نکات ضروری اکستنشن مژه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

نکات ضروری اکستنشن مژه

استفاده از اکستنشن مژه

اکثر خانم ها از این جهت اکستنشن مژه ها را انتخاب میکنند که وقت و حوصله ندارند تا هر روز به آرایش مژه های خود بپردازند. همچنین در حال حاضر در کل دنیا این روش طرفداران زیادی را پیدا کرده است. اما باید بدانید که مشکلاتی نیز در حین اکستنشن ممکن است رخ دهد. پس قبل از اقدام به اکستنشن مژه باید اطلاعات لازم درباره آن را داشت. به همین دلیل ما نکات ضروری اکستنشن مژه را در ادامه به شما خواهیم گفت تا آن ها را رعایت کنید.

انتخاب مژه کار حرفه ای

یکی از نکات ضروری اکستنشن مژه انتخاب مژه کار حرفه ای می باشد. یک مژه کار حرفه ای، از مواد عالی و حرفه ای استفاده می کند. او آموزش حرفه ای دیده و مدرک معتبر دارد و نسبت به کیفیت کارش حساس است. پس به حساب تعریف شنیدن از یک مژه کار نمی توان آن را برای انجام اکستنشن انتخاب کرد. باید کارهای قبل و بعد او را دید و درباره کیفیت برند مورد استفاده صحبت کرد.

انتخاب مدل اکستنشن مژه

3 نوع اکستنشن مژه بر اساس جنس مژه ها وجود دارد. مصنوعی، ابریشمی و طبیعی (مانند موی انسان، سمور و اسب) از انواع اکستنشن مژه می باشد. این اکستنشن ها در سایزهای 6 تا 17 میلی­متری وجود دارد. لازم به ذکر است که اکستنشن مژه به وسیله چسب مخصوص بصورت نیمه دائمی که مخصوص همین کار است در مژه قرار می گیرد و به چشم آسیبی نمی­زند.

وارد نشدن چسب به چشم در حین اکستنشن

از دیگر نکات ضروری اکستنشن مژه، وارد نشدن چسب به چشم است. اما مراحل کار اکستنشن به گونه ­ای است که از همان ابتدای کار چشمان شما بسته است. بنابراین احتمال اینکه چسب وارد چشم شود، وجود ندارد. اما برای اطمینان و جلوگیری از حساسیت چشمی بهتر است از کیفیت چسب اطمینان حاصل کنید و ببینید که مواد شیمیایی مثل فرمالدئید را نداشته باشد.

آیا ممکن است اکستنشن باعث کوری شود؟

امکان کور شدن در حین اکستنشن مژه وجود ندارد. البته شما باید اکستنشن کار حرفه ای انتخاب کنید و در تمام مدت کار چشم های خود را ببندید. اما ممکن است بعد از اکستنشن مژه دچار آلرژی شوید. ولی هرچقدر هم که واکنش آلرژیک شدید باشد، منجر به کوری نمی شود. اما اگر چشم ما شما حساسیت بیش از حد نشان داد، چشم پزشک قطره مخصوص برای درمان حساسیت به شما می دهد.

آیا مژه های اضافه شده بعد از مدتی می ریزد؟

تارهای مژه های مصنوعی روی مژه های شما قرار می­گیرند بنابراین اگر عمر مژه اصلی شما تمام شود و بریزد طبیعی است که مژه اضافه شده نیز با آن می­ریزد که مژه کار در حین کار به این نکته توجه دارد و از چند تار مژه شما استفاده می­کند. دست ­زدن ها و کشیدن های وسواسی شما  نیز می­تواند عاملی برای ریزش مژه ها شود. اما اگر اکستنشن ها بریزد، می توانید آن را ترمیم کنید و دوباره مژه پرپشت داشته باشید. دقت داشته باشید ترمیم از نکات ضروری اکستنشن مژه می باشد و بهتر است این کار پیش افراد حرفه ای انجام شود.

آیا می توان مژه های اکستنشن شده را شست؟

بعد از اتمام کار اکستنشن 12 تا 24 ساعت نباید آب به مژه های شما برسد. آب می­تواند چسب آن ­را ضعیف کند و باعث ریزش آن­ها شود. مراقبت از مژه ها  با چسب استفاده شده نیز مرتبط است. به عنوان مثال اگر از چسب ضد حساسیت استفاده شده باشد، چون بر پایه روغن است نیاز به مراقبت بیشتر دارد و شوینده های چشم ممکن است به آن آسیب برسانند. به هر حال استفاده از ضد آفتاب، ریمل و … توصیه نمی­شود چون برای پاک کردن آنها نیاز به شستشوی بیشتر و با شدت دارید و ممکن است مژه های جدید بریزند.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : نکات ضروری اکستنشن مژه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری