اموزش گریم و میکاپ

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

برگزاری دوره اموزش گریم و میکاپ بصورت آکادمیک و ترمیک توسط مرکز آموزش عالی عریس در کشور ، دوره های اموزش گریم و میکاپ هم اکنون به صورت برگزاری کلاس های حضوری یا آنلاین در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفته است ، همچنین اموزش گریم و میکاپ برای متقاضیانی که خارج از استان تهران هستند بصورت فشرده ظرف مدت 7 روز برگزار میشود .

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

برگزاری دوره اموزش گریم و میکاپ

SAHAMIR UNIVERSITY

کلاس حضوری و آنلاین اموزش گریم و میکاپ کالج عریس

جدول محتــــــــــــوا :

نظرات هنرجویــان درباره اموزش گریم و میکاپ
بیش از 37.000 دانش آموخته ERIS

مرکز آموزش عالی عریس تا کنون موفق به برگزاری بیش از 1700 رویداد آموزشی و علمی در داخل و خارج از کشور و در حوزه مراقبت زیبایی و آرایشی شده ، بطوریکه تا کنون بیش از 37 هزار هنرجو از طریق دوره های آموزشی این مجموعه وارد بازار کار شده اند. دوره های آموزشی آکادمی عریس با توجه به انعطاف پذیری بالایی که داشته یک گزینه مناسب  و عالی برای خانم هایی است که قصد آموزش حرفه ای و ورود به بازار کار آرایشگری و مراقبت زیبایی را دارند.

در ادامه برخی از نظرات دانش آموختگان مرکز آموزش عالی عریس قابل مشاهده میباشد.

نام دوره: اموزش گریم و میکاپ

سطح آموزش
کلاس عمومی
کلاس خصوصی
تخصصی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تکمیلی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
مربیگری
تماس بگیرید
تماس بگیرید

ادامه فرایند ثبت نام در اموزش گریم و میکاپ

آموزش گریم و میکاپ

یکی از دوره های آموزشی مهم در اموزشگاه عریس، دوره آموزش گریم و میکاپ است. آموزشگاه عریس بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ و یکی از شناخته شده ترین مراکز آموزشی برای یادگیری گریم و میکاپ بصورت تخصصی در ایران می‌باشد. گریم یکی از لاین های تخصصی است که به تجربه بالایی نیاز دارد. در این دوره آموزشی ، برای زیبا سازی چهره، یک روند کامل میکاپ و گریم چهره به صورت پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد و با استقبال بالایی رو به رو شده است. دوره گریم و میکاپ شامل آموزش های جامع در زمینه گریم می باشد که شامل آموزش آشنایی با انواع فرم های صورت، آموزش کانتورینگ گردی چهره با توجه به نوع چهره، آموزش تکنیک های روز گریم و میکاپ، آموزش استفاده از برندهای لوازم آرایش حرفه ای یا مبتدی و آموزش تخصصی گریم بر روی انواع چهره می شود. هنرجویان در دوره آموزشی گریم و میکاپ ، در مورد نحوه انتخاب بهترین لوازم آرایش بر اساس انواع پوست را می آموزند. هدف این دوره آرایشی، پرورش افراد ماهر و حرفه ای است که توانایی انجام هرگونه گریم و میکاپ مطابق با نظر و سلیقه مشتری را داشته باشند. هنرجویان پس از پایان دوره گریم و میکاپ توانایی ورود به بازار کار گریم و میکاپ را دارند.

ویژگی های آموزش گریم و میکاپ

در دوره گریم و میکاپ در آموزشگاه گریم و میکاپ، یک فرایند کامل حرفه ای گریم و میکاپ به شما آموزش داده می شود.کلاس های آموزش گریم و میکاپ با تضمین یادگیری کامل و پشتیبانی نامحدود کارآموزان حتی بعد از ورود به بازار کار، برگزار می شود. در پایان دوره ، کارآموزان جهت دریافت مدرک فنی حرفه ای به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوند و علاوه بر این کارآموزان بعد از پایان دوره گریم و میکاپ و با پرداخت هزینه جداگانه قادر به دریافت مدرک بین المللی می باشند. کلاس های آموزش گریم و میکاپ به صورت جامع و کاملا تخصصی و مطابق با استانداردهای روز دنیا در زمینه گریم به هنرجویان آموزش داده می شوند.

کلاس های عمومی گریم و میکاپ

کلاس های عمومی اموزش گریم و میکاپ بصورت پابلیک و با ظرفیت حداکثر 15 نفر هنرجو در هر کلاس برگزار میشوند

کلاس های خصوصی گریم

کلاس های خصوصی اموزش گریم و میکاپ بصورت پرایویتو با ظرفیت 3 نفر در هر کلاس برگزار میشوند.

آموزش حضوری اموزش گریم و میکاپ

دوره های اموزش حضوری اموزش گریم و میکاپ بصورت ترمیک بوده و حضور شخص بصورت فیزیکی در کلاس الزامی میباشد

آموزش آنلاین اموزش گریم و میکاپ

کلاس های آنلاین اموزش گریم و میکاپ بصورت غیر حضوری بوده و هنرجو تحت وب آموزشهای لازم را میگذراند

معرفی دوره آموزش گریم و میکاپ

هنرجویان در دوره آموزش گریم و میکاپ روش صحیح گریم و میکاپ را آموزش دیده و بصورت عملی انجام می دهند ، در کلاس های آموزشی گریم و میکاپ، آشنایی کامل با انواع مدل‌های جدید گریم و تکنیک های آن صورت می گیرد. در این دوره آموزشی ابتدا فرم های مختلف چهره و انواع رنگ پوست آموزش داده می شود، سپس نکات تکمیلی برای میکاپ و گریم با توجه به نوع صورت و رنگ پوست های گوناگون آموزش داده می شوند. این موارد شامل پاک کردن صورت و پاکسازی چربی از روی پوست، استفاده و کاربرد کرم و مواد مناسب با توجه به رنگ پوست و نوع پوست، رنگ شناسی و انتخاب رنگ مخصوص با توجه به پوست کانتور کردن، پنهان کردن و از بین بردن ایرادات صورت و … می باشد.افرادی که مبتدی هستند و باید از ابتدا به طور کامل اموزش ببینند، بهتر است در دوره اموزش تخصصی گریم و میکاپ شرکت نمایند. این مجموعه دوره های اموزشی میکاپ را به همراه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی ارائه می کند.

مزایا کلاس آموزشی گریم و میکاپ

هنرجو در دوره آموزش گریم و میکاپ چگونگی انجام گریم و میکاپ بر اساس نوع پوست و فرم صورت را به خوبی فرا می گیرد. هدف از تشکیل دوره آموزشی گریم و میکاپ، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی اجرای تمامی تکنیک‌های میکاپ را بر اساس خواست و سلیقه مشتری داشته باشند.

سرفصل های اموزش گریم و میکاپ

برخی از سرفصل های تخصصی و حرفه ای آموزش گریم و میکاپ به شرح زیر میباشد ، همچنین شما میتوانید با تماس با کارشناسان اموزشگاه عریس از کلیه سرفصل های آموزش گریم و میکاپ در سطوح تخصصی ، تکمیلی و مربیگری اطلاع پیدا کنید:

سرفصل تخصصــــــــــــــــــــی گریم و میکاپ (سطح توکن)

برگزاری دوره های اموزش تخصصی گریم و میکاپ در آموزشگاه گریم و میکاپ بگونه ای تدارک دیده شده است که کلیه هنرآموزان با شرکت در دوره اموزشی گریم و میکاپ بصورت تخصصی و از پایه مفاهیم را در زمینه گریم آموزش خواهند دید . برای شرکت در این کلاس آموزشی نیازی به هیچگونه آشنایی قبلی با موضوعات میکاپ نمیباشد. سرفصل های اموزش تخصصی گریم و میکاپ به شرح زیر میباشند.

سرفصل پیشرفــــــــــــته گریم و میکاپ (سطح پرفکتال)

برگزاری دوره های اموزش پیشرفته و تکمیلی گریم در آموزشگاه گریم و میکاپ به طوری تدارک دیده شده است که کلیه هنرآموزان با شرکت در دوره اموزشی گریم و میکاپ بصورت پیشرفته مفاهیم را در زمینه میکاپ آموزش خواهند دید . برای شرکت در این دوره آموزشی لازم است قبلا آموزش های مربوط به سطح تخصصی را پشت سر گذاشته باشید. سرفصل های اموزش پیشرفته و تکمیلی گریم و میکاپ در اموزشگاه گریم و میکاپ به شرح زیر میباشند.

سرفصل مربیگــــــــری گریم و میکاپ (سطح مستری)

برگزاری دوره های اموزش مربیگری و مستری گریم در آموزشگاه گریم و میکاپ به صورتی است که کلیه هنرجویان با شرکت در دوره اموزشی گریم و میکاپ بصورت مستر مفاهیم را در رشته گریم آموزش خواهند دید . برای شرکت در این دوره آموزشی لازم است دو سطح تخصصی و پیشرفته را قبلا گذرانده باشید. سرفصل های اموزش مربیگری و مستری گریم و میکاپ به شرح زیر میباشند.

آموزش مبتدی گریم و میکاپ

در دوره آموزشی سطح مبتدی گریم و میکاپ در آموزشگاه گریم و میکاپ، هنرجو زیر نظر مربیان باتجربه مرکز آموزش دیده و برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای و گرفتن مدرک معتبر این سازمان، آماده می شود. هنرجو پس از اتمام دوره اموزش گریم و میکاپ در اموزشگاه گریم و میکاپ و یادگرفتن کلیه سر فصل ها و طی کردن آموزش های سطح تخصصی میتواند وارد بازار کار شده و درآمد زایی کند. در کلاس های آموزش مبتدی گریم و میکاپ ، ابتدا نکات کلی جهت گریم و میکاپ و شناخت ابزارهای مورد استفاده جهت فرم دهی و رفع ایرادات چهره به کمک تکنیک های میکاپ آموزش داده می شود. این موارد شامل تمامی مراحل مقدماتی به صورت تئوری و عملی بوده که در کلاس های اموزشگاه گریم و میکاپ به هنرجو آموزش داده می شود.

آموزش حرفه ای مهارت گریم و میکاپ

برای کسب تجربه و حرفه ای شدن در زمینه گریم میتوانید دوره اموزش گریم و میکاپ را که توسط بهترین آموزشگاه گریم کشور یعنی عریس برگزار میشود، شرکت کنید . زیرا در ازای وقت و مبلغی که می پردازید لازم است با بهترین کیفیت آموزش ببینید و مجبور به تکرار دوره ها برای مهارت آموزشی نشوید. آموزشگاه عریس با سال ها سابقه درخشان، به عنوان یکی از آموزشگاه های حرفه ای گریم و میکاپ شناخته می شود. اگر که به دوره های گریم علاقه داشته و تصمیم به یاد گرفتن و اخذ مدرک در این زمینه ها را دارید، می توانید در کلاس های اموزش میکاپ در آموزشگاه گریم و میکاپ شرکت نموده و پس از یادگیری و کسب مهارت با اخذ مدرک معتبر و جهانی از سازمان فنی و حرفه ای، بدون وقفه به عنوان یک متخصص گریم و میکاپ شروع به کار کنید.

آموزشگاه گریم و میکاپ

پس از اتمام دوره گریم و میکاپ در آموزشگاه گریم و میکاپ، شما با تمام ابزارها و تکنیک‌های مورد استفاده در میکاپ به صورت کاملا عملی با استفاده از مدل واقعی آشنا خواهید شد و تمام روش هایی که یک آرایشگر حرفه ای برای انجام یک گریم باید بداند را به صورت کامل فرا می گیرید. همچنین در پایان دوره آموزش گریم و میکاپ به مهم ترین تکنیک‌های گریم مسلط می شوید. شما همچنین میتوانید نسبت به اخذ گواهینامه بین المللی گریم و میکاپ پس اتمام دوره اقدام نمایید، این نوع گواهینامه بصورت انحصاری و تحت نظارت موسسه کنترل آموزش CertPer اروپا صادر میشود و برای متقاضیانی که قصد دارند پس از گذراندن دوره اموزش گریم و میکاپ، مهاجرت کنند گزینه مناسبی میباشد.

مشخصات آموزشگاه گریم و میکاپ

مشخصات دوره اموزش گریم در اموزشگاه گریم و میکاپ شامل مواردی از قبیل سطح دوره آموزشی ، تعداد جلسات کلاس ، محل برگزاری کلاس ، نحوه برگزاری دوره ، مدرس گریم و میکاپ ، گواهینامه های دریافتی و .. بوده که به تفصیل در جدول ذکر شده است ، کلیه هنرجویان میتوانند بمنظور شرکت در دوره اموزش گریم و میکاپ پس از مطالعه اطلاعات تخصصی و تکمیلی دوره نسبت به ثبت نام در کلاس و حضور در دوره های اموزشی گریم و میکاپ در این مرکز اقدام نمایند.

عنوان
توضیحات
عنوان آموزشی
گریم و میکاپ
سطح آموزش
تخصصی-تکمیلی-مستری
تعداد جلسات
6 الی 8 جلسه
گواهینامه بین المللی
اروپا و استرالیا
گواهینامه داخلی
سازمان فنی حرفه ای
گواهینامه آکادمی
مرکز آموزش عالی عریس
محل برگزاری
داخل و خارج
مدرس
اختصاصی

بهترین مدرس و استاد گریم و میکاپ

بهترین مدرس و استاد گریم و میکاپ به فردی گفته می‌شود که حداقل دارای 10 سال سابقه و تجربه تخصصی کاری در زمینه گریم باشد ، بهترین مدرس و استاد گریم و میکاپ را میتوان با توجه به سوابق درخشان آموزشگاه عریس در این آموزشگاه یافت ، بدون شک شما با شرکت در دوره های اموزش میکاپ در آموزشگاه گریم و میکاپ تحت نظارت مستقیم برترین اساتید و مدرسان بین الملل گریم و میکاپ در داخل و خارج از کشور آموزش خواهید دید . گذراندن دوره های اموزش تحت نظارت این مدرسان میتواند برای متقاضیانی که قصد مهاجرت به سایر کشورها را دارند یک گزینه عالی باشد.

شرایط آموزش گریم و میکاپ

شرایط اموزش گریم و میکاپ به روش های مختلفی در اموزشگاه عریس برگزار می‌شود ، بطوریکه در حال حاضر اموزش گریم به روش های زیر در حال برگزاری هستند:
1- آموزش ترمیک و بلند مدت گریم و میکاپ
2- آموزش فشرده و کوتاه مدت گریم برای هنرجویان شهرستانی در مرکز تهران

آموزش فشرده و کوتاه مدت گریم و میکاپ

در مرحله اول پس از ثبت نام در دوره اموزش گریم و میکاپ کلیه نکات و موارد تئوری مطابق با سرفصل های اموزش گریم و میکاپ به متقاضی بصورت تئوری آموزش داده میشود.

آموزش بلند مدت گریم و میکاپ

در این مرحله کلیه موارد مربوط به اموزش گریم و میکاپ که بصورت تئوری در مرحله قبل به هنرجو اموزش داده شده است ، بصورت عملی بر روی مدل زنده پیاده سازی میکنیم .

آموزش گریم و میکاپ در شعبه مرکزی

شما میتوانید کلیه طول دوره آموزش گریم را در آموزشگاه مرکزی در استان تهران بصورت کوتاه مدت بگذرانید 

خوابگاه و اقامت رایگان برای هنرجویان

با شرکت در دوره های آموزش گریم و میکاپ در تهران می‌توانید از خوابگاه و آموزش کوتاه مدت در این مرکز بهره مند شوید .

چرا آموزشگاه گریم و میکاپ عریس را انتخاب کنیم؟

آموزشگاه آرایشگری عریس هم اکنون کلاس های گریم و میکاپ تخصصی و پیشرفته را در آموزشگاه شعبه گریم و میکاپ برگزار میکند ، به جرات یافتن آموزشگاهی مشابه آموزشگاه گریم و میکاپ که هنرجو بتواند بعد از شرکت در کلاس های آن وارد بازار کار شود دشوار است. بعد از اتمام دوره های آموزش گریم در بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ شما جهت ازمون نهایی به فنی و حرفه ای معرفی می شوید. پس از آزمون و قبولی در ازمون، به شما مدرک فنی حرفه ای گریم و میکاپ اعطا می شود که قابل استناد در داخل و خارج از کشور است. این مدرک جزء معتبرترین مدارک در کشور است که میتوانید پس از اخذ آن در آرایشگاه یا سالن زیبایی مشغول به کار شوید.

جدیدترین و بروزترین متد گریم و میکاپ

یکی از رشته های آموزش آرایشگری در اموزشگاه گریم و میکاپ، آموزش گریم و میکاپ است. بسیاری از خانم ها به رشته گریم بسیار علاقه دارند. میکاپ و گریم به دلیل تاثیر زیاد روی چهره افراد مانند دیگر رشته های عرصه زیبایی به مهارت کافی نیاز دارد. هنرجویان باید گریم را از همان مرحله اول به درستی فرا بگیرند . با توجه به تحولات سریع مد روز و معرفی مواد آرایشی و سبک های مختلف آرایش، به روز بودن در این عرصه و مطلع بودن از تکنیک‌های جدید، یکی از مشخصه های مهم هر میکاپ آرتیست می باشد. به همین خاطر یک میکاپ آرتیست باید با جدیدترین مدل های گریم آشنایی داشته باشد و نیز در شناخت فرم و شکل صورت افراد، تخصص کافی داشته باشد تا بتواند مدل و تکنیک های جدید میکاپ را اجرا کند. پس برای رسیدن به این مهارت ها و کسب تجربه بهتر است هنرجویان از همان ابتدا با شرکت در دوره های آموزش گریم مباحث را در آموزشگاه گریم و میکاپ به درستی آموزش ببینند. اگر با نکات اولیه گریم آشنا باشید و دوره های تخصص و دوره های فوق تخصص گریم را در اموزشگاه گریم و میکاپ به خوبی آموزش ببینید مطمئنا می توانید در اجرای یک گریم و میکاپ به مهارت زیاد و بسیار بالایی برسید.

بهترین اموزشگاه گریم و میکاپ

توصیه می شود برای یادگیری گریم از همان ابتدا در بهترین آموزشگاه تخصصی گریم و میکاپ ثبت نام کرده تا زیر نظر بهترین مدرسان گریم با جدیدترین تکنیک ها و مدل های مختلف میکاپ آشنا شوید. با ثبت نام در آموزشگاه گریم و میکاپ تمامی مباحث و نکات طلایی در گریم را به صورت کامل و با ارائه مدرک فنی و حرفه ای خواهید آموخت . چنانچه شما هم مشتاق به آموزش گریم هستید پیشنهاد می کنم آموزشگاه تخصصی گریم و میکاپ را امتحان کنید.
• آموزش گریم و میکاپ توسط مربی های با تجربه با سابقه طولانی، با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور
• ارائه مدرک معتبر گریم و میکاپ توسط سازمان فنی و حرفه ای
• آموزش بیش از 70 لاین تخصصی از مبتدی تا فوق پیشرفته
• مشاوه و استعدادیابی برای آموزش حرفه ای در زمینه گریم
• آموزش جدیدترین سبک های روز دنیا در زمینه میکاپ
• تسلط بر انواع سبک ها و پرورش خلاقیت هنرجو
• بالاترین میزان رضایت و اشتغال هنرجویان
• تعیین سطح هنرجو قبل از شرکت در کلاس گریم و میکاپ 

مراحل آموزش گریم و میکاپ

در دوره آموزش گریم و میکاپ ابتدا آموزش از پایه تا پیشرفته گریم به صورت تئوری به هنرجو داده می شود و پس از آنکه هنرجو اطلاعات کاملی از این موارد یافت، بصورت عملی روی مدل زنده و یا مانکن اقدام به پیاده سازی آنچه تا کنون آموزش دیده است میکند. در ادامه مراحل آموزش گریم و میکاپ را توضیح خواهیم داد.

آموزش مهمترین نکات آموزشگاه گریم و میکاپ

در دوره اموزش گریم و میکاپ سرفصل های گوناگونی به هنرجویان آموزش داده می شود، به طوری که در ابتدا فرد با انواع تکنیک های مورد استفاده در گریم آشنا می شود و سپس مربی به هنرجویان در خصوص هر یک از روش‌های گریم توضیحاتی می دهد تا هنرجو با هرکدام آشنا شود. به علاوه هنرجو در دوره گریم و میکاپ، با روش های رایج انجام گریم آشنا خواهد شد. مربی در دوره آموزشی گریم و میکاپ به شما مواردی چون نحوه گریم و فرم شناسی صورت و شناخت انواع رنگ پوست و ابزارهای مورد استفاده را آموزش می دهد. این کار برای این است که آرایشگر بتواند این اطلاعات را در آینده به مراجعین خود انتقال دهد تا با انجام آن ها میکاپ بهتری داشته باشند. در این آموزشگاه ، هنرجو انواع میکاپ ها و گریم را بر روی گروه های پوستی مختلف انجام می دهد تا اثر و نتیجه کار را از نزدیک مشاهده نماید.

هزینه و قیمت آموزش گریم و میکاپ

شهریه دوره های آموزش گریم و میکاپ در اموزشگاه گریم و میکاپ با توجه به نوع کلاس خصوصی و نیمه خصوصی یا سطح آموزش می تواند متغیر باشد. تعداد شرکت کنندگان در کلاس نیمه خصوصی سه تا هشت نفر و خصوصی یک تا سه نفر می باشد. هزینه دوره آموزش آرایشگری بر اساس قیمت های از پیش تعیین شده در سازمان فنی و حرفه ای و قیمت های مواد مورد استفاده در کلاس محاسبه شده است. به دست آوردن مدرک فنی حرفه ای اختیاری بوده و با پرداخت مبالغ جداگانه می توان آن ها را دریافت کرد. کلاس های آموزشگاه معتبر ما مجهز به جدیدترین وسایل و ابزار و با کیفیت ترین مواد مصرفی می باشد. آموزش ها به صورت صد در صد اصولی و مرحله به مرحله زیر نظر مجرب ترین اساتید آرایشگری اجرا می شوند. امکان برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل و جمعه ها برای افراد شاغل و عزیزانی که از شهرستان در این کلاس ها شرکت می کنند وجود دارد. همچنین بعد از اتمام دوره پشتیبانی از آموزش ها به صورت نامحدود انجام می شود و هر زمان می توانید اشکالات خود را با مربیان مطرح کنید. با استفاده از راه های ارتباطی مختلف با ما در ارتباط باشید و از قیمت های دوره های آرایشگری زنانه آگاه باشید.

مراحل آموزش گریم و میکاپ

آموزش گریم و میکاپ تخصصی و مدرن با داشتن مدرک فنی حرفه ای بین المللی و آموزش زیر نظر آرایشگران باتجربه و بین المللی انجام می گیرد. این دوره برای علاقمندان طراحی چهره و با استعداد در آرایش بسیار مناسب خواهد بود و هنرجویان می‌توانند صفر تا صد گریم و میکاپ را به صورت حرفه ای آموزش ببینند.

آموزش صفر تا صد گریم و میکاپ

دوره های اموزش صفر تا صد گریم و میکاپ در آموزشگاه گریم و میکاپ از پایه و بصورت صفر تا صد به هنرجو آموزش داده میشود ، کلاس های صفر تا صد گریم و میکاپ در اصل شامل دو سطح آموزش مقدماتی و آموزش تخصصی و آموزش تکمیلی میشود که متقاضیان با شرکت در این دوره در واقع در 3 سطح آموزشی در رشته میکاپ را آموزش خواهند دید .
کلاس صفر تا صد میکاپ در آموزشگاه عریس به دو صورت برگزار میشود :
– آموزش صفر تا صد گریم بصورت فشرده ویژه هنرجویان شهرستانی
– آموزش صفر تا صد میکاپ بصورت ترمیک مختص هنرجویان تهرانی
همچنین هنرجویانی که قصد ثبت نام در کلاس صفر تا صد گریم و میکاپ را دارند میتوانند هنگام ثبت نام نحوه برگزاری کلاس را انتخاب نمایند .

آموزش تخصصی گریم و میکاپ

نحوه برگزاری دوره های اموزشی گریم و میکاپ بسیار متنوع و گوناگون بوده بطوریکه که از دوره های کوتاه مدت ، بلند مدت تا دوره های مبتدی و تخصصی گریم را تشکیل میدهند و هنرجو می تواند برحسب تمایل و سلیقه خود و همچنین میزان زمانی که برای شرکت در کلاس گریم و میکاپ در اختیار دارد تصمیم گرفته و در دوره های آموزش تخصصی گریم و میکاپ شرکت کند. در دوره گریم و میکاپ ،با فرم چشم ها در کل آناتومی چهره و زاویه شناسی صورت به صورت کاربردی و همچنین تمیز کردن پوست و استفاده از محصول مورد نظر برای پاکسازی چربی در قسمت های مختلف پوست و استفاده از کرم پودر مناسب با توجه به رنگ و نوع پوست و کاربرد لوازم آرایشی جهت از بین بردن و محو شدن عیوب پوستی و کاربرد مواد برای پوشاندن عیوب چهره و کانسیلرهای که باید نسبت به جنس پوست و رنگ پوست دور چشم استفاده می شود آموزش داده می‌شود.

آموزش تئوری میکاپ

در مرحله اول پس از ثبت نام در دوره اموزش گریم و میکاپ کلیه نکات و موارد تئوری مطابق با سرفصل های اموزش گریم و میکاپ به متقاضی بصورت تئوری آموزش داده میشود.

آموزش عملی گریم و میکاپ

در این مرحله کلیه موارد مربوط به اموزش گریم و میکاپ که بصورت تئوری در مرحله قبل به هنرجو اموزش داده شده است ، بصورت عملی بر روی مدل زنده و یا مانکن پیاده سازی میکنیم .

تکرار و تکرار عملی

در این مرحله پس از شرکت در دوره اموزش گریم و میکاپ از اواسط دوره تا پایان کلاس کلیه تکنیک ها و نکات آموزشی بصورت عملی به هنرجو آموزش داده میشود .

مدرک بین المللی گریم و میکاپ

پس از پایان دوره اموزش گریم و میکاپ هنرجو میتواند بلافاصله نسبت به اخذ گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای و مدرک بین المللی آموزشگاه اقدام نماید

آموزش پیشرفته گریم و میکاپ

دوره آموزشی گریم و میکاپ در آموزشگاه گریم و میکاپ هنرجو زیر نظر مربی باتجربه آموزش می بیند. هنرجو با شرکت در دوره گریم و میکاپ انواع روش های پیشرفته گریم را مطابق با آخرین متد روز می آموزد. دوره پیشرفته اموزش گریم و میکاپ بصورت کاملا کاربردی و عملی برای نخستین بار توسط اموزشگاه گریم و میکاپ طراحی شده ، در این دوره مباحث پیشرفته و تکمیلی گریم را به آرایشگران و فعالان در رشته گریم به طور کامل و در سطح پیشرفته آموزش می دهیم که چگونه گریم مطابق با فرم صورت، رنگ پوست و همچنین طبق سلیقه مشتری انجام شود. این یک نگاه کلی و اولیه به دوره اموزش پیشرفته گریم و میکاپ است. در دوره پیشرفته گریم و میکاپ هنرجویان انواع تکنیک‌های جدید میکاپ را آموزش خواهند دید.

آموزشگاه فنی حرفه ای گریم و میکاپ

آموزش گریم و میکاپ به صورت کامل و حرفه ای و در آموزشگاه آرایشگری زنانه عریس توسط بهترین مربیان بین الملل برگزار می شود. کلاس اموزشی گریم و میکاپ شامل انواع سرفصل های مربوط به آموزش حرفه ای گریم بوده و هر هنرجو با شرکت در دوره آموزش گریم و میکاپ می تواند به یک متخصص میکاپ تبدیل شود. هنرجویان پس از پایان کلاس گریم و میکاپ، قادر به دریافت مدرک معتبر میکاپ و گریم خواهند بود. در آموزشگاه فنی و حرفه ای گریم و میکاپ، کلیه مباحث بصورت مبتدی ، تخصصی و پیشرفته به هنرجو آموزش داده می شود . همچنین در اموزشگاه فنی حرفه ای گریم و میکاپ، مربی تمامی نکات کلیدی و اصلی مطابق با آخرین استاندارد آموزشی در زمینه گریم را به شما آموزش خواهد داد .

ابزار و لوازم ضروری گریم و میکاپ

در دوره آموزش گریم در آموزشگاه گریم و میکاپ، برای میکاپ و آرایش صورت، به وسایل آرایشی مثل رژ لب، خط چشم، ریمل، سایه، مداد ابرو و … لازم است. در این دوره ی آموزشی، لوازم و وسایل آموزشی در مجموعه پک های آموزشی به هنرجویان ارائه می شوند. هزینه پک ها بر عهده هنرجویان می باشد. قلم سایه، رژگونه، رژلب، پد و اسفنج، آینه های كوچک براي مشتري، موچین، برس ابرو، تیغ های ابرو، دسته تیغ، پیش بند و هد بند اصلاح، دستکش نخی، رژ لب، ژگونه، پرایمر، براش، پالت های کرم پودر، پالت های کانتور و پالت های سایه از جمله وسایل و تجهیزاتی است که در اختیار هنرجویان قرار می گیرند. قبل از انجام هرگونه گریم چهره باید با لوازم مورد نیاز برای آن و کارایی هرکدام آن ها آشنایی داشته باشید. این دانش و مهارت در آموزشگاه گریم و میکاپ به شما ارائه می شود.

آموزش تکمیلی گریم و میکاپ

یکی از پر طرفدارترین دوره های آموزشی در آموزشگاه گریم و میکاپ، دوره آموزش تکمیلی گریم و میکاپ است که در آن هنرجو با کسب تجربه و مهارت در بالاترین سطح اموزشی به درآمد های بالا برسد و در میان آرایشگران گریم دیگر معروف شوند. افرادی که در دوره آموزش تکمیلی گریم و میکاپ شرکت می کنند ، از نکات اموزشی و تجربیات چند دهه این مرکز بهره مند خواهند شد. دوره اموزش تکمیلی گریم و میکاپ تنها به آرایشگرانی که قبلا دوره های اموزش تخصصی میکاپ را گذرانده اند و یا حداقل 2 سال سابقه کار در این حوزه دارند پیشنهاد میشود.

آموزش مستری و مربیگری گریم و میکاپ

اموزش مستری و مربیگری گریم و میکاپ در آموزشگاه گریم و میکاپ یکی از بهترین دوره های آموزش گریم و میکاپ در کشور است ، هنرجویان با شرکت در دوره آموزش مربیگری گریم میتوانند با کسب تجربه و مهارت در بالاترین سطح اموزشی به سرعت وارد بازار کار شوند و تجربیات و آموخته های خود را به دیگران انتقال دهند. دوره اموزش مربیگری گریم و میکاپ فقط به آرایشگرانی که قبلا دوره های اموزش تخصصی گریم و تکمیلی را گذرانده اند و یا حداقل 5 سال سابقه کار در این حوزه دارند پیشنهاد میشود.

بازار کار گریم و میکاپ

بازار کار میکاپ و گریم بعد از شرکت در دوره گریم و میکاپ با توجه به اینکه این روزها تب و تاب زیبا شدن بسیار بالا رفته و به طرفداران آن به صورت روزانه اضافه می شود. شما می‌توانید با یادگیری انواع روش ها و اصول گریم و میکاپ حرفه ای، به تسلط خوبی در زمینه میکاپ برسید. میکاپ آرتیست ها با شناخت انواع پوست ، نواحی صورت و متدهای میکاپ آشنایی کامل دارند و به دلیل تخصص بالایی که دارند، درآمد بسیار مناسبی هم خواهند داشت.

چه توانایی هایی با شرکت در دوره گریم و میکاپ کسب میکنید؟

پس از اتمام دوره اموزش گریم در آموزشگاه گریم و میکاپ، که شامل آموزش های جامع مربوط به گریم و میکاپ از جمله آموزش آشنایی با انواع فرم های صورت، آموزش کانتورینگ گردی چهره با توجه به نوع چهره، آموزش تکنیک های روز گریم و میکاپ، آموزش استفاده از برندهای لوازم آرایش حرفه ای، مسلط شوید. همچنین هنرجویان در این کلاس های آموزشی نحوه انتخاب بهترین لوازم آرایش بر اساس پوست های متفاوت صورت و رفع ایرادات چهره را به صورت حرفه ای می آموزند. هدف این دوره آرایشی، پرورش افراد ماهر و حرفه ای است که توانایی انجام هرگونه گریم و میکاپ مطابق با نظر و سلیقه مشتری داشته باشند.

موسسه آموزش عالی عریس از سال 2017 به مدت 4 سال بطور متناوب و پی در پی موفق به کسب رتبه برتر کیفیت آموزش از موسسهAQ و CertPer شده است ، این مجموعه در بین 12000 موسسه آموزشی در سراسر جهان با دریافت نماد مانورا در 23 شاخه آرایشی و مراقبت بهداشتی رتبه نخست را کسب نموده است.

سخن پایانی

کلاس های آموزش گریم و میکاپ در آموزشگاه گریم و میکاپ برای افرادی که جویای آموزش جامع و کامل و تخصصی هستند مناسب است ، اگر بدنبال مطرح شدن در بازار کار گریم هستید ، پیشنهاد ما شرکت در دوره آموزش گریم و میکاپ است ، شما میتوانید اطلاعات بسیار مفیدی در قالب مقاله مقاله در زمینه میکاپ و یا شرایط اموزش گریم و میکاپ از بخش پایگاه اطلاعات عریس کسب کنید ، همچنین می‌توانید برای اطلاع از سایر نمایندگان گریم در کشور و خارج از کشور از طریق واحد نمایندگان اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید.
کارشناسان این مرکز همچنین از ساعت 8 صبح لغایت 9 شب پاسخگوی شما در زمینه ثبت نام در کلاس آموزش گریم و میکاپ خواهند بود.

نام دوره: اموزش گریم و میکاپ

سطح آموزش
کلاس عمومی
کلاس خصوصی
تخصصی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تکمیلی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
مربیگری
تماس بگیرید
تماس بگیرید

ادامه فرایند ثبت نام در اموزش گریم و میکاپ

فهرست مطالب

پاسخ به سوالات متداول مرتبط با اموزش گریم و میکاپ

SAHAMIR UNIVERSITY

کلاس حضوری و آنلاین اموزش گریم و میکاپ کالج عریس

ایا دوره اموزش گریم و میکاپ برای افراد مبتدی مناسب است؟

بله ، دوره اموزش گریم و میکاپ بگونه ای تدوین و گردآوری شده است که کلیه متقاضیان در هر سطحی میتوانند در این کلاس ها شرکت نمایند. این دوره برای افراد مبتدی بصورت صفر تا صد و از پایه آموزش داده خواهد شد.

مدت زمان و طول دوره اموزش گریم و میکاپ چقدر است؟

طول دوره اموزش گریم و میکاپ با توجه به سطح آموزشی کلاس ، بین 16 الی 24 ساعت میباشد . شما میتوانید بمنظور کسب اطلاعات دقیقتر در خصوص مدت زمان برگزاری کلاس با کارشناسان مرکز تماس بگیرید.

من ساکن شهرستان هستم ، چطور میتونم در دوره اموزش گریم و میکاپ شرکت کنم؟

اگر محدودیت زمان دارید و یا ساکن سایر استان ها هستید میتوانید در دوره های آموزش فشرده و کوتاه مدت اموزش گریم و میکاپ شرکت نمایید

آیا امکان پرداخت اقساطی شهریه دوره اموزش گریم و میکاپ وجود دارد

متاسفانه در حال حاضر شرایطی جهت پرداخت اقساطی شهریه دوره اموزش گریم و میکاپ وجود ندارد و دانشپذیر میبایست قبل آغاز کلاس نسبت به تسویه حساب دوره اقدام نماید.

آیا امکان برگزاری کلاس خصوصی اموزش گریم و میکاپ وجود دارد؟

بله ، شما میتواند در دوره های خصوصی اموزش گریم و میکاپ که با ظرفیت 1 تا 3 نفر برگزار میشوند شرکت نمایید .

ساعات برگزاری دوره اموزش گریم و میکاپ به چه نحوی است؟

ساعات برگزاری دوره های اموزش گریم و میکاپ در 3 تایم مختلف در روز تنظیم شده اند و شما میتوانید از بین ساعات نوبت صبح ، ظهر و شب یکی را به انتخاب خود تعیین نمایید.

در پایان دوره اموزش گریم و میکاپ چه مدارکی به دانشپذیر اعطا میشود؟

در پایان دوره اموزش گریم و میکاپ با شرکت در آزمون بین المللی و کسب نمره قابل قبول ، دانشپذیر میتواند گواهینامه بین المللی از کانادا و امریکا را از مرکز آموزش عالی عریس دریافت نماید

آیا برای اخذ گواهینامه و مدرک بین المللی باید هزینه جداگانه پرداخت شود؟

خیر ، شما با شرکت و ثبت نام در دوره اموزش گریم و میکاپ میتوانید برای یک مرتبه بصورت رایگان در آزمون خارجی شرکت نمایید. توجه داشته باشید در صورت رد شدن در آزمون میبایست هزینه آنرا معادل 93 دلار پرداخت کنید تا مجاز به شرکت در آزمون برای بار دوم باشد.

چطور میتوان در دوره اموزش گریم و میکاپ ثبت نام کرد؟

بمنظور ثبت نام در دوره اموزش گریم و میکاپ میتوانید بصورت اینترنتی از طریق فرم ثبت نام در سایت اقدام کنید، کلیه فرایند ثبت نام از طریق وب سایت رسمی عریس امکانپذیر میباشد. 

آیا کلاس های اموزش گریم و میکاپ بصورت بصورت آنلاین و غیر حضوری برگزار میشوند؟

بله ، شما میتوانید در دوره های اموزش گریم و میکاپ بصورت آنلاین یا مجازی شرکت کنید ، توجه داشته باشید که دوره های آموزش غیر حضوری در بستر اینترنت و توسط نرم افزارهای کلاس مجازی همچون گوگل میت و ادبی کانکت برگزار میشوند.

آیا کلاس های اموزش گریم و میکاپ بصورت بصورت حضوری برگزار میشوند؟

بله ، شما میتوانید در کلاس های حضوری اموزش گریم و میکاپ که در محل آموزشگاه عریس برگزار میشوند شرکت نمایید.

ظرفیت کلاس های اموزش گریم و میکاپ چند نفر است؟

ظرفیت کلاس های اموزش گریم و میکاپ بصورت عمومی 15 نفره و خصوصی 3 نفره میباشد . همچنین شما میتوانید با هماهنگی واحد آموزش در کلاس های تکنفره و خصوصی شرکت نمایید.

شهریه ثبت نام در دوره اموزش گریم و میکاپ چقدر است؟

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شهریه دوره اموزش گریم و میکاپ میتوانید از طریق فرم ثبت نام نسبت به دریافت استعلام قیمت آنی اقدام نمایید.

شرایط شرکت در کلاسهای اموزش گریم و میکاپ بصورت فشرده چگونه است؟

دوستانی که در سایر استان ها و شهرستان های کشور هستند و قصد شرکت در دوره اموزش گریم و میکاپ را دارند میتوانند بصورت فشرده ظرف مدت کمتر از 10 روز دوره آموزشی خود را در مرکز آموزشگاه در تهران سپری نمایند

دوره اموزش گریم و میکاپ تا چه حد عملگرا و کاربردی است؟

دوره اموزش گریم و میکاپ حاصل بیش از 15 سال تجربه کادر مدیریتی و آموزشی مرکز آموزش عالی عریس بوده و بگونه ای تدوین و گردآوری شده است که دانشپذیران پس از اتمام دوره بصورت 100% عملی و کاربردی میتوانند از آنچه آموخته اند در بازار کار آرایشگری و مراقبت زیبایی استفاده نمایند.

مدرس و استاد دوره اموزش گریم و میکاپ چه شخصی است؟

تمامی مدرسان و اساتید دوره اموزش گریم و میکاپ در مجموعه عریس بصرت اختصاصی در این مرکز فعال بوده و همگی دارای حداقل 15 سال تجربه و سابقه فعالیت حرفه ای در این حوزه میباشند.

سوالات متداول

در این بخش رایج ترین سوالات کاربران در زمینه اموزش گریم و میکاپ پاسخ داده شده است

کارشناسان ما بصورت تلفنی در ساعات 8 صبح لغایت 9 شب پاسخگو هستند.

چطور میتوان در دوره اموزش گریم و میکاپ ثبت نام نمود؟

بمنظور ثبت نام در این دوره اموزش گریم و میکاپ میتوانید بصورت آنلاین و از طریق فرم ثبت نام در سایت اقدام کنید، کلیه فرایند ثبت نام بصورت آنلاین امکانپذیر میباشد. 

آیا کلاس اموزش گریم و میکاپ بصورت آنلاین هم برگزار میشود؟

بله ، شما میتوانید در دوره های اموزش اموزش گریم و میکاپ بصورت انلاین در آموزشگاه عریس شرکت نمایید و همچنین میتوانید ثبت نام خود را از طریق فرم ثبت نام در سایت نهابی کنید.

شهریه ثبت نام در دوره اموزش گریم و میکاپ چقدر است؟

شهریه دوره اموزش گریم و میکاپ با توجه به لاین آموزشی ، سطح آموزش ، نوع کلاس عمومی یا خصوصی متغییر بوده . شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات دقیق در خصوص شهریه ثبت نام از طریق فرم ثبت نام اقدام نمایید.

آیا پس از گذراندن دوره اموزش گریم و میکاپ میتوان وارد بازار کار شد؟

بله ، کلاس های اموزش گریم و میکاپ در اکادمی عریس کاملا عملی و کاربری محور بوده و هنرجو پس از طی کردن کلاس میتواند وارد بازار کار شود.

در انتهای دوره اموزش گریم و میکاپ چه مدرکی به هنرجو اعطا میشود؟

در پایان دوره اموزش گریم و میکاپ هنر جو میتواند نسبت به اخذ گواهینامه از سازمان فنی و حرفه ای کشور و یا اخذ گواهینامه بین المللی اروپا اقدام نماید .

17000+
رویداد آموزشی و علمـــــــــــــــــــی
بیش از 200 هزار هنرجــــــــــــو و دانشپذیر

رویدادهای ویژه اموزش گریم و میکاپ در مرکز آموزش عالی عریس به صورت دوره های آکادمیک اموزش گریم و میکاپ ، سمینارهای آرایشگری داخلی و خارجی ، ورکشاپ های آرایشگری حرفه ای اموزش گریم و میکاپ و پکیج های آموزش آفلاین بوده که متقاضیان میتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود نسبت به ثبت نام در این رویدادها اقدام نمایند.