اکستنشن مژه چیست؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

اکشتشن مژه

اکستنشن مژه چیست؟

پرپشت کردن مژه با اکستنشن

امروزه داشتن مژه های بلند و پرپشت یکی از مقیاس های زیبایی محسوب می شوند. اما بعضی افراد به طور ژنتیکی دارای مژه های کم پشت و کوتاهی هستند. همچنین برخی افراد به دلیل برخی مشکلات مژه های آن ها ریخته و کم پشت شده است. اما این افراد از طریق راه های مختلفی می توانند مژه های خود را پر پشت و بلند کنند. یکی از این راه ها اکستنشن است. اما شاید برخی افراد ندانند اکستنشن مژه چیست؟ ما در این مقاله می خواهیم نکاتی را درباره اکستنشن برای شما بازگو کنیم.

اکشتشن مژه

اکستنشن مژه چگونه صورت می گیرد؟

بعد از آنکه فهمیدید اکستنشن مژه چیست، بهتر است بدانید که این کار چگونه به پرپشت شدن مژه های شما کمک می کند. در واقع اکستنشن با تارهایی از آمیخته کردن مواد مصنوعی از جنس مو ساخته می شود. پس از تهیه اکستنشن، آن را در میان مژه ها قرار می دهند. باید بدانید که اکستنشن را فقط در میان تار مژه های بالایی قرار می دهند. این گونه تار مژه ها شما همراه با اکستنشن هایی که قرار می دهید، بسیار پرپشت، بلند و جذاب به نظر می رسند.

مزایا اکستنشن مژه

همانطور که گفتیم راه های زیادی برای پرپشت کردن مژه وجود دارد. به همین دلیل شما باید بدانید مزایا اکستنشن مژه چیست تا از آن استفاده کنید. مزایا اکستنشن مژه عبارت اند از:

اکستنشن مژه

علاوه بر موارد بالا، یکی از مزایا مهم اکستنشن آن است که غیر از اکستنشن مصنوعی، مدل طبیعی آن که از الیاف حیوانات ساخته شده هم وجود دارد که به آن ها مینک می گویند. این مدل نسبت به مدل مصنوعی لطیف، طبیعی و گران تر می باشد.

قرار دادن اکستنشن مژه

برای آنکه شما بر روی مژه خود اکستنشن قرار دهید، نباید فقط بدانید که مزایا اکستنشن مژه چیست. بلکه باید آن را پیش یک آدم کاربلد انجام دهید. زیرا اگر اکستنشن مژه توسط افراد ناشی انجام شود، می تواند مشکلاتی همچون عفونت ، قرمزی، آلرژی و خارش برای چشم به وجود بیاورد. به همین دلیل اکستنشن مژه شما را باید افراد کاربلد و توانا انجام دهند. اگر شما می خواهید خودتان اکستنشن مژه را انجام دهید و در آن حرفه ای شوید، می توانید در دوره های آموزشی آکادمی عریس شرکت کنید. شما پس از گذراندن دوره های آکادمی عریس، یک اکستنشن کار حرفه ای می شوید و علاوه بر آن مدارک معتبری را دریافت می کنید.

انجام ترمیم اکستنشن ها

ترمیم اکستنشن مژه از کاشت آن برای دفعه اول دشوار تر خواهد بود. زیرا برای ترمیم نباید اکستنشن های قبلی را ریمو کرد. بلکه باید برای ترمیم، اکستنشن های جدید را در میان اکستنشن های سابق که باقی ماندند، قرار داد. این گونه در هنگام ترمیم مژه ها پرپشت تر هستند و قرار دادن آن ها و حفظ تقارن مژه ها، کار دشواری خواهد بود. لازم به ذکر است ترمیم مژه ها باید هر دو یا سه هفته یکبار انجام شود تا مژه ها حالت خود را از دست ندهند.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : اکستنشن مژه چیست؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری