اموزش اکستنشن مو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

برگزاری دوره اموزش اکستنشن مو بصورت آکادمیک و ترمیک توسط مرکز آموزش عالی عریس در کشور ، دوره های اموزش اکستنشن مو هم اکنون به صورت برگزاری کلاس های حضوری یا آنلاین در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفته است ، همچنین اموزش اکستنشن مو برای متقاضیانی که خارج از استان تهران هستند بصورت فشرده ظرف مدت 7 روز برگزار میشود .

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

برگزاری دوره اموزش اکستنشن مو

SAHAMIR UNIVERSITY

کلاس حضوری و آنلاین اموزش اکستنشن مو کالج عریس

جدول محتــــــــــــوا :

نظرات هنرجویــان درباره اموزش اکستنشن مو
بیش از 37.000 دانش آموخته ERIS

مرکز آموزش عالی عریس تا کنون موفق به برگزاری بیش از 1700 رویداد آموزشی و علمی در داخل و خارج از کشور و در حوزه مراقبت زیبایی و آرایشی شده ، بطوریکه تا کنون بیش از 37 هزار هنرجو از طریق دوره های آموزشی این مجموعه وارد بازار کار شده اند. دوره های آموزشی آکادمی عریس با توجه به انعطاف پذیری بالایی که داشته یک گزینه مناسب  و عالی برای خانم هایی است که قصد آموزش حرفه ای و ورود به بازار کار آرایشگری و مراقبت زیبایی را دارند.

در ادامه برخی از نظرات دانش آموختگان مرکز آموزش عالی عریس قابل مشاهده میباشد.

نام دوره: اموزش اکستنشن مو

سطح آموزش
کلاس عمومی
کلاس خصوصی
تخصصی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تکمیلی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
مربیگری
تماس بگیرید
تماس بگیرید

ادامه فرایند ثبت نام در اموزش اکستنشن مو

آموزش اکستنشن مو

آموزش اکستنشن مو

یکی از دوره های آموزشی با اهمیت در اموزشگاه عریس، دوره آموزش اکستنشن مو است. آموزشگاه عریس بهترین آموزشگاه اکستنشن مو و یکی از شناخته شده ترین مراکز آموزشی برای یادگیری اکستنشن مو بصورت تخصصی در ایران بوده. اکستنشن یکی از لاین های تخصصی است که به تجربه بالایی نیاز دارد. در این دوره آموزش ، یک روند جامع نصب مدل های مختلف اکستنشن موی سر، موی پروسس و الیاف طبیعی و مصنوعی جهت بلند شدن یا پر پشت به نظر رسیدن موها به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های کامل مربوط به اکستنشن مو مانند آموزش با استفاده از مواد کراتینه، آموزش اکستنشن با استفاده از رینگ، آموزش کامل اکستنشن لاینی، آموزش کامل اکستنشن با تیپ و آموزش مرمت و ریموو اکستنشن و همچنین جدیدترین متد سال می شود. هنرجویان در دوره آموزشی اموزش اکستنشن مو ، نحوه انتخاب و تهیه بهترین نوع مو و نحوه انتخاب بهترین روش اکستنشن با در نظر گرفتن مدل موهای مشتری و نیاز مشتری را می آموزند. هدف از برگزاری این دوره ، تربیت افراد متخصص و کاربلد است که توانایی اعمال تمامی مدل های اکستنشن برای انواع موها در قد و اندازه های مختلف را دارند. هنرجویان پس از پایان دوره اموزش اکستنشن مو توانایی ورود به بازار کار مربوطه را نیز دارند.

ویژگی های آموزش اکستنشن مو

در دوره آموزش اکستنشن مو در آموزشگاه اکستنشن مو ، یک فرایند کامل حرفه ای اکستنشن مو به شما آموزش داده می شود.کلاس های آموزش اکستنشن مو با تضمین یادگیری کامل و پشتیبانی نامحدود کارآموزان حتی بعد از ورود به بازار کار، برگزار می شود. در پایان دوره ، کارآموزان جهت دریافت مدرک فنی حرفه ای به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوند علاوه بر این کارآموزان بعد از پایان دوره اموزش اکستنشن مو و با پرداخت هزینه جداگانه قادر به دریافت مدرک بین المللی می باشند. کلاس های آموزش اکستنشن مو به صورت جامع و جزء به جزء و کاملا تخصصی به هنرجویان آموزش داده می شود. این اموزش ها با استفاده از بهترین تکنیک های روز در آموزشگاه اکستنشن مو انجام می شود

کلاس های عمومی اکستنشن مو

کلاس های عمومی اموزش اکستنشن مو بصورت پابلیک و با ظرفیت حداکثر 15 نفر هنرجو در هر کلاس برگزار میشوند

کلاس های خصوصی اکستنشن مو

کلاس های خصوصی اموزش اکستنشن مو بصورت پرایویتو با ظرفیت 3 نفر در هر کلاس برگزار میشوند.

اموزش اکستنشن موبصورت حضوری

دوره های اموزش حضوری اموزش اکستنشن مو بصورت ترمیک بوده و حضور شخص بصورت فیزیکی در کلاس الزامی میباشد

اموزش اکستنشن موبصورت آنلاین

کلاس های آنلاین اموزش اکستنشن مو بصورت غیر حضوری بوده و هنرجو تحت وب آموزشهای لازم را میگذراند

معرفی دوره آموزش اکستنشن مو

هنرجویان در دوره آموزش اکستنشن مو روش صحیح اکستنشن مو را با توجه به روش کار و مدل مو مشتری آموزش دیده و بصورت عملی انجام می دهند ، تمام این موارد در دوره اموزش اکستنشن مو بصورت تخصصی و فوق تخصصی اموزش داده می شود. همچنین در کلاس های آموزشی اموزش اکستنشن مو، آشنایی تخصصی با انواع مدل بروز اکستنشن مو و انواع تکنیک های کمپلکس آن انجام می شوند. افرادی که صفر هستند و باید از ابتدا به طور کامل اموزش ببینند، بهتر است در دوره اموزش تخصصی اموزش اکستنشن مو شرکت نمایند. این مجموعه دوره های اموزشی اکستنشن مو را به همراه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی ارائه می کند ، همچنین دوره آموزش اکستنشن مو شامل موارد اموزشی بسیاری بوده که در ادامه بطور مفصل ذکر می کنیم.

مزایا کلاس آموزشی اکستنشن مو

هنرجو در دوره آموزش  اکستنشن مو چگونگی انتخاب مدل اکستنشن مو مناسب بر اساس نیاز مشتری را به خوبی یاد می گیرد. هدف از تشکیل دوره آموزشی اموزش اکستنشن مو، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی اجرای تمامی راهکارهای اکستنشن مو را بر اساس خواست و سلیقه مشتری داشته باشند.

آموزش اکستنشن مو

سرفصل های اموزش اکستنشن مو

برخی از سرفصل های تخصصی و فوق تخصصی آموزش اکستنشن مو به شرح زیر میباشد ، همچنین شما میتوانید با تماس با کارشناسان اموزشگاه عریس از کلیه سرفصل های آموزش اکستنشن مو در سطوح تخصصی ، تکمیلی و مربیگری اطلاع پیدا کنید:

سرفصل تخصصــــــــــــــــــــی اکستنشن مو (سطح توکن)

برگزاری دوره های اموزش تخصصی اکستنشن مو در آموزشگاه اکستنشن مو بگونه ای تدارک دیده شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در دوره اموزشی اموزش اکستنشن مو بصورت تخصصی و از پایه مفاهیم را در زمینه اکستنشن مو آموزش خواهند دید . برای شرکت در این کلاس آموزشی نیازی به هیچگونه آشنایی قبلی با موضوعات اکستنشن مو نمیباشد. سرفصل های اموزش تخصصی اموزش اکستنشن مو به شرح زیر میباشند.

سرفصل پیشرفــــــــــــته اکستنشن مو (سطح پرفکتال)

برگزاری دوره های اموزش پیشرفته و تکمیلی اکستنشن مو در آموزشگاه اکستنشن مو بگونه ای تدارک دیده شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در دوره اموزشی اموزش اکستنشن مو بصورت پیشرفته مفاهیم را در زمینه اکستنشن مو آموزش خواهند دید . برای شرکت در این دوره آموزشی لازم است قبلا آموزش های مربوط به سطح تخصصی و توکن را پشت سر گذاشته باشید. سرفصل های اموزش پیشرفته و تکمیلی اکستنشن مو در اموزشگاه اکستنشن مو به شرح زیر میباشند.

سرفصل مربیگــــــــری اکستنشن مو (سطح مستری)

برگزاری دوره های اموزش مربیگری و مستری اکستنشن مو در آموزشگاه اکستنشن مو بگونه ای تدارک دیده شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در دوره اموزشی اموزش اکستنشن مو بصورت مستر مفاهیم را در زمینه رشته اکستنشن مو آموزش خواهند دید . برای شرکت در این دوره آموزشی لازم است دو سطح تخصصی و پیشرفته را قبلا گذرانده باشید. سرفصل های اموزش مربیگری و مستری اموزش اکستنشن مو به شرح زیر میباشند.

آموزش اکستنشن مو

آموزش مبتدی اکستنشن مو

در دوره آموزشی سطح مبتدی اکستنشن مو در آموزشگاه اکستنشن مو، هنرجو زیر نظر مربیان باتجربه مرکز آموزش دیده و برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای و گرفتن مدرک معتبر این سازمان، آماده می شود. هنرجو پس از اتمام دوره اموزش اکستنشن مو در اموزشگاه اکستنشن مو و یادگرفتن کلیه سر فصل ها پس از طی کردن آموزش های سطح تخصصی میتواند وارد بازار کار شده و درآمد زایی کند. در کلاس های آموزش مبتدی اموزش اکستنشن مو، ابتدا نکات کلی جهت اکستنشن مو آموزش داده می شود. این موارد شامل تمامی مراحل مقدماتی به صورت تئوری و عملی بوده که در کلاس های اموزشگاه اکستنشن مو به هنرجو آموزش داده می شود.

آموزش حرفه ای مهارت اکستنشن مو

برای کسب تجربه و حرفه ای شدن در زمینه اکستنشن مو میتوانید دوره اموزش اکستنشن مو را که توسط بهترین آموزشگاه اکستنشن مو کشور یعنی عریس برگزار میشود، شرکت کنید . زیرا در ازای وقت و مبلغی که می پردازید لازم است با بهترین کیفیت آموزش ببینید و مجبور به تکرار دوره ها برای مهارت آموزشی نشوید. آموزشگاه عریس با سال ها سابقه درخشان، به عنوان یکی از آموزشگاه های حرفه ای اکستنشن مو شناخته می شود. اگر که به دوره های اکستنشن مو علاقه داشته و تصمیم به یاد گرفتن و اخذ مدرک در این زمینه ها را دارید، می توانید در کلاس های اموزش اکستنشن مو در آموزشگاه اکستنشن مو شرکت نموده و پس از یادگیری و کسب مهارت با اخذ مدرک معتبر و جهانی از سازمان فنی و حرفه ای، بدون وقفه به عنوان یک متخصص اکستنشن مو شروع به کار کنید.

آموزشگاه اکستنشن مو

پس از اتمام دوره اکستنشن مو در آموزشگاه اکستنشن مو ، شما با تمام ابزارهای مورد استفاده در اکستنشن مو به صورت کاملا عملی با استفاده از مدل واقعی آشنا خواهید شد و تمام روش هایی که یک آرایشگر حرفه ای برای انجام یک اکستنشن مو بداند را به صورت کامل فرا می گیرید. همچنین در پایان دوره آموزش اکستنشن مو به مهم ترین روش های اکستنشن مو مسلط می شوید. شما همچنین میتوانید نسبت به اخذ گواهینامه بین المللی اکستنشن مو پس اتمام دوره اقدام نمایید، این نوع گواهینامه بصورت انحصاری و تحت نظارت موسسه کنترل آموزش CertPer اروپا صادر میشود و برای متقاضیانی که قصد دارند پس از گذراندن دوره اموزش  اکستنشن مو ، مهاجرت کنند گزینه مناسبی میباشد.

مشخصات آموزشگاه اکستنشن مو

مشخصات دوره اموزش اکستنشن مو در اموزشگاه اکستنشن مو شامل مواردی از قبیل سطح دوره آموزشی ، تعداد جلسات کلاس ، محل برگزاری کلاس ، نحوه برگزاری دوره ، مدرس اکستنشن مو ، گواهینامه های دریافتی و .. بوده که به تفصیل در جدول ذکر شده است ، کلیه هنرجویان میتوانند بمنظور شرکت در دوره اموزش اکستنشن مو پس از مطالعه اطلاعات تخصصی و تکمیلی دوره نسبت به ثبت نام در کلاس و حضور در دوره های اموزشی اموزش اکستنشن مو در این مرکز اقدام نمایند.

عنوان
توضیحات
عنوان آموزشی
اکستنشن مو
سطح آموزش
تخصصی-تکمیلی-مستری
تعداد جلسات
4 الی 6 جلسه
گواهینامه بین المللی
اروپا و استرالیا
گواهینامه داخلی
سازمان فنی حرفه ای
گواهینامه آکادمی
مرکز آموزش عالی عریس
محل برگزاری
داخل و خارج
مدرس
اختصاصی

بهترین مدرس و استاد اکستنشن مو

بهترین مدرس و استاد اموزش اکستنشن مو به فردی اطلاق میگردد که حداقل دارای 10 سال سابقه و تجربه حرفه ای کاری در زمینه اکستنشن مو باشد ، بهترین مدرس و استاد اموزش اکستنشن مو را میتوان با توجه به سوابق درخشان آموزشگاه عریس در این آموزشگاه یافت ، بدون شک شما با شرکت در دوره های اموزش اکستنشن مو در آموزشگاه اکستنشن مو تحت نظارت مستقیم برترین اساتید و مدرسان بین الملل اکستنشن مو در داخل و خارج از کشور آموزش خواهید دید . گذراندن دوره های اموزش تحت نظارت این مدرسان میتواند برای متقاضیانی که قصد مهاجرت به سایر کشورها را دارند یک گزینه عالی باشد

شرایط آموزش اکستنشن مو

شرایط اموزش اکستنشن مو به روش های مختلفی در اموزشگاه عریس امکانپذیر است ، بطوریکه در حال حاضر اموزش اکستنشن مو به طریق زیر در حال برگزاری هستند:
1- آموزش ترمیک و بلند مدت اموزش اکستنشن مو
2- آموزش فشرده و کوتاه مدت اکستنشن مو برای هنرجویان شهرستانی در مرکز تهران

آموزش فشرده و کوتاه مدت اکستنشن مو

در مرحله اول پس از ثبت نام در دوره اموزش اکستنشن مو کلیه نکات و موارد تئوری مطابق با سرفصل های اموزش اکستنشن مو به متقاضی بصورت تئوری آموش داده میشود.

آموزش بلند مدت اکستنشن مو

در این مرحله کلیه موارد مربوط به اموزش اکستنشن مو که بصورت تئوری در مرحله قبل به هنرجو اموزش داده شده است ، بصورت عملی بر روی مدل زنده پیاده سازی میکنیم .

آموزش اکستنشن مو در شعبه مرکزی

شما میتوانید کلیه طول دوره آموزش اکستنشن مو را در آموزشگاه مرکزی در استان تهران بصورت کوتاه مدت بگذرانید 

خوابگاه و اقامت رایگان برای هنرجویان

با شرکت در دوره های آموزش اکستنشن مو در تهران میتونید از شرایط خوابگاه و آموزش کوتاه مدت در این مرکز بهره مند شوید .

چرا آموزشگاه اکستنشن مو عریس ؟

آموزشگاه آرایشگری عریس هم اکنون کلاس های اکستنشن مو تخصصی و پیشرفته را در آموزشگاه شعبه اموزش اکستنشن مو برگزار میکند ، با جرات میتوان گفت پیدا کردن آموزشگاهی مشابه آموزشگاه اکستنشن مو که هنرجو بتواند بعد از شرکت در کلاس های آن وارد بازار کار شود هرجایی پیدا نمیشود! بعد از اتمام دوره های آموزش اکستنشن مو در بهترین آموزشگاه اکستنشن مو شما جهت ازمون نهایی به فنی و حرفه ای معرفی می شوید. پس از آزمون و قبولی در ازمون، به شما مدرک فنی حرفه ای اکستنشن مو اعطا می شود که قابل استناد در داخل و خارج از کشور است. این مدرک جزء معتبرترین مدارک در کشور است که میتوانید پس از اخذ این مدرک در آرایشگاه یا سالن زیبایی مرتبط با رشته تخصصی خود مشغول به کار شوید. لازم به ذکر است شما با گذراندن دوره های اموزش  اکستنشن مو می توانید آمادگی کامل برای ورود به بازار کار را کسب کنید.

جدیدترین و بروزترین متد اکستنشن مو

یکی از رشته های آموزش آرایشگری در اموزشگاه اکستنشن مو ، آموزش اکستنشن مو است. بسیاری از خانم ها به رشته اکستنشن مو بسیار علاقه دارند. اکستنشن مو به دلیل تاثیر زیاد روی چهره افراد مانند دیگر رشته های عرصه زیبایی به مهارت کافی نیاز دارد. هنرجویان باید اکستنشن مو را از همان مرحله اول به درستی فرا بگیرند . خیلی از بانوان بدون در نظر گرفتن مدل خاصی از آرایشگر خود می خواهند که یک مدل اکستنشن شیک و جذاب روی موهایشان اجرا کند و یا با دیدن عکس های ژورنالی انتظار دارند که دقیقا همان مدل اکستنشن روی موهایشان انجام شود. به همین خاطر یک اکستنشن مو باید با جدیدترین مدل های اکستنشن مو آشنایی داشته باشد و نیز در شناخت فرم و شکل صورت افراد، تخصص کافی داشته باشد تا بتواند مدل و تکنیک های جدید اکستنشن مو را اجرا کند. پس برای رسیدن به این مهارت ها و کسب تجربه بهتر است هنرجویان از همان ابتدا با شرکت در دوره های آموزش اکستنشن مو مباحث را در آموزشگاه اکستنشن مو به درستی آموزش ببینند. اگر با نکات اولیه اکستنشن مو آشنا باشید و دوره های تخصص و دوره های فوق تخصص اکستنشن مو را در اموزشگاه اکستنشن مو به خوبی آموزش ببینید مطمئنا می توانید در اجرای یک اکستنشن مو به مهارت زیاد و بسیار بالایی برسید.

آموزش اکستنشن مو

بهترین اموزشگاه اکستنشن مو

توصیه می شود برای یادگیری اکستنشن مو از همان ابتدا در بهترین آموزشگاه تخصصی اموزش اکستنشن مو ثبت نام کرده تا زیر نظر بهترین مدرسان اکستنشن مو با جدیدترین تکنیک ها و مدل های مختلف اکستنشن مو آشنا شوید. با ثبت نام در آموزشگاه اکستنشن مو تمامی مباحث و نکات طلایی در اکستنشن مو را به صورت کامل و با ارائه مدرک فنی و حرفه ای خواهید آموخت . چنانچه شما هم مشتاق به آموزش اکستنشن مو هستید پیشنهاد می کنم آموزشگاه تخصصی اموزش اکستنشن مو را امتحان کنید.
• آموزش اکستنشن مو توسط مربی های با تجربه با سابقه طولانی، با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور
• ارائه مدرک معتبر اموزش اکستنشن مو توسط سازمان فنی و حرفه ای
• آموزش بیش از 70 لاین تخصصی از مبتدی تا فوق پیشرفته
• مشاوه و استعدادیابی برای آموزش حرفه ای در زمینه اکستنشن مو
• آموزش جدیدترین سبک های روز دنیا در زمینه اکستنشن مو
• تسلط بر انواع سبک ها و پرورش خلاقیت هنرجو
• بالاترین میزان رضایت و اشتغال هنرجویان
• تعیین سطح هنرجو قبل از شرکت در کلاس اموزش اکستنشن مو

مراحل آموزش اکستنشن مو

در دوره آموزش اکستنشن مو ابتدا آموزش از پایه تا پیشرفته اکستنشن مو به صورت تئوری به هنرجو داده می شود و پس از آنکه هنرجو اطلاعات کاملی از این موارد پیدا نمود بصورت عملی روی مدل زنده و یا کله مانکن اقدام به پیاده سازی آنچه تا کنون آموزش دیده است میکند. در ادامه مراحل آموزش اکستنشن مو را توضیح خواهیم داد.

آموزش مهمترین نکات آموزشگاه اکستنشن مو

در دوره اموزش اکستنشن مو سرفصل های گوناگونی به هنرجویان آموزش داده می شود، به طوری که در ابتدا فرد با انواع موهای مورد استفاده در اکستنشن آشنا می شود و سپس مربی به هنرجویان در خصوص هر یک از مدل های مو توضیحاتی می دهد تا فرد با فواید هرکدام آشنا شود. به علاوه هنرجو در دوره اموزش اکستنشن مو ، با روش های رایج انجام اکستنشن مو که شامل روش هایی چون استفاده از چسب کراتین، رینگ، دوخت مو، اتصالات حرارتی و روش لاینی می شود نیز آشنا خواهد شد. مربی در دوره آموزشی اموزش اکستنشن مو به شما مواردی چون نحوه شانه زدن موها، شستن و نظافت مو و چگونه خشک کردن موها را آموزش می دهد. این کار برای این است که آرایشگر بتواند این اطلاعات را در آینده به مراجعین خود انتقال دهد تا با انجام آن ها اکستنشن طولانی تری داشته باشند. در واقع اصول نگهداری و مراقبت بعد از اکستنشن، یکی از آموزش های ضروری در آموزشگاه اکستنشن مو محسوب می شود که شما برای افزایش کیفیت کار خود باید به آن دقت داشته باشید. یکی دیگر از مواردی که شما در طول دوره اموزش اکستنشن مو اموزش می بینید، ریمو اکستنشن است. برخی اوقات مشتری بنا به عللی قصد به ریمو اکستنشن می گیرد که شما باید این عمل را بدون اینکه هیچ آسیبی به موها وارد شود انجام دهید.

هزینه و قیمت آموزش اکستنشن مو

شهریه دوره های آموزش اکستنشن مو در اموزشگاه اکستنشن مو با توجه به نوع کلاس خصوصی و نیمه خصوصی یا سطح آموزش می تواند متغیر باشد. هم اکنون شهریه و هزینه ثبت نام در دوره آموزش اکستنشن مو در آموزشگاه اکستنشن مو با توجه شرایط کلاس از 6.000.000 تومان تا 25.000.000 تومان متغییر میباشد. طول دوره های آموزشی در آموزشگاه اکستنشن مو نیز بسته به فشرده بودن کلاس ها متفاوت خواهد بود. چرا که افرادی که شاغل هستند، افرادی که از شهر دیگر به آموزشگاه اکستنشن مو مراجعه می کنند و همچنین عزیزانی که امکان حضور در کلاس ها را به صورت روزانه نداشته باشند می توانند به صورت فشرده و مطابق با روش های کاری آموزشگاه شعبه اموزش اکستنشن مو در کلاس ها حضور داشته باشند.

آموزش صفر تا صد اکستنشن مو

دوره های اموزش صفر تا صد اکستنشن مو در آموزشگاه اکستنشن مو از پایه و بصورت صفر تا صد به هنرجو آموزش داده میشود ، کلاس های صفر تا صد اموزش اکستنشن مو در اصل شامل دو سطح آموزش مقدماتی و آموزش تخصصی و آموزش تکمیلی میشود که متقاضیان با شرکت در این دوره در واقع در 3 سطح آموزشی در رشته اکستنشن مو را آموزش خواهند دید .
کلاس صفر تا صد اکستنشن مو در آموزشگاه عریس به دو صورت برگزار میشود :
– آموزش صفر تا صد اکستنشن مو بصورت فشرده ویژه هنرجویان شهرستانی
– آموزش صفر تا صد اکستنشن مو بصورت ترمیک مختص هنرجویان تهرانی
همچنین هنرجویانی که قصد ثبت نام در کلاس صفر تا صد اموزش اکستنشن مو را دارند میتوانند هنگام ثبت نام نحوه برگزاری کلاس را انتخاب نمایند .

آموزش تخصصی اموزش اکستنشن مو

نحوه برگزاری دوره های اموزشی اموزش اکستنشن مو بسیار متنوع و گوناگون بوده بطوریکه که از دوره های کوتاه مدت ، بلند مدت تا دوره های مبتدی و تخصصی اکستنشن مو را تشکیل میدهند و هنرجو می تواند برحسب تمایل و سلیقه خود و همچنین میزان زمانی که برای شرکت در کلاس اکستنشن مو در دسترس دارد تصمیم گرفته و در دوره های آموزش تخصصی اموزش اکستنشن مو شرکت کند. بنابراین اولین قدم این است که تصمیم بگیرید چه مقدار زمان برای آموزش خود اختصاص دهید، ثانیا باید مشخص کنید که سطح تخصصی آموزش اکستنشن مو جوابگوی نیاز شما هست یا خیر. زیرا دوره های اموزش اکستنشن مو که در آموزشگاه اکستنشن مو برگزار میشوند بسیار متنوع بوده و در 3 سطح تخصصی ، تکمیلی ، مربیگری برگزار میشوند. در دوره اموزش اکستنشن مو ، شما بعد از آشنایی با انواع مدل مو مورد استفاده در اکستنشن، متد های متداول انجام اکستنشن را با تمام ریزه کاری های آن یاد می گیرید. در این دوره با تمام روش های رایج در بازار کار از جمله چسب کراتین، رینگ، دوخت مو، روش لاینی و اتصال حرارتی به صورت کاملا عملی آشنا خواهید شد. در دوره های آموزشی اموزش اکستنشن مو ، با موهای طبیعی و مصنوعی کار خواهید کرد و در تمام روش ها، شاخه هایی از تارهای مو را به موهای مدل، اضافه می کنید. در این پکیج اموزشی، علاوه بر نحوه انجام کار، با اصول نگهداری از موها، ریمو کردن موها، ترمیم مو و … نیز آشنا می شوید.

آموزش تئوری اکستنشن مو

در مرحله اول پس از ثبت نام در دوره اموزش اکستنشن مو کلیه نکات و موارد تئوری مطابق با سرفصل های اموزش اکستنشن مو به متقاضی بصورت تئوری آموش داده میشود.

آموزش عملی اکستنشن مو

در این مرحله کلیه موارد مربوط به اموزش اکستنشن مو که بصورت تئوری در مرحله قبل به هنرجو اموزش داده شده است ، بصورت عملی بر روی مدل زنده و یا کله مانکن پیاده سازی میکنیم .

تکرار و تکرار عملی

در این مرحله پس از شرکت در دوره اموزش اکستنشن مو از اواسط دوره تا پایان کلاس کلیه تکنیک ها و نکات آموزشی بصورت عملی به هنرجو آموزش داده میشود .

مدرک بین المللی اکستنشن مو

پس از پایان دوره اموزش اکستنشن مو هنرجو میتواند بلافاصله نسبت به اخذ گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای و مدرک بین المللی آموزشگاه اقدام نماید

آموزش پیشرفته اکستنشن مو

دوره آموزشی اکستنشن مو در آموزشگاه اکستنشن مو هنرجو زیر نظر مربی باتجربه آموزش می بیند. هنرجو با شرکت در دوره اموزش اکستنشن مو انواع روش های پیشرفته اکستنشن را مطابق با آخرین متد روز می آموزد. همچنین در دوره آموزش اکستنشن مو ، تمامی نکته ها و راه های پیشرفته اکستنشن مو به هنرجو آموخته می شود. دوره پیشرفته اموزش اکستنشن مو بصورت کاملا کاربردی و عملی برای نخستین بار توسط اموزشگاه اکستنشن مو طراحی شده ، در این دوره مباحث پیشرفته و تکمیلی اکستنشن مو را به آرایشگران و فعالان در رشته اکستنشن مو به طور کامل و در سطح پیشرفته آموزش می دهیم که چگونه موهای مشتری را مطابق با ساختار چهره او مدل داده و اصلاح کنند. این یک تعریف و نگاه کلی و اولیه به دوره اموزش پیشرفته اموزش اکستنشن مو است. در دوره پیشرفته اموزش اکستنشن مو هنرجویان انواع مدل اکستنشن مو را آموزش خواهند دید.

آموزش اکستنشن مو

آموزشگاه فنی حرفه ای اکستنشن مو

آموزش اکستنشن مو به صورت کامل و حرفه ای و در آموزشگاه آرایشگری زنانه عریس توسط بهترین مربیان بین الملل برگزار می شود. کلاس اموزشی اموزش اکستنشن مو شامل انواع سرفصل های مربوط به آموزش حرفه ای اکستنشن مو بوده و هر هنرجو با شرکت در دوره آموزش اکستنشن مو می تواند به یک متخصص اکستنشن مو تبدیل شود. همچنین اگر شاغل هستید و این امکان را ندارید که در ساعات اداری به آموزشگاه اکستنشن مو مراجعه کنید، یا اینکه از شهرستان تشریف می آورید، می توانیم در روزهای تعطیل برای شما دوره اکستنشن مو را برگزار کنیم. هنرجویان پس از پایان کلاس اموزش اکستنشن مو ، قادر به دریافت مدرک معتبر اکستنشن مو خواهند بود. در آموزشگاه فنی و حرفه ای اموزش اکستنشن مو ، کلیه مباحث بصورت مبتدی ، تخصصی و پیشرفته ظرف مدت 6 الی 10 جلسه به هنرجو آموزش داده می شود . همچنین در اموزشگاه فنی حرفه ای اموزش اکستنشن مو مربی ، تمامی نکات کلیدی و اصلی را به شما آموزش خواهد داد .

ابزار و لوازم ضروری اکستنشن مو

در دوره آموزش اکستنشن مو در آموزشگاه اکستنشن مو ، ابزار و وسیله ها آموزشی مورد نیاز به صورت پک های آموزشی به هنرجویان تحویل داده خواهند شد. لازم به ذکر است هزینه پک ها بر عهده هنرجو می باشد. با شرکت در کلاس های آموزشی اموزش اکستنشن مو ابزار و مواد مورد نیاز برای اکستنشن مو به هنرجو داده خواهد شد.

آموزش تکمیلی اموزش اکستنشن مو

یکی از بهترین و پرکار ترین دوره های آموزشی در آموزشگاه اکستنشن مو ، دوره آموزش تکمیلی اکستنشن مو است که در آن هنرجو به اسانی با کسب تجربه و مهارت در بالاترین سطح اموزشی به درآمد های بالا خواهند رسید و در میان آرایشگران اکستنشن مو دیگر برای خود معروف و مشهور می شود. اما معمولا کسانی که در دوره آموزش تکمیلی اموزش اکستنشن مو شرکت می کنند ، از نکات اموزشی و تجربیات چند دهه این مرکز بهره مند خواهند شد که به آسانی نمیتوان این موارد را در هرجایی یافت . دوره اموزش تکمیلی اموزش اکستنشن مو تنها به آرایشگرانی که قبلا دوره های اموزش تخصصی اکستنشن مو را گذرانده اند و یا حداقل 2 سال سابقه کار در این حوزه دارند پیشنهاد میشود.

آموزش اکستنشن مو

آموزش مستری و مربیگری اکستنشن مو

اموزش مستری و مربیگری اکستنشن مو در آموزشگاه اکستنشن مو یکی از بهترین دوره های آموزش اکستنشن مو در کشور است ، هنرجویان با شرکت در دوره آموزش مربیگری اکستنشن مو میتوانند به اسانی با کسب تجربه و مهارت در بالاترین سطح اموزشی به درآمد های بالا برسید و در میان سایر اساتید اکستنشن مو برای خود معروف و مشهور شوند. اما معمولا کسانی که در دوره آموزش مستری و مربیگری اموزش اکستنشن مو شرکت می کنند ، از نکات اموزشی و تجربیات چند دهه این مرکز بهره مند خواهند شد که به آسانی نمیتوان این موارد را در هرجایی یافت . دوره اموزش مربیگری اموزش اکستنشن مو تنها به آرایشگرانی که قبلا دوره های اموزش تخصصی اکستنشن مو و تکمیلی را گذرانده اند و یا حداقل 5 سال سابقه کار در این حوزه دارند پیشنهاد میشود.

بازار کار اکستنشن مو

بازار کار اکستنشن مو بعد از شرکت در دوره اموزش اکستنشن مو گونه است ؟ این روزها تب و تاب بازار این روش زیبایی بسیار بالا رفته و به طرفداران آن به صورت روزانه اضافه می شود. احتمال دارد بعضی از افراد زمان کافی برای بلند کردن موهایشان برای مناسبت های مهمی مثل عروسی نداشته باشند یا حجم موهایشان خیلی زیاد نباشد و یا می خواهند برای زیبا تر کردن موهایشان رشته هایی از هایلایت را به موهای خود اضافه کنند؛ به همین دلیل این شیوه زیبایی موها بهترین گزینه برای آنهاست. در اصل شما با شرکت در دوره آموزش اکستنشن مو ، یکی از رشته های پر پول آرایشگری را ثبت نام میکنید ، و در صورت تلاش مستمر می توانید به راحتی درآمد زیادی کسب کنید.

چه توانایی هایی با شرکت در دوره اکستنشن مو کسب میکنید؟

پس از اتمام دوره اموزش اکستنشن در آموزشگاه اکستنشن مو ، شما با تمام ابزارهای مورد نیاز برای انجام اکستنشن از جمله انواع موهای مورد استفاده در این روش، اتو موی التراسونیک، گیره جداکننده مو ها، مدل های مختلف پلت های کراتینی، مدل های مختلف چیپ های اکستنشن، محافظ مو، محافظ انگشتان، چسب کراتینه، رینگ، کلیپس، چسب حرارتی، لیرز و متد های جدید آشنا شده و در کار با آنها حرفه ای می شوید. شما با شرکت در دوره های اموزش اکستنشن مو ، تمام تکنیک هایی که یک اکستنشن کار حرفه ای باید برای انجام کار بداند را یاد می گیرید و بر متدهای روز اکستنشن از جمله اکستنشن با موهای طبیعی و موی مصنوعی، اکستنشن با استفاده از روش لیزری (کراتین)، اکستنشن دوختی (گره ای) و چسبی یا کلیپسی، روش لاینی، میکرو لینک، میکرو بید، میکرو لوپ و ترمیم و ریمو اکستنشن مسلط می شوید.

موسسه آموزش عالی عریس از سال 2017 به مدت 4 سال بطور متناوب و پی در پی موفق به کسب رتبه برتر کیفیت آموزش از موسسهAQ و CertPer شده است ، این مجموعه در بین 12000 موسسه آموزشی در سراسر جهان با دریافت نماد مانورا در 23 شاخه آرایشی و مراقبت بهداشتی رتبه نخست را کسب نموده است.

سخن پایانی

کلاس های آموزش اکستنشن مو در آموزشگاه اکستنشن مو برای افرادی که جویای آموزش جامع و کامل و تخصصی هستند مناسب است ، اگر بدنبال مطرح شدن در بازار کار اکستنشن مو هستید ، پیشنهاد ما شرکت در دوره آموزش اکستنشن مو است ، شما میتوانید اطلاعات بسیار مفیدی در قالب مقاله مقاله در زمینه اکستنشن مو و یا شرایط اموزش اکستنشن مو از بخش پایگاه اطلاعات عریس کسب کنید ، همچنین بمنظور اطلاع از سایر نمایندگان اکستنشن مو در کشور و خارج از کشور از طریق واحد نمایندگان اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنبد.
کارشناسان این مرکز همچنین از ساعت 8 صبح لغایت 9 شب پاسخگوی شما در زمینه ثبت نام در کلاس آموزش اکستنشن مو خواهند بود .

نام دوره: اموزش اکستنشن مو

سطح آموزش
کلاس عمومی
کلاس خصوصی
تخصصی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تکمیلی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
مربیگری
تماس بگیرید
تماس بگیرید

ادامه فرایند ثبت نام در اموزش اکستنشن مو

فهرست مطالب

پاسخ به سوالات متداول مرتبط با اموزش اکستنشن مو

SAHAMIR UNIVERSITY

کلاس حضوری و آنلاین اموزش اکستنشن مو کالج عریس

ایا دوره اموزش اکستنشن مو برای افراد مبتدی مناسب است؟

بله ، دوره اموزش اکستنشن مو بگونه ای تدوین و گردآوری شده است که کلیه متقاضیان در هر سطحی میتوانند در این کلاس ها شرکت نمایند. این دوره برای افراد مبتدی بصورت صفر تا صد و از پایه آموزش داده خواهد شد.

مدت زمان و طول دوره اموزش اکستنشن مو چقدر است؟

طول دوره اموزش اکستنشن مو با توجه به سطح آموزشی کلاس ، بین 16 الی 24 ساعت میباشد . شما میتوانید بمنظور کسب اطلاعات دقیقتر در خصوص مدت زمان برگزاری کلاس با کارشناسان مرکز تماس بگیرید.

من ساکن شهرستان هستم ، چطور میتونم در دوره اموزش اکستنشن مو شرکت کنم؟

اگر محدودیت زمان دارید و یا ساکن سایر استان ها هستید میتوانید در دوره های آموزش فشرده و کوتاه مدت اموزش اکستنشن مو شرکت نمایید

آیا امکان پرداخت اقساطی شهریه دوره اموزش اکستنشن مو وجود دارد

متاسفانه در حال حاضر شرایطی جهت پرداخت اقساطی شهریه دوره اموزش اکستنشن مو وجود ندارد و دانشپذیر میبایست قبل آغاز کلاس نسبت به تسویه حساب دوره اقدام نماید.

آیا امکان برگزاری کلاس خصوصی اموزش اکستنشن مو وجود دارد؟

بله ، شما میتواند در دوره های خصوصی اموزش اکستنشن مو که با ظرفیت 1 تا 3 نفر برگزار میشوند شرکت نمایید .

ساعات برگزاری دوره اموزش اکستنشن مو به چه نحوی است؟

ساعات برگزاری دوره های اموزش اکستنشن مو در 3 تایم مختلف در روز تنظیم شده اند و شما میتوانید از بین ساعات نوبت صبح ، ظهر و شب یکی را به انتخاب خود تعیین نمایید.

در پایان دوره اموزش اکستنشن مو چه مدارکی به دانشپذیر اعطا میشود؟

در پایان دوره اموزش اکستنشن مو با شرکت در آزمون بین المللی و کسب نمره قابل قبول ، دانشپذیر میتواند گواهینامه بین المللی از کانادا و امریکا را از مرکز آموزش عالی عریس دریافت نماید

آیا برای اخذ گواهینامه و مدرک بین المللی باید هزینه جداگانه پرداخت شود؟

خیر ، شما با شرکت و ثبت نام در دوره اموزش اکستنشن مو میتوانید برای یک مرتبه بصورت رایگان در آزمون خارجی شرکت نمایید. توجه داشته باشید در صورت رد شدن در آزمون میبایست هزینه آنرا معادل 93 دلار پرداخت کنید تا مجاز به شرکت در آزمون برای بار دوم باشد.

چطور میتوان در دوره اموزش اکستنشن مو ثبت نام کرد؟

بمنظور ثبت نام در دوره اموزش اکستنشن مو میتوانید بصورت اینترنتی از طریق فرم ثبت نام در سایت اقدام کنید، کلیه فرایند ثبت نام از طریق وب سایت رسمی عریس امکانپذیر میباشد. 

آیا کلاس های اموزش اکستنشن مو بصورت بصورت آنلاین و غیر حضوری برگزار میشوند؟

بله ، شما میتوانید در دوره های اموزش اکستنشن مو بصورت آنلاین یا مجازی شرکت کنید ، توجه داشته باشید که دوره های آموزش غیر حضوری در بستر اینترنت و توسط نرم افزارهای کلاس مجازی همچون گوگل میت و ادبی کانکت برگزار میشوند.

آیا کلاس های اموزش اکستنشن مو بصورت بصورت حضوری برگزار میشوند؟

بله ، شما میتوانید در کلاس های حضوری اموزش اکستنشن مو که در محل آموزشگاه عریس برگزار میشوند شرکت نمایید.

ظرفیت کلاس های اموزش اکستنشن مو چند نفر است؟

ظرفیت کلاس های اموزش اکستنشن مو بصورت عمومی 15 نفره و خصوصی 3 نفره میباشد . همچنین شما میتوانید با هماهنگی واحد آموزش در کلاس های تکنفره و خصوصی شرکت نمایید.

شهریه ثبت نام در دوره اموزش اکستنشن مو چقدر است؟

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شهریه دوره اموزش اکستنشن مو میتوانید از طریق فرم ثبت نام نسبت به دریافت استعلام قیمت آنی اقدام نمایید.

شرایط شرکت در کلاسهای اموزش اکستنشن مو بصورت فشرده چگونه است؟

دوستانی که در سایر استان ها و شهرستان های کشور هستند و قصد شرکت در دوره اموزش اکستنشن مو را دارند میتوانند بصورت فشرده ظرف مدت کمتر از 10 روز دوره آموزشی خود را در مرکز آموزشگاه در تهران سپری نمایند

دوره اموزش اکستنشن مو تا چه حد عملگرا و کاربردی است؟

دوره اموزش اکستنشن مو حاصل بیش از 15 سال تجربه کادر مدیریتی و آموزشی مرکز آموزش عالی عریس بوده و بگونه ای تدوین و گردآوری شده است که دانشپذیران پس از اتمام دوره بصورت 100% عملی و کاربردی میتوانند از آنچه آموخته اند در بازار کار آرایشگری و مراقبت زیبایی استفاده نمایند.

مدرس و استاد دوره اموزش اکستنشن مو چه شخصی است؟

تمامی مدرسان و اساتید دوره اموزش اکستنشن مو در مجموعه عریس بصرت اختصاصی در این مرکز فعال بوده و همگی دارای حداقل 15 سال تجربه و سابقه فعالیت حرفه ای در این حوزه میباشند.

سوالات متداول

در این بخش رایج ترین سوالات کاربران در زمینه اموزش اکستنشن مو پاسخ داده شده است

کارشناسان ما بصورت تلفنی در ساعات 8 صبح لغایت 9 شب پاسخگو هستند.

چطور میتوان در دوره اموزش اکستنشن مو ثبت نام نمود؟

بمنظور ثبت نام در این دوره اموزش اکستنشن مو میتوانید بصورت آنلاین و از طریق فرم ثبت نام در سایت اقدام کنید، کلیه فرایند ثبت نام بصورت آنلاین امکانپذیر میباشد. 

آیا کلاس اموزش اکستنشن مو بصورت آنلاین هم برگزار میشود؟

بله ، شما میتوانید در دوره های اموزش اموزش اکستنشن مو بصورت انلاین در آموزشگاه عریس شرکت نمایید و همچنین میتوانید ثبت نام خود را از طریق فرم ثبت نام در سایت نهابی کنید.

شهریه ثبت نام در دوره اموزش اکستنشن مو چقدر است؟

شهریه دوره اموزش اکستنشن مو با توجه به لاین آموزشی ، سطح آموزش ، نوع کلاس عمومی یا خصوصی متغییر بوده . شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات دقیق در خصوص شهریه ثبت نام از طریق فرم ثبت نام اقدام نمایید.

آیا پس از گذراندن دوره اموزش اکستنشن مو میتوان وارد بازار کار شد؟

بله ، کلاس های اموزش اکستنشن مو در اکادمی عریس کاملا عملی و کاربری محور بوده و هنرجو پس از طی کردن کلاس میتواند وارد بازار کار شود.

در انتهای دوره اموزش اکستنشن مو چه مدرکی به هنرجو اعطا میشود؟

در پایان دوره اموزش اکستنشن مو هنر جو میتواند نسبت به اخذ گواهینامه از سازمان فنی و حرفه ای کشور و یا اخذ گواهینامه بین المللی اروپا اقدام نماید .

17000+
رویداد آموزشی و علمـــــــــــــــــــی
بیش از 200 هزار هنرجــــــــــــو و دانشپذیر

رویدادهای ویژه اموزش اکستنشن مو در مرکز آموزش عالی عریس به صورت دوره های آکادمیک اموزش اکستنشن مو ، سمینارهای آرایشگری داخلی و خارجی ، ورکشاپ های آرایشگری حرفه ای اموزش اکستنشن مو و پکیج های آموزش آفلاین بوده که متقاضیان میتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود نسبت به ثبت نام در این رویدادها اقدام نمایند.