اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

برگزاری دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو بصورت آکادمیک و ترمیک توسط مرکز آموزش عالی عریس در کشور ، دوره های اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو هم اکنون به صورت برگزاری کلاس های حضوری یا آنلاین در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفته است ، همچنین اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو برای متقاضیانی که خارج از استان تهران هستند بصورت فشرده ظرف مدت 7 روز برگزار میشود .

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

برگزاری دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو

SAHAMIR UNIVERSITY

کلاس حضوری و آنلاین اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو کالج عریس

جدول محتــــــــــــوا :

نظرات هنرجویــان درباره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو
بیش از 37.000 دانش آموخته ERIS

مرکز آموزش عالی عریس تا کنون موفق به برگزاری بیش از 1700 رویداد آموزشی و علمی در داخل و خارج از کشور و در حوزه مراقبت زیبایی و آرایشی شده ، بطوریکه تا کنون بیش از 37 هزار هنرجو از طریق دوره های آموزشی این مجموعه وارد بازار کار شده اند. دوره های آموزشی آکادمی عریس با توجه به انعطاف پذیری بالایی که داشته یک گزینه مناسب  و عالی برای خانم هایی است که قصد آموزش حرفه ای و ورود به بازار کار آرایشگری و مراقبت زیبایی را دارند.

در ادامه برخی از نظرات دانش آموختگان مرکز آموزش عالی عریس قابل مشاهده میباشد.

نام دوره: اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو

سطح آموزش
کلاس عمومی
کلاس خصوصی
تخصصی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تکمیلی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
مربیگری
تماس بگیرید
تماس بگیرید

ادامه فرایند ثبت نام در اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو

آموزش کراتینه ، احیا و صافی مو

یکی از برترین دوره های آموزشی پر مخاطب در آکادمی عریس، آموزش کراتینه و احیا مو است. آموزشگاه عریس بهترین آموزشگاه کراتین و احیا مو و یکی از شناخته شده ترین مراکز آموزشی برای اموزش کراتین مو بصورت تخصصی در کشور و خارج از کشور بوده. آموزش کراتینه یکی از لاین های بسیار حساس و تخصصی در صنعت آرایشی است که به تجربه بالایی نیاز دارد. این دوره آموزشی شامل تکنیک هایی برای شناخت و استفاده از انواع مواد کراتینه و ترکیب آنها بهمراه نحوه اجرای کراتینه روی انواع موها است که به صورت جامع و جزء به جزء و کاملا تخصصی به هنرجویان گرامی در دوره اموزشی کراتینه آموزش داده می شود. این اموزش ها با استفاده از تکنیک های نوین در آموزشگاه عریس انجام می شود.

نحوه انجام یک کراتینه حرفه ای؟

کراتینه درمانی نوعی روش درمانی مو است که می‌توانید موهایتان را صاف‌تر، نرم‌تر و براق‌تر کند. محصولات کراتینه زیادی در بازار وجود دارد، مانند شامپو کراتینه درمانی، درمان پروتئین کراتینه، نرم کننده عمیق کراتینه و بسیاری دیگر. همچنین درمان‌های کراتینه نرم، درمان کراتینه برای فرها و درمان‌های کراتینه گیاهی وجود دارد!

اموزش کراتینه

زمان مورد نیاز برای موی بلند: 3 hours, 30 minutes

متوسط هزینه: IRR 3,000,000

مواد مصرفی مورد نیاز برای انجام کراتینه

مایع کراتینه درجه یک و اورجینال
شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ یا کراتینه شده
سرم مو کراتینه
اسپری کراتین سرد

ابزار لازم کراتینه

اتو مو با درجه حرارت 230 درجه
براش دو طرفه
دستکش نسوز
شانه کراتینه دو طرفه سرامیکی
کاسه و فرچه
دستگاه میکرومیست کراتین و یا نانو استیم
سشوار با دمای سرد و گرم

آموزش حرفه ای مراحل اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو:

مرحله اول کراتینه مو

مهم ترین بخش در کراتینه کردن مو ها ، انتخاب برند مورد اطمینانی و اورجیتال مواد کراتینه است ، دقت داشته باشید که در حال حاضر بلیش از 90 درصد مواد کراتینه موجود در بازار تقلبی بوده و کوجب آسیب به موها میشوند ، شنا با شرکا در دوره آموزش اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو یاد خواهید گرفت چگونه مواد کراتینه اصلی را از نوع تقلبی آن تشخیص دهید .
اموزش کراتینه

مرحله دوم کراتینه مو

بعد از تهیه مواد کراتینه میبایست موهایتان را به مدت چند بار به کمک شامپوی مخصوص کراتینه بشویید. توجه داشته باشید که بعد از کراتینه کردن نمی توانید موهایتان را تا 4 روز بشویید بنابراین بهتر است در این مرحله از آموزش کراتینه کردن مو تا جایی که امکان دارد موهایتان را به خوبی شستشو دهید. شما با شرکت در دوره آموزش اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو با تکنیک های شستشوی موهای آسیب دیده آشنا خواهید شد.
اموزش کراتینه

مرحله سوم کراتینه مو

بعد از شستن و آبکشی کردن موها باید آن ها را با کمک سشوار استاندارد و دمای مناسب به خوبی خشک کنید. اگر شما تمایل دارید از کراتین به عنوان روش ترمیمی استفاده کنید در این مرحله موها را باید به صورت کامل خشک کنید و اگر به دنبال کراتینه موها به صورت برزیلی هستید باید موهایتان مقداری نم داشته باشد . نحوه خشک کردن مو ها در دوره های آموزش اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو بطور کامل به هنرجو آموزش داده میشود.
اموزش کراتینه

مرجله چهارم کراتینه مو

در مرحله بعدی محلول کراتینه را درون ظرفی مناسب بریزید و با کمک فرچه و یا شانه محلول کراتینه را به فاصله ۱.۵ سانت از ریشه موها به موهایتان بمالید. توجه داشته باشید که نیازی نیست حجم زیادی از محلول را روی موها بمالید و میزان محلول باید به اندازه ای باشد که همه موهای شما را پوشش دهد و آن ها را مرطوب کند. در این مرحله هر 5 دقیقه موها را با شانه مناسب بصورت یکنواخت شانه کنید . دوره های آموزشی اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو شامل کلیه نکات برای نحوه آغشته کردن مو ها به مواد کراتینه و نحوه نگهداری موها در زیر کار میباشد .
اموزش کراتینه

مرجله پنجم کراتینه مو

در این مرحله متناسب با دستور العمل محلول کراتینه ، موها را تویط سشوار خشک نموده سپس توسط اتو با درجه حرارت 380 درجه موحا را بصورت نواری اتو کشیده و صاف میکنیم . روش های استاندارد اتئ کشی مو ها و خشک کردن آنها در دوره های آموزشی کراتینه در آموزشگاه اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو بصوت مفصل به هنرجو آموزش داده میشود .
اموزش کراتینه

ویژگی های دوره آموزش کراتین مو

آموزش کراتین و احیای مو در آموزشگاه عریس توسط بهترین مربیان این مرکز برگزار می شود. دوره آموزش کراتین و صافی مو شامل سرفصل های کامل جهت فراگیری احیا و صاف کردن موها از جمله آموزش کراتینه مو ، آموزش ریباندینگ مو و ….. می شود. با گذراندن دوره آموزش کراتینه قادر خواهید بود مهارت های متنوعی در زمینه کراتینه و صافی انواع مو بدست آورید. همچنین پس از دریافت مدرک فنی حرفه ای کراتین مو می توانید در لاین کراینه ، احیا و صافی مو مشغول به کار شوید.
متداول ترین روش احیا و کراتینه ، صاف و لخت شدن مو ها با تکنیک های تخصصی و پیشرفته است بطوریکه نتیجه کار بالای 95 درصد تاثیر گذاری داشته باشد. در دوره آموزش کراتین و احیا می توانید تمامی روش های درمانی مو را یاد بگیرید. همچنین بانوان کارمند و بانوانی که در سایر استان ها و شهرستان ها سکونت دارند میتوانند بصورت فشرده در دوره های کراتینه مو تخصصی ، پیشرفته و مستری عریس شرکت کنند؛ حداقل 10 سرفصل تخصصی در این حیطه وجود دارد که یک متخصص کراتینه ، صافی یا احیای مو باید بداند ، تمامی موارد زیر را می توانید با شرکت در دوره آموزش کراتینه در آکادمی عریس بیاموزید.
1. بازسازی و احیای عمقی موها + درمان موهای ضعیف یا شکسته
2. شناخت انواع مواد کراتین و نحوه صحیح استفاده از آن
3. آنالیز ساختار انواع مو
4. شناخت تمامی روش های کراتینه، صافی و احیای مو
5. اجرای تخصصی انواع روش های تراپی تخصصی
6. مراقبت های لازم برای مو بعد از صافی و احیا
7. آشنایی با همه عارضه های کراتینه، صافی یا احیای مو
8. توانایی کار با ابزارآلات , دستگاه های مورد نیاز کراتینه 
9. شناخت مشکلات و آسیب های مو و ارائه راهکار برای برطرف سازی
10. تشخیص تفاوت های کراتین صافی، کراتین احیا و بوتاکس

کلاس های عمومی کراتین مو

کلاس های عمومی کراتین و احیا مو بصورت پابلیک و با ظرفیت حداکثر 15 نفر هنرجو در هر کلاس برگزار میشوند

کلاس های خصوصی کراتینه

 کلاس های آموزش خصوصی کراتینه ، احیا و صافی مو بصورت پرایویت و با ظرفیت 3 نفر در هر کلاس برگزار میشوند.

کلاس حضوری کراتین و احیا

دوره های آموزش حضوری کراتین و احیا مو بصورت ترمیک بوده و حضور هنرجو در محل آموزشگاه الزامی میباشد

آموزش آنلاین کراتین و احیا

کلاس های آنلاین کراتینه مو  بصورت غیر حضوری بوده و هنرجو تحت وب و در بستر اینترنت آموزشهای لازم را میگذراند

آنچه در آموزشگاه کراتینه آموزش خواهید دید

هنرجویان در این دوره روش صحیح کراتینه مو و احیای موهای آسیب دیده را با توجه به جنس ، نوع و شرایط موها آموزش خواهد دید و بصورت عملی انجام می دهند ، تمام این موارد در دوره اموزش کراتین و احیا مو بصورت تخصصی و فوق تخصصی اموزش داده می شود. در کلاس های کراتینه، هنرجویان با انواع مواد کراتینه آشنا می شود . افرادی که صفر هستند و باید از ابتدا به طور کامل اموزش ببینند، بهتر است دوره کامل و جامع اموزش کراتین مو را انتخاب نمایند. آموزشگاه عریس دوره اموزشی کراتینه را به همراه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی ارائه می کند و همچنین شامل موارد اموزشی بسیاری بوده که در ادامه ذکر می کنیم.

ابزار و لوازم کراتین و احیا مو

ابزار و وسایل آموزشی کراتینه مو در قالب پک های کامل برای تدریس به هنرجویان ارائه می شوند. هزینه پک های کراتینه بر عهده هنرجو می باشد. این ابزار شامل موارد مختلفی می شود که برای کراتین و صاف کردن مو به روش های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند . مهم ترین ابزار برای کراتین مو ، اتو با درجه حرارت واقعی ۲۳۰ درجه است که بیشتر مواقع با دستگاه های تخصصی، دمای واقعی آن سنجیده می شود. سایر ابزارآلات لازم شامل موارد زیر می شوند:

سرفصل های اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو

برخی از سرفصل های تخصصی و فوق تخصصی آموزش کراتینه و احیا مو به شرح زیر میباشد ، همچنین شما میتوانید با تماس با کارشناسان اموزشگاه عریس از کلیه سرفصل های آموزش کراتین و احیا در سطوح تخصصی اطلاع پیدا کنید.

سرفصل تخصصــــــــــــــــــــی کراتین و احیا (سطح توکن)

اموزش تخصصی کراتین مو بگونه ای تدارک و گردآوری شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در دوره اموزشی کراتینه د راکادمی عریس بصورت تخصصی و از پایه مفاهیم را در حوزه کراتین و احیا مو آموزش خواهند دید . برای شرکت در این دوره آموزشی نیازی به هیچگونه آشنایی قبلی با موضوعات کراتین مو و صافی و … نمیباشد. سرفصل های اموزش تخصصی کراتین به شرح زیر میباشند.

سرفصل پیشرفــــــــــــته کراتینه (سطح پرفکتال)

اموزش پیشرفته و تکمیلی کراتین و احیا مو بگونه ای تدارک دیده شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در دوره پیشرفته اموزشی کراتینه بصورت تکمیلی مفاهیم را در حوزه کراتینه ، احیای مو و صافی آموزش خواهند دید . برای شرکت در این دوره آموزشی لازم است قبلا آموزش های مربوط به سطح تخصصی و توکن را پشت سر گذاشته باشید. سرفصل های اموزش پیشرفته و تکمیلی کرتین مو به شرح زیر میباشند.

سرفصل مربیگــــــــری کراتینه و احیا (سطح مستری)

اموزش مربیگری و مستری کراتینه و احیا مو بگونه ای تدارک دیده شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در دوره اموزشی کراتین مو بصورت مستر مفاهیم را در حوزه کراتین احیا و صافی مو آموزش خواهند دید . برای شرکت در این دوره آموزشی لازم است دو سطح تخصصی و پیشرفته را قبلا گذرانده باشید. سرفصل های اموزش مربیگری و مستری کراتینه در اکادمی عریس به شرح زیر میباشند.

سرفصل های اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو

برای کسب تجربه و حرفه ای شدن در زمینه کراتینه و احیا مو میتوانید دوره اموزش کراتین را که توسط بهترین آموزشگاه کراتینه و احیا کشور یعنی عریس برگزار میشود، شرکت کنید . زیرا در ازای وقت و مبلغی که می پردازید لازم است با بهترین کیفیت آموزش ببینید و مجبور به تکرار دوره ها دیگر برای آموزش کراتینه نشوید. آموزشگاه عریس با سال ها سابقه درخشان، به عنوان یکی از آموزشگاه های معروف و حرفه ای در حوزه کراتینه مو شناخته می شود. اگر که به دوره های تخصصی کراتین و احیا مو علاقه داشته و تصمیم به یاد گرفتن و اخذ مدرک در این زمینه را دارید، می توانید پس از یادگیری و کسب مهارت با اخذ مدرک معتبر و جهانی از سازمان فنی و حرفه ای و همچینین اخذ مدرک خارجی کراتینه، بدون وقفه به عنوان یک متخصص کراتینه و احیا ساز مو شروع به کار کنید.

آموزشگاه فنی حرفه ای اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو

لاین کراتینه و احیا مو برای بانوان یکی از گزینه های آموزشی عالی در آکادمی عریس میباشد. در حرفه کراتینه هنرجوها با انواع مواد کراتینه ، می توانند کار کنند و وقتی کار را به درستی انجام می دهند بیشتر خوشحال می شوند و از کارشان لذت خواهند برد و این موضوع سبب می شود به مرور زمان در این کار حرفه ای و با تجربه شوند. سرفصل های کراتین مو بسیار جامع بوده  و همچنین در ادامه هنرجو با تمرین عملی روی سر مشتری کاملا حرفه ای وکار بلد می شود و همچنین هنرجو در صورت تکمیل دوره مبتدی و پیشرفته، میتواند جهت امتحان کتبی و عملی فنی حرفه ای و یا آزمون بین المللی آماده شود. این دوره در مناطق مختلف ایران و در شعب آموزشگاه های ارایشگری عریس در سراسر کشور برگزار می شوند. برای اخذ مدرک فنی حرفه ای کراتین مو ، شما باید در یکی از آموزشگاه های فنی حرفه ای همچون آکادمی عریس ، ثبت نام کنید و دوره کامل ببینید. شما همچنین میتوانید نسبت به اخذ گواهینامه بین المللی احیاساز و کراتینه مو پس اتمام دوره اقدام نمایید، این نوع گواهینامه بصورت انحصاری و تحت نظارت موسسه کنترل آموزش CertPer اروپا صادر میشود و برای متقاضیانی که قصد دارند پس از گذراندن دوره اموزش کراتین و احیا مو مهاجرت کنند گزینه مناسبی میباشد.

گواهینامه و مدرک بین المللی کراتینه

گواهینامه و مدرک بین المللی احیا و کراتینه مو پس از اتمام هر ترم آموزشی به هنرجویان مرکز اعطا میگردد . رشته کراتینه مو یکی از جدیدترین و تخصصی ترین رشته های آموزش آرایشگری است که سازمان فنی حرفه ای دوره های آموزشی احیا ، صافی و کراتینه را به صورت عملی و تئوری بهمراه اعطا مدرک و گواهینامه برای بانوان برگزار می کند.
خدمات کراتین مو برای دخترخانم های جوان و خانم های میانسال بسار حائز اهمیت است زیرا امروزه گسترش خدمات آرایش و پیرایش مو و یا براشینگ بیش از حد موها موجب آسیب دیدگی موهای اکثر خانم ها شده است . تا جایی که این موضوع باعث شده است که امروزه کراتینه و احیا و صافی مو جزو مشاغل پولساز در عرصه آرایشگری به شمار رود؛ زیرا با آموزش کرتینه ، موهای آسیب دیده شما ترمیم می شوند.
در دوره کراتین و صافی مو مدرسان بین الملل و خبره در زمینه کراتینه به تدریس هنرجوها می پردازد و طبق اصول سازمان فنی حرفه ای و متد های جهانی آموزش های مرتبط با کراتینه و احیا مو را انجام می دهد. یعنی آموزش ها به گونه ای باید باشند که پس از اتمام دوره، هنرجو بتواند مهارت لازم برای اشتغال در این حرفه را داشته باشد. در واقع در این نوع آموزش، سه آیتم نقش اساسی را دارند که شامل جنس و ضخامت مو ها، انواع روش های صافی و مواد صاف کننده است که از ابتدا تا پایان دوره اموزشی احیا و کراتینه در اکادمی عریس همه موارد آموزش داده می شود. 

مشخصات دوره کراتینه و احیا مو

مشخصات دوره اموزش کراتینه و احیا مو شامل مواردی از قبیل سطح دوره آموزشی ، تعداد جلسات کلاس ، محل برگزاری کلاس ، نحوه برگزاری دوره ، مدرس ، گواهینامه های دریافتی و .. بوده که به تفصیل در جدول ذکر شده است ، کلیه هنرجویان میتوانند بمنظور شرکت در دوره اموزش کراتینه و احیا مو پس از مطالعه اطلاعات تکمیلی دوره نسبت به ثبت نام در کلاس و حضور در دوره های اموزشی مرکز اقدام نمایند.

عنوان
توضیحات
عنوان آموزشی
کراتین و احیا
سطح آموزش
تخصصی-تکمیلی-مستری
تعداد جلسات
6 الی 8 جلسه
گواهینامه بین المللی
اروپا و استرالیا
گواهینامه داخلی
سازمان فنی حرفه ای
گواهینامه آکادمی
مرکز آموزش عالی عریس
محل برگزاری
داخل و خارج
مدرس
اختصاصی

بهترین مدرس و مربی کراتینه و احیا مو

بهترین مدرس و مربی کراتینه و احیا مو به فردی اطلاق میگردد که حداقل دارای 10 سال سابقه کار حرفه ای در زمینه کراتین و احیا مو باشد ، بهترین مدرس و استاد کراتینه مو را میتوان با توجه به سوابق آموزشگاه عریس در این مرکز یافت ، بدون شک شما با شرکت در دوره های اموزش کراتین، احیا و صافی تحت نظارت مستقیم برترین اساتید و مربیان بین الملل کراتین مو در داخل و خارج از کشور آموزش خواهید دید . گذراندن دوره های اموزش تحت نظارت این مدرسان میتواند برای متقاضیانی که قصد مهاجرت به سایر کشورها را دارند یک گزینه مطلوب باشد.

شرایط آموزش کراتین و احیا مو

شرایط اموزش کراتینه مو به روش های مختلفی در آکادمی عریس امکانپذیر است ، بطوریکه در حال حاضر آموزش کراتینه و احیا مو به طریق زیر در حال برگزاری هستند:
1- آموزش ترمیک و بلند مدت کراتینه و احیا مو
2- آموزش فشرده و کوتاه مدت کراتینه برای هنرجویان خارج استان

آموزش فشرده و کوتاه مدت کراتینه

پس از ثبت نام در دوره آموزش کراتینه و احیا مو کلیه نکات و موارد تئوری مطابق با سرفصل های اموزش کراتینه به متقاضی آموش داده میشود.

آموزش ترمیک و بلند مدت کراتین مو

در این مرحله کلیه موضوعات آموزش کراتینه و احیا که بصورت تئوری در مرحله قبل به هنرجو اموزش داده شده است ، بصورت عملی بر روی مدل زنده و یا کله مانکن پیاده سازی میکنیم .

آموزش کراتینه در آموزشگاه مرکزی تهران

در این مرحله هر آنچه در زمینه کار با کراتین ، احیا و صافی مو تاکنون آموزش دیده اید تا انتهای دوره بصورت عملی و کاربردی و در قالب ورکشاپ به هنرجو آموزش داده میشود.

خوابگاه و اقامت رایگان برای هنرجویان

پس از پایان دوره اموزش کراتینه مو هنرجو میتواند بلافاصله نسبت به اخذ گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای و مدرک بین المللی آموزشگاه اقدام نماید 

بهترین آموزش کراتینه و احیا مو

 پیدا کردن بهترین آموزشگاه کراتینه مو که هنرجو بتواند بعد از شرکت در کلاس های آن وارد بازار کار شود ، در هرجایی پیدا نمیشود! بعد از اتمام دوره های آموزش کراتینه و احیا مو در بهترین آموزشگاه کراتینه شما جهت ازمون نهایی به فنی و حرفه ای معرفی می شوید. پس از آزمون و قبولی در ازمون، به شما مدرک فنی حرفه ای کراتینه اعطا می شود که قابل استناد در داخل و خارج از کشور است. این مدرک جزء معتبرترین مدارک در کشور است که میتوانید پس از اخذ این مدرک در آرایشگاه یا سالن زیبایی مرتبط با کراتین مو مشغول به کار شوید. لازم به ذکر است شما با گذراندن دوره های اموزش کراتینه و احیا می توانید آمادگی کامل برای ورود به بازار کار را کسب کنید.

جدیدترین و بروزترین متد کراتینه مو

بعد از تمام شدن دوره اموزشی کراتینه و احیا که شامل دوره مبتدی کراتین مو ، اموزش تکمیلی کراتینه و احیا ، آموزش پیشرفته کراتین و احیا مو و آموزش مربیگری کراتینه می شود، هنرجو می تواند آموزش های یاد داده شده را نسبت به سطح دوره انتخابی، به اسانی روی مدل زنده انجام دهد . در کلاس های اموزش کراتین، احیا و صافی مو روش هایی مانند کار با انواع مواد کراتینه از ساده تا پیشرفته را بصورت اصولی و علمی اموزش خواهد دید. هنرجو می تواند به اسانی خدمات مورد نیاز مشتری را انجام دهد. اگر تصمیم به آموزش در رشته کراتینه دارید و به این حرفه نیز علاقه مند هستید با آموزشگاه عریس تماس بگیرید تا اطلاعات کاملتری به شما ارائه دهیم.

بهترین اموزشگاه کراتینه مو

آکادمی عریس بعنوان بهترین اموزشگاه کراتینه مو تمام دوره های آموزش کراتین و احیا مو را در بالاترین سطح خود برگزار میکند ، تمامی آموزشهای ارائه شده در این مرکز زیر نظر مربی های انحصاری و اختصاصی عریس بوده و کاراموزان در طی دوره اموزش کراتیه با همه نکات بصورت جز به جز و تئوری و عملی آشنا شوند . پس از پایان دوره کراتینه نیز علاوه بر ارائه مدرک آموزشگاه درصورت درخواست کاراموزان معرفی نامه برای شرکت در آزمون های فنی و حرفه ای از طرف آموزشگاه صادر شده و کاراموزان می توانند با شرکت در آزمون آرایشگری در لاین کراتینه مو نسبت به دریافت مدرک از سازمان فنی و حرفه ای در رشته کراتین و احیا اقدام نموده و به صورت کاملا مستقل وارد بازار کار کراتین مو شده و کسب درآمد کنند. ویژگی های اموزشگاه عریس بعنوان بهترین اموزشگاه کراتینه به شرح زیر میباشد:
• آموزش کراتینه توسط مربی های با تجربه با سابقه طولانی
• ارائه مدرک معتبر کراتین مو توسط سازمان فنی و حرفه ای با اعتبار در بسیاری از کشورهای جهان برای اشتغال و مهاجرت
• علاوه بر اموزش کراتینه تمامی دوره های آرایشگری شامل بیش از 70 لاین تخصصی از مبتدی تا فوق پیشرفته در این مرکز برگزار میشود
• مشاوه و استعدادیابی برای آموزش حرفه ای در زمینه کراتینه و احیا مو
• آموزش جدیدترین سبک های روز دنیا در زمینه کراتین مو ، احیا و صافی
• تسلط بر انواع سبک ها و پرورش خلاقیت هنرجو
• بالاترین میزان رضایت و اشتغال هنرجویان در زمینه اموزش کراتینه

مراحل اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو

در دوره آموزشی کراتین و احیا مو ابتدا به صورت تئوری به هنرجو داده می شود و پس از آنکه هنرجو اطلاعات کاملی از این موارد پیدا نمود بصورت عملی روی مدل زنده و یا کله مانکن طبیعی اقدام به پیاده سازی آنچه تا کنون آموزش دیده است میکند. در ادامه مراحل آموزش کراتینه مو را توضیح خواهیم داد.

هزینه و قیمت اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو

هزینه و قیمت کلاس اموزش کراتین احیا و صافی مو متناسب با سطح دوره آموزشی و شرایط هر کلاس متغییر میباشد بطوریکه هنرجو میتواند در کلاس های عمومی آکادمی عریس شرکت نموده و هزینه و قیمتی به مراتب پایین تر نسبت به کلاس های خصوصی پرداخت کند ، هزینه کلاس اموزش کراتینه همچنین با توجه به سطح دوره اموزشی متغییر میباشد ، شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه اموزش کراتینه و احیا  با کارشناسان این اموزشگاه تماس حاصل نمایید.

آموزش صفر تا صد کراتینه مو

دوره های اموزش صفر تا صد کراتین از پایه و بصورت صفر تا صد به هنرجو آموزش داده میشود ، کلاس آموزش صفر تا صد کراتینه مو در اصل شامل دو سطح آموزش مقدماتی و آموزش تخصصی و آموزش تکمیلی میشود که متقاضیان با شرکت در این دوره در واقع در 3 سطح آموزشی در رشته کراتین و احیا مو آموزش خواهند دید . کلاس صفر تا صد کراتینه و احیا در آموزشگاه عریس به دو صورت برگزار میشود :
– آموزش صفر تا صد کراتین و احیا مو بصورت فشرده ویژه هنرجویان شهرستانی
– آموزش صفر تا صد کراتین و احیا مو بصورت ترمیک مختص هنرجویان تهرانی
همچنین هنرجویانی که قصد ثبت نام در کلاس صفر تا صد کراتین و احیا مو را دارند میتوانند هنگام ثبت نام نحوه برگزاری کلاس را انتخاب نمایند .

آموزش تخصصی کراتین و احیا مو

دوره های اموزشی کراتینه مو انواع متنوع و گوناگونی دارد که از دوره های کوتاه مدت ، بلند مدت تا دوره های مبتدی و تخصصی کراتینه متنوع می باشد و هنرجو می تواند برحسب تمایل و سلیقه خود و همچنین میزان زمانی که برای شرکت در کلاس کراتین و احیا مو در دسترس دارد تصمیم گرفته و در دوره های آموزش تخصصی کراتین این اموزشگاه شرکت کند. بنابراین اولین قدم این است که تصمیم بگیرید چه مقدار زمان برای آموزش خود اختصاص دهید، ثانیا باید مشخص کنید که سطح تخصصی آموزش کراتینه مو جوابگوی نیاز شما هست یا خیر. زیرا دوره های اموزش کراتین مو بسیار متنوع بوده و در 3 سطح تخصصی ، تکمیلی ، مربیگری برگزار میشوند.

آموزش تئوری کراتین و احیا مو

در مرحله اول پس از ثبت نام در دوره اموزش کراتین و احیا مو کلیه نکات و موارد تئوری مطابق با سرفصل های اموزش کراتین مو به متقاضی بصورت تئوری آموش داده میشود.

آموزش عملی کراتینه

در این مرحله کلیه موارد مربوط به اموزش کراتین که بصورت تئوری در مرحله قبل به هنرجو اموزش داده شده است ، بصورت عملی بر روی مدل زنده و یا کله مانکن موی طبیعی پیاده سازی میکنیم .

تمرین های عملی کراتینه

در این مرحله هر آنچه در زمینه کراتین و احیا مو تا کنون آموزش دیده اید تا انتهای دوره بصورت عملی به هنرجو آموزش داده میشود.

مدرک بین المللی اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو

پس از پایان دوره اموزش کراتینه و صافی هنرجو میتواند بلافاصله نسبت به اخذ گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای و مدرک بین المللی آموزشگاه اقدام نماید

آموزش پیشرفته اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو

دوره پیشرفته اموزش کراتینه و احیا مو بصورت کاملا کاربردی و عملی برای نخستین بار توسط اموزشگاه عریس طراحی شده و در این دوره ما به آرایشگران و هنرجویان کراتین و احیا مو به طور کامل و در سطح پیشرفته مباحث پرفکتال کراتینه را آموزش می دهیم .

آموزش تکمیلی اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو

یکی از بهترین و پرکار ترین دوره های آموزش کراتینه مو ، دوره آموزش تکمیلی کراتین مو است که در آن هنرجو به اسانی با کسب تجربه و مهارت در بالاترین سطح اموزشی به درآمد های بالا خواهند رسید و در میان مواد کاران دیگر برای خود معروف و مشهور می شود. اما معمولا کسانی که در دوره آموزش تکمیلی کراتین و احیا مو شرکت می کنند ، از نکات اموزشی و تجربیات چند دهه این مرکز بهره مند خواهند شد که به آسانی نمیتوان این موارد را در هرجایی یافت . دوره اموزش تکمیلی کراتینه مو تنها به آرایشگرانی که قبلا دوره های اموزش کراتینه تخصصی را گذرانده اند و یا حداقل 2 سال سابقه کار در این حوزه دارند پیشنهاد میشود.

آموزش مستری و مربیگری اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو

اموزش مستری و مربیگری کراتین مو یکی از بهترین و پرکار ترین دوره های آموزش کراتینه مو در کشور است ، هنرجویان با شرکت در دوره آموزش مربیگری کراتین و احیا مو میتوانند به اسانی با کسب تجربه و مهارت در بالاترین سطح اموزشی به درآمد های بالا برسید و در میان سایر اساتید در این زمینه برای خود معروف و مشهور شوند. اما معمولا کسانی که در دوره آموزش مستری و مربیگری کراتینه و احیا مو شرکت می کنند ، از نکات اموزشی و تجربیات چند دهه این مرکز در زمینه کراتینه مو بهره مند خواهند شد که به آسانی نمیتوان این موارد را در هرجایی یافت . دوره اموزش مربیگری آموزش مربیگری کراتین و احیا تنها به آرایشگرانی که قبلا دوره های اموزش تخصصی کراتینه و آموزش تکمیلی کرتین و احیا مو را گذرانده اند و یا حداقل 5 سال سابقه کار در این حوزه دارند پیشنهاد میشود.

آکادمی عریس توانسته از سال 2017 به بعد و به مدت 4 سال بطور متناوب و پی در پی موفق به کسب رتبه برتر کیفیت آموزش از موسسه CertPer شده است ، این مجموعه در بین 12000 موسسه آموزشی در سراسر جهان با دریافت نماد مانورا در 23 شاخه آرایشی و مراقبت بهداشتی رتبه نخست را کسب کرده است.

ثبت نام در دوره آموزش کراتینه، احیا و صافی مو

یکی از دوره های آموزشی در آموزشگاه های آرایشگری، ثبت نام در دوره آموزش کراتینه و احیا مو می باشد که شما را به صورت تئوری و عملی با روش های علمی احیا و کراتین مو آشنا می کند و تلاش می کند که به هنرجو از مبتدی تا سطوح پیشرفته کمک کند. آکادمی عریس بمنظور برگزاری دوره کراتینه مو از مدرسین و مربیان منتخب و بین المللی خود استفاده می کند و کلاس ها را به دو صورت حضوری و یا آنلاین برگزار می کند.
آنچه در این آموزشگاه ها بسیار تاکید می شود، آموزش علمی و استاندارد بهمراه کار حرفه ای در زمینه کراتین و احیا مو است که البته برای این منظور میتوانید از آموزشگاه عریس کمک بگیرید و در کلاس های آموزش کراتین و احیا مو ثبت نام نمایید.

آموزشگاه عریس از ابتدای تاسیس تا کنون موفق به کسب بیش از 30 عنوان و لوح و رتبه برتر در سطح بین الملل شده و این روزها به عنوان یکی از بزرگترین و تخصصی ترین مراکز آموزش عالی در زمینه های آرایشگری و مراقبتی زیبایی در منطقه به شمار می رود.

کلاس های داخلی و خارجی کراتین مو

همه هنرجویان علاقه مند به شرکت در دوره تخصصی کراتین و احیا مو توقعات به خصوصی از این دوره ها دارند. برخی افراد خواستار شرکت در کلاس های خارج از کشور هستند، برخی دیگر کلاس های برگزار شده در ایران را ترجیح می دهند، بسیاری از افراد هم که امکان شرکت در کلاس های حضوری ندارند، خواستار شرکت در کلاس های آنلاین و استفاده از این شیوه برگزاری دوره هستند. این مجموعه فعال با شناخت نیاز هنرجویان به همراه ارائه آموزش ها با جدیدترین متد ها و تکنیک ها، با استفاده از بهترین اساتید متخصص سعی در تامین نیاز هنرجویان خود دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت آموزشی عریس با آموزش کراتین و احیا مو، سرفصل ها و مباحث آن آشنا شوید.

سخن پایانی

دوره های آموزشی کراتینه و احیا مو در اکادمی عریس را به شما پیشنهاد میکینم زیرا : اگر جویای آموزش جامع و کامل هستید و یا اگر بدنبال مطرح شدن در بازار کار کراتینه مو هستید ، پیشنهاد ما شرکت در دوره آموزش کراتین مو است ، شما میتوانید اطلاعات بسیار مفیدی در قالب مقاله در زمینه کراتینه و احیا مو و یا شرایط اموزش کراتینه از بخش پایگاه اطلاعاتی عریس کسب کنید .
کارشناسان این مرکز همچنین از ساعت 8 صبح لغایت 9 شب پاسخگوی سوالات شما در خصوص دوره آموزشی کراتینه و احیا مو خواهند بود .

نام دوره: اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو

سطح آموزش
کلاس عمومی
کلاس خصوصی
تخصصی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تکمیلی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
مربیگری
تماس بگیرید
تماس بگیرید

ادامه فرایند ثبت نام در اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو

فهرست مطالب

پاسخ به سوالات متداول مرتبط با اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو

SAHAMIR UNIVERSITY

کلاس حضوری و آنلاین اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو کالج عریس

ایا دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو برای افراد مبتدی مناسب است؟

بله ، دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو بگونه ای تدوین و گردآوری شده است که کلیه متقاضیان در هر سطحی میتوانند در این کلاس ها شرکت نمایند. این دوره برای افراد مبتدی بصورت صفر تا صد و از پایه آموزش داده خواهد شد.

مدت زمان و طول دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو چقدر است؟

طول دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو با توجه به سطح آموزشی کلاس ، بین 16 الی 24 ساعت میباشد . شما میتوانید بمنظور کسب اطلاعات دقیقتر در خصوص مدت زمان برگزاری کلاس با کارشناسان مرکز تماس بگیرید.

من ساکن شهرستان هستم ، چطور میتونم در دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو شرکت کنم؟

اگر محدودیت زمان دارید و یا ساکن سایر استان ها هستید میتوانید در دوره های آموزش فشرده و کوتاه مدت اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو شرکت نمایید

آیا امکان پرداخت اقساطی شهریه دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو وجود دارد

متاسفانه در حال حاضر شرایطی جهت پرداخت اقساطی شهریه دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو وجود ندارد و دانشپذیر میبایست قبل آغاز کلاس نسبت به تسویه حساب دوره اقدام نماید.

آیا امکان برگزاری کلاس خصوصی اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو وجود دارد؟

بله ، شما میتواند در دوره های خصوصی اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو که با ظرفیت 1 تا 3 نفر برگزار میشوند شرکت نمایید .

ساعات برگزاری دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو به چه نحوی است؟

ساعات برگزاری دوره های اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو در 3 تایم مختلف در روز تنظیم شده اند و شما میتوانید از بین ساعات نوبت صبح ، ظهر و شب یکی را به انتخاب خود تعیین نمایید.

در پایان دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو چه مدارکی به دانشپذیر اعطا میشود؟

در پایان دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو با شرکت در آزمون بین المللی و کسب نمره قابل قبول ، دانشپذیر میتواند گواهینامه بین المللی از کانادا و امریکا را از مرکز آموزش عالی عریس دریافت نماید

آیا برای اخذ گواهینامه و مدرک بین المللی باید هزینه جداگانه پرداخت شود؟

خیر ، شما با شرکت و ثبت نام در دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو میتوانید برای یک مرتبه بصورت رایگان در آزمون خارجی شرکت نمایید. توجه داشته باشید در صورت رد شدن در آزمون میبایست هزینه آنرا معادل 93 دلار پرداخت کنید تا مجاز به شرکت در آزمون برای بار دوم باشد.

چطور میتوان در دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو ثبت نام کرد؟

بمنظور ثبت نام در دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو میتوانید بصورت اینترنتی از طریق فرم ثبت نام در سایت اقدام کنید، کلیه فرایند ثبت نام از طریق وب سایت رسمی عریس امکانپذیر میباشد. 

آیا کلاس های اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو بصورت بصورت آنلاین و غیر حضوری برگزار میشوند؟

بله ، شما میتوانید در دوره های اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو بصورت آنلاین یا مجازی شرکت کنید ، توجه داشته باشید که دوره های آموزش غیر حضوری در بستر اینترنت و توسط نرم افزارهای کلاس مجازی همچون گوگل میت و ادبی کانکت برگزار میشوند.

آیا کلاس های اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو بصورت بصورت حضوری برگزار میشوند؟

بله ، شما میتوانید در کلاس های حضوری اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو که در محل آموزشگاه عریس برگزار میشوند شرکت نمایید.

ظرفیت کلاس های اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو چند نفر است؟

ظرفیت کلاس های اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو بصورت عمومی 15 نفره و خصوصی 3 نفره میباشد . همچنین شما میتوانید با هماهنگی واحد آموزش در کلاس های تکنفره و خصوصی شرکت نمایید.

شهریه ثبت نام در دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو چقدر است؟

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شهریه دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو میتوانید از طریق فرم ثبت نام نسبت به دریافت استعلام قیمت آنی اقدام نمایید.

شرایط شرکت در کلاسهای اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو بصورت فشرده چگونه است؟

دوستانی که در سایر استان ها و شهرستان های کشور هستند و قصد شرکت در دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو را دارند میتوانند بصورت فشرده ظرف مدت کمتر از 10 روز دوره آموزشی خود را در مرکز آموزشگاه در تهران سپری نمایند

دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو تا چه حد عملگرا و کاربردی است؟

دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو حاصل بیش از 15 سال تجربه کادر مدیریتی و آموزشی مرکز آموزش عالی عریس بوده و بگونه ای تدوین و گردآوری شده است که دانشپذیران پس از اتمام دوره بصورت 100% عملی و کاربردی میتوانند از آنچه آموخته اند در بازار کار آرایشگری و مراقبت زیبایی استفاده نمایند.

مدرس و استاد دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو چه شخصی است؟

تمامی مدرسان و اساتید دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو در مجموعه عریس بصرت اختصاصی در این مرکز فعال بوده و همگی دارای حداقل 15 سال تجربه و سابقه فعالیت حرفه ای در این حوزه میباشند.

سوالات متداول

در این بخش رایج ترین سوالات کاربران در زمینه اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو پاسخ داده شده است

کارشناسان ما بصورت تلفنی در ساعات 8 صبح لغایت 9 شب پاسخگو هستند.

چطور میتوان در دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو ثبت نام نمود؟

بمنظور ثبت نام در این دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو میتوانید بصورت آنلاین و از طریق فرم ثبت نام در سایت اقدام کنید، کلیه فرایند ثبت نام بصورت آنلاین امکانپذیر میباشد. 

آیا کلاس اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو بصورت آنلاین هم برگزار میشود؟

بله ، شما میتوانید در دوره های اموزش اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو بصورت انلاین در آموزشگاه عریس شرکت نمایید و همچنین میتوانید ثبت نام خود را از طریق فرم ثبت نام در سایت نهابی کنید.

شهریه ثبت نام در دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو چقدر است؟

شهریه دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو با توجه به لاین آموزشی ، سطح آموزش ، نوع کلاس عمومی یا خصوصی متغییر بوده . شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات دقیق در خصوص شهریه ثبت نام از طریق فرم ثبت نام اقدام نمایید.

آیا پس از گذراندن دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو میتوان وارد بازار کار شد؟

بله ، کلاس های اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو در اکادمی عریس کاملا عملی و کاربری محور بوده و هنرجو پس از طی کردن کلاس میتواند وارد بازار کار شود.

در انتهای دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو چه مدرکی به هنرجو اعطا میشود؟

در پایان دوره اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو هنر جو میتواند نسبت به اخذ گواهینامه از سازمان فنی و حرفه ای کشور و یا اخذ گواهینامه بین المللی اروپا اقدام نماید .

17000+
رویداد آموزشی و علمـــــــــــــــــــی
بیش از 200 هزار هنرجــــــــــــو و دانشپذیر

رویدادهای ویژه اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو در مرکز آموزش عالی عریس به صورت دوره های آکادمیک اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو ، سمینارهای آرایشگری داخلی و خارجی ، ورکشاپ های آرایشگری حرفه ای اموزش کراتین ، بوتاکس و احیا مو و پکیج های آموزش آفلاین بوده که متقاضیان میتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود نسبت به ثبت نام در این رویدادها اقدام نمایند.