموزشگاه عریس بگونه ای تدارک دیده شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در دوره اموزشی آموزش کوتاهی مو زنانه بصورت مستر مفاهیم را آموزش خواهند دید . برای شرکت در این دوره آموزشی لازم است دو سطح تخصصی و پیشرفته را قبلا گذرانده باشید. سرفصل های اموزش مربیگری و مستری کوتاهی مو زنانه به شرح زیر میباشند.

اموزش کوتاهی مو زنانه

آموزش مبتدی کوتاهی مو زنانه

در دوره آموزشی سطح مبتدی کوتاهی مو زنانه در آموزشگاه عریس، هنرجو زیر نظر مربیان باتجربه مرکز آموزش دیده و برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای و گرفتن مدرک معتبر این سازمان، آماده می شود. هنرجو پس از اتمام دوره اموزش کوتاهی مو زنانه در اموزشگاه  و یادگرفتن کلیه سر فصل ها م پس از طی کردن آموزش های سطح تخصصی میتواند وارد بازار کار شده و درآمد زایی کند. در کلاس های آموزش مبتدی آموزش کوتاهی مو زنانه، ابتدا نکات کلی جهت کوتاهی مو آموزش داده می شود. این موارد شامل تمامی مراحل مقدماتی به صورت تئوری و عملی بوده که در کلاس های اموزشگاه  به هنرجو آموزش داده می شود.

آموزش حرفه ای کوتاهی مو زنانه

برای کسب تجربه و حرفه ای شدن در زمینه کوتاهی مو زنانه میتوانید این دوره آموزشی را که توسط بهترین آموزشگاه کوتاهی مو زنانه کشور یعنی عریس برگزار میشود، شرکت کنید . زیرا در ازای وقت و مبلغی که می پردازید لازم است با بهترین کیفیت آموزش ببینید و مجبور به تکرار دوره ها برای مهارت آموزشی نشوید. آموزشگاه عریس با سال ها سابقه درخشان، به عنوان یکی از آموزشگاه های حرفه ای کوتاهی مو زنانه شناخته می شود. اگر که به دوره های کوتاهی مو علاقه داشته و تصمیم به یاد گرفتن و اخذ مدرک در این زمینه ها را دارید، می توانید در کلاس های اموزش کوتاهی مو زنانه در این آموزشگاهشرکت نموده و پس از یادگیری و کسب مهارت با اخذ مدرک معتبر و جهانی از سازمان فنی و حرفه ای، بدون وقفه به عنوان یک متخصص کوتاهی شروع به کار کنید.

آموزشگاه کوتاهی مو زنانه

پس از اتمام دوره کوتاهی مو زنانه  ، شما با تمام ابزارهای مورد استفاده در کوتاهی مو به صورت کاملا عملی با استفاده از مدل واقعی آشنا خواهید شد و تمام روش هایی که یک آرایشگر حرفه ای برای انجام یک کوتاهی مو زنانه بداند را به صورت کامل فرا می گیرید. همچنین در پایان دوره آموزشی به مهم ترین روش های کوتاهی مو زنانه مسلط می شوید. شما همچنین میتوانید نسبت به اخذ گواهینامه بین المللی پس اتمام دوره اقدام نمایید، این نوع گواهینامه بصورت انحصاری و تحت نظارت موسسه کنترل آموزش CertPer اروپا صادر میشود و برای متقاضیانی که قصد دارند پس از گذراندن دوره آموزش کوتاهی مو زنانه مهاجرت کنند گزینه مناسبی میباشد.

مشخصات آموزشگاه کوتاهی مو زنانه

مشخصات دوره اموزش کوتاهی مو زنانه در اموزشگاه عریس شامل مواردی از قبیل سطح دوره آموزشی ، تعداد جلسات کلاس ، محل برگزاری کلاس ، نحوه برگزاری دوره ، مدرس کوتاهی مو زنانه ، گواهینامه های دریافتی و .. بوده که به تفصیل در جدول ذکر شده است ، کلیه هنرجویان میتوانند بمنظور شرکت در دوره آموزش کوتاهی مو زنانه پس از مطالعه اطلاعات تخصصی و تکمیلی دوره نسبت به ثبت نام در کلاس و حضور در دوره های اموزشی این مرکز اقدام نمایند.

عنوان
توضیحات
عنوان آموزشی
کوتاهی مو زنانه
سطح آموزش
تخصصی-تکمیلی-مستری
تعداد جلسات
6 الی 8 جلسه
گواهینامه بین المللی
اروپا و استرالیا
گواهینامه داخلی
سازمان فنی حرفه ای
گواهینامه آکادمی
مرکز آموزش عالی عریس
محل برگزاری
داخل و خارج
مدرس
اختصاصی

بهترین مدرس و استاد کوتاهی مو زنانه

بهترین مدرس و استاد آموزش کوتاهی مو زنانه به فردی اطلاق میگردد که حداقل دارای 10 سال سابقه و تجربه حرفه ای کاری در زمینه کوتاهی مو زنانه باشد ، بهترین مدرس و استاد را میتوان با توجه به سوابق درخشان آموزشگاه عریس در این آموزشگاه یافت ، بدون شک شما با شرکت در دوره های اموزش کوتاهی مو زنانه در این آموزشگاه تحت نظارت مستقیم برترین اساتید و مدرسان بین الملل کوتاهی مو زنانه در داخل و خارج از کشور آموزش خواهید دید . گذراندن دوره های اموزش تحت نظارت این مدرسان میتواند برای متقاضیانی که قصد مهاجرت به سایر کشورها را دارند یک گزینه عالی باشد

شرایط آموزش کوتاهی مو زنانه

شرایط آموزش کوتاهی مو زنانه به روش های مختلفی در اموزشگاه عریس امکانپذیر است ، بطوریکه در حال حاضر اموزش کوتاهی مو زنانه به طریق زیر در حال برگزاری هستند:
1- آموزش ترمیک و بلند مدت کوتاهی مو زنانه
2- آموزش فشرده و کوتاه مدت کوتاهی مو زنانه برای هنرجویان شهرستانی در مرکز تهران

آموزش فشرده و کوتاه مدت کوتاهی مو زنانه

در مرحله اول پس از ثبت نام در دوره آموزش کوتاهی مو زنانه کلیه نکات و موارد تئوری مطابق با سرفصل های اموزش کوتاهی مو زنانه به متقاضی بصورت تئوری آموش داده میشود.

آموزش ترمیک و بلند مدت کوتاهی مو زنانه

در این مرحله کلیه موارد مربوط به آموزش کوتاهی مو زنانه که بصورت تئوری در مرحله قبل به هنرجو اموزش داده شده است ، بصورت عملی بر روی مدل زنده و یا کله مانکن پیاده سازی میکنیم .

کوتاهی مو زنانه در آموزشگاه تهران

شما میتوانید کلیه طول دوره آموزش کوتاهی مو زنانه را در آموزشگاه مرکزی در استان تهران بصورت کوتاه مدت بگذرانید 

خوابگاه و اقامت رایگان برای هنرجویان

با شرکت در دوره های آموزش کوتاهی مو زنانه در تهران میتونید از شرایط خوابگاه و آموزش کوتاه مدت در این مرکز بهره مند شوید .

چرا آموزشگاه کوتاهی مو زنانه عریس ؟

آموزشگاه آرایشگری عریس هم اکنون کلاس های کوتاهی مو زنانه تخصصی و پیشرفته را بصورت آکادمیک برگزار میکند ، با جرات میتوان گفت پیدا کردن آموزشگاهی مشابه آموزشگاه عریس که هنرجو بتواند بعد از شرکت در کلاس های آن وارد بازار کار شود هرجایی پیدا نمیشود! بعد از اتمام دوره های آموزش کوتاهی مو زنانه در بهترین آموزشگاه کشور شما جهت ازمون نهایی به فنی و حرفه ای معرفی می شوید. پس از آزمون و قبولی در ازمون، به شما مدرک فنی حرفه ای کوتاهی مو زنانه اعطا می شود که قابل استناد در داخل و خارج از کشور است. این مدرک جزء معتبرترین مدارک در کشور است که میتوانید پس از اخذ این مدرک در آرایشگاه یا سالن زیبایی مرتبط با رشته تخصصی خود مشغول به کار شوید. لازم به ذکر است شما با گذراندن دوره های آموزش کوتاهی مو زنانه می توانید آمادگی کامل برای ورود به بازار کار را کسب کنید.

جدیدترین و بروزترین متد کوتاهی مو زنانه

یکی از رشته های آموزش آرایشگری در اموزشگاه عریس، آموزش کوتاهی مو زنانه است. بسیاری از خانم ها به رشته کوتاهی مو زنانه بسیار علاقه دارند.  کوتاهی موها به دلیل تاثیر زیاد روی چهره افراد مانند دیگر رشته های عرصه زیبایی به مهارت کافی نیاز دارد. هنرجویان باید کوتاهی مو زنانه را از همان مرحله اول به درستی فرا بگیرند تا بتوانند موهای افراد را از روی تصویر و عکس به راحتی اصلاح کنند.. خیلی از بانوان بدون در نظر گرفتن مدل خاصی از آرایشگر خود می خواهند که یک مدل شیک و جذاب روی موهایشان اجرا کند و یا با دیدن عکس های ژورنالی انتظار دارند که دقیقا همان مدل روی موهایشان انجام شود. به همین خاطر یک آرایشگر کوتاهی حرفه ای باید با جدیدترین مدل های کوتاهی مو زنانه آشنایی داشته باشد و نیز در شناخت فرم و شکل صورت افراد، تخصص کافی داشته باشد تا بتواند مدل و تکنیک های جدید را اجرا کند. پس برای رسیدن به این مهارت ها و کسب تجربه بهتر است هنرجویان از همان ابتدا با شرکت در دوره های آموزش کوتاهی مو زنانه مباحث را  به درستی آموزش ببینند. اگر با نکات اولیه کوتاهی مو زنانه بانوان آشنا باشید و دوره های تخصص و دوره های فوق تخصصی را در اموزشگاه عریس به خوبی آموزش ببینید مطمئنا می توانید در اجرای یک کوتاهی مو زنانه حرفه ای به مهارت زیاد و بسیار بالایی برسید.

اموزش کوتاهی مو زنانه

بهترین اموزشگاه کوتاهی مو زنانه

توصیه می شود برای یادگیری کوتاهی مو زنانه از همان ابتدا در بهترین آموزشگاه تخصصی آموزش کوتاهی مو زنانه ثبت نام کرده تا زیر نظر بهترین مدرسان با جدیدترین تکنیک ها و مدل های مختلف کوتاهی مو زنانه آشنا شوید. با ثبت نام در آموزشگاه کوتاهی مو زنانه عریس تمامی مباحث و نکات طلایی را به صورت کامل و با ارائه مدرک فنی و حرفه ای خواهید آموخت . چنانچه شما هم مشتاق به آموزش کوتاهی مو زنانه هستید پیشنهاد می کنم آموزشگاه تخصصی کوتاهی مو عریس را امتحان کنید.
• آموزش کوتاهی مو زنانه توسط مربی های با تجربه با سابقه طولانی، با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور
• ارائه مدرک معتبر آموزش کوتاهی مو زنانه توسط سازمان فنی و حرفه ای
• آموزش بیش از 70 لاین تخصصی از مبتدی تا فوق پیشرفته
• مشاوه و استعدادیابی برای آموزش حرفه ای
• آموزش جدیدترین سبک های روز دنیا
• تسلط بر انواع سبک ها و پرورش خلاقیت هنرجو
• بالاترین میزان رضایت و اشتغال هنرجویان
• تعیین سطح هنرجو قبل از شرکت در کلاس کوتاهی مو زنانه

مراحل آموزش کوتاهی مو زنانه

در دوره آموزش کوتاهی مو زنانه ابتدا آموزش از پایه تا پیشرفته به صورت تئوری به هنرجو داده می شود و پس از آنکه هنرجو اطلاعات کاملی از این موارد پیدا نمود بصورت عملی روی مدل زنده و یا کله مانکن اقدام به پیاده سازی آنچه تا کنون آموزش دیده است میکند. در ادامه مراحل آموزش کوتاهی مو زنانه را توضیح خواهیم داد.

اموزش کوتاهی مو زنانه

هزینه و قیمت آموزش کوتاهی مو زنانه

شهریه دوره های آموزش کوتاهی مو زنانه در اموزشگاه عریس با توجه به نوع کلاس خصوصی و نیمه خصوصی یا سطح آموزش می تواند متغیر باشد. هم اکنون شهریه و هزینه ثبت نام در دوره آموزش کوتاهی مو زنانه در آموزشگاه عریس با توجه شرایط کلاس از 4.000.000 تومان تا 25.000.000 تومان متغییر میباشد. طول دوره های آموزشی نیز بسته به فشرده بودن کلاس ها متفاوت خواهد بود. چرا که افرادی که شاغل هستند، افرادی که از شهر دیگر به آموزشگاه کوتاهی مو زنانه مراجعه می کنند و همچنین عزیزانی که امکان حضور در کلاس ها را به صورت روزانه نداشته باشند می توانند به صورت فشرده در کلاس ها حضور داشته باشند. 

آموزش صفر تا صد کوتاهی مو زنانه

دوره های اموزش صفر تا صد کوتاهی مو زنانه در آموزشگاه کوتاهی مو زنانه از پایه و بصورت صفر تا صد به هنرجو آموزش داده میشود ، کلاس های صفر تا صد آموزش کوتاهی مو زنانه در اصل شامل دو سطح آموزش مقدماتی و آموزش تخصصی و آموزش تکمیلی میشود که متقاضیان با شرکت در این دوره در واقع در 3 سطح را آموزش خواهند دید .
کلاس صفر تا صد کوتاهی مو زنانه در آموزشگاه عریس به دو صورت برگزار میشود :
– آموزش صفر تا صد کوتاهی مو زنانه بصورت فشرده ویژه هنرجویان شهرستانی
– آموزش صفر تا صد و ترمیک مختص هنرجویان تهرانی
همچنین هنرجویانی که قصد ثبت نام در کلاس صفر تا صد آموزش کوتاهی مو زنانه را دارند میتوانند هنگام ثبت نام نحوه برگزاری کلاس را انتخاب نمایند .

اموزش کوتاهی مو زنانه

آموزش تخصصی کوتاهی مو زنانه

نحوه برگزاری دوره های اموزشی آموزش کوتاهی مو زنانه بسیار متنوع و گوناگون بوده بطوریکه که از دوره های کوتاه مدت ، بلند مدت تا دوره های مبتدی و تخصصی کوتاهی مو زنانه را تشکیل میدهند و هنرجو می تواند برحسب تمایل و سلیقه خود و همچنین میزان زمانی که برای شرکت در کلاس کوتاهی مو زنانه در دسترس دارد تصمیم گرفته و در دوره های آموزش تخصصی آموزش کوتاهی مو زنانه شرکت کند. بنابراین اولین قدم این است که تصمیم بگیرید چه مقدار زمان برای آموزش خود اختصاص دهید، ثانیا باید مشخص کنید که سطح تخصصی آموزش کوتاهی مو زنانه جوابگوی نیاز شما هست یا خیر. زیرا دوره های اموزش کوتاهی مو زنانه که در آموزشگاه کوتاهی مو زنانه برگزار میشوند بسیار متنوع بوده و در 3 سطح تخصصی ، تکمیلی ، مربیگری برگزار میشوند.

آموزش تئوری کوتاهی مو زنانه

در مرحله اول پس از ثبت نام در دوره آموزش کوتاهی مو زنانه کلیه نکات و موارد تئوری مطابق با سرفصل های اموزش کوتاهی مو زنانه به متقاضی بصورت تئوری آموش داده میشود.

آموزش عملی کوتاهی مو زنانه

در این مرحله کلیه موارد مربوط به آموزش کوتاهی مو زنانه که بصورت تئوری در مرحله قبل به هنرجو اموزش داده شده است ، بصورت عملی بر روی مدل زنده و یا کله مانکن پیاده سازی میکنیم .

تکرار و تکرار عملی

در این مرحله پس از شرکت در دوره آموزش کوتاهی مو زنانه از اواسط دوره تا پایان کلاس کلیه تکنیک ها و نکات آموزشی بصورت عملی به هنرجو آموزش داده میشود .

مدرک بین المللی کوتاهی مو زنانه

پس از پایان دوره آموزش کوتاهی مو زنانه هنرجو میتواند بلافاصله نسبت به اخذ گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای و مدرک بین المللی آموزشگاه اقدام نماید

آموزش پیشرفته کوتاهی مو زنانه

دوره آموزشی کوتاهی مو زنانه در آموزشگاه کوتاهی مو زنانه هنرجو زیر نظر مربی باتجربه و از روی تصاویر ژورنالی آموزش می بیند. هنرجو با شرکت در دوره آموزش کوتاهی مو زنانه با روش های رسم زوایا و تشخیص گرافیک صحیح برای هر مدل، نحوه صحیح استفاده از قیچی های حرفه ای، نحوه استفاده از کلیپر و دیتیلر، کار با انواع شانه های موزر، باب ژورنالی و پیکسی ژورنالی را می آموزد. همچنین در دوره آموزش کوتاهی مو زنانه ، تمامی نکته ها و راه های کوتاه کردن مو از روی عکس، آموخته می شود. دوره پیشرفته آموزش کوتاهی مو زنانه بصورت کاملا کاربردی و عملی برای نخستین بار توسط اموزشگاه کوتاهی مو زنانه طراحی شده ، در این دوره مباحث پیشرفته و تکمیلی کوتاهی مو زنانه را به آرایشگران و فعالان در رشته کوتاهی مو زنانه به طور کامل و در سطح پیشرفته آموزش می دهیم که چگونه موهای مشتری را مطابق با ساختار چهره او مدل داده و اصلاح کنند. این یک تعریف و نگاه کلی و اولیه به دوره اموزش پیشرفته آموزش کوتاهی مو زنانه است. در دوره پیشرفته آموزش کوتاهی مو زنانه هنرجویان انواع مدل کوتاهی مو زنانه را آموزش خواهند دید.

آموزشگاه فنی حرفه ای کوتاهی مو زنانه

آموزش کوتاهی مو زنانه به صورت کامل و حرفه ای و در آموزشگاه آرایشگری زنانه عریس توسط بهترین مربیان بین الملل برگزار می شود. کلاس اموزشی کوتاهی مو زنانه شامل انواع سرفصل های مربوط به آموزش حرفه ای کوتاهی مو زنانه بوده و هر هنرجو با شرکت در دوره آموزش کوتاهی مو زنانه می تواند به یک متخصص کوتاهی مو زنانه کار تبدیل شود. همچنین اگر شاغل هستید و این امکان را ندارید که در ساعات اداری به آموزشگاه کوتاهی مو زنانه مراجعه کنید، یا اینکه از شهرستان تشریف می آورید، می توانیم در روزهای تعطیل برای شما دوره کوتاهی مو زنانه را برگزار کنیم. هنرجویان پس از پایان کلاس آموزش کوتاهی مو زنانه ، قادر به دریافت مدرک معتبر کوتاهی مو زنانه خواهند بود. در آموزشگاه فنی و حرفه ای آموزش کوتاهی مو زنانه ، کلیه مباحث بصورت مبتدی ، تخصصی و پیشرفته ظرف مدت 6 الی 10 جلسه به هنرجو آموزش داده می شود . همچنین در اموزشگاه فنی حرفه ای آموزش کوتاهی مو زنانه مربی ، تمامی نکات کلیدی و اصلی را به شما آموزش خواهد داد .

ابزار و لوازم ضروری کوتاهی مو زنانه

در دوره آموزش کوتاهی مو زنانه در آموزشگاه کوتاهی مو زنانه ، ابزار و وسیله ها آموزشی مورد نیاز به صورت پک های آموزشی به هنرجویان تحویل داده خواهند شد. لازم به ذکر است هزینه پک ها بر عهده هنرجو می باشد. با شرکت در کلاس های آموزشی کوتاهی مو زنانه ابزار و مواد کوتاهی مو زنانه به شرح زیر به هنرجو داده خواهد شد:

اموزش کوتاهی مو زنانه

آموزش تکمیلی کوتاهی مو زنانه

یکی از بهترین و پرکار ترین دوره های آموزشی در آموزشگاه کوتاهی مو زنانه ، دوره آموزش تکمیلی کوتاهی مو زنانه است که در آن هنرجو به اسانی با کسب تجربه و مهارت در بالاترین سطح اموزشی به درآمد های بالا خواهند رسید و در میان سایر آرایشگران کوتاهی مو دیگر برای خود معروف و مشهور می شود. اما معمولا کسانی که در دوره آموزش تکمیلی آموزش کوتاهی مو زنانه شرکت می کنند ، از نکات اموزشی و تجربیات چند دهه این مرکز بهره مند خواهند شد که به آسانی نمیتوان این موارد را در هرجایی یافت . دوره اموزش تکمیلی آموزش کوتاهی مو زنانه به تنها به آرایشگرانی که قبلا دوره های اموزش کوتاهی مو زنانه تخصصی را گذرانده اند و یا حداقل 2 سال سابقه کار در این حوزه دارند پیشنهاد میشود.

آموزش مستری و مربیگری کوتاهی مو زنانه

اموزش مستری و مربیگری کوتاهی مو زنانه در آموزشگاه کوتاهی مو زنانه یکی از بهترین دوره های آموزش کوتاهی مو زنانه در کشور است ، هنرجویان با شرکت در دوره آموزش مربیگری کوتاهی مو زنانه میتوانند به اسانی با کسب تجربه و مهارت در بالاترین سطح اموزشی به درآمد های بالا برسید و در میان سایر اساتید کوتاهی مو زنانه ، برای خود معروف و مشهور شوند. اما معمولا کسانی که در دوره آموزش مستری و مربیگری آموزش کوتاهی مو زنانه شرکت می کنند ، از نکات اموزشی و تجربیات چند دهه این مرکز بهره مند خواهند شد که به آسانی نمیتوان این موارد را در هرجایی یافت . دوره اموزش مربیگری آموزش کوتاهی مو زنانه تنها به آرایشگرانی که قبلا دوره های اموزش کوتاهی مو زنانه تخصصی و تکمیلی را گذرانده اند و یا حداقل 5 سال سابقه کار در این حوزه دارند پیشنهاد میشود.

موسسه آموزش عالی عریس از سال 2017 به مدت 4 سال بطور متناوب و پی در پی موفق به کسب رتبه برتر کیفیت آموزش از موسسهAQ و CertPer شده است ، این مجموعه در بین 12000 موسسه آموزشی در سراسر جهان با دریافت نماد مانورا در 23 شاخه آرایشی و مراقبت بهداشتی رتبه نخست را کسب نموده است.

سخن پایانی

کلاس های آموزش کوتاهی مو زنانه در آموزشگاه کوتاهی مو زنانه برای افرادی که جویای آموزش جامع و کامل و تخصصی هستند مناسب است ، اگر بدنبال مطرح شدن در بازار کار کوتاهی مو زنانه هستید ، پیشنهاد ما شرکت در دوره آموزش کوتاهی مو زنانه است ، شما میتوانید اطلاعات بسیار مفیدی در قالب مقاله مقاله در زمینه کوتاهی مو زنانه و یا شرایط آموزش کوتاهی مو زنانه از بخش پایگاه اطلاعات عریس کسب کنید ، همچنین بمنظور اطلاع از سایر نمایندگان کوتاهی مو زنانه در کشور و خارج از کشور از طریق واحد نمایندگان اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنبد.

نام دوره: آموزش کوتاهی مو زنانه

سطح آموزش
کلاس عمومی
کلاس خصوصی
تخصصی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تکمیلی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
مربیگری
تماس بگیرید
تماس بگیرید

ادامه فرایند ثبت نام در آموزش کوتاهی مو زنانه

116 پاسخ

  1. سلام. من اقا هستم و می خواهم به کانادا مهاجرت کنم دو سوال دارم. یک اینکه آیا می توانم در دوره آموزشی کوتاهی مو زنانه شرکت کنم؟ و دوم اینکه آیا مدرکی که داده می شود در خارج از کشور اعتبار دارد؟

  2. سلام عزیزم بله شما می توانید در این دوره آموزشی شرکت کنید. آکادمی عالی عریس مدرک انحصاری بین المللی مورد تایید 34 کشور را ارائه میکند. کانادا یکی از کشور هایی است که این مدرک در آن جا معتبر و مورد تایید می باشد. شما می توانید با مراجه به پست مهاجرت از طریق مدرک آرایشگری در این سایت اطلاعات کاملی از این موضوع کسب نمایید.

  3. سلام وقت بخیر آیا انواع مدل هایی که نام بردید در قسمت سرفصل ها به صورت عملی آموزش داده میشن یا فقط تئوری؟

  4. سلام عزیزم تمام دوره های آموزشی آکادمی عالی عریس به صورت آموزش تئوریک و عملی مجهز به بروزترین تجهیزات و ابزار کار ارائه می شود.

  5. سلام عزیزم. خیر افراد براساس توانایی های خود تصمیم می گیرند در چه سطحی شرکت نمایند.

  6. سلام من شهرستانی هستم چجوری می تونم در کلاس ها شرکت کنم آیا آموزش مجازی هم دارید؟

  7. سلام عزیزم. هنرجویانی که از سایر استان ها و شهرها قصد شرکت در دوره های آموزشی را دارند میتوانند در کلاس ها فشرده مرکز شرکت نموده ، این دوره های آموزشی ظرف مدت 4 الی 5 روز بصورت تمام وقت روز برگزار میشود. شما میتوانید از طریق لینک ثبت نام اقدام به ثبت نام به صورت مجازی نمایید.

  8. سلام مدرک صادر شده آیا اعتبار کافی برای ارائه به سایر کشور ها یا فعالیت شغلی دارد؟

  9. سلام عزیزم. مدارک بین المللی صادر شده توسط مرکز آموزش عالی عریس دارای اعتبار در بیش از 34 کشور بوده و مورد تایید سفارت کشور مورد نظر میباشد. و می توانید با استفاده از آن در ایران و یا خارج از کشور مشغول فعالیت شوید.

  10. سلام عزیزم. آموزشگاه عریس به مدت 4 جلسه مدل در اختیار هنرجو قرار میدهد ، لذا هنرجویانی که قصد تمرین مازاد بر ساعات کلاس را دارند میبایست مدل به همراه داشته باشند .

  11. سلام من شهرستانی هستم و میخوام توی دو سطح این دوره شرکت کنم شرایط شرکت چی هست و چقدر زمان می بره؟

  12. سلام عزیزم شرایط خاصی مد نظر نیست فقط برای شرکت در هر سطح می بایست ثبت نام کنید. برای افراد شهرستانی شرایط اقامت نیز فراهم می باشد و باید با آموزشگاه مدت زمان سطوح دوره را هماهنگ نمایید دقت داشته باشید برای افراد شهرستانی دوره ها به صورت فشرده طی مدت زمان 4 الی 5 روزه تمام وقت برگزار می شود

  13. سلام من و همسرم قصد داریم در دو دوره کوتاهی مو مردانه و زنانه شرکت کنیم شرایط شرکت در آن چی هست آیا کلاس ها مختلط برگزار می شود ؟

  14. سلام عزیزم. برای شرکت در کلاس های آموزشی کوتاهی مو زنانه و مردانه امکان حضور بانوان و آقایان فراهم است و می توانید با ثبت نام در دوره مد نظر خود در آن شرکت نمایید.

  15. سلام عزیزم. بله آموزش براشینگ پایدار جز سرفصل های دوره مربیگری کوتاهی مو زنانه می باشد.

  16. سلام آیا در این دوره بر روی موی واقعی کار میکنم؟ یا فقط به صورت تئوری آموزش داده می شود؟

  17. سلام عزیزم آموزش های آکادمی عالی عریس تئوری و عملی می باشد و شما با به همراه داشتن مدل می توانید به صورت عملی تمرین کنید.

  18. سلام عزیزم. بعد از اتمام دوره در صورت تایید توسط آموزشگاه و قبولی در امتحان آموزشگاه مدرک بین المللی از سمت آموزشگاه عریس اعطا می شود. برای دریافت مدرک فنی نیز می بایست در امتحان فنی حرفه ای شرکت نمایید و در صورت قبولی مدرک اعطا می شود.

  19. سلام عزیزم. برای ثبت نام می توانید به قسمت ثبت نام در این صفحه مراجعه کنید و از تمام جزئیات و هزینه ها مطلع شوید.

  20. سلام عزیزم. بله دوره های آرایشگری هرکات زنانه هر روزه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار میشود ، لذا هنرجویانی که شاغل هستند میتوانند با توجه به شیفت کاری خود در نوبت صبح یا بعد از ظهر در کلاس های آموزشی مرکز شرکت نمایند .

  21. سلام عزیزم. این دوره شامل آموزش انواع مدل های پایه کوتاهی از قبیل کوتاهی کلوش ، کوپ فارا ، کرنلی ، قارچی ، گرد ، مصری ، چتری ، زاوی ، کراپ ، سیبل ، ننا ، صدفی ، ژورنالی و … می باشد.

  22. سلام برای شرکت توی دوره مربیگری باید حتما مدارک دوره های قبل رو داشته باشیم؟

  23. سلام عزیزم. بله ارائه مدارک فنی حرفه ای و مدارک دوره های تخصصی و تکمیلی الزامی می باشد.

  24. سلام چه مدرکی برای این دوره صادر میشه و آیا برای کار کردن اعتبار داره؟

  25. سلام عزیزم.
    مدرک پایان دوره هرکات از سازمان فنی کشوری ، مدرک پایان دوره بین المللی انحصاری از اروپا و آسیا اعطا می شود. بله مدارک اعطا شده اعتبار جهانی در 34 کشور دارند.

  26. سلام وقت بخیر من ساکن شهر کرمان هستم چجوری می توانم در کلاس های شما شرکت کنم برام مهمه که توی بهترین آموزشگاه شرکت کنم لطفا شرایط شرکت را میگید؟

  27. سلام عزیزم. برای هنرجویان شهرستانی تدابیری اندیشیده شده است و افراد می توانند با سفر به شهر تهران و اقامت در محلی که آموزشگاه عریس ارائه می دهد اقامت داشته باشند و به صورت فشرده آموزش های لازم را در چند روز ببینید و مدرک خود را بعد از اتمام اخذ نمایید.

  28. سلام اگر بخوام در کوتاهی مو حرفه ای شم توی دوره کوتاهی مو زنانه و کوتاهی مو مردانه شرکت کنم خوبه یا این دوره را تمام سطح هاش شرکت کنم؟

  29. سلام عزیزم. باتجه به اینکه بخواهید در هر دو حوزه سر فصل ها یاد بگیرید و یا فقط سرفصل های مر بوط به یک بخش را یاد بگیرید متفاوت است. به صورت کلی تمام دوره های آموزشگاه عریس به صورت تخصصی هستند و با شرکت در آن می توانید به تخصص کافی دست پیدا کنید.

  30. سلام من قبلا اموزش دیدم ولی اون اموزشگاه گفت مدرک لازم نیست بدون مدرک میتونم کار کنم ولی هرجا میرم مدرک میخوان شما یه راهنمایی میکنید کدوم دوره ی اموزشیتون باید شرکت کنم مدرک معتبر ؟مدرک میدین ؟

  31. سلام وقتتون بخیر اموزش کدوم دوره دیدین سه دوره ی اموزشی تخصصی تکمیلی مربیگری که بستگی به این داره که شما قبلا کدوم دوره رو دیده باشید اگر دوره تخصصی دیدین باید دوره تکمیلی ببینید و بعد مربیگری بله مدارک معتبر مدرک اکادمی مدریک بین المللی جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 02128421106تماس بگیرید.

  32. سلام عزیزم کلاس ها شامل سه دوره ی تخصصی تکمیلی و مربیگری میباشد وشامل صفرتاصد اموزش میشود و در پایان دوره ها مدرک اعطا میگردد.

  33. سلام خسته نباشید پکیج های اموزشیتون شامل چه چیز هایی میشود و گواهنامه بین المللی هم میدهید؟

  34. سلام سلامت باشید پکیج های اموزشی شامل مدرس و اساتید اختصاصی
    آموزش توسط موسسه بین المللی ER
    اعطای گواهینامه بین المللی
    6 ماه پشتیبانی آموزشی
    میشود بله گواهنامه بین المللی هم اعطا میگردد .

  35. سلام عرض ادب خدمت شما با این همه کلاس های خوبتون میخواستم دوره ی مربیگری ثبت نام کنم چطور باید ثبت نام کنم ؟از چه طریقی میتونم؟

  36. سلام عزیزم دلم شما لطف دارید عزیزم برای ثبت نام یا میتونید از طریق بالای همین صفحه فرایند ثبت نام کامل کنید و یا میتونید با شماره تماس
    02128421106 تماس بگیرید.

  37. سلام خسته نباشید. من تعریف آموزشگاه شمارو خیلی شنیدم.‌خواستم ببینم شرکت توی دوره کوتاهی مو هزینش چقدر است آیا کیفیت پکیج هاتون به اندازه کلاس هاتون خوبه؟ کدوم رو پیشنهاد میکنید کلاس یا پکیج؟

  38. سلام عزیزم. هزینه شرکت در دوره های آموزشی کوتاهی مو زنانه در قسمت ثبت نام درج شده است. پکیج های آموزشی توسط بهترین اساتید بین المللی تدریس می شوند و با کلاس های حضوری برابری می کنند. شما با توجه به شرایط یادگیری خود و نحوه یادگیری خود می توانید در هر کدام شرکت کنید. این دو برتری نسبت به هم ندارند زیرا هر دو بهترین هستند و ویژگی های مخصوص به خود را دارند.

  39. سلام وقتتون بخیر من دوره های تخصصی در بهترین اموزشگاه که مجموعه شماست گذروندم و خیلی هم از روند اجرایی کلاس و اموزش عالی استاد لذت بردم الانم میخوام دوره تکمیلی ثبت نام کنم به روند که سری قبل ثبت نام کردم ثبت کنم یا با شماره مجموعتون تماس بگیرم؟

  40. سلام ستاره جان ممنون عزیزم شما لطف دارین واقعا به داشتن هنرجوی با استعداد مثل شما باید افتخار کرد بله عزیزم دلم میتونید داخل همین سایت ثبت نام کنید یا با شماره02128421106 تماس بگیرید .

  41. سلام خسته نباشید من مباحث دوره ی مربیگری کوتاهی مو گذروندم و حتی کوتاهی مو مردانه دوره هاشو گذروندم میخواستم بدونم من اگه بخوام دوره کوتاهی مربیگری کوتاهی مو مردانه شرکت کنم ایرادی نداره مدرک میدین و اینکه شامل چه مدرک هایی میشود؟

  42. سلام عزیزم بله شما می توانید در این دوره آموزشی شرکت کنید. آکادمی عالی عریس پس از اتمام دوره آموزشی مدرک و گواهینامه معتبر پایان دوره بهمراه کد ریجیستری به هنرجویان اعطا میگردد ، این مدارک شامل :

    _ مدرک پایان دوره هرکات از سازمان فنی کشوری

    _ مدرک پایان دوره بین المللی انحصاری از اروپا

    _ مدرک پایان دوره بین المللی انحصاری از آسیا
    که در 34 کشور هم اعتبار دارد

  43. سلام وقت بخیر ایا اقایون هم میتونند در کلاس هاتون شرکت کنند و من چون قصد اقامت دارم به کشور المان میخواستم بتونم حداقل کار کنم ؟

  44. سلام عزیزم
    بله شما می توانید در این دوره آموزشی شرکت کنید. آکادمی عالی عریس مدرک انحصاری بین المللی مورد تایید 34 کشور را ارائه میکند. المان یکی از کشور هایی است که این مدرک در آن جا معتبر و مورد تایید می باشد. شما می توانید با مراجه به پست مهاجرت از طریق مدرک آرایشگری در این سایت اطلاعات کاملی از این موضوع کسب نمایید.

  45. سلام عزیز دلم من تو دوره تخصصی اموزشگاهتون شرکت کردم و واقعا یکی از بهترین اموزشگاه بود که من اموزش عالی تونستم ببینم من الان میخوام دوره تکمیلی بردارم به همون طریق قبل شرکت کنم یا میتونم حضورا بیام ؟ایا شما پکیج دوره تخصصی کوتاهی مو هم دارید برای دوره کردن داشته باشم ؟

  46. سلام عزیزم. خوشحالیم که راضی بودید. برای شرکت در دوره تکمیلی مانند روال قبل هم می توانید از طریق سایت اقدام کنید یا تشریف بیارید آموزشگاه ثبت نام کنید. بله پکیج دوره تخصصی کوتاهی مو هم داریم در صورت مایل می توانید آن را تهیه و از آموزش های آن لذت ببرید.

  47. سلام ایا اموزش صفر تا صد هم برای بنده که مبتدی هستم دارید و چه مدرکی میدید؟

  48. سلام عزیزم
    بله اموزش های اکادمی عریس از سه دوره تخصصی و دوره تکمیلی و دوره مربیگری تشکل شده است که شما هنر جوهای عزیز با گذراندن هر سه دوره یک اموزش صفر تا صد کامل را داشته اید و مدرک های که اموزشگاه عریس اعطا میکند مدرک اکادمی و مدرک بین المللی که در 34 کشور هم اعتبار دارد.

  49. سلام خسته نباشید. برای کوتاه کردن مو چند نوع برش مو وجود داره؟ و ایا این برش ها در اموزش ب طور تخصصی آموزش داده میشه؟

  50. سلام عزیزم انواع برش های کوتاهی مو در سرفصل های این دوره درج شده است. بله به صورت کامل از مبتدی تا پیشرفته تمامی نکات آموزش داده می شود.

  51. سلام وقتتون بخیر برای اینکه کار شروع کنیم دوره تخصصی کافیه یا لازم که دوره های تکمیلی رو هم بگذرونیم ؟

  52. سلام عزیزم
    برای شروع کار دوره تخصصی کافی میباشد ولی برای پیشرفت کاری و اطلاعات کاری و تجربه بیشتر نیازه که دوره های تکمیلی و مربیگری رو هم بگذرونید

  53. سلام عزیزم آموزش براشینگ مو در سطح تکمیلی دوره کوتاهی مو زنانه آموزش داده می شود.

  54. سلام عزیزم جهت دریافت مدرک باید 12 الی 18 جلسه 90 دقیقه ای شرکت کنید البته شرکت در کلاس های خصوصی به صورت فشرده 6 روزه است. که بعد از طی دوره کوتاهی مو زنانه می توانید مدرک تخصصی بین المللی دریافت کنید.

  55. سلام وقت بخیر اگر خانمی مدرک کوتاهی موهای مردانه گرفت میتونه با در نظر گرفتن استعداد هایی ک داره در خارج در زمینه کوتاهی موهای زنانه کار کنه؟

  56. سلام عزیزم بله مدارک اخذ شده از آکادمی عالی عریس بین المللی می باشند و شما می توانید در خارج از کشور اشتغال پیدا کنید.

  57. سلام خسته نباشید برای کوتاهی مو ایا لازمه مواد خاصی هم ب موها زده بشه؟

  58. سلام عزیزم انواع مدل های کوتاهی مو وجود دارد برای آشنایی با آن به قسمت سرفصل های کوتاهی مو زنانه مراجعه کنید.

  59. سلام عزیزم اصولا از آب برای این کار استفاده می شود. برای مشاوره تخصصی می توانید با آموزشگاه تماس بگیرید.

  60. سلام وقتتون بخیر ببخشید الان تمامی موارد که داخل سر فصل ها هست اموزش داده میشود و اینکه بیشتر اموزش به صورت عملی یا تئوری و اموزش های اموزشگاه شما معمولا چند جلسه است ؟

  61. سلام عزیزم
    بله طبق سر فصل های دوره ها ریز به ریز اموزش داده میشود در اموزشها هم عملی و هم تئوری وجود دارد معمولا کلاس ها 6 الی 9 جلسه میباشد

  62. سلام وقتتون بخیر من از همدان برای اموزش میخوام بیام چه دوره ای و اینکه چطور ثبت نام کنم جایی هم برای موندن دارین چون من تهران کسیو ندارم؟

  63. سلام عزیزم
    اگر مبتدی هستید دوره تخصصی فشرده طی 6 روز شرکت کنید و یا با شماره تماس 02128421106 جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید برای هنرجویانی که از سایر شهر ها و استان های کشور قصد شرکت در کلاس های آموزشی را دارند میتوانند از شرایط اقامت رایگان در خوابگاه استفاده نمایند ، لازم به ذکر است در صورت تمایل شخصی هنرجو میتواند در هتل های طرف قرارداد با مجموعه اقامت داشته باشد که در اینصورت هزینه جزعی ( حدود 100-150 هزار تومان در روز ) میبایست در این خصوص پرداخت شود .

  64. سلام من خیلی وقت میخوام در دوره تخصصی ثبت نام کنم هم نمیشه هم اینکه میخواستم بدونم پایان هر 3 تا دوره مدرک میدین به چه صورت؟

  65. سلام عزیزم
    15 هر ماه کلاس های اموزشی لاین موتاهی مو برگزار میشود خیر با گذروندن هر یک از دوره هامدرک اعطا میگردد

  66. سلام وقتتون بخیر من دخترم 17 سالشه میتونه در دوره های تخصصی کوتاهی مو شرکت کنند؟مدرک هم میدید؟

  67. سلام عزیزم
    دوره های اکادمی عریس محدودیت سنی ندارد و میتواند دوره های کوتاهی مو زنانه شرکت کند بله هم مدرک اکادمی و هم مدرک بین المللی اعطا میگردد.

  68. سلام خسته نباشید شما ویدیو اموزشی یا پکیج اموزشی و اموزش مجازی این چیزا ندارید چطور میتونم اطلاع داشته باشم ؟

  69. سلام عزیزم
    دوره ها در اکادمی عریس هم به صورت پکیج اموزشی و هم اموزش انلاین و…… برگزار میشود و شما میتوانید از طریق صفحه اول سایت چک کنید یا با شماره 02191094759 تماس حاصل فرمایید

  70. سلام عزیزم کلاس های اموزشیتون میخوام شرکت کنم ولی نه زمان دارم نه میتونم به نظر شما چیکار کنم ؟چون من بچه کوچیک دارم

  71. سلام عزیزم
    اکادمی عریس برای کسانی که به هیچ عنوان نه درکلاس های انلاین و نه در کلاس های حضوری میتوانند شرکت کنند یک سری پکیج های اموزشی در نظر گرفته است که شما با این پکیج های اموزشی میتوانید کامل اموزش ببینید جهت اطلاع از پکیج های اموزشی به صفجه اصلی سایت یا با شماره تماس 02191094759تماس حاصل فرمایید

  72. سلام وقتتون بخیر من برای اینکه در خارج از ایران میخوام کار کنم لازمه یک دوره کوتاهی مو بگذرونم شما مدرس اقا دارین و اینکه من اقا هستم میتونم در کلاس هاتون شرکت کنم ؟

  73. سلام عزیزم
    بله ایرادی ندارد اقایون هم میتوانند در کلاس های کوتاهی مو زنانه اکادمی عریس هم شرکت کنند

  74. سلام دوره های اموزشیتون به چه صورت در چه تاریخی شروع میشه و اینکه هر ماه برگزار میشه یا هر هفته ؟

  75. سلام عزیزم
    بله اکادمی عریس هم دوره های داخلی در تهران و کیش و هم دوره های خارجی در ترکیه، دبی و….. برگزار میکند

  76. سلام عزیزم
    کلاس های اکادمی عریس شامل سه دوره تخصصی،دوره تکمیلی و دوره مربیگری 15 هر ماه برگزار میشود

  77. سلام
    هزینه هر دوره متفاوته یا به صورت کامل اول دوره دریافت میشه
    و هزینه چقدره ؟

  78. سلام عزیزم
    دوره ها ی اکادمی عریس هزینه به صورت یکجا در جلسه اول کلاس ها پرداخت میشود جهت اطلاعات بیشتر از نحوه پرداخت با شماره تماس02128421106 تماس حاصل فرمایید

  79. سلام من مبتدی هستم ولی میخوام صفر تا صد و کامل اموزش ببینم چطور میتونم شرکت کنم صفر تا صد به چه صورت ؟

  80. سلام عزیزم
    کلاس های اکادمی عریس به صورت سه دوره تخصصی و دوره تکمیلی و دوره مربیگری برگزار میشود که با گذراندن هر سه دوره شما میتوانید یک دوره کامل و صفر تا صد را گذرانده باشید برای ثبت نام یا از طریق سایت یا با شماره تماس 02128421106 تماس حاصل فرمایید.

  81. سلام خسته نباشید کلاس های اموزشیتون از چه تاریخی شروع میشه و دوره تکمیلیتون هنوز هم به صورت حضوری برگزار میشود بخاطر کرونا ؟

  82. سلام عزیزم
    تمامی دوره های تخصصی و تکمیلی و دوره مربیگری اکادمی عریس در تاریخ 15 هر ماه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار میشود .

  83. سلام عزیزم
    اساتید و مدرسان مرکز آموزش عالی عریس بصورت انحصاری در این مجموعه فعالیت داشته و از برترین اساتید در رشته کار با مواد در سطح بین الملل میباشند ، اساتید مرکز عریس بواسطه سرمایه گذاری های موسسه به مدت 5 سال در کشور های برزیل ، ترکیه ، امارات و روسیه مورد تعلیم و آموزش قرار گرفته اند و دارای کارت مربیگری بین المللی از سازمان QT اروپا هستند . تجربه کاری و حرفه ای مدرسان عریس در رشته کار با مواد حداقل 15 سال بوده ، از طرفی تمامی مدرسان و مربیان مرکز عریس طبق برنامه سازمانی سالانه طی چهار دوره در کشور برزیل و روسیه تحت بروزرسانی قرار میگیرند.

  84. سلام من الان میخوام مبتدی ام تازه شروع کنم دوره ها به چه صورت الان کدوم دوره کوتاهی مو زنانه باید ثبت نام کنم؟

  85. سلام عزیزم
    دوره های اموزشی کوتاهی مو زنانه دراکادمی عریس به سه دوره تخصصی برای افراد مبتدی ، دوره تکمیلی برای افرادی که مباحث دوره تخصصی اموزش دیده اند ، و دوره مربیگری که دوره پیشرفته میباشد برگزار میشود

  86. شما وقت بخیر من میخوام دوره کوتاهی مو زنانه ثبت نام کنم ولی میخوام بدونم شما در کیش هم کلاس برگزار میکنید ؟

  87. سلام عزیزم
    دوره های اکادمی عریس هم به صورت داخلی و هم خارجی برگزار میشود دوره های داخلی در تهران و کیش و دوره های خارجی در ترکیه و دبی …..برگزار میشود.

  88. سلام من الان شاغلم و دوره تخصصی قبلا رفتم میتونم تو دوره تکمیلی شرکت کنم فقط کلاس حضوری میخوام و اینکه تا ساعت 4 سرکارم کلاس هاتون ساعت کلاس به چه شکل برگزار میشود ؟

  89. سلام عزیزم
    دوره های آرایشگری کوتاهی مو زنانه هر روزه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار میشود ، لذا هنرجویانی که شاغل هستند میتوانند با توجه به شیفت کاری خود در نوبت صبح یا بعد از ظهر در کلاس های آموزشی مرکز شرکت نمایند .

  90. سلام وقت بخیر من دوره تخصصی کوتاهی مو تو اموزشگاه شما گذروندم و واقعا یه اموزش عالی بود خیلی هم مدرسین عالی هم مجموعه عالی بود و هرکی بخواد اموزش ببینه ازم میپرسه که یه اموزشگاه خوب معذفی کن من اموزشگاه شما معرفی میکنم چون یکی از بهترین اموزشگاه های تهران هستید شما

  91. سلام عزیزم
    اکادمی عریس به داشتن هنرجو های با استعداد و خوش ذوقی مثل شما ها افتخار میکند و باارزوی بهترین ها برای شما هنرجوی عزیز

  92. سلام عزیزم خسته نباشید شما الان اموزش هاتون داخلی یا خارجی کجا برگزار میشه ؟

  93. سلام وقت بخیر شما برای اموزش کوتاهی مو خانوم ها اموزش موزر و تیغ هم اموزش میدهید ؟

  94. سلام خسته نباشید شما در پایان دوره های اموزشیتون در کوتاهی مو ازمون هم میگیرید ؟

  95. سلام با شرایط کرونا که الان همه جا قرار ببندن شما کلاس حضوری هم دارید و اینکه کلاس هاتون در چه تاریخی برگزار میشود؟

  96. سلام عزیزم
    اموزش های اکادمی عریس هم داخلی و هم خارجی برگزار میشود داخلی در تهران و کیش خارجی هم در ترکیه و دبی و…….برگزار میشود .

  97. سلام عزیزم
    اکادمی عریس تمامی موارد اموزشی لاین هارو با توجه به بالای صفحه و سر فصل های اموزشی اموزش میدهد فقط کافیست دوره مد نظر خود را انتخاب کنید

  98. سلام عزیزم
    کلاس های اموزشی اکادمی عریس با رعایت کامل تمامی پروتکل های بهداشتی در سالن بزرگ تمامی لاین های اموزشی را 15 عهر ماه برگزار میکند

  99. سلام عزیزم
    اکادمی عریس برای تمامی دوره های اموزشی خود و تمامی لاین های اموزشی پایان هر دوره ازمون عملی و تئوری در اکادمی برگزار میکند و بعد مدرک دریافت میکنید

  100. سلام عزیزم
    اکادمی عریس علاوه بر کلاس های حضوری کلاس های انلاین و مجازی و پکیج ها اموزشی و ورکشاپ و … برگزار میکند و شما با مراجعه به صفحه الی هرکدام میتوانید در اون دوره شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *