انواع روش و سبک تاتو بدن

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

انواع سبک تاتو انواع سبک تتو انواع مدل تتو انواع متد تاتو اکادمی عریس اموزشگاه تتو عریس

انواع روش و سبک تاتو بدن

پخش ویدیو

معرفی انواع سبک تاتو

بررسی مهمترین و رایج ترین سبکها در حرفه تاتو

پیش از پرداختن به معرفی برخی از بهترین انواع سبک تاتو بهتر است با مقدمه ای کوتاه بحث را آغاز کنیم.

از همان سالیان اول خلقت، انسان همواره علاقمند بوده که گوشت خود را با نشان های دائمی جوهری نماید. نمادهای قبیله ای، رتبه بندی های نظامی و رزمی، نام عزیزان و تعدادی دیگر از تصاویر مقدس که از همان ابتدا، بدن را به یک اثر هنری تبدیل می کردند.

امروزه نیز اشتیاق ما به انواع سبک تاتو قطعاً کم نشده است و در سر تا سر جهان، زنان و مردان همچنان احترام خاصی بر هنر باستانی خالکوبی دارند، این علاقه در برخی افراد به دلیل سنت و آیین آنهاست و در برخی دیگر به خاطر لذت زیبایی شناختی.

ذکر لیست کاملی از انواع سبک تاتو غیر ممکن خواهد بود، زیرا سبک های تاتو به تعداد افرادی که آنها را انتخاب و اجرا می کنند بی نظیر است. تنها چیزی که در این میان مسلم می باشد این است که: تاتو یک تعهد مادام العمر است و آنچه که ما در زیر پوست می نگاریم بدون شک ما را تا انتها همراهی خواهد کرد.

تاتو سبک انتزاعی تتو سبک انتزاعی Abstract اموزش تتو اموزشگاه تاتو عریس

تاتو به سبک انتزاعی Abstract

بررسی تاتو به سبک انتزاعی

آیا در انتخاب سبک تاتو بیشتر به خلاقیت هنری تاکید می کنید؟ در صورتی که پاسختان مثبت است باید به سمت یک سبک خالکوبی انتزاعی در میان انواع سبک تاتو بروید. دیدن طرح های انتزاعی در حالی که سرگرم کننده است، بهترین ویژگی آنها را می توان در معنی پنهان شان یافت. تصور کنید که طرح تاتوی یک پرتره انسانی با چهار چشم، مکعب های هندسی، خطوط رنگارنگ و دو قطره رنگ، چقدر می تواند در انتقال یک معنی یا یک پیام ظریف موفق عمل کند. اگر می خواهید یک طرح تاتوی واقعاً منحصر به فرد یا طرحی که معنای پنهانی دارد را در بدن  خود داشته باشید، سبک های خالکوبی انتزاعی برای انتخاب شما عالی هستند.

تاتو سه بعدی تتو سبک سه بعدی تتو سه بعدی 3d tattoo عریس اموزش تاتو اموزشگاه عریس

تاتو به سبک سه بعدی 3d

بررسی تاتو به سبک سه بعدی

اگر می خواهید تاتوی بدنتان جلوه خاصی داشته باشد و توجهات را به خود جلب کند، تاتوی سه بعدی همان چیزی است که در میان انواع سبک تاتو می تواند انتظارات شما را برآورده کند. ممکن است پوست در جاهایی از بدن صاف و در جایی دیگر دارای چروکیدگی باشد، در هر صورت امروزه هنرمندان متخصص در این حوزه می توانند تقریباً هر تصویری را که در ذهن دارید زنده کنند. تاتوهای سه بعدی در سطح کاملا جدیدی می توانند از طرح های شهری گرفته تا شخصیت های کارتونی، اشکال هندسی و فراتر از اینها متنوع باشند.

تتو سبک امبیگرام تاتو سبک امبیگرام آموزش تاتو اموزش تتو تاتو عریس

تاتو به سبک امبیگرام ambigram

بررسی تاتو به سبک امبیگرام

تاتوهای Ambigram دارای کلماتی با طرح های حروف منحصر به فرد هستند که به آنها امکان می دهد از دیدگاه های مختلف به صورت مشابه خوانده شوند. اگرچه این سبک در میان انواع سبک تاتو در سالهای گذشته بسیار پرطرفدار بود، اما امروزه کم و بیش به نفع سبکهای مدرن تر از بین رفته است. البته این به این معنی نیست که این سبک تحول پیدا نکرده، در حقیقت، خالکوبی های ambigram توسط هنرمندانانی که تمرکز خود را بر روی سبک های اسکریپت و حروف و تزئین و زیباسازی آنها معطوف می کنند، انجام می شوند.

تتو سبک آناتومی تاتو سبک اناتومی تتو اناتومیکال اموزش تاتو عریس مرکز عریس

تاتو به سبک انانومیکال anatomical

بررسی تاتو به سبک امبیگرام

اگر عاشق قسمت های مختلف بدن انسان هستید، از عضلات گرفته تا استخوانها و قلب و فراتر از آن، انواع سبک تاتوی آناتومیک فقط برای شماست. طرح های تاتوی آناتومیک به همان اندازه در مورد آناتومی بدن انسان واقع بینانه هستند. در حقیقت، بسیاری از افراد برای یادآوری استخوان های شکسته از آسیب های ورزشی، دوچرخه سواری در کوه، تصادفات رانندگی و موارد دیگر آن را به بدن خود خالکوبی می کنند؛ حتی یک جفت از تاتوی آناتومیک ریه ها می توانند به عنوان نمادی بازمانده از سرطان ریه بهبود یافته، جذاب باشد.

تاتو سبک مکانیک اموزش تتو مکانیکی اموزشگاه تتو اموزش تاتو مرکز عریس اکادمی عریس

تاتو به سبک بیومکانیک mechanic

بررسی تاتو به سبک بیومکانیک

اگر علاقه به طرح های چرخ دنده ای دارید، سبک های تاتوی بیومکانیکی را دوست خواهید داشت. این سبک های سه بعدی اغلب دارای چرخ دنده ها، سیم ها، قطعات فلزی و بسیاری موارد دیگر در زیر سطح پوست هستند. شاید شما همیشه از بازو یا پای خود برای ساخت ربات الکترونیکی کمک گرفته باشید، اما به راحتی نمی توانید آن را تهیه کنید؛ تاتوی بیومکانیکی این شانس را به شما می دهد که یکی از آنها را بر روی بدن خود بوجود آورید.

تاتو سبک انفجار رنگ تتو سبک انفجار اموزش تتو تاتو اکادمی تاتو عریس

تاتو به سبک انفجار Explosion

بررسی تاتو به سبک انفجار

خالکوبی ها همیشه در حال تغییرند و روز به روز انواع سبک تاتوی جدید به وجود می آیند. اگر از گذشته تاتوی پرنده، جمجمه یا هر طرح دیگری را با جوهر سیاه بر بدن خود دارید و به تازگی با سبک تاتوی طرح انفجار آشنا شده اید، می توانید آن را نیز در کنار تاتوی اولیه خود داشته باشید. انفجار رنگ روی خال کوبی ها راهی عالی برای اضافه کردن یک لایه دیگر از آثار هنری روی یک بوم از قبل پر رنگ پوستی است.

تاتو سبک سیاه و خاکستری تتو سیاه و خاکستری اموزش تاتو اموزشگاه تتو عریس اکادمی عریس

تاتو به سبک سیاه خاکستری black and grey

بررسی تاتو به سبک سیاه و خاکستری

برای اینکه طرح های هنری شما کاملا با بیننده صحبت کنند، انواع سبک تاتوی سیاه و خاکستری انتخاب مناسبی برای شماست. هنر ایجاد طراحی در بدن با استفاده از سایه بدون استفاده از رنگ های روشن هنوز هم می تواند تأثیر چشمگیری در جلب توجهات به سمت تاتوی شما بگذارد. به طراحی بالا توجه داشته باشید، حتی بدون یک قطره رنگ، اما دارای جذابیت کامل!

تتو سبک سیاه تاتو سبک سیاه اموزش تاتو اموزشگاه تاتو black tattoos

تاتو به سبک سیاه black

بررسی تاتو به سبک سیاه

اگر خالکوبی های قبیله ای سنتی سبک مورد پسند شما نیست، می توانید الگوهای پسامدرن در طرح های مشکی را برای تاتوی بدن خود در نظر بگیرید. در حالی که این یک نوع سبک خاص در میان انواع سبک تاتو است، می تواند سایر سبک ها شامل سبک های هندسی، خط، فضاهای منفی، نقاشی و سایر موارد را ترکیب کند. در حقیقت، یک تاتوی مشکی می تواند به همان اندازه که می خواهید بی نظیر به نظر برسد، بی نظیر باشد. حتی تاتوی قبیله ای سنتی را می توان با پوشاندن آن با تاتوی سیاه به ظاهری جسورانه تر و مدرن تر تبدیل کرد.

تاتو شیشه ای تتو سبک شیشه شکسته broken glass tattoos اموزشگاه تاتو اموزش تتو

تاتو به سبک شیشه ای broken glass

بررسی تاتو به سبک شیشه ای

تاتوی با طرح شیشه شکسته، نوعی افکت سه بعدی است که می توانید آن را تقریباً در هر طرحی که می خواهید بر روی بدن خود ایجاد کنید. این طرح به هنر بدن شما جلوه بصری بیشتری می بخشد.

تاتو سبک قلمو رنگی تاتو سبک آبرنگ تتو سبک ابرنگ اموزش تاتو اموزشگاه تتو اکادمی عریس مرکز عریس

تاتو به سبک ابرنگ Watercolour

بررسی تاتو به سبک قلمو

این نوع تاتو طراحی منحصر به فردی را ارائه می دهد و برخلاف یک خالکوبی سنتی، به لطف تغییر رنگ ها و شیب های مختلف در طراحی، ممکن نمی شود. بیشتر هنرمندان مدرن با انجام کارهای بیشتری از جمله سمبل ها در عوض انتخاب طرح هایی مانند گل های رز و غیره محدودیت های این سبک را کمتر کرده اند.

تاتو سبک سلتیک تتو سلتیک اموزش تاتو اموزشگاه تاتو Celtic

تاتو به سبک سلتیک Celtic

بررسی تاتو به سبک سلتیک

گره های سرد و منحنی های پیچیده همان چیزی است که شما در مورد سبک های خالکوبی سلتی خواهید یافت. در حالی که شما نمی توانید به دوره عصر آهن سفر کنید تا نشان های ناموسی را که در جنگجویان قبایل سلتیک یافت می شود، بیابید؛ اما می توانید کار دیگری انجام دهید. برای الهام گرفتن کافی است کتاب ایرلندی كلز را جستجو كنید، در این کتاب تعداد زیادی گره در هم آمیخته خواهید یافت. از نظر محبوبیت، صلیب سلتی تقریبا یکی از محبوب ترین طرح ها است، در حالی که خرس ها، اژدها ها، جغدها و گرگ ها نیز معمولاً در این سبک از انواع سبک تاتو مورد استفاده قرار می گیرند.

تتو سبک چیکانو تاتو سبک چیکانو اموزش تاتو حرفه ای اموزشگاه تاتو بین الملل chicano

تاتو به سبک چیکانو chicano

بررسی تاتو به سبک چیکانو

شاید یکی از انواع مورد علاقه بسیاری از افراد سبک های تاتوی Chicano واقعاً نفس گیر باشد. اگر تا به حال این سبک را در نقوش با مجسمه هایی از خدایان یونانی دیده باشید، می دانید که چقدر جذاب است. خالکوبی های Chicano، همه چیز را از جمجمه های مرده گرفته تا مریم باکره، عیسی مسیح و پس از آن به نمایش می گذارند. البته در این سبک از انواع سبک تاتو، شما همه چیز را خواهید دید، از اسلحه و گانگستر گرفته تا گل رز، همه این طرح ها با مضمون سبک Chicano به صورت نمادین قابل طراحی هستند.

تاتو به سبک نقطه کار Dots

بررسی تاتو به سبک نقطه کار

خالکوبی های نقطه کار یا  Dotwork یعنی طراحی جزئیاتی، جایی که هنر تماما می درخشد! از کارهای ساده تا پیچیده، نمایش یک سطح از استعداد از دور و مشاهده جزئیات هنرمندانه از نزدیک. تصاویر طراحی شده به این سبک از انواع سبک تاتو، در نگاه اول بسیار عالی به نظر میرسند، اما در بررسی دقیق تر جزئیات شگفت آور را فاش می کنند. هر یک از طرح ها در این سبک فقط با تعداد زیادی نقطه ایجاد می شوند، بدون آنکه خطوط کامل یا پر شده باشند.

تاتو سبک هندسی تتو سبک هندسی Geometric tattoos

تاتو به سبک اشکال هندسی Geometric

بررسی تاتو به سبک اشکال هندسی

طراحی این نوع تاتو بر اساس ابتدایی ترین شکل های هندسی چیز چندان سختی به نظر نمی رسد! مربع ها، دایره ها، مثلث ها و چند ضلعی ها در تصاویر انتزاعی، ماندالاها یا سایر مدل های خاص و جذاب در کنار هم جمع می شوند. در این نوع سبک از انواع سبک تاتو هیچ محدودیتی برای احتمالات وجود ندارد؛ این طرح ها برای كسانی كه می خواهند عشق و زیبایی را ضمن شناختن قوانین تنظیم شده طبیعت كه ما را احاطه كرده اند، نشان دهند، ایده آل هستند.

تاتو سبک گلچ تتو سبک گلچ اکادمی عریس اموزشگاه عریس اموزش تاتو گلچ glitch tattoos

تاتو به سبک گلچ glitch

بررسی تاتو به سبک گلچ

خالکوبی های Glitch به ما یادآوری می کنند که واقعیت ما را زیر سوال می برد. مانند نوار VHS قدیمی با مسائل مربوط به نویزها و غیره در آنها، خالکوبی های گلچ به نوعی نقص دارند. خطوط زیگ قسمت هایی از تصویر را مبهم می کند و نشان می دهد که علی رغم ظواهری متفاوت، همه ما در نوع خودمان ناقص هستیم.

تاتو سبک یو وی تتو یو وی تتو شب تاب تاتو سبک شب تاب uv tattoo

تاتو به سبک شب تاب UV

بررسی تاتو به سبک شب تاب UV

با این سبک در حقیقت شما می توانید بخش هایی از انواع سبک تاتو موجود در بدن خود را با درخشش جوهر در تاریکی به سطوح جدید و مدرنی برسانید. جوهر ماوراء بنفش (UV) در طول روز نور را جذب می کند و هنگام تاریکی آن را باز تابانیده و می درخشد؛ از این نوع جوهر می توانید برای برجسته کردن جوهر موجود یا اضافه کردن آثار هنری که فقط در شب قابل مشاهده باشند استفاده کنید.

تاتو سبک گرادیانت تتو گرادیانت تاتو سبک گرافیتی تاتو گرافیتی تتو گرافیتی اکادمی عریس اموزشگاه عریس graffiti tattoos

تاتو به سبک گرادیان gradient

بررسی تاتو به سبک گرادیان

تاتوی گرادیان یک جریان ملایم از یک رنگ به رنگ دیگر است. این نوع تاتو که به آن خال کوبی شیب دار نیز گفته می شود، خطوط سخت را به صورت یک جریان طبیعی از بین می برد. روشنایی تا تاریک، آبی به قرمز، روز تا شب؛ یک رنگ در کجا پایان می یابد و دیگری از کجا شروع می شود؟ پاسخ این سوال در این نوع از انواع سبک تاتو ساده نیست؛ اضافه کردن یک شیب به خالکوبی به عنوان پس زمینه، یا به عنوان طرح رنگ اصلی، درجه ای از نرمی را به آن می افزاید که به راحتی و با مرزهای مشخص حاصل نمی شود.

تاتو سبک گرافیتی تاتو گرافیتی تتو گرافیتی اکادمی عریس اموزشگاه عریس graffiti tattoos

تاتو به سبک گرافیتی graffiti

بررسی تاتو به سبک گرافیتی

آیا عاشق هنر نقاشی های گرافیتی هستید؟ شما می توانید برچسب های خاص خود را با یک خالکوبی گرافیتی به نمایش بگذارید. از بدن خود به عنوان یک تابلوی نقاشی گرافیتی استفاده کنید و ایده های ذهنی خود را ابراز کنید. از برچسب های شخصی گرفته تا نقاشی های دیواری کامل، شما فقط با تخیل خود محدود می شوید نه با میزان اسپری رنگی که می توانید بر روی بدن خود حمل کنید!

تاتو سبک واقع گرایی تتو واقع گرا realistic tattoo

تاتو به سبک واقع گرا realistic

بررسی تاتو به سبک واقع گرا

آیا این یک تاتو است، یا یک عکس؟ با سبک تاتوی بیش از حد واقع گرایانه، پاسخ به این سوال دشوار است. این سبک از انواع سبک تاتو به یک هنرمند ماهر و زمان زیادی برای طراحی نیاز دارد، اما به جرات می توان گفت نتیجه کار خیره کننده است! یک خال کوبی بیش از حد واقع بینانه دارای عمق، سایه و جریان واقعیت است و غالباً ما را مجبور می کند تا برداشت های خود از طرح تاتو را زیر سؤال ببریم. برخی شاید تنها با لمس کردن، تاتو بودن طرح های این سبک را باور کنند.

تاتو سبک ژاپنی Irezumi ژاپنی سنتی تتو ژاپنی سنتی tattoo

تاتو به سبک ژاپن سنتی Irezumi

بررسی تاتو به سبک ژاپنی

فرهنگ ژاپنی هنر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است. با این سبک از انواع سبک تاتو میتوانید قدردانی خود را با خالکوبی بدن تان نشان دهید! موجودات افسانه ای، گلهای نیلوفر آبی و حروف ژاپنی گرد هم آمده اند تا ادای احترام نهایی فرهنگ شرقی را رقم بزنند. این تصاویر برای همه چیز از طرح های کوچک و یک طرفه گرفته تا خالکوبی کامل بدن مناسب هستند.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : انواع روش و سبک تاتو بدن
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری