آموزش اکستنشن مژه از طریق ورکشاپ

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آموزش اکستنشن مژه از طریق ورکشاپ

آموزش اکستنشن مژه

در ورکشاپ های اکستنشن مژه، رویه تمام طراحی و انجام مدل های اکستنشن مژه سبب بیشتر شدن زیبایی و پر پشت شدن مژه، به شما یاد داده می شود. این ورکشاپ حاوی آموزش های کامل مرتبط به اکستنشن مژه مانند، یاد دادن طراحی اکستنشن مژه با دقت به مدل چشم فرد، تدریس اکستنشن کلاسیک، اکستنشن والیوم، اکستننشن مژه مگاوالیوم، اکستنشن مژه روسی، اکستنشن مژه اسپانکی و آموزش محافظت های بعد از  انجام اکستنشن مژه می باشد. کارآموز در این ورکشاپ روند انتخاب نوع صحیح اکستنشن مژه با دقت به شکل چشم های مشتری را یاد می گیرد. قصد این ورکشاپ، آموزش دادن کارآموزان به شکل تخصصی است که تبدیل به افراد ماهر شوند. همچنین بهد از دوره توانایی اجرای تمام مدل های اکستنشن مژه را با توجه به خواست و سلیقه مشتری دارند.

متن سربرگ خود را ومراحل آموزش اکستنشن مژهارد کنید

در اول تدریس اکستنشن مژه، با مدل ها و راه های اکستنشن مژه آشنا می شوید. بعد از آن استاد لوازم گوناگون مورد نیاز برای این کار را به شما نشان می دهد و روش کار با آن ها را میگوید تا شما با آن ها آشنا شوید . سپس کارآموزان طراحی پیش از انجام کار را به چند مدل گوناگون آموزش می بینید. در قدم بعدی، راه درست اجرا کار و مقدار فشار دست در هر راه را آموزش می بینید. در آخر با همکاری استاد، انواع گوناگون اکستنشن مژه را روی مدل اجرا می کنید. این گونه شما آماده می شوید تا بر روی افراد واقعی اکستنشن را انجام دهید.

کلاس های مبتدی اکستنشن مژه

در روند تدریس اکستنشن مژه، کارآموز در اول راه های رعایت بهداشت آموزش می بیند. به دلیل آنکه که مژه خیلی به چشم نزدیک است و احتمال دارد خطراتی برای چشم افراد یه وجود بیاید، آموزش و کاراهای بهداشتی بسیار مهم است. در قدم بعد، کارآموز با مدل های مژه ها آشنا می شود و بعد از آن راه انتخاب طول مژه صحیح و مقدار تارهای استفاده شده در اکستنشن مژه را آموزش می بیند. بعد از آن موادی که در انجام اکستنشن مثل چسب و مدل های مژه ها آموزش داده می شود و کارآموز روش استفاده هر کدام را آموزش می بیند و در آخر راه اجرا اکستنشن مژه را به شکل عملی تدریس می بیند و با چگونگی اجرا راه های مختلف اکستنشن مژه آشنا می شود. در ورکشاپ اکستنشن مژه، کل نکته های مهم در رابطه با چگونگی مراقبت از مژه های اکستنشن شده به کارآموزان آموزش داده می شود.

دوره حرفه ای اکستنشن مژه

کارآموزان در دوره حرفه ای یادگیری اکستنشن مژه نکات زیر را یاد می گیرند: رعایت بهداشت؛ موجبات بروز بیماری های مربوط به چشم و راه جلوگیری از آن، متریال و ابزار بکار گرفته شده در اجرا اکستنشن، دوره کردن نکات ورکشاپ مبتدی، معرفی راه های والیوم و کلاسیک، معرفی مپ‌ها، روش اجرا اکستنشن مژه والیوم و کلاسیک، طراحی‌های 3D (مدل‌های ژورنالی)، یاد دادن اجرا مژه‌های رنگی و فانتزی، بایدها و نبایدها پس از اکستنشن مژه برای ماندگاری بهتر اکستنشن و کلی از نکات بسیار مهم دیگر که آموزش داده می شود.

پس از پایان ورکشاپ اکستنشن مژه شما می توانید با بیشترین تبحر و به شکل ماهرانه، انواع مختلف راه های اکستنشن مژه را بر روی همه قالب های چشم انجام دهید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آموزش اکستنشن مژه از طریق ورکشاپ
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری