اموزش گریم کودک

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

برگزاری دوره اموزش گریم کودک بصورت آکادمیک و ترمیک توسط مرکز آموزش عالی عریس در کشور ، دوره های اموزش گریم کودک هم اکنون به صورت برگزاری کلاس های حضوری یا آنلاین در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفته است ، همچنین اموزش گریم کودک برای متقاضیانی که خارج از استان تهران هستند بصورت فشرده ظرف مدت 7 روز برگزار میشود .

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

برگزاری دوره اموزش گریم کودک

SAHAMIR UNIVERSITY

کلاس حضوری و آنلاین اموزش گریم کودک کالج عریس

جدول محتــــــــــــوا :

نظرات هنرجویــان درباره اموزش گریم کودک
بیش از 37.000 دانش آموخته ERIS

مرکز آموزش عالی عریس تا کنون موفق به برگزاری بیش از 1700 رویداد آموزشی و علمی در داخل و خارج از کشور و در حوزه مراقبت زیبایی و آرایشی شده ، بطوریکه تا کنون بیش از 37 هزار هنرجو از طریق دوره های آموزشی این مجموعه وارد بازار کار شده اند. دوره های آموزشی آکادمی عریس با توجه به انعطاف پذیری بالایی که داشته یک گزینه مناسب  و عالی برای خانم هایی است که قصد آموزش حرفه ای و ورود به بازار کار آرایشگری و مراقبت زیبایی را دارند.

در ادامه برخی از نظرات دانش آموختگان مرکز آموزش عالی عریس قابل مشاهده میباشد.

گریم کودک

دوره آموزش گریم کودک

اموزش تخصصی گریم کودک

اموزش گریم کودک بعنوان یکی از خاص ترین رشته های آرایشگری در دنیا محسوب میشود ، از طرفی اموزش گریم کودک بصورت کاملا علمی و تخصصی برای فعالین این حوزه بسیار حائز اهمیت میباشد که ضمن حساسیت فوق العاده ای که در این رشته وجود دارد آرتیست میکوشد با استفاده از مواد مخصوص گریم در چهره کودک طراحی ، شخصیت نهایی و هارمونی ایجاد نماید .
دوره آموزش گریم کودک توسط دیپارتمان بین المللی عریس و در قالب کلاس های حضوری تدارک شده است، لازم به ذکر است دوره اموزشی گریم کودک این مرکز حاصل 30 سال تجربه حضور حرفه ای در صنعت آرایشگری ایران و جهان است ، در ترم آموزشی جاری با عنوان کردن جدیدترین و آخرین دست آوردها ، سبک ها و ترفند ها در رشته اموزش گریم کودک با شیوه آموزش انحصاری ، این دوره را در نوع خود منحصر بفرد نموده است .
مرکز آموزش عالی عریس دوره اموزشی گریم کودک را در سه سطح تخصصی ، تکمیلی و مربیگری برگزار میکند که با در نظر گرفتن مفاد آموزشی ، تجربه هنرجو و ... امکان شرکت در هر یک از کلاس های آموزشی برای متقاضی فراهم شده است. همچنین کلیه هنرجویان بمنظور ثبت نام و رزرو کلاس میتوانند از طریق این سامانه اقدام نمایند.

ویژگی دوره اموزش گریم کودک

اساتید و مدرسان گریم کودک

اساتید و مدرسان مرکز آموزش عالی عریس بصورت انحصاری در مجموعه فعالیت داشته اند ، این اشخاص بواسطه سرمایه گذاری های مرکز به مدت 5 سال در کشور های برزیل ، ترکیه ، امارات و روسیه مورد تعلیم و آموزش قرار گرفته اند و دارای کارت مربیگری بین المللی از سازمان QT اروپا هستند . تجربه کاری و حرفه ای مدرسان در رشته گریم کودک حداقل 15 سال بوده ، تمامی مدرسان و مربیان مرکز عریس طبق برنامه سازمانی سالانه طی چهار دوره در کشور برزیل و روسیه تحت بروزرسانی قرار میگیرند.

چارت آموزشی

[table id=16 /]

سرفصل های اموزش گریم کودک :

سرفصل های  آموزشی دوره گریم کودک مشتمل بر 17 سرفصل اصلی بوده که در این دوره بطور کامل به آموزش آنها می پردازیم . 

- سرفصل دوره جامع گریم کودک (Tokan) :

7.5/10

مناسب هنرجویانی که هیچگونه تجربه در زمینه گریم کودک ندارند.

– معرفی و آشنایی با لوازم و ابزار کار

– آموزش نحوه آماده سازی و زیرسازی پوست کودک

– آموزش شخصیت سازی کارتونی

– آموزش نحوه طراحی اولیه روی چهره

– آموزش نحوه استفاده از نگین ، پر ، ابزار و لوازم طراحی در چهره

– آموزش نحوه استفاده از اکریل و رنگ بر روی چهره کودک

– آموزش انواع طراحی و گریم کودک

– آموزش ایجاد چهره با نقاط منفی و مثبت

– آموزش نحوه ایجاد افکت های خنده ، گریه ، ترس 

– آموزش ایجاد افکت سه بعدی در چهره کودک

– آموزش گریم تلفیقی کودک / کارتونی و سینمایی

– آموزش نحوه استاندارد پاکسازی گریم از روی چهره کودک

– آموزش مباحث اختصاصی توکن

- سرفصل دوره تکمیلی گریم کودک (Perfectal) :

9.2/10

مناسب هنرجویانی که دارای تجربه بالا در زمینه گریم کودک هستند.

– مرور مباحث آموزشی توکن و پرفکتال

– آموزش ایجاد جلوه های ویژه کارتونی بر روی چهره

– آپدیت جدید ترین متد طراحی چهره کودک

– آموزش جدیدترین سبک های اجرایی جهان در رشته گریم کودک

– آموزش مباحث اختصاصی مستر

پاسخگویی به سوالات متداول :

- در پایان دوره آموزشی چه مدارکی اعطا میشود؟

پس از اتمام دوره آموزشی مدرک و گواهینامه معتبر پایان دوره بهمراه کد ریجیستری به هنرجویان اعطا میگردد (شرکت در آزمون مستلزم هزینه جداگانه و آزمون می باشد) ، این مدارک شامل  :

_ مدرک پایان دوره  از سازمان فنی کشوری پس از قبولی در آزمون

_ مدرک پایان دوره بین المللی انحصاری از اروپا پس از قبولی در آزمون

_ مدرک پایان دوره بین المللی انحصاری از آسیا پس از قبولی در آزمون

- آیا در طول دوره لوازم در اختیار هنرجو قرار داده میشود؟

در طول مدت آموزش لوازم و ابزار مورد نیاز درکلاس قرار خواهد گرفت ، لازم به ذکر است هنرجویان میبایست جهت تمرین از مواد و لوازم مصرفی شخصی خود استفاده نموده و همراه داشتن مواد و لوازم مصرفی بمنظور تمرین هنرجو الزامی است .

- آیا هنرجو باید شخصی بعنوان مدل همراه خود داشته باشد؟

مدل بر عهده هنرجو می باشد،لذا هنرجویانی که مدل ندارند و یا از شهرستان هستند میتوانند از کارشناسان مجموعه در این خصوص مشاوره بگیرند .

- آیا مدرک پایان دوره در سایر کشورها اعتبار دارد؟

مدارک بین المللی مستلزم ثبت نام در آزمون و پرداخت وجه آن می باشد و مدارک صادر شده توسط مرکز آموزش عالی عریس دارای اعتبار در بیش از 34 کشور بوده .

- آیا برای صدور مدارک پایان دوره هزینه ای باید پرداخت شود؟

هنرجویان برای اخذ مدرک بین المللی و مدرک سازمان فنی حرفه ای کشوری میبایست هزینه آزمون و صدور مدرک را پرداخت نمایند.

- آیا افراد مبتدی میتوانند در این کلاس ها شرکت کنند؟

افراد مبتدی که دارای هیچگونه تجربه در زمینه مباحث آرایشگری ، مراقبتی و زیبایی نیستند میتوانند در دوره های توکن شرکت نمایند ، در دوره های آموزشی توکن مباحث آموزشی از پایه و بصورت جزء به جزء به هنرجو آموخته میشود .

- آیا امکان برگزاری کلاس بصورت خصوصی وجود دارد؟

هنرجویانی که قصد شرکت در کلاس خصوصی مرکز را دارند میتوانند با پرداخت هزینه مازاد آن در کلاسهای کاملا خصوصی مجموعه شرکت نمایند.

- گذراندن دوره های آموزشی چه مدت طول میکشد؟

مدت زمان برگزاری دوره های آموزشی  با توجه به مواردی همچون سطح دوره و مفاد آموزشی 12 ساعت آموزش  خواهد بود. این دوره ها برای هنرجویان شهرستانی بصورت فشرده ظرف 4 الی 5 روز برگزار میشود .

- آیا هنرجویان سایر شهرها میتوانند در کلاس شرکت کنند؟

هنرجویانی که از سایر استان ها و شهرها قصد شرکت در دوره های آموزشی را دارند میتوانند در کلاس ها فشرده مرکز شرکت نموده ، این دوره های آموزشی ظرف مدت 4 الی 5 روز بصورت تمام وقت روز برگزار میشود 

- آیا محل اقامت برای هنرجویان شهرستانی وجود دارد؟

هنرجویانی که از سایر شهر ها و استان های کشور قصد شرکت در کلاس های آموزشی  را دارند میتوانند از شرایط اقامت رایگان در خوابگاه استفاده نمایند ، لازم به ذکر است در صورت تمایل شخصی هنرجو میتواند در هتل های طرف قرارداد با مجموعه اقامت داشته باشد که در اینصورت هزینه اقامت میبایست در این خصوص پرداخت شود و با هنرجو می باشد .

- شاغل هستم ، آیا میتوانم عصر در کلاس شرکت کنم؟

دوره های آکادمیک و تخصصی هر روزه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار میشود ، لذا هنرجویانی که شاغل هستند میتوانند با توجه به شیفت کاری خود در نوبت صبح یا بعد از ظهر در کلاس های آموزشی مرکز شرکت نمایند .

ادامه فرایند ثبت نام

از طریق انتخاب گزینه ادامه فرایند ثبت نام میتوانید نسبت به رزرو و ثبت نام در کلاس آموزشی گریم کودک اقدام نمایید.

پکیج های اموزش مرتبط
بمنظور خرید پکیج آموزش تخصصی گریم و میکاپ میتوانید از قسمت زیر اقدام نمایید
9.8/10
دوره های آموزشی مرتبط
بمنظور خرید پکیج آموزش تخصصی گریم و میکاپ میتوانید از قسمت زیر اقدام نمایید
9.8/10

اموزشگاه گریم کودک

اموزشگاه آرایشگری و مراقبت زیبایی عریس بعنوان یکی از آموزشگاه های گریم کودک در سطح بین الملل با برگزاری دوره های اموزش گریم کودک توانسته به یکی از شناخته شده ترین و حرفه ای ترین اموزشگاه گریم کودک تبدیل شود ، در اموزشگاه عریس جدیدترین و تخصصی ترین متد در زمینه گریم کودک تدوین و به هنرجویان و علاقه مندان این حوزه ارائه میشود .  بدون شک اموزش گریم کودک در یکی از بهترین مراکز اموزشگاهی کشور و بین الملل مزایای بسیاری اعم از اعتباری و سطح علمی برای متقاضی خواهد داشت

بهترین اموزشگاه گریم کودک

به مدت 10 سال ممتد عنوان بهترین اموزشگاه گریم کودک متعلق است به مرکز آموزش عالی عریس ، این مجموعه توانسته با بکارگیری جدیدترین متد جهانی بعنوان بهترین اموزشگاه گریم کودک در سطح داخلی و بین المللی شناخته شود ،  همچنین بعنوان یکی از پیشتازان عرصه گریم کودک در دنیا میباشد .  این مجموعه با برگزاری بالاترین سطح اموزش در زمینه گریم کودک توانسته بعنوان یک مرجع بین المللی در دنیا شناخته و بعنوان بهترین اموزشگاه گریم کودک در این عرصه عمل کند .

آموزش حضوری گریم کودک

برگزاری دوره های اموزش اکادمیک و حضوری گریم کودک در مجموعه عریس  بصورت کاملا ترمیک و با حضور فیزیکی هنرجو در مرکز برگزار میشود ، دوره های اموزش حضوری و ترمیک گریم کودک بطور معمول بصورت 1 ماهه و یا 7 روزه فشرده برگزار میشود . این اموزش ها بر مبنای فراگیری کامل و جامع حرفه گریم کودک و بر مبنای سطح و نوع اموزش در نظر گرفته شده اند . لازم به ذکر است کلیه علاقه مندان به شرکت در دوره های اموزش گریم کودک میتوانند پس از انتخاب سطح و دوره مورد نظر نسبت به ثبت نام در کلاس اقدام نمایند .

آموزش آنلاین گریم کودک

دوره های اموزش انلاین گریم کودک برای اولین بار در کشور بصورت استاندارد و با سطح کیفی بسیار بالا برگزار میشوند ، اموزش انلاین ر بصورت غیر حضوری و مجازی برگزار میشود ، از طرفی هنرجویان از حضور در کلاس های اموزش انلاین گریم کودک بی نیاز خواهند بود و میتوانند از تمامی ویژگی های اموزش حضوری گریم کودک بدون افت کیفیت کلاس استفاده نمایند . 

اموزش انلاین گریم کودک هم اکنون در مجموعه عریس ارائه و قابل استفاده برای عموم علاقه مندان میباشد .

مدرک بین المللی گریم کودک

مدرک بین المللی گریم کودک در پایان دوره های اموزشی و پس از اخذ نمره قبولی در آزمون پایان دوره به هنرجو اعطا میشود ، مدرک بین المللی گریم کودک بعنوان یکی از مدارک سطح بالا و حرفه ای در داخل و خارج از کشور بشمار می اید ، از طرفی مدرک بین المللی گریم کودک با اعتبار جهانی و ریجیستری معتبر در حال حاضر تنها در آکادمی عریس اعطا میشود ، این موسسه بعنوان نماینده رسمی موسسه آموزش علوم حرفه ای اروپا و استرالیا تنها مرجه رسمی صدور و اعطای مدرک بین المللی در رشته گریم کودک در کشور میباشد.

گواهینامه بین المللی گریم کودک

گواهینامه بین المللی گریم کودک در پایان دوره های اموزشی و پس از اخذ نمره قبولی در آزمون پایان دوره به هنرجو اعطا میشود ، گواهینامه بین المللی گریم کودک بعنوان یکی از گواهینامه های سطح بالا و حرفه ای در داخل و خارج از کشور بشمار می اید ، از طرفی گواهینامه بین المللی گریم کودک با اعتبار جهانی و ریجیستری معتبر در حال حاضر تنها در آکادمی عریس اعطا میشود ، این موسسه بعنوان نماینده رسمی موسسه آموزش علوم حرفه ای اروپا و استرالیا تنها مرجه رسمی صدور و اعطای گواهینامه بین المللی در رشته گریم کودک در کشور میباشد.

بهترین استاد و مدرس گریم کودک

بهترین استاد و مدرس گریم کودک را میتوان به فردی نسبت داد که در خرفه گریم کودک تسلط و تخصص کامل داشته ، مدرسان و اساتید برتر گریم کودک  دارای سابقه و تجربه کاری حداقل 10 ساله در این حوزه بوده و بطور منظم سالانه تحت بروزرسانی آخرین متد و سبک های گریم کودک قرار میگیرند ، از طرفی بهترین مدرسان گریم کودک که دارای تمامی ویژگی های مذکور هستند هم اکنون بواسطه سرمایه گذاری های عریس در این مرکز مشغول به تدریس و آموزش هنرجویان هستند . اساتید گریم کودک در آکادمی عریس همگی دارای سطح یک مربیگری و دارای نشان مسترگلد از اروپا میباشند .

آموزش تخصصی گریم کودک

برگزاری دوره اموزش تخصصی گریم کودک در مرکز آموزش عالی عریس در نوع خود بی همتا است ، دوره های اموزش تخصصی گریم کودک این مرکز سالانه در 3 نوبت بروزرسانی و آپدیت شده و در نهایت آخرین متدها و سرفصل های اموزشی در اختیار هنرجویان قرار میگیرند ، اموزش تخصصی گریم کودک با توحه به اهمیت و تقاضای بالایی که این رشته در جامعه دارد بسیار مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است ، مباحث دوره اموزش تخصصی گریم کودک بصورت کامل و جامع و از پایه بوده بطوریکه در انتخای دوره هنرجو هیچگونه مشکل و ابهامی در زمینه گریم کودک نخواهد داشت .

اموزش پیشرفته گریم کودک

برگزاری دوره اموزش پیشرفته گریم کودک در مرکز آموزش عالی عریس در نوع خود بی همتا است ، دوره های اموزش پیشرفته گریم کودک این مرکز سالانه در 4 نوبت بروزرسانی و آپدیت شده و در نهایت آخرین متدها و سرفصل های اموزشی در اختیار هنرجویان قرار میگیرند ، اموزش پیشرفته گریم کودک با توحه به اهمیت و تقاضای بالایی که این رشته در جامعه دارد بسیار مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است ، مباحث دوره اموزش پیشرفته گریم کودک بصورت کامل و در سطح پیشرفته بوده بطوریکه در انتهای دوره هنرجو هیچگونه مشکل و ابهامی در مباحث پیشرفته گریم کودک نخواهد داشت .

اموزش مستری گریم کودک

برگزاری دوره اموزش مستری گریم کودک در مرکز آموزش عالی عریس در نوع خود بی همتا است ، دوره های اموزش مستری گریم کودک این مرکز سالانه در 2 نوبت بروزرسانی و آپدیت شده و در نهایت آخرین متدها و سرفصل های اموزشی در اختیار هنرجویان قرار میگیرند ، اموزش مستری گریم کودک با توحه به اهمیت و تقاضای بالایی که این رشته در جامعه دارد بسیار مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است ، مباحث دوره اموزش مستری گریم کودک بصورت کامل و در سطح مستری بوده بطوریکه در انتهای دوره هنرجو هیچگونه مشکل و ابهامی در مباحث مستری گریم کودک نخواهد داشت .

اموزش مربیگری گریم کودک

برگزاری دوره اموزش مربیگری گریم کودک در مرکز آموزش عالی عریس در نوع خود بی همتا است ، دوره های اموزش مربیگری گریم کودک این مرکز سالانه در 2 نوبت بروزرسانی و آپدیت شده و در نهایت آخرین متدها و سرفصل های اموزشی در اختیار هنرجویان قرار میگیرند ، اموزش مربیگری گریم کودک با توحه به اهمیت و تقاضای بالایی که این رشته در جامعه دارد بسیار مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است ، مباحث دوره اموزش مربیگری گریم کودک بصورت کامل و در سطح مربیگری بوده بطوریکه در انتهای دوره هنرجو هیچگونه مشکل و ابهامی در مباحث مربیگری گریم کودک نخواهد داشت .

سرتیفیکیت جهانی گریم کودک

سرتیفیکیت بین المللی گریم کودک در پایان دوره های اموزشی و پس از اخذ نمره قبولی در آزمون پایان دوره به هنرجو اعطا میشود ، سرتیفیکیت بین المللی گریم کودک بعنوان یکی از سرتیفیکیت های سطح بالا و حرفه ای در داخل و خارج از کشور بشمار می اید ، از طرفی سرتیفیکیت بین المللی گریم کودک با اعتبار جهانی و ریجیستری معتبر در حال حاضر تنها در آکادمی عریس اعطا میشود ، این موسسه بعنوان نماینده رسمی موسسه آموزش علوم حرفه ای اروپا و استرالیا تنها مرجه رسمی صدور و اعطای سرتیفیکیت بین المللی در رشته گریم کودک در کشور میباشد.

اموزش صفر تا صد گریم کودک

برگزاری دوره اموزش صفر تا صد گریم کودک در مرکز آموزش عالی عریس در نوع خود بی همتا است ، دوره های اموزش صفر تا صد گریم کودک این مرکز سالانه در 3 نوبت بروزرسانی و آپدیت شده و در نهایت آخرین متدها و سرفصل های اموزشی در اختیار هنرجویان قرار میگیرند ، اموزش صفر تا صد گریم کودک با توحه به اهمیت و تقاضای بالایی که این رشته در جامعه دارد بسیار مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است ، مباحث دوره اموزش صفر تا صد گریم کودک بصورت کامل و صفر تا صد بوده بطوریکه در انتهای دوره هنرجو هیچگونه مشکل و ابهامی در زمینه مباحث صفر تا صد گریم کودک نخواهد داشت .

اموزش پایه و مبتدی گریم کودک

برگزاری دوره اموزش از پایه و مبتدی گریم کودک در مرکز آموزش عالی عریس در نوع خود بی همتا است ، دوره های اموزش پایه و مبتدی گریم کودک این مرکز سالانه در 3 نوبت بروزرسانی و آپدیت شده و در نهایت آخرین متدها و سرفصل های اموزشی در اختیار هنرجویان قرار میگیرند ، اموزش پایه و مبتدی گریم کودک با توحه به اهمیت و تقاضای بالایی که این رشته در جامعه دارد بسیار مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است ، مباحث دوره اموزش پایه و مبتدی گریم کودک بصورت کامل و از پایه و مبتدی بوده بطوریکه در انتهای دوره هنرجو هیچگونه مشکل و ابهامی در زمینه مباحث پایه و مبتدی گریم کودک نخواهد داشت .

اموزش حرفه ای گریم کودک

برگزاری دوره اموزش از حرفه ای گریم کودک در مرکز آموزش عالی عریس در نوع خود بی همتا است ، دوره های اموزش حرفه ای گریم کودک این مرکز سالانه در 3 نوبت بروزرسانی و آپدیت شده و در نهایت آخرین متدها و سرفصل های اموزشی در اختیار هنرجویان قرار میگیرند ، اموزش حرفه ای گریم کودک با توحه به اهمیت و تقاضای بالایی که این رشته در جامعه دارد بسیار مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است ، مباحث دوره اموزش حرفه ای گریم کودک بصورت کامل و سطح حرفه ای بوده بطوریکه در انتهای دوره هنرجو هیچگونه مشکل و ابهامی در زمینه مباحث حرفه ای گریم کودک نخواهد داشت .

اموزش جامع و کامل گریم کودک

برگزاری دوره اموزش از جامع گریم کودک در مرکز آموزش عالی عریس در نوع خود بی همتا است ، دوره های اموزش جامع گریم کودک این مرکز سالانه در 3 نوبت بروزرسانی و آپدیت شده و در نهایت آخرین متدها و سرفصل های اموزشی در اختیار هنرجویان قرار میگیرند ، اموزش جامع گریم کودک با توحه به اهمیت و تقاضای بالایی که این رشته در جامعه دارد بسیار مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است ، مباحث دوره اموزش جامع گریم کودک بصورت کامل و جامع بوده بطوریکه در انتهای دوره هنرجو هیچگونه مشکل و ابهامی در زمینه مباحث جامع گریم کودک نخواهد داشت .

فهرست مطالب

پاسخ به سوالات متداول مرتبط با اموزش گریم کودک

SAHAMIR UNIVERSITY

کلاس حضوری و آنلاین اموزش گریم کودک کالج عریس

ایا دوره اموزش گریم کودک برای افراد مبتدی مناسب است؟

بله ، دوره اموزش گریم کودک بگونه ای تدوین و گردآوری شده است که کلیه متقاضیان در هر سطحی میتوانند در این کلاس ها شرکت نمایند. این دوره برای افراد مبتدی بصورت صفر تا صد و از پایه آموزش داده خواهد شد.

مدت زمان و طول دوره اموزش گریم کودک چقدر است؟

طول دوره اموزش گریم کودک با توجه به سطح آموزشی کلاس ، بین 16 الی 24 ساعت میباشد . شما میتوانید بمنظور کسب اطلاعات دقیقتر در خصوص مدت زمان برگزاری کلاس با کارشناسان مرکز تماس بگیرید.

من ساکن شهرستان هستم ، چطور میتونم در دوره اموزش گریم کودک شرکت کنم؟

اگر محدودیت زمان دارید و یا ساکن سایر استان ها هستید میتوانید در دوره های آموزش فشرده و کوتاه مدت اموزش گریم کودک شرکت نمایید

آیا امکان پرداخت اقساطی شهریه دوره اموزش گریم کودک وجود دارد

متاسفانه در حال حاضر شرایطی جهت پرداخت اقساطی شهریه دوره اموزش گریم کودک وجود ندارد و دانشپذیر میبایست قبل آغاز کلاس نسبت به تسویه حساب دوره اقدام نماید.

آیا امکان برگزاری کلاس خصوصی اموزش گریم کودک وجود دارد؟

بله ، شما میتواند در دوره های خصوصی اموزش گریم کودک که با ظرفیت 1 تا 3 نفر برگزار میشوند شرکت نمایید .

ساعات برگزاری دوره اموزش گریم کودک به چه نحوی است؟

ساعات برگزاری دوره های اموزش گریم کودک در 3 تایم مختلف در روز تنظیم شده اند و شما میتوانید از بین ساعات نوبت صبح ، ظهر و شب یکی را به انتخاب خود تعیین نمایید.

در پایان دوره اموزش گریم کودک چه مدارکی به دانشپذیر اعطا میشود؟

در پایان دوره اموزش گریم کودک با شرکت در آزمون بین المللی و کسب نمره قابل قبول ، دانشپذیر میتواند گواهینامه بین المللی از کانادا و امریکا را از مرکز آموزش عالی عریس دریافت نماید

آیا برای اخذ گواهینامه و مدرک بین المللی باید هزینه جداگانه پرداخت شود؟

خیر ، شما با شرکت و ثبت نام در دوره اموزش گریم کودک میتوانید برای یک مرتبه بصورت رایگان در آزمون خارجی شرکت نمایید. توجه داشته باشید در صورت رد شدن در آزمون میبایست هزینه آنرا معادل 93 دلار پرداخت کنید تا مجاز به شرکت در آزمون برای بار دوم باشد.

چطور میتوان در دوره اموزش گریم کودک ثبت نام کرد؟

بمنظور ثبت نام در دوره اموزش گریم کودک میتوانید بصورت اینترنتی از طریق فرم ثبت نام در سایت اقدام کنید، کلیه فرایند ثبت نام از طریق وب سایت رسمی عریس امکانپذیر میباشد. 

آیا کلاس های اموزش گریم کودک بصورت بصورت آنلاین و غیر حضوری برگزار میشوند؟

بله ، شما میتوانید در دوره های اموزش گریم کودک بصورت آنلاین یا مجازی شرکت کنید ، توجه داشته باشید که دوره های آموزش غیر حضوری در بستر اینترنت و توسط نرم افزارهای کلاس مجازی همچون گوگل میت و ادبی کانکت برگزار میشوند.

آیا کلاس های اموزش گریم کودک بصورت بصورت حضوری برگزار میشوند؟

بله ، شما میتوانید در کلاس های حضوری اموزش گریم کودک که در محل آموزشگاه عریس برگزار میشوند شرکت نمایید.

ظرفیت کلاس های اموزش گریم کودک چند نفر است؟

ظرفیت کلاس های اموزش گریم کودک بصورت عمومی 15 نفره و خصوصی 3 نفره میباشد . همچنین شما میتوانید با هماهنگی واحد آموزش در کلاس های تکنفره و خصوصی شرکت نمایید.

شهریه ثبت نام در دوره اموزش گریم کودک چقدر است؟

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شهریه دوره اموزش گریم کودک میتوانید از طریق فرم ثبت نام نسبت به دریافت استعلام قیمت آنی اقدام نمایید.

شرایط شرکت در کلاسهای اموزش گریم کودک بصورت فشرده چگونه است؟

دوستانی که در سایر استان ها و شهرستان های کشور هستند و قصد شرکت در دوره اموزش گریم کودک را دارند میتوانند بصورت فشرده ظرف مدت کمتر از 10 روز دوره آموزشی خود را در مرکز آموزشگاه در تهران سپری نمایند

دوره اموزش گریم کودک تا چه حد عملگرا و کاربردی است؟

دوره اموزش گریم کودک حاصل بیش از 15 سال تجربه کادر مدیریتی و آموزشی مرکز آموزش عالی عریس بوده و بگونه ای تدوین و گردآوری شده است که دانشپذیران پس از اتمام دوره بصورت 100% عملی و کاربردی میتوانند از آنچه آموخته اند در بازار کار آرایشگری و مراقبت زیبایی استفاده نمایند.

مدرس و استاد دوره اموزش گریم کودک چه شخصی است؟

تمامی مدرسان و اساتید دوره اموزش گریم کودک در مجموعه عریس بصرت اختصاصی در این مرکز فعال بوده و همگی دارای حداقل 15 سال تجربه و سابقه فعالیت حرفه ای در این حوزه میباشند.

سوالات متداول

در این بخش رایج ترین سوالات کاربران در زمینه اموزش گریم کودک پاسخ داده شده است

کارشناسان ما بصورت تلفنی در ساعات 8 صبح لغایت 9 شب پاسخگو هستند.

چطور میتوان در دوره اموزش گریم کودک ثبت نام نمود؟

بمنظور ثبت نام در این دوره اموزش گریم کودک میتوانید بصورت آنلاین و از طریق فرم ثبت نام در سایت اقدام کنید، کلیه فرایند ثبت نام بصورت آنلاین امکانپذیر میباشد. 

آیا کلاس اموزش گریم کودک بصورت آنلاین هم برگزار میشود؟

بله ، شما میتوانید در دوره های اموزش اموزش گریم کودک بصورت انلاین در آموزشگاه عریس شرکت نمایید و همچنین میتوانید ثبت نام خود را از طریق فرم ثبت نام در سایت نهابی کنید.

شهریه ثبت نام در دوره اموزش گریم کودک چقدر است؟

شهریه دوره اموزش گریم کودک با توجه به لاین آموزشی ، سطح آموزش ، نوع کلاس عمومی یا خصوصی متغییر بوده . شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات دقیق در خصوص شهریه ثبت نام از طریق فرم ثبت نام اقدام نمایید.

آیا پس از گذراندن دوره اموزش گریم کودک میتوان وارد بازار کار شد؟

بله ، کلاس های اموزش گریم کودک در اکادمی عریس کاملا عملی و کاربری محور بوده و هنرجو پس از طی کردن کلاس میتواند وارد بازار کار شود.

در انتهای دوره اموزش گریم کودک چه مدرکی به هنرجو اعطا میشود؟

در پایان دوره اموزش گریم کودک هنر جو میتواند نسبت به اخذ گواهینامه از سازمان فنی و حرفه ای کشور و یا اخذ گواهینامه بین المللی اروپا اقدام نماید .

17000+
رویداد آموزشی و علمـــــــــــــــــــی
بیش از 200 هزار هنرجــــــــــــو و دانشپذیر

رویدادهای ویژه اموزش گریم کودک در مرکز آموزش عالی عریس به صورت دوره های آکادمیک اموزش گریم کودک ، سمینارهای آرایشگری داخلی و خارجی ، ورکشاپ های آرایشگری حرفه ای اموزش گریم کودک و پکیج های آموزش آفلاین بوده که متقاضیان میتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود نسبت به ثبت نام در این رویدادها اقدام نمایند.