آماده سازی مژه قبل از اکستنشن

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آماده سازی مژه قبل از اکستنشن

نکات قبل از اکستنشن مژه

یکی از مدرن ترین روش ها برای زیبا تر کردن ناحیه چشم، اکستنشن است. اکستنشن تارهایی می باشد که در میان مژه های اصلی قرار می گیرد. با قرار دادن این مژه های مصنوعی، باعث پرپشت، بلند و جذاب تر شدن مژه های خود می شوید. این گونه زیبایی شما هم در ناحیه چشم افزایش می یابد. از این رو بسیاری از افراد امروزه اکستنشن مژه را انجام می دهند. اما برخی افراد به دلیل رعایت نکردن نکات قابل توجهی، از اکستنشن ناراضی می باشند. این نا رضایتی به دلیل آن است که قبل از اکستنشن، به برخی از موارد توجه نکردند. به همین دلیل ما قصد داریم در این مقاله نکات مهمی درباره آماده سازی مژه قبل از انجام اکستنشن را به شما بگوییم تا مراحل انجام به خوبی پیش برود و شما در آخر کار مژه های زیبایی داشته باشید.

نکات مهم پیش از اجرای اکستنشن مژه

همانطور که گفتیم انجام اکستنشن باعث زیبا تر شدن شما می باشد. اما پیش از اجرای آن، باید نکات مهمی را راعایت کنید. انجام نکات زیر باعث بهتر شدن اکستنشن و کم شدن خطرات احتمالی آن می شود:

  • در سه روز پیش از دوران قاعدگی  و سه روز اول آن دوره، اکستنشن مژه  و ترمیم آن را انجام ندهید.
  • در زمان حاملگی اکستنشن مژه را انجام ندهید
  • اگر شما از قرص های هورمونی استفاده می کنید و یا در زمان شیر دهی هستید، باید با افراد متخصص قبل از انجام کار مشورت کنید.
  • از دور روز پیش از انجام اکستنشن، به استخر نروید  و یک روز پیش از اکستنشن، از انجام تمرینات ورزشی سنگین خود داری کنید.
  • چند ساعت پیش از انجام کار، آب به صورت خود نزنید تا مژه‌ها خشک باشند.
  • اگر شما نکات بالا را رعایت نکنید، ممکن است مشکلات مختلفی مانند زیبا نشدن مژه ها، ماندگاری کم تارها و حتی بروز بعضی از بیماری های خطرناک به وجود بیاورد.

پیدا کردن مرکز معتبر اکستنشن

مواردی که در بالا ذکر شد، فقط برای اجرای اکستنشن می باشد. اما شما باید قبل از انجام اکستنشن به نکته بسیار مهم دیگری هم توجه کنید. این نکته انتخاب مژه کار حرفه ای می باشد. شما باید قبل از مراجعه به مژه کار از حرفه ای بودن آن اطمینان پیدا کنید. راه های مختلفی برای اطمینان پیدا کردن از مژه کار وجود دارد مانند بررسی سوابق کاری آن، مدارک آرایشگری آن، بررسی بهداشت سالن آرایشگری و … . اگر شما اکستنشن مژه را نزد یک مژه کار غیر حرفه ای انجام دهید؛ علاوه بر زیبا نشدن مژه های شما، می تواند برای شما خطر ساز باشد.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آماده سازی مژه قبل از اکستنشن
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری