آموزش پیشرفته اکستنشن مژه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آموزش پیشرفته اکستنشن مژه

اهمیت یادگیری اکستنشن مژه

اکستنشن مژه کاری کاملا تخصصی است که نیاز به گذراندن دوره های مخصوص خود را دارد. در این کار نیاز به ظرافت زیاد و همچنین تمیز بودن کار و ترتیب کار است. یک اکستنشن کار مژه ابتدا باید دورهای مخصوص بگذراند و پس از آن روی مدل های مختلف کار و تمرین کند. سپس با کسب تجربه می تواند شروع به کار کند. اما اگر آموزش درست نداشته باشد، دچار مشکلات مختلفی می شود و مدت زمان بیشتری طول می کشد تا در کار خود حرفه ای شود.

دوره های آموزش پیشرفته اکستنشن مژه

در بسیاری از آموزشگاه های مختلف دوره هایی مبنا برای آموزش پیشرفته اکستنشن مژه برگزار میشود . یکی از این آموزشگاه ها آکادمی عریس نام دارد. آکادمی عریس با استادان بسیار ماهر می تواند شما را به یک اکستنشن کار حرفه ای تبدیل کند. این دوره ها را می توانید در این آکادمی بگذرانید و پس از ماهر شدن شروع به کار کنید.

نکات مهم برای آموزش اکستنشن مژه

اکستنشن مژه مدل های مخصوص خود را دارد. این مدل های متنوع اکستنشن مژه والیوم یا مگاش، کلاسیک، روسی، هیرویید، فشن و … می باشد که مشتری با توجه به خود سلیقه خود را انتخاب می کند. دقت کنید که اکستنشن هر مدل مژه نکات خاص خود را دارد که باید آن ها رعایت شود. در دوره های آموزشی باید این نکات بازگو شود.

علاوه بر آن دوره آموزش پیشرفته اکستنشن مژه باید خصوصیات خاص خود را داشته باشد که یکی از مهم ترین خصوصیات، تمیز بودن محل آموزش می باشد. زیرا چشم عضوی بسیار حساس است و اگر محل بهداشت کافی نداشته باشد عواقب غیر جبران پذیر همراه دارد.

همچنین  دوره آموزش پیشرفته اکستنشن مژه، جامع بودن مطالب آموزش شرط بسیار مهمی است. زیرا اگر نکات ضروری و مهم را به هنرجو نگویند؛ در محل کار یا در حال انجام کار دچار مشکل میشود . این کار موجب نارضایتی مشتری می شود.

ویژگی بعدی دوره آموزش، معتبر بودن آموزشگاه و مدارک می باشد. عدم این ویژگی باعث پیدا نکردن محل کار مناسب می شود. به همین دلیل هنرجویان باید به آموزشگاه های معتبر مانند آکادمی عریس مراجعه کنند تا مدارک معتبر پس از دوره دریافت کنند. با توجه به این آموزش ساعاتی باید در آموزشگاه طی شود تا فردی آموزش دیده و ماهر پرورش داده شود . هنرجو باید از ظرفیت و توانایی کافی برای انجام اکستنشن مژه داشته باشد تا در کار خود از موفقیت های کافی بهره ببرد . هنرجو باید دوره های اکستنشن مژه را به صورت کامل بگذراند و با تمرین کار خود را پرورش دهند و سطح کار خود را در این زمینه ارتقا دهند.

سبک های آموزشی اکستنشن مژه

برای حرفه ایی شدن در این کار باید در سبک های مختلف اکستنشن مژه کار کرد تا تجربه کافی را دریافت نمود. قطعا اگر کار اکستنشن کار بی نقص و با کیفیت مناسب باشد، مشتری های بیشتری را جذب خود می کند. انواع سبک اکستنشن مژه وجود دارد مانند: هالیوودی روسی لایت کلاسیک کارداشین فشن آمبره تار به تار لایت و … که یک اکستنشن کار حرفه ایی باید به همه این سبک ها مسلط باشد تا با توجه به سلیقه های مختلف مشتری ها و بنا به درخواست آنها این کار صورت بگیرد.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آموزش پیشرفته اکستنشن مژه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری