آموزش ماساژ صورت

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

برگزاری دوره آموزش ماساژ صورت بصورت آکادمیک و ترمیک توسط مرکز آموزش عالی عریس در کشور ، دوره های آموزش ماساژ صورت هم اکنون به صورت برگزاری کلاس های حضوری یا آنلاین در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفته است ، همچنین آموزش ماساژ صورت برای متقاضیانی که خارج از استان تهران هستند بصورت فشرده ظرف مدت 7 روز برگزار میشود .

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

برگزاری دوره آموزش ماساژ صورت

SAHAMIR UNIVERSITY

کلاس حضوری و آنلاین آموزش ماساژ صورت کالج عریس

جدول محتــــــــــــوا :

نظرات هنرجویــان درباره آموزش ماساژ صورت
بیش از 37.000 دانش آموخته ERIS

مرکز آموزش عالی عریس تا کنون موفق به برگزاری بیش از 1700 رویداد آموزشی و علمی در داخل و خارج از کشور و در حوزه مراقبت زیبایی و آرایشی شده ، بطوریکه تا کنون بیش از 37 هزار هنرجو از طریق دوره های آموزشی این مجموعه وارد بازار کار شده اند. دوره های آموزشی آکادمی عریس با توجه به انعطاف پذیری بالایی که داشته یک گزینه مناسب  و عالی برای خانم هایی است که قصد آموزش حرفه ای و ورود به بازار کار آرایشگری و مراقبت زیبایی را دارند.

در ادامه برخی از نظرات دانش آموختگان مرکز آموزش عالی عریس قابل مشاهده میباشد.

نام دوره: آموزش ماساژ صورت

سطح آموزش
کلاس عمومی
کلاس خصوصی
تخصصی
8.700.000
18.700.000
تکمیلی
11.700.000
21.700.000
مربیگری
20.500.000
30.500.000

ادامه فرایند ثبت نام

پاسخ به سوالات متداول مرتبط با آموزش ماساژ صورت

SAHAMIR UNIVERSITY

کلاس حضوری و آنلاین آموزش ماساژ صورت کالج عریس

ایا دوره آموزش ماساژ صورت برای افراد مبتدی مناسب است؟

بله ، دوره آموزش ماساژ صورت بگونه ای تدوین و گردآوری شده است که کلیه متقاضیان در هر سطحی میتوانند در این کلاس ها شرکت نمایند. این دوره برای افراد مبتدی بصورت صفر تا صد و از پایه آموزش داده خواهد شد.

مدت زمان و طول دوره آموزش ماساژ صورت چقدر است؟

طول دوره آموزش ماساژ صورت با توجه به سطح آموزشی کلاس ، بین 16 الی 24 ساعت میباشد . شما میتوانید بمنظور کسب اطلاعات دقیقتر در خصوص مدت زمان برگزاری کلاس با کارشناسان مرکز تماس بگیرید.

من ساکن شهرستان هستم ، چطور میتونم در دوره آموزش ماساژ صورت شرکت کنم؟

اگر محدودیت زمان دارید و یا ساکن سایر استان ها هستید میتوانید در دوره های آموزش فشرده و کوتاه مدت آموزش ماساژ صورت شرکت نمایید

آیا امکان پرداخت اقساطی شهریه دوره آموزش ماساژ صورت وجود دارد

متاسفانه در حال حاضر شرایطی جهت پرداخت اقساطی شهریه دوره آموزش ماساژ صورت وجود ندارد و دانشپذیر میبایست قبل آغاز کلاس نسبت به تسویه حساب دوره اقدام نماید.

آیا امکان برگزاری کلاس خصوصی آموزش ماساژ صورت وجود دارد؟

بله ، شما میتواند در دوره های خصوصی آموزش ماساژ صورت که با ظرفیت 1 تا 3 نفر برگزار میشوند شرکت نمایید .

ساعات برگزاری دوره آموزش ماساژ صورت به چه نحوی است؟

ساعات برگزاری دوره های آموزش ماساژ صورت در 3 تایم مختلف در روز تنظیم شده اند و شما میتوانید از بین ساعات نوبت صبح ، ظهر و شب یکی را به انتخاب خود تعیین نمایید.

در پایان دوره آموزش ماساژ صورت چه مدارکی به دانشپذیر اعطا میشود؟

در پایان دوره آموزش ماساژ صورت با شرکت در آزمون بین المللی و کسب نمره قابل قبول ، دانشپذیر میتواند گواهینامه بین المللی از کانادا و امریکا را از مرکز آموزش عالی عریس دریافت نماید

آیا برای اخذ گواهینامه و مدرک بین المللی باید هزینه جداگانه پرداخت شود؟

خیر ، شما با شرکت و ثبت نام در دوره آموزش ماساژ صورت میتوانید برای یک مرتبه بصورت رایگان در آزمون خارجی شرکت نمایید. توجه داشته باشید در صورت رد شدن در آزمون میبایست هزینه آنرا معادل 93 دلار پرداخت کنید تا مجاز به شرکت در آزمون برای بار دوم باشد.

چطور میتوان در دوره آموزش ماساژ صورت ثبت نام کرد؟

بمنظور ثبت نام در دوره آموزش ماساژ صورت میتوانید بصورت اینترنتی از طریق فرم ثبت نام در سایت اقدام کنید، کلیه فرایند ثبت نام از طریق وب سایت رسمی عریس امکانپذیر میباشد. 

آیا کلاس های آموزش ماساژ صورت بصورت بصورت آنلاین و غیر حضوری برگزار میشوند؟

بله ، شما میتوانید در دوره های آموزش ماساژ صورت بصورت آنلاین یا مجازی شرکت کنید ، توجه داشته باشید که دوره های آموزش غیر حضوری در بستر اینترنت و توسط نرم افزارهای کلاس مجازی همچون گوگل میت و ادبی کانکت برگزار میشوند.

آیا کلاس های آموزش ماساژ صورت بصورت بصورت حضوری برگزار میشوند؟

بله ، شما میتوانید در کلاس های حضوری آموزش ماساژ صورت که در محل آموزشگاه عریس برگزار میشوند شرکت نمایید.

ظرفیت کلاس های آموزش ماساژ صورت چند نفر است؟

ظرفیت کلاس های آموزش ماساژ صورت بصورت عمومی 15 نفره و خصوصی 3 نفره میباشد . همچنین شما میتوانید با هماهنگی واحد آموزش در کلاس های تکنفره و خصوصی شرکت نمایید.

شهریه ثبت نام در دوره آموزش ماساژ صورت چقدر است؟

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شهریه دوره آموزش ماساژ صورت میتوانید از طریق فرم ثبت نام نسبت به دریافت استعلام قیمت آنی اقدام نمایید.

شرایط شرکت در کلاسهای آموزش ماساژ صورت بصورت فشرده چگونه است؟

دوستانی که در سایر استان ها و شهرستان های کشور هستند و قصد شرکت در دوره آموزش ماساژ صورت را دارند میتوانند بصورت فشرده ظرف مدت کمتر از 10 روز دوره آموزشی خود را در مرکز آموزشگاه در تهران سپری نمایند

دوره آموزش ماساژ صورت تا چه حد عملگرا و کاربردی است؟

دوره آموزش ماساژ صورت حاصل بیش از 15 سال تجربه کادر مدیریتی و آموزشی مرکز آموزش عالی عریس بوده و بگونه ای تدوین و گردآوری شده است که دانشپذیران پس از اتمام دوره بصورت 100% عملی و کاربردی میتوانند از آنچه آموخته اند در بازار کار آرایشگری و مراقبت زیبایی استفاده نمایند.

مدرس و استاد دوره آموزش ماساژ صورت چه شخصی است؟

تمامی مدرسان و اساتید دوره آموزش ماساژ صورت در مجموعه عریس بصرت اختصاصی در این مرکز فعال بوده و همگی دارای حداقل 15 سال تجربه و سابقه فعالیت حرفه ای در این حوزه میباشند.

سوالات متداول

در این بخش رایج ترین سوالات کاربران در زمینه آموزش ماساژ صورت پاسخ داده شده است

کارشناسان ما بصورت تلفنی در ساعات 8 صبح لغایت 9 شب پاسخگو هستند.

چطور میتوان در دوره آموزش ماساژ صورت ثبت نام نمود؟

بمنظور ثبت نام در این دوره آموزش ماساژ صورت میتوانید بصورت آنلاین و از طریق فرم ثبت نام در سایت اقدام کنید، کلیه فرایند ثبت نام بصورت آنلاین امکانپذیر میباشد. 

آیا کلاس آموزش ماساژ صورت بصورت آنلاین هم برگزار میشود؟

بله ، شما میتوانید در دوره های اموزش آموزش ماساژ صورت بصورت انلاین در آموزشگاه عریس شرکت نمایید و همچنین میتوانید ثبت نام خود را از طریق فرم ثبت نام در سایت نهابی کنید.

شهریه ثبت نام در دوره آموزش ماساژ صورت چقدر است؟

شهریه دوره آموزش ماساژ صورت با توجه به لاین آموزشی ، سطح آموزش ، نوع کلاس عمومی یا خصوصی متغییر بوده . شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات دقیق در خصوص شهریه ثبت نام از طریق فرم ثبت نام اقدام نمایید.

آیا پس از گذراندن دوره آموزش ماساژ صورت میتوان وارد بازار کار شد؟

بله ، کلاس های آموزش ماساژ صورت در اکادمی عریس کاملا عملی و کاربری محور بوده و هنرجو پس از طی کردن کلاس میتواند وارد بازار کار شود.

در انتهای دوره آموزش ماساژ صورت چه مدرکی به هنرجو اعطا میشود؟

در پایان دوره آموزش ماساژ صورت هنر جو میتواند نسبت به اخذ گواهینامه از سازمان فنی و حرفه ای کشور و یا اخذ گواهینامه بین المللی اروپا اقدام نماید .
17000+
رویداد آموزشی و علمـــــــــــــــــــی
بیش از 200 هزار هنرجــــــــــــو و دانشپذیر

رویدادهای ویژه آموزش ماساژ صورت در مرکز آموزش عالی عریس به صورت دوره های آکادمیک آموزش ماساژ صورت ، سمینارهای آرایشگری داخلی و خارجی ، ورکشاپ های آرایشگری حرفه ای آموزش ماساژ صورت و پکیج های آموزش آفلاین بوده که متقاضیان میتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود نسبت به ثبت نام در این رویدادها اقدام نمایند.