اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

برگزاری دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو بصورت آکادمیک و ترمیک توسط مرکز آموزش عالی عریس در کشور ، دوره های اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو هم اکنون به صورت برگزاری کلاس های حضوری یا آنلاین در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفته است ، همچنین اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو برای متقاضیانی که خارج از استان تهران هستند بصورت فشرده ظرف مدت 7 روز برگزار میشود .

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

برگزاری دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو

SAHAMIR UNIVERSITY

کلاس حضوری و آنلاین اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو کالج عریس

جدول محتــــــــــــوا :

نظرات هنرجویــان درباره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو
بیش از 37.000 دانش آموخته ERIS

مرکز آموزش عالی عریس تا کنون موفق به برگزاری بیش از 1700 رویداد آموزشی و علمی در داخل و خارج از کشور و در حوزه مراقبت زیبایی و آرایشی شده ، بطوریکه تا کنون بیش از 37 هزار هنرجو از طریق دوره های آموزشی این مجموعه وارد بازار کار شده اند. دوره های آموزشی آکادمی عریس با توجه به انعطاف پذیری بالایی که داشته یک گزینه مناسب  و عالی برای خانم هایی است که قصد آموزش حرفه ای و ورود به بازار کار آرایشگری و مراقبت زیبایی را دارند.

در ادامه برخی از نظرات دانش آموختگان مرکز آموزش عالی عریس قابل مشاهده میباشد.

لیفت و لمینت

دوره آموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو

اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو

اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو یکی دیگر از رشته های حساس و دارای ظرافت بالا در صنعت آرایشگری محسوب میشود ، از طرفی اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو بصورت کاملا علمی و تخصصی برای فعالین این حوزه بسیار حائز اهمیت میباشد ،  بازار کار و متقاضیان استفاده از خدمات لیفت و لمینت مژه و ابرو بخصوص در بین جوانان و نوجوانان به سرعت در حال گسترش بوده و میتوان آن را بعنوان یک تخصص با آینده ای روشن در نظر گرفت .
دوره آموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو توسط دیپارتمان بین المللی عریس و در قالب کلاس های حضوری تدارک شده است، لازم به ذکر است دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو این مرکز حاصل 30 سال تجربه حضور حرفه ای در صنعت آرایشگری ایران و جهان است ، در ترم آموزشی جاری با عنوان کردن جدیدترین و آخرین دست آوردها ، سبک ها و ترفند ها در رشته اموزشی لیفت و لمینت مژه و ابرو با شیوه آموزش انحصاری ، این دوره را در نوع خود منحصر بفرد نموده است .
مرکز آموزش عالی عریس دوره لیفت و لمینت مژه و ابرو را در سه سطح تخصصی ، تکمیلی و مربیگری برگزار میکند که با در نظر گرفتن مفاد آموزشی ، تجربه هنرجو و ... امکان شرکت در هر یک از کلاس های آموزشی برای متقاضی فراهم شده است. هنرجویان بمنظور شرکت در کلاس اموزشی لیفت و لمینت مژه و ابرو میتوانند از طریق همین سامانه اقدام نمایند.

ویژگی دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو

اساتید و مدرسان لیفت و لمینت مژه و ابرو

اساتید و مدرسان مرکز آموزش عالی عریس بصورت انحصاری در مجموعه فعالیت داشته اند ، این اشخاص بواسطه سرمایه گذاری های مرکز به مدت 5 سال در کشور های برزیل ، ترکیه ، امارات و روسیه مورد تعلیم و آموزش قرار گرفته اند و دارای کارت مربیگری بین المللی از سازمان QT اروپا هستند . تجربه کاری و حرفه ای مدرسان در رشته لیفت و لمینت مژه و ابرو حداقل 15 سال بوده ، تمامی مدرسان و مربیان مرکز عریس طبق برنامه سازمانی سالانه طی چهار دوره در کشور برزیل و روسیه تحت بروزرسانی قرار میگیرند.

چارت آموزشی

[table id=14 /]

سرفصل های اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو :

سرفصل های  آموزشی دوره لیفت و لمینت مژه و ابرو مشتمل بر 11 سرفصل اصلی بوده که در این دوره بطور کامل به آموزش آنها می پردازیم . 

- سرفصل دوره جامع لیفت، لمینت مژه و ابرو (Tokan) :

8.5/10

مناسب هنرجویانی که هیچگونه تجربه در زمینه لیفت و لمینت مژه و ابرو ندارند.

– معرفی و شناخت لوازم و ابزار کار

– معرفی و شناخت مواد مورد استفاده

– آموزش انواع روش در لیفت مژه

– آموزش انواع روش در لمینت مژه

– آموزش نحوه صحیح مواد گذاری روی مژه

– آموزش نحوه صحیح حالت دادن به مژه

– آموزش نحوه صحیح شستشوی مژه و مراقبت های بعد از آن

– آموزش انواع روش در لیفت ابرو

– آموزش انواع روش در لمینت ابرو

– آموزش نحوه پر پشت کردن ابرو

– آموزش نحوه صحیح مواد گذاری روی ابرو 

– آموزش روش صحیح حالت دادن به ابرو

– آموزش روش صحیح شستشو ابرو و مراقبت های بعد از کار

– آموزش انواع روش بوتاکس مژه و ابرو 

– آموزش رنگ و هایلایت روی مژه و ابرو

– آموزش مباحث اختصاصی توکن

- سرفصل تکمیلی لیفت، لمینت مژه و ابرو (Perfectal) :

8.5/10

مناسب هنرجویانی که دارای تجربه بالا در زمینه لیفت و لمینت مژه و ابرو هستند.

– مرور مباحث آموزشی توکن

– آموزش آخرین متد و سبک های جهانی

– آموزش مباحث اختصاصی توکن

پاسخگویی به سوالات متداول هنرجویان

- در پایان دوره آموزشی چه مدارکی اعطا میشود؟

پس از اتمام دوره آموزشی مدرک و گواهینامه معتبر پایان دوره بهمراه کد ریجیستری به هنرجویان اعطا میگردد (شرکت در آزمون مستلزم هزینه جداگانه و آزمون می باشد) ، این مدارک شامل  :

_ مدرک پایان دوره  از سازمان فنی کشوری پس از قبولی در آزمون

_ مدرک پایان دوره بین المللی انحصاری از اروپا پس از قبولی در آزمون

_ مدرک پایان دوره بین المللی انحصاری از آسیا پس از قبولی در آزمون

- آیا در طول دوره لوازم در اختیار هنرجو قرار داده میشود؟

در طول مدت آموزش لوازم و ابزار مورد نیاز درکلاس قرار خواهد گرفت ، لازم به ذکر است هنرجویان میبایست جهت تمرین از مواد و لوازم مصرفی شخصی خود استفاده نموده و همراه داشتن مواد و لوازم مصرفی بمنظور تمرین هنرجو الزامی است .

- آیا هنرجو باید شخصی بعنوان مدل همراه خود داشته باشد؟

مدل بر عهده هنرجو می باشد،لذا هنرجویانی که مدل ندارند و یا از شهرستان هستند میتوانند از کارشناسان مجموعه در این خصوص مشاوره بگیرند .

- آیا مدرک پایان دوره در سایر کشورها اعتبار دارد؟

مدارک بین المللی مستلزم ثبت نام در آزمون و پرداخت وجه آن می باشد و مدارک صادر شده توسط مرکز آموزش عالی عریس دارای اعتبار در بیش از 34 کشور بوده .

- آیا برای صدور مدارک پایان دوره هزینه ای باید پرداخت شود؟

هنرجویان برای اخذ مدرک بین المللی و مدرک سازمان فنی حرفه ای کشوری میبایست هزینه آزمون و صدور مدرک را پرداخت نمایند.

- آیا افراد مبتدی میتوانند در این کلاس ها شرکت کنند؟

افراد مبتدی که دارای هیچگونه تجربه در زمینه مباحث آرایشگری ، مراقبتی و زیبایی نیستند میتوانند در دوره های توکن شرکت نمایند ، در دوره های آموزشی توکن مباحث آموزشی از پایه و بصورت جزء به جزء به هنرجو آموخته میشود .

- آیا امکان برگزاری کلاس بصورت خصوصی وجود دارد؟

هنرجویانی که قصد شرکت در کلاس خصوصی مرکز را دارند میتوانند با پرداخت هزینه مازاد آن در کلاسهای کاملا خصوصی مجموعه شرکت نمایند.

- گذراندن دوره های آموزشی چه مدت طول میکشد؟

مدت زمان برگزاری دوره های آموزشی با توجه به مواردی همچون سطح دوره و مفاد آموزشی 8 ساعت آموزش خواهد بود . این دوره ها برای هنرجویان شهرستانی بصورت فشرده ظرف 4 الی 5 روز برگزار میشود .

- آیا هنرجویان سایر شهرها میتوانند در کلاس شرکت کنند؟

هنرجویانی که از سایر استان ها و شهرها قصد شرکت در دوره های آموزشی را دارند میتوانند در کلاس ها فشرده مرکز شرکت نموده ، این دوره های آموزشی ظرف مدت 4 الی 5 روز بصورت تمام وقت روز برگزار میشود 

- آیا محل اقامت برای هنرجویان شهرستانی وجود دارد؟

هنرجویانی که از سایر شهر ها و استان های کشور قصد شرکت در کلاس های آموزشی  را دارند میتوانند از شرایط اقامت رایگان در خوابگاه استفاده نمایند ، لازم به ذکر است در صورت تمایل شخصی هنرجو میتواند در هتل های طرف قرارداد با مجموعه اقامت داشته باشد که در اینصورت هزینه اقامت میبایست در این خصوص پرداخت شود و با هنرجو می باشد .

- شاغل هستم ، آیا میتوانم عصر در کلاس شرکت کنم؟

دوره های آکادمیک و تخصصی هر روزه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار میشود ، لذا هنرجویانی که شاغل هستند میتوانند با توجه به شیفت کاری خود در نوبت صبح یا بعد از ظهر در کلاس های آموزشی مرکز شرکت نمایند .

ادامه فرایند ثبت نام

از طریق انتخاب گزینه ادامه فرایند ثبت نام میتوانید نسبت به رزرو و ثبت نام در کلاس آموزشی لیفت و لمینت مژه و ابرو اقدام نمایید.

دوره های آموزشی مرتبط
بمنظور خرید پکیج آموزش تخصصی گریم و میکاپ میتوانید از قسمت زیر اقدام نمایید
9.8/10
پکیج های اموزش مرتبط
بمنظور خرید پکیج آموزش تخصصی گریم و میکاپ میتوانید از قسمت زیر اقدام نمایید
9.8/10

اموزشگاه لیفت و لمینت مژه و ابرو

اموزشگاه آرایشگری و مراقبت زیبایی عریس بعنوان یکی از آموزشگاه های لیفت و لمینت مژه و ابرو در سطح بین الملل با برگزاری دوره های اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو توانسته به یکی از شناخته شده ترین و حرفه ای ترین اموزشگاه لیفت و لمینت مژه و ابرو تبدیل شود ، در اموزشگاه عریس جدیدترین و تخصصی ترین متد در زمینه لیفت و لمینت مژه و ابرو تدوین و به هنرجویان و علاقه مندان این حوزه ارائه میشود .  بدون شک اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو در یکی از بهترین مراکز اموزشگاهی کشور و بین الملل مزایای بسیاری اعم از اعتباری و سطح علمی برای متقاضی خواهد داشت

بهترین اموزشگاه لیفت و لمینت مژه و ابرو

به مدت 10 سال ممتد عنوان بهترین اموزشگاه لیفت و لمینت مژه و ابرو متعلق است به مرکز آموزش عالی عریس ، این مجموعه توانسته با بکارگیری جدیدترین متد جهانی بعنوان بهترین اموزشگاه لیفت و لمینت مژه و ابرو در سطح داخلی و بین المللی شناخته شود ،  همچنین بعنوان یکی از پیشتازان عرصه لیفت و لمینت مژه و ابرو در دنیا میباشد .  این مجموعه با برگزاری بالاترین سطح اموزش در زمینه لیفت و لمینت مژه و ابرو توانسته بعنوان یک مرجع بین المللی در دنیا شناخته و بعنوان بهترین اموزشگاه لیفت و لمینت مژه و ابرو در این عرصه عمل کند .

آموزش حضوری لیفت و لمینت مژه و ابرو

برگزاری دوره های اموزش اکادمیک و حضوری لیفت و لمینت مژه و ابرو در مجموعه عریس  بصورت کاملا ترمیک و با حضور فیزیکی هنرجو در مرکز برگزار میشود ، دوره های اموزش حضوری و ترمیک لیفت و لمینت مژه و ابرو بطور معمول بصورت 1 ماهه و یا 7 روزه فشرده برگزار میشود . این اموزش ها بر مبنای فراگیری کامل و جامع حرفه لیفت و لمینت مژه و ابرو و بر مبنای سطح و نوع اموزش در نظر گرفته شده اند . لازم به ذکر است کلیه علاقه مندان به شرکت در دوره های اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو میتوانند پس از انتخاب سطح و دوره مورد نظر نسبت به ثبت نام در کلاس اقدام نمایند .

آموزش آنلاین لیفت و لمینت مژه و ابرو

دوره های اموزش انلاین لیفت و لمینت مژه و ابرو برای اولین بار در کشور بصورت استاندارد و با سطح کیفی بسیار بالا برگزار میشوند ، اموزش انلاین لیفت و لمینت مژه و ابرو بصورت غیر حضوری و مجازی برگزار میشود ، از طرفی هنرجویان از حضور در کلاس های اموزش انلاین لیفت و لمینت مژه و ابرو بی نیاز خواهند بود و میتوانند از تمامی ویژگی های اموزش حضوری لیفت و لمینت مژه و ابرو بدون افت کیفیت کلاس استفاده نمایند . 

اموزش انلاین لیفت و لمینت مژه و ابرو هم اکنون در مجموعه عریس ارائه و قابل استفاده برای عموم علاقه مندان میباشد .

مدرک بین المللی لیفت و لمینت مژه و ابرو

مدرک بین المللی لیفت و لمینت مژه و ابرو در پایان دوره های اموزشی و پس از اخذ نمره قبولی در آزمون پایان دوره به هنرجو اعطا میشود ، مدرک بین المللی لیفت و لمینت مژه و ابرو بعنوان یکی از مدارک سطح بالا و حرفه ای در داخل و خارج از کشور بشمار می اید ، از طرفی مدرک بین المللی لیفت و لمینت مژه و ابرو با اعتبار جهانی و ریجیستری معتبر در حال حاضر تنها در آکادمی عریس اعطا میشود ، این موسسه بعنوان نماینده رسمی موسسه آموزش علوم حرفه ای اروپا و استرالیا تنها مرجه رسمی صدور و اعطای مدرک بین المللی در رشته لیفت و لمینت مژه و ابرو در کشور میباشد.

گواهینامه بین المللی لیفت و لمینت مژه و ابرو

گواهینامه بین المللی لیفت و لمینت مژه و ابرو در پایان دوره های اموزشی و پس از اخذ نمره قبولی در آزمون پایان دوره به هنرجو اعطا میشود ، گواهینامه بین المللی لیفت و لمینت مژه و ابرو بعنوان یکی از گواهینامه های سطح بالا و حرفه ای در داخل و خارج از کشور بشمار می اید ، از طرفی گواهینامه بین المللی لیفت و لمینت مژه و ابرو با اعتبار جهانی و ریجیستری معتبر در حال حاضر تنها در آکادمی عریس اعطا میشود ، این موسسه بعنوان نماینده رسمی موسسه آموزش علوم حرفه ای اروپا و استرالیا تنها مرجه رسمی صدور و اعطای گواهینامه بین المللی در رشته لیفت و لمینت مژه و ابرو در کشور میباشد.

بهترین استاد و مدرس لیفت و لمینت مژه و ابرو

بهترین استاد و مدرس لیفت و لمینت مژه و ابرو را میتوان به فردی نسبت داد که در حرفه لیفت و لمینت مژه و ابرو تسلط و تخصص کامل داشته ، مدرسان و اساتید برتر لیفت و لمینت مژه و ابرو  دارای سابقه و تجربه کاری حداقل 10 ساله در این حوزه بوده و بطور منظم سالانه تحت بروزرسانی آخرین متد و سبک های لیفت و لمینت مژه و ابرو قرار میگیرند ، از طرفی بهترین مدرسان لیفت و لمینت مژه و ابرو که دارای تمامی ویژگی های مذکور هستند هم اکنون بواسطه سرمایه گذاری های عریس در این مرکز مشغول به تدریس و آموزش هنرجویان هستند . اساتید لیفت و لمینت مژه و ابرو در آکادمی عریس همگی دارای سطح یک مربیگری و دارای نشان مسترگلد از اروپا میباشند .

آموزش تخصصی لیفت و لمینت مژه و ابرو

برگزاری دوره اموزش تخصصی لیفت و لمینت مژه و ابرو در مرکز آموزش عالی عریس در نوع خود بی همتا است ، دوره های اموزش تخصصی لیفت و لمینت مژه و ابرو این مرکز سالانه در 3 نوبت بروزرسانی و آپدیت شده و در نهایت آخرین متدها و سرفصل های اموزشی در اختیار هنرجویان قرار میگیرند ، اموزش تخصصی لیفت و لمینت مژه و ابرو با توجه به اهمیت و تقاضای بالایی که این رشته در جامعه دارد بسیار مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است ، مباحث دوره اموزش تخصصی لیفت و لمینت مژه و ابرو بصورت کامل و جامع و از پایه بوده بطوریکه در انتخای دوره هنرجو هیچگونه مشکل و ابهامی در زمینه لیفت و لمینت مژه و ابرو نخواهد داشت .

اموزش پیشرفته لیفت و لمینت مژه و ابرو

برگزاری دوره اموزش پیشرفته لیفت و لمینت مژه و ابرو در مرکز آموزش عالی عریس در نوع خود بی همتا است ، دوره های اموزش پیشرفته لیفت و لمینت مژه و ابرو این مرکز سالانه در 4 نوبت بروزرسانی و آپدیت شده و در نهایت آخرین متدها و سرفصل های اموزشی در اختیار هنرجویان قرار میگیرند ، اموزش پیشرفته لیفت و لمینت مژه و ابرو با توجه به اهمیت و تقاضای بالایی که این رشته در جامعه دارد بسیار مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است ، مباحث دوره اموزش پیشرفته لیفت و لمینت مژه و ابرو بصورت کامل و در سطح پیشرفته بوده بطوریکه در انتهای دوره هنرجو هیچگونه مشکل و ابهامی در مباحث پیشرفته لیفت و لمینت مژه و ابرو نخواهد داشت .

اموزش مستری لیفت و لمینت مژه و ابرو

برگزاری دوره اموزش مستری لیفت و لمینت مژه و ابرو در مرکز آموزش عالی عریس در نوع خود بی همتا است ، دوره های اموزش مستری لیفت و لمینت مژه و ابرو این مرکز سالانه در 2 نوبت بروزرسانی و آپدیت شده و در نهایت آخرین متدها و سرفصل های اموزشی در اختیار هنرجویان قرار میگیرند ، اموزش مستری لیفت و لمینت مژه و ابرو با توجه به اهمیت و تقاضای بالایی که این رشته در جامعه دارد بسیار مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است ، مباحث دوره اموزش مستری لیفت و لمینت مژه و ابرو بصورت کامل و در سطح مستری بوده بطوریکه در انتهای دوره هنرجو هیچگونه مشکل و ابهامی در مباحث مستریلیفت و لمینت مژه و ابرو نخواهد داشت .

اموزش مربیگری لیفت و لمینت مژه و ابرو

برگزاری دوره اموزش مربیگری لیفت و لمینت مژه و ابرو در مرکز آموزش عالی عریس در نوع خود بی همتا است ، دوره های اموزش مربیگری لیفت و لمینت مژه و ابرو این مرکز سالانه در 2 نوبت بروزرسانی و آپدیت شده و در نهایت آخرین متدها و سرفصل های اموزشی در اختیار هنرجویان قرار میگیرند ، اموزش مربیگری لیفت و لمینت مژه و ابرو با توحه به اهمیت و تقاضای بالایی که این رشته در جامعه دارد بسیار مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است ، مباحث دوره اموزش مربیگری لیفت و لمینت مژه و ابرو بصورت کامل و در سطح مربیگری بوده بطوریکه در انتهای دوره هنرجو هیچگونه مشکل و ابهامی در مباحث مربیگری لیفت و لمینت مژه و ابرو نخواهد داشت .

سرتیفیکیت جهانی لیفت و لمینت مژه و ابرو

سرتیفیکیت بین المللی لیفت و لمینت مژه و ابرو در پایان دوره های اموزشی و پس از اخذ نمره قبولی در آزمون پایان دوره به هنرجو اعطا میشود ، سرتیفیکیت بین المللی لیفت و لمینت مژه و ابرو بعنوان یکی از سرتیفیکیت های سطح بالا و حرفه ای در داخل و خارج از کشور بشمار می اید ، از طرفی سرتیفیکیت بین المللی لیفت و لمینت مژه و ابرو با اعتبار جهانی و ریجیستری معتبر در حال حاضر تنها در آکادمی عریس اعطا میشود ، این موسسه بعنوان نماینده رسمی موسسه آموزش علوم حرفه ای اروپا و استرالیا تنها مرجه رسمی صدور و اعطای سرتیفیکیت بین المللی در رشته لیفت و لمینت مژه و ابرو در کشور میباشد.

اموزش صفر تا صد لیفت و لمینت مژه و ابرو

برگزاری دوره اموزش صفر تا صد لیفت و لمینت مژه و ابرو در مرکز آموزش عالی عریس در نوع خود بی همتا است ، دوره های اموزش صفر تا صد لیفت و لمینت مژه و ابرو این مرکز سالانه در 3 نوبت بروزرسانی و آپدیت شده و در نهایت آخرین متدها و سرفصل های اموزشی در اختیار هنرجویان قرار میگیرند ، اموزش صفر تا صد لیفت و لمینت مژه و ابرو با توجه به اهمیت و تقاضای بالایی که این رشته در جامعه دارد بسیار مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است ، مباحث دوره اموزش صفر تا صد لیفت و لمینت مژه و ابرو بصورت کامل و صفر تا صد بوده بطوریکه در انتهای دوره هنرجو هیچگونه مشکل و ابهامی در زمینه مباحث صفر تا صد لیفت و لمینت مژه و ابرو نخواهد داشت .

اموزش پایه و مبتدی لیفت و لمینت مژه و ابرو

برگزاری دوره اموزش از پایه و مبتدی لیفت و لمینت مژه و ابرو در مرکز آموزش عالی عریس در نوع خود بی همتا است ، دوره های اموزش پایه و مبتدی لیفت و لمینت مژه و ابرو این مرکز سالانه در 3 نوبت بروزرسانی و آپدیت شده و در نهایت آخرین متدها و سرفصل های اموزشی در اختیار هنرجویان قرار میگیرند ، اموزش پایه و مبتدی لیفت و لمینت مژه و ابرو با توحه به اهمیت و تقاضای بالایی که این رشته در جامعه دارد بسیار مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است ، مباحث دوره اموزش پایه و مبتدی لیفت و لمینت مژه و ابرو بصورت کامل و از پایه و مبتدی بوده بطوریکه در انتهای دوره هنرجو هیچگونه مشکل و ابهامی در زمینه مباحث پایه و مبتدی لیفت و لمینت مژه و ابرو نخواهد داشت .

اموزش حرفه ای لیفت و لمینت مژه و ابرو

برگزاری دوره اموزش از حرفه ای لیفت و لمینت مژه و ابرو در مرکز آموزش عالی عریس در نوع خود بی همتا است ، دوره های اموزش حرفه ای لیفت و لمینت مژه و ابرو این مرکز سالانه در 3 نوبت بروزرسانی و آپدیت شده و در نهایت آخرین متدها و سرفصل های اموزشی در اختیار هنرجویان قرار میگیرند ، اموزش حرفه ای لیفت و لمینت مژه و ابرو با توحه به اهمیت و تقاضای بالایی که این رشته در جامعه دارد بسیار مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است ، مباحث دوره اموزش حرفه ای لیفت و لمینت مژه و ابرو بصورت کامل و سطح حرفه ای بوده بطوریکه در انتهای دوره هنرجو هیچگونه مشکل و ابهامی در زمینه مباحث حرفه ای گریم عروس نخواهد داشت .

اموزش جامع و کامل لیفت و لمینت مژه و ابرو

برگزاری دوره اموزش از جامع لیفت و لمینت مژه و ابرو در مرکز آموزش عالی عریس در نوع خود بی همتا است ، دوره های اموزش جامع لیفت و لمینت مژه و ابرو این مرکز سالانه در 3 نوبت بروزرسانی و آپدیت شده و در نهایت آخرین متدها و سرفصل های اموزشی در اختیار هنرجویان قرار میگیرند ، اموزش جامع لیفت و لمینت مژه و ابرو با توحه به اهمیت و تقاضای بالایی که این رشته در جامعه دارد بسیار مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است ، مباحث دوره اموزش جامع لیفت و لمینت مژه و ابرو بصورت کامل و جامع بوده بطوریکه در انتهای دوره هنرجو هیچگونه مشکل و ابهامی در زمینه مباحث جامع لیفت و لمینت مژه و ابرو نخواهد داشت .

فهرست مطالب

پاسخ به سوالات متداول مرتبط با اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو

SAHAMIR UNIVERSITY

کلاس حضوری و آنلاین اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو کالج عریس

ایا دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو برای افراد مبتدی مناسب است؟

بله ، دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو بگونه ای تدوین و گردآوری شده است که کلیه متقاضیان در هر سطحی میتوانند در این کلاس ها شرکت نمایند. این دوره برای افراد مبتدی بصورت صفر تا صد و از پایه آموزش داده خواهد شد.

مدت زمان و طول دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو چقدر است؟

طول دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو با توجه به سطح آموزشی کلاس ، بین 16 الی 24 ساعت میباشد . شما میتوانید بمنظور کسب اطلاعات دقیقتر در خصوص مدت زمان برگزاری کلاس با کارشناسان مرکز تماس بگیرید.

من ساکن شهرستان هستم ، چطور میتونم در دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو شرکت کنم؟

اگر محدودیت زمان دارید و یا ساکن سایر استان ها هستید میتوانید در دوره های آموزش فشرده و کوتاه مدت اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو شرکت نمایید

آیا امکان پرداخت اقساطی شهریه دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو وجود دارد

متاسفانه در حال حاضر شرایطی جهت پرداخت اقساطی شهریه دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو وجود ندارد و دانشپذیر میبایست قبل آغاز کلاس نسبت به تسویه حساب دوره اقدام نماید.

آیا امکان برگزاری کلاس خصوصی اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو وجود دارد؟

بله ، شما میتواند در دوره های خصوصی اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو که با ظرفیت 1 تا 3 نفر برگزار میشوند شرکت نمایید .

ساعات برگزاری دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو به چه نحوی است؟

ساعات برگزاری دوره های اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو در 3 تایم مختلف در روز تنظیم شده اند و شما میتوانید از بین ساعات نوبت صبح ، ظهر و شب یکی را به انتخاب خود تعیین نمایید.

در پایان دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو چه مدارکی به دانشپذیر اعطا میشود؟

در پایان دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو با شرکت در آزمون بین المللی و کسب نمره قابل قبول ، دانشپذیر میتواند گواهینامه بین المللی از کانادا و امریکا را از مرکز آموزش عالی عریس دریافت نماید

آیا برای اخذ گواهینامه و مدرک بین المللی باید هزینه جداگانه پرداخت شود؟

خیر ، شما با شرکت و ثبت نام در دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو میتوانید برای یک مرتبه بصورت رایگان در آزمون خارجی شرکت نمایید. توجه داشته باشید در صورت رد شدن در آزمون میبایست هزینه آنرا معادل 93 دلار پرداخت کنید تا مجاز به شرکت در آزمون برای بار دوم باشد.

چطور میتوان در دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو ثبت نام کرد؟

بمنظور ثبت نام در دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو میتوانید بصورت اینترنتی از طریق فرم ثبت نام در سایت اقدام کنید، کلیه فرایند ثبت نام از طریق وب سایت رسمی عریس امکانپذیر میباشد. 

آیا کلاس های اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو بصورت بصورت آنلاین و غیر حضوری برگزار میشوند؟

بله ، شما میتوانید در دوره های اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو بصورت آنلاین یا مجازی شرکت کنید ، توجه داشته باشید که دوره های آموزش غیر حضوری در بستر اینترنت و توسط نرم افزارهای کلاس مجازی همچون گوگل میت و ادبی کانکت برگزار میشوند.

آیا کلاس های اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو بصورت بصورت حضوری برگزار میشوند؟

بله ، شما میتوانید در کلاس های حضوری اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو که در محل آموزشگاه عریس برگزار میشوند شرکت نمایید.

ظرفیت کلاس های اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو چند نفر است؟

ظرفیت کلاس های اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو بصورت عمومی 15 نفره و خصوصی 3 نفره میباشد . همچنین شما میتوانید با هماهنگی واحد آموزش در کلاس های تکنفره و خصوصی شرکت نمایید.

شهریه ثبت نام در دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو چقدر است؟

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شهریه دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو میتوانید از طریق فرم ثبت نام نسبت به دریافت استعلام قیمت آنی اقدام نمایید.

شرایط شرکت در کلاسهای اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو بصورت فشرده چگونه است؟

دوستانی که در سایر استان ها و شهرستان های کشور هستند و قصد شرکت در دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو را دارند میتوانند بصورت فشرده ظرف مدت کمتر از 10 روز دوره آموزشی خود را در مرکز آموزشگاه در تهران سپری نمایند

دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو تا چه حد عملگرا و کاربردی است؟

دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو حاصل بیش از 15 سال تجربه کادر مدیریتی و آموزشی مرکز آموزش عالی عریس بوده و بگونه ای تدوین و گردآوری شده است که دانشپذیران پس از اتمام دوره بصورت 100% عملی و کاربردی میتوانند از آنچه آموخته اند در بازار کار آرایشگری و مراقبت زیبایی استفاده نمایند.

مدرس و استاد دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو چه شخصی است؟

تمامی مدرسان و اساتید دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو در مجموعه عریس بصرت اختصاصی در این مرکز فعال بوده و همگی دارای حداقل 15 سال تجربه و سابقه فعالیت حرفه ای در این حوزه میباشند.

سوالات متداول

در این بخش رایج ترین سوالات کاربران در زمینه اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو پاسخ داده شده است

کارشناسان ما بصورت تلفنی در ساعات 8 صبح لغایت 9 شب پاسخگو هستند.

چطور میتوان در دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو ثبت نام نمود؟

بمنظور ثبت نام در این دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو میتوانید بصورت آنلاین و از طریق فرم ثبت نام در سایت اقدام کنید، کلیه فرایند ثبت نام بصورت آنلاین امکانپذیر میباشد. 

آیا کلاس اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو بصورت آنلاین هم برگزار میشود؟

بله ، شما میتوانید در دوره های اموزش اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو بصورت انلاین در آموزشگاه عریس شرکت نمایید و همچنین میتوانید ثبت نام خود را از طریق فرم ثبت نام در سایت نهابی کنید.

شهریه ثبت نام در دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو چقدر است؟

شهریه دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو با توجه به لاین آموزشی ، سطح آموزش ، نوع کلاس عمومی یا خصوصی متغییر بوده . شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات دقیق در خصوص شهریه ثبت نام از طریق فرم ثبت نام اقدام نمایید.

آیا پس از گذراندن دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو میتوان وارد بازار کار شد؟

بله ، کلاس های اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو در اکادمی عریس کاملا عملی و کاربری محور بوده و هنرجو پس از طی کردن کلاس میتواند وارد بازار کار شود.

در انتهای دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو چه مدرکی به هنرجو اعطا میشود؟

در پایان دوره اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو هنر جو میتواند نسبت به اخذ گواهینامه از سازمان فنی و حرفه ای کشور و یا اخذ گواهینامه بین المللی اروپا اقدام نماید .

17000+
رویداد آموزشی و علمـــــــــــــــــــی
بیش از 200 هزار هنرجــــــــــــو و دانشپذیر

رویدادهای ویژه اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو در مرکز آموزش عالی عریس به صورت دوره های آکادمیک اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو ، سمینارهای آرایشگری داخلی و خارجی ، ورکشاپ های آرایشگری حرفه ای اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو و پکیج های آموزش آفلاین بوده که متقاضیان میتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود نسبت به ثبت نام در این رویدادها اقدام نمایند.