آموزش کار با مواد

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

برگزاری دوره آموزش کار با مواد بصورت آکادمیک و ترمیک توسط مرکز آموزش عالی عریس در کشور ، دوره های آموزش کار با مواد هم اکنون به صورت برگزاری کلاس های حضوری یا آنلاین در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفته است ، همچنین آموزش کار با مواد برای متقاضیانی که خارج از استان تهران هستند بصورت فشرده ظرف مدت 7 روز برگزار میشود .

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

برگزاری دوره آموزش کار با مواد

SAHAMIR UNIVERSITY

کلاس حضوری و آنلاین آموزش کار با مواد کالج عریس

جدول محتــــــــــــوا :

نظرات هنرجویــان درباره آموزش کار با مواد
بیش از 37.000 دانش آموخته ERIS

مرکز آموزش عالی عریس تا کنون موفق به برگزاری بیش از 1700 رویداد آموزشی و علمی در داخل و خارج از کشور و در حوزه مراقبت زیبایی و آرایشی شده ، بطوریکه تا کنون بیش از 37 هزار هنرجو از طریق دوره های آموزشی این مجموعه وارد بازار کار شده اند. دوره های آموزشی آکادمی عریس با توجه به انعطاف پذیری بالایی که داشته یک گزینه مناسب  و عالی برای خانم هایی است که قصد آموزش حرفه ای و ورود به بازار کار آرایشگری و مراقبت زیبایی را دارند.

در ادامه برخی از نظرات دانش آموختگان مرکز آموزش عالی عریس قابل مشاهده میباشد.

نام دوره: آموزش کار با مواد

سطح آموزش
کلاس عمومی
کلاس خصوصی
تخصصی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تکمیلی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
مربیگری
تماس بگیرید
تماس بگیرید

ادامه فرایند ثبت نام در آموزش کار با مواد

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری

آموزش کار با مواد

یکی از دوره های آموزشی با اهمیت در اموزشگاه آرایشی عریس، دوره آموزش کار با مواد شیمیایی مو است. آموزشگاه عریس بهترین یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری و یکی از شناخته شده ترین مراکز آموزشی برای اموزش کار با مواد بصورت تخصصی ، فوق تخصصی و مستری در ایران بوده. آموزش کار با مواد مو یکی از لاین های آرایشگری بسیار حساس و تخصصی است که به تجربه بالایی نیاز دارد. این دوره آموزشی شامل تکنیک هایی برای رنگ شناسی و ترکیب رنگ های شیمیایی بهمراه نحوه اجرای رنگ روی انواع موها است که به صورت جامع و جزء به جزء و کاملا تخصصی به هنرجویان گرامی آموزش داده می شود. این اموزش ها با استفاده از بهترین تکنیک های روز در آموزشگاه عریس انجام می شود.

کلاس های عمومی کار با مواد

کلاس های آموزش عمومی کار با مواد بصورت پابلیک و با ظرفیت تعداد حداکثر 10 الی 15 نفر هنرجو در هر کلاس آموزشی برگزار میشوند

کلاس های خصوصی کار با مواد

کلاس های خصوصی کار با مواد بصورت پرایویتو با ظرفیت حداکثر 3 نفر در هر کلاس برگزار میشوند. و تفاوت آن با کلاس های عمومی تنها تعداد نفرات هنرجو است

آموزش حضوری کار با مواد

آموزش حضوری و آکادمیک کار با مواد بصورت ترمیک بوده و حضور شخص هنرجو بصورت فیزیکی در کلاس های آموزش حضوری کار با مواد الزامی میباشد

آموزش آنلاین کار با مواد

کلا های آموزش آنلاین و غیرحضوری کار با مواد بصورت مجازی بوده و هنرجو بصورت غیر حضوری و آنلاین و تحت بستر ایترنت و وب آموزشهای لازم را میگذراند

معرفی دوره آموزشی کار با مواد

هنرجویان در دوره آموزش کار با مواد روش صحیح و علمی کار با مواد روی انواع مو را با توجه به جنس و نوع موها آموزش دیده و بصورت عملی انجام می دهند. کلیه فریند آموزش کار با مواد در آموزشگاه عریس بصورت عملگرا بوده بطوریکه هنرجو پس از پایان دوره توانایی های لازم برای ورود به بازار کار را کسب خواهد نمود.

دوره آموزش کار با مواد شیمیایی مو در آموزشگاه عریس کاملا عملی و کاربردی بوده و هنرجویان میتوانند در صورت داشتن مدل زنده ، برای انجام کار حین آموزش مدل به همراه داشسته باشند ، همچنین کلیه متقاضیان و هنرجویان این مرکز در حین کار با انواع برند مواد مو آشنا شده و بصورت عملی با آنها کار خواهند کرد.

شرایط کلاس آموزش کار با مواد

رشته اموزش کار با مواد بعنوان یک فعالیت کاملا تخصصی با حساسیت فوق العاده بالا در صنعت آرایشی محسوب میشود ، از طرفی گذراندن دوره های اموزش تخصصی بر اساس اصول علمی و استاندارد برای فعالیت در این حوزه بسیار حائز اهمیت میباشد . از این رو بازار کار با مواد مو به شدت مستعد میباشد، ضمن اینکه فعالیت حرفه ای و با کیفیت در این زمینه باعث ایجاد درآمد زایی چشمگیری برای متخصصان این عرصه خواهد شد. کلاس آموزش کار با مواد شیمیایی توسط مرکز آموزش عالی عریس و در قالب کلاس های حضوری یا آنلاین تدارک شده است، لازم به ذکر است کلاس هایی که در رشته کار با مواد مو در مجموعه عریس برگزار میشوند حاصل بیش از  20 سال تجربه و حضور در لاین کار با مواد شیمیایی مو است ، در طول ترم اموزشی با آموزش جدیدترین و آخرین دست آوردها ، سبک ها و ترفند ها در رشته کار با مواد و با شیوه ای انحصاری ، دانش لازم برای فعالیت در این حوزه را کسب خواهید نمود.

نحوه برگزاری دوره آموزش کار با مواد

دوره های اموزش کار با مواد در سطح تخصصی ، پیشرفته و مربیگری به دو طریق کلاس های حضوری و غیر حضوری برگزار میشود ، هم اکنون هر دو روش برگزاری کلاس شاما آموزش حضوری و آموزش آنلاین کار با مواد در این مرکز فعال بوده و متقاضیان میتوانند با توجه به شرایط خود نحوه برگزاری کلاس را انتخاب نمایند.

آموزش حضوری کار با مواد

دوره آموزش حضوری کار با مواد بصورت آکادمیک و ترمیک و در محل شعب آموزشگاه عریس برگزار میشوند و حضور هنرجو بصورت فیزیکی در این کلاس های آموزشی الزامی میباشد، کلیه متقاضیان و هنرجویانی که قصد شرکت در دوره های اموزش حضوری کار با مواد را دارند میتوانند از طریق فرم ثبت نام در پایین این صفحه اقدام نمایند.

آموزش آنلاین و مجازی کار با مواد

کلاس های آموزش مجازی و غیر حضوری کار با مواد تحت بستر اینترنت و پلتفرم انجام میشود ، در دوره های اموزش غیر حضوری کار با مواد هنرجو توسط یک سیستم کامپیوتر به محیط کلاس آنلاین وارد میشود. کلیه متقاضیان و هنرجویانی که قصد شرکت در دوره های اموزش آنلاین و مجازی کار با مواد شیمیایی را دارند میتوانند از طریق فرم ثبت نام در پایین این صفحه اقدام نمایند.

اساتید و مدرس بین المللی کار با مواد

از کلیدی ترین عوامل موفقیت در ، آموزش کار با مواد آموزش تحت نظر مدرس باتجربه و خبره در این لاین آرایشی است ، اساتید و مدرسان مرکز آموزش عالی عریس بصورت انحصاری در این مجموعه فعالیت داشته و از برترین اساتید بین الملل در رشته کار با مواد در سطح بین الملل میباشند ، اساتید مرکز عریس بواسطه سرمایه گذاری های این مرکز به مدت 5 سال در کشور های برزیل ، ترکیه ، امارات و روسیه مورد تعلیم و آموزش قرار گرفته اند و دارای کارت مربیگری بین المللی از سازمان QT اروپا هستند . تجربه کاری و حرفه ای مدرسان عریس در رشته کار با مواد حداقل 15 سال بوده ، از طرفی تمامی مدرسان و مربیان بین الملل این مرکز طبق برنامه سازمانی سالانه طی 2 نوبت در کشورهای خارجی تحت بروزرسانی و آپدیت قرار میگیرند​

مزایا آموزشگاه کار با مواد

مرکز آموزش عالی عریس بعنوان یکی از بهترین اموزشگاه کار با مواد در سطح کشور بوده که دارای گرید و نماد QT و CPR میباشد ، این موسسه امروزه یکی از بهترین اموزشگاه های کار با مواد در سطح بین الملل و داخل کشور بشمار می آید. موسسه عریس دوره اموزشی کار با مواد مو را در سه سطح تخصصی ، تکمیلی و مربیگری برگزار میکند که با در نظر گرفتن سرفصل های آموزشی ، تجربه هنرجو و … امکان شرکت در تمامی لاین ها برای متقاضی فراهم شده است.

مدرک و گواهینامه بین المللی کار با مواد

اخذ گواهینامه و مدرک بین المللی در زمینه کار با مواد شیمیایی مو برای کلیه دانشپذیران این موسسه فراهم شده است ، فرایند اخذ گواهینامه بین المللی کار با مواد بگونه ای است که در پایان دوره دانشپذیر بواسطه شرکت در آزمون و اخذ نمره قبولی میتواند گواهینامه و مدرک بین المللی موسسه را دریافت نمایید. لازم به ذکر است شرکت در آزمون داخلی و خارجی نیازمند پرداخت جداگانه هزینه آزمون بوده که میتوانید از طریق بخش آمون و فرم ثبت نام نسبت به شرکت در آزمون مورد نظر و اخذ گواهینامه بین المللی اقدام نمایید.

آموزش تخصصی کار با مواد (سطح توکن)

5/5

اموزش تخصصی کار با مواد بگونه ای تدارک دیده شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در دوره اموزشی کار با مواد بصورت تخصصی و از پایه مفاهیم را در حوزه کار با مواد آموزش خواهند دید . برای شرکت در این دوره آموزشی نیازی به هیچگونه آشنایی قبلی با موضوعات کار با مواد نمیباشد. سرفصل های اموزش تخصصی کار با مواد به شرح زیر میباشند.

سرفصل تخصصــــــــــــــــــــی کار با مواد (سطح توکن)

آموزش پیشرفته کار با مواد (سطح پرفکتال)

5/5

اموزش پیشرفته و تکمیلی کار با مواد بگونه ای تدارک دیده شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در دوره اموزشی کار با مواد بصورت پیشرفته مفاهیم را در حوزه کار با مواد آموزش خواهند دید . هنرجویان برای شرکت در این دوره آموزشی لازم است در ابتدا لاین تخصصی را بگذرانند و یا حداقل 2 سال سابقه کار مفید در حوزه کار با مواد داشته باشند. سرفصل های اموزش پیشرفته و تکمیلی کار با مواد به شرح زیر میباشند

سرفصل پیشرفــــــــــــته کار با مواد (سطح پرفکتال)

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری

آموزش مربیگری و مستری کار با مواد (سطح مستر)

اموزش مربیگری و مستری کار با مواد بگونه ای تدارک دیده شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در دوره اموزش مستری کار با مواد بصورت مستر و فوق پیشرفته مفاهیم را در حوزه کار با مواد آموزش خواهند دید . هنرجویان برای شرکت در دوره آموزش مربیگری کار با مواد لازم است در ابتدا لاین تخصصی و تکمیلی را بگذرانند و یا حداقل 8 سال سابقه کار مفید در حوزه کار با مواد داشته باشند. سرفصل های اموزش مربیگری و مستری کار با مواد به شرح زیر میباشند

سرفصل مربیگــــــــری کار با مواد (سطح مستری)

آموزش صفر تا صد کار با مواد (جامع)

اموزش صفر تا صد کاربر مواد بگونه ای تدارک و گردآوری شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در دوره اموزش صفر تا صد کار با مواد بصورت جامع و کامل کلیه مفاهیم کار با مواد را در دو سطح تخصص و پیشرفته را آموزش خواهند دید . هنرجویان برای شرکت در دوره آموزش صفر تا صد کار با مواد نیازی به هیچگونه اطلاعات و آشنایی قبلی با این لاین نداشته و در همین دوره کلیه مباحث را از پایه بصورت صفر تا صد آموزش خواهند دید. سرفصل های اموزش صفر تا صد کار با مواد شیمیایی مو شامل سرفصل های سطح تخصصی و سطح تکمیلی میباشد.

آموزش کاربر مواد شیمیایی

کاربر مواد شیمیایی در حوزه آرایشگری رشته ای است فوق العاده تخصصی که کار آن مراقبت و زیبایی موها است. در رشته کاربر مواد شیمیایی هنرجو در حوزه احیا و مراقبت از مو و همچنین سایر روش های تخصصی کار با مواد مانند آمبره، بالیاژ و … مهارت لازم را بدست می آورد. برای شروع فعالیت در رشته کاربر مواد شیمیایی لازم است که پس از پایان دوره آموزشی، برای اخذ مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری در این رشته اقدام کرده و در آزمون های سازمان فنی و حرفه ای شرکت کنید. برای یادگیری کامل مباحث کاربر ماد شیمیایی و کسب مهارت های لازم برای شرکت در امتحانات کتبی و عملی فنی و حرفه ای، پیشنهاد می کنیم که حتما در دوره آموزش کاربر مواد در اموزشگاه عریس شرکت کنید تا شانس قبولی خود را بالا ببرید.

آزمون کاربر مواد شیمیایی  توسط سازمان فنی و حرفه ای و به دو صورت کتبی و عملی برگزار می شوند. برای موفقیت در آزمون کتبی بهتر است که ابتدا با نمونه سوالات کاربر مواد شیمیایی که در دوره ها و آزمون های قبل برگزار شده آشنا شوید و میزان اطلاعات و آمادگی خود را بالا ببرید. 

بهترین آموزشگاه کار با مواد

یکی از بهترین و شناخته شده ترین دوره های آموزش کار با مواد ، دوره کار با مواد در اموزشگاه عریس است که در آن هنرجو به اسانی با کسب تجربه و مهارت در بالاترین سطح اموزشی به درآمد های بالا خواهند رسید و در میان رنگ کاران دیگر برای خود معروف و مشهور می شود. اما معمولا کسانی که در دوره آموزش کار با مواد شرکت می کنند ، از نکات اموزشی و تجربیات چند دهه بهمترین اموزشگاه کار با مواد کشور بهره مند خواهند شد که به آسانی نمیتوان این موارد را در هرجایی یافت . شرکت در بهترین دوره های اموزش کار با مواد به عموم علاقه مندان به لاین رنگ و لایت اعم از آرایشگران و افراد مبتدی توصیه میشود.

نام دوره: آموزش کار با مواد

سطح آموزش
کلاس عمومی
کلاس خصوصی
تخصصی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تکمیلی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
مربیگری
تماس بگیرید
تماس بگیرید

ادامه فرایند ثبت نام در آموزش کار با مواد

فهرست مطالب

پاسخ به سوالات متداول مرتبط با آموزش کار با مواد

SAHAMIR UNIVERSITY

کلاس حضوری و آنلاین آموزش کار با مواد کالج عریس

ایا دوره آموزش کار با مواد برای افراد مبتدی مناسب است؟

بله ، دوره آموزش کار با مواد بگونه ای تدوین و گردآوری شده است که کلیه متقاضیان در هر سطحی میتوانند در این کلاس ها شرکت نمایند. این دوره برای افراد مبتدی بصورت صفر تا صد و از پایه آموزش داده خواهد شد.

مدت زمان و طول دوره آموزش کار با مواد چقدر است؟

طول دوره آموزش کار با مواد با توجه به سطح آموزشی کلاس ، بین 16 الی 24 ساعت میباشد . شما میتوانید بمنظور کسب اطلاعات دقیقتر در خصوص مدت زمان برگزاری کلاس با کارشناسان مرکز تماس بگیرید.

من ساکن شهرستان هستم ، چطور میتونم در دوره آموزش کار با مواد شرکت کنم؟

اگر محدودیت زمان دارید و یا ساکن سایر استان ها هستید میتوانید در دوره های آموزش فشرده و کوتاه مدت آموزش کار با مواد شرکت نمایید

آیا امکان پرداخت اقساطی شهریه دوره آموزش کار با مواد وجود دارد

متاسفانه در حال حاضر شرایطی جهت پرداخت اقساطی شهریه دوره آموزش کار با مواد وجود ندارد و دانشپذیر میبایست قبل آغاز کلاس نسبت به تسویه حساب دوره اقدام نماید.

آیا امکان برگزاری کلاس خصوصی آموزش کار با مواد وجود دارد؟

بله ، شما میتواند در دوره های خصوصی آموزش کار با مواد که با ظرفیت 1 تا 3 نفر برگزار میشوند شرکت نمایید .

ساعات برگزاری دوره آموزش کار با مواد به چه نحوی است؟

ساعات برگزاری دوره های آموزش کار با مواد در 3 تایم مختلف در روز تنظیم شده اند و شما میتوانید از بین ساعات نوبت صبح ، ظهر و شب یکی را به انتخاب خود تعیین نمایید.

در پایان دوره آموزش کار با مواد چه مدارکی به دانشپذیر اعطا میشود؟

در پایان دوره آموزش کار با مواد با شرکت در آزمون بین المللی و کسب نمره قابل قبول ، دانشپذیر میتواند گواهینامه بین المللی از کانادا و امریکا را از مرکز آموزش عالی عریس دریافت نماید

آیا برای اخذ گواهینامه و مدرک بین المللی باید هزینه جداگانه پرداخت شود؟

خیر ، شما با شرکت و ثبت نام در دوره آموزش کار با مواد میتوانید برای یک مرتبه بصورت رایگان در آزمون خارجی شرکت نمایید. توجه داشته باشید در صورت رد شدن در آزمون میبایست هزینه آنرا معادل 93 دلار پرداخت کنید تا مجاز به شرکت در آزمون برای بار دوم باشد.

چطور میتوان در دوره آموزش کار با مواد ثبت نام کرد؟

بمنظور ثبت نام در دوره آموزش کار با مواد میتوانید بصورت اینترنتی از طریق فرم ثبت نام در سایت اقدام کنید، کلیه فرایند ثبت نام از طریق وب سایت رسمی عریس امکانپذیر میباشد. 

آیا کلاس های آموزش کار با مواد بصورت بصورت آنلاین و غیر حضوری برگزار میشوند؟

بله ، شما میتوانید در دوره های آموزش کار با مواد بصورت آنلاین یا مجازی شرکت کنید ، توجه داشته باشید که دوره های آموزش غیر حضوری در بستر اینترنت و توسط نرم افزارهای کلاس مجازی همچون گوگل میت و ادبی کانکت برگزار میشوند.

آیا کلاس های آموزش کار با مواد بصورت بصورت حضوری برگزار میشوند؟

بله ، شما میتوانید در کلاس های حضوری آموزش کار با مواد که در محل آموزشگاه عریس برگزار میشوند شرکت نمایید.

ظرفیت کلاس های آموزش کار با مواد چند نفر است؟

ظرفیت کلاس های آموزش کار با مواد بصورت عمومی 15 نفره و خصوصی 3 نفره میباشد . همچنین شما میتوانید با هماهنگی واحد آموزش در کلاس های تکنفره و خصوصی شرکت نمایید.

شهریه ثبت نام در دوره آموزش کار با مواد چقدر است؟

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شهریه دوره آموزش کار با مواد میتوانید از طریق فرم ثبت نام نسبت به دریافت استعلام قیمت آنی اقدام نمایید.

شرایط شرکت در کلاسهای آموزش کار با مواد بصورت فشرده چگونه است؟

دوستانی که در سایر استان ها و شهرستان های کشور هستند و قصد شرکت در دوره آموزش کار با مواد را دارند میتوانند بصورت فشرده ظرف مدت کمتر از 10 روز دوره آموزشی خود را در مرکز آموزشگاه در تهران سپری نمایند

دوره آموزش کار با مواد تا چه حد عملگرا و کاربردی است؟

دوره آموزش کار با مواد حاصل بیش از 15 سال تجربه کادر مدیریتی و آموزشی مرکز آموزش عالی عریس بوده و بگونه ای تدوین و گردآوری شده است که دانشپذیران پس از اتمام دوره بصورت 100% عملی و کاربردی میتوانند از آنچه آموخته اند در بازار کار آرایشگری و مراقبت زیبایی استفاده نمایند.

مدرس و استاد دوره آموزش کار با مواد چه شخصی است؟

تمامی مدرسان و اساتید دوره آموزش کار با مواد در مجموعه عریس بصرت اختصاصی در این مرکز فعال بوده و همگی دارای حداقل 15 سال تجربه و سابقه فعالیت حرفه ای در این حوزه میباشند.

سوالات متداول

در این بخش رایج ترین سوالات کاربران در زمینه آموزش کار با مواد پاسخ داده شده است

کارشناسان ما بصورت تلفنی در ساعات 8 صبح لغایت 9 شب پاسخگو هستند.

چطور میتوان در دوره آموزش کار با مواد ثبت نام نمود؟

بمنظور ثبت نام در این دوره آموزش کار با مواد میتوانید بصورت آنلاین و از طریق فرم ثبت نام در سایت اقدام کنید، کلیه فرایند ثبت نام بصورت آنلاین امکانپذیر میباشد. 

آیا کلاس آموزش کار با مواد بصورت آنلاین هم برگزار میشود؟

بله ، شما میتوانید در دوره های اموزش آموزش کار با مواد بصورت انلاین در آموزشگاه عریس شرکت نمایید و همچنین میتوانید ثبت نام خود را از طریق فرم ثبت نام در سایت نهابی کنید.

شهریه ثبت نام در دوره آموزش کار با مواد چقدر است؟

شهریه دوره آموزش کار با مواد با توجه به لاین آموزشی ، سطح آموزش ، نوع کلاس عمومی یا خصوصی متغییر بوده . شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات دقیق در خصوص شهریه ثبت نام از طریق فرم ثبت نام اقدام نمایید.

آیا پس از گذراندن دوره آموزش کار با مواد میتوان وارد بازار کار شد؟

بله ، کلاس های آموزش کار با مواد در اکادمی عریس کاملا عملی و کاربری محور بوده و هنرجو پس از طی کردن کلاس میتواند وارد بازار کار شود.

در انتهای دوره آموزش کار با مواد چه مدرکی به هنرجو اعطا میشود؟

در پایان دوره آموزش کار با مواد هنر جو میتواند نسبت به اخذ گواهینامه از سازمان فنی و حرفه ای کشور و یا اخذ گواهینامه بین المللی اروپا اقدام نماید .

17000+
رویداد آموزشی و علمـــــــــــــــــــی
بیش از 200 هزار هنرجــــــــــــو و دانشپذیر

رویدادهای ویژه آموزش کار با مواد در مرکز آموزش عالی عریس به صورت دوره های آکادمیک آموزش کار با مواد ، سمینارهای آرایشگری داخلی و خارجی ، ورکشاپ های آرایشگری حرفه ای آموزش کار با مواد و پکیج های آموزش آفلاین بوده که متقاضیان میتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود نسبت به ثبت نام در این رویدادها اقدام نمایند.