مدت زمان ماندگاری اکستنشن مژه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

مدت زمان ماندگاری اکستنشن مژه

زمان ماندگاری اکستنشن مژه

اگر شما از آن عده خانم هایی باشید که از تغییرات کوچک برای زیبایی صورتشان لذت می برند، حتما اکستنشن مژه را انتخاب می کنید. زیرا که اکستنشن مژه بر روی حالت چشم ها ک فرم صورت تاثیر خاصی گذاشته و فرم صورت رو تغییر می‌دهد و باعث زیبایی فرد می شود. ولی سوالی که ذهن اکثر خانم ها را درگیر کرده است این می باشد که مدت ماندگاری اکستنشن مژه چه زمان می باشد؟ زیرا خیلی از افراد نمی خواهند مدت کوتاهی اکستنشن بماند و دوست دارند آن در طولانی مدت بر روی مژه آن ها قرار گیرد.

چند ترفند برای افزایش ماندگاری اکستنشن مژه

مدت زمان ماندگاری اکستنشن مژه کم است. ولی با مراقب و نگهداری می توانید این بازه رو بیشتر کنید. نکاتی را که باید رعایت کنید عبارت اند از:

اکستنشن مژه چقدر دوام دارد؟

اکستنشنمژه مانند بقیه اقدامات زیبایی، مدت ماندگاری مشخصی ندارد. برای استفاده دائم باید حتما به فکر ترمیم اکستنشن مژه باشید. زیرا به طور میانگین عمر ماندگاری اکستنشن کاشت مژه بین شش تا هشت هفته است. بعد از این زمان باید به فکر ترمیم باشید. با این حال باز به عمر رشد مژه های طبیعی خود شما بستگی دارد. فراموش نکنید در اکستنشن هایی که با چسب موقت استفاده می‌شود ماندگاری آنها تنها چند روز بیشتر طول نمی‌کشد.

همچنین تار به تار مو مژه با هم متفاوت است و رشد یکسانی ندارند. این عمل موجب می شود تا به ترمیم نیاز داشته باشید. علاوه بر آن کاشت مژه هم با زمان های متفاوت همراه مژه طبیعی می‌ریزند. بنابراین بهترین راحل برای ماندگاری  اکستنشن مژه ترمیم زود به زود توسط سالن های زیبایی متخصص است.

چگونه می‌توان مدت زمان ماندگاری اکستنشن مژه را طولانی کرد؟

شما نمی توانید مدت زمان رشد مژه های طبیعی را تغییر دهید. اما با رعایت کردن این نکات می توانید ماندگاری اکستنشن مژه را بیشتر کنید.

در ۴۸ ساعت اول کاشت از تماس چشم با آب خودداري کنید. زیرا به طور کلی آب با رطوبت تاثیر چسب را به میزان قابل توجهی کاهش میابد. سونا، شنا و شستن صورت با آب گرم خطر نسبتا بزرگی برای اکستنشن مژه دارد. البته این موضوع به ۲۴ یا ۴۸ ساعت اول مربوط می‌شود. پس از آن به طور روال قبل باید صورت و اطراف چشم را تمیز کنید.

همچنین از مصرف مواد آرایشی چرب در اطراف چشم خودداری کنید. از فرمژه و روش های دیگر برای فر شدن مژه استفاده نکنید. زیرا چسب های اکستنشن مژه برای این کار بسیار ظریف هستند. در آخر هم باید آنها تمیز نگه دارید. مژه های خود را هرروز با براش مخصوص شانه کنید تا آراسته به نظر برسد. این کارها باعث می شود مدت زمان ماندگاری اکستنشن مژه شما بیشتر شود.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : مدت زمان ماندگاری اکستنشن مژه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری