تفاوت اکستنشن و کاشت مژه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

تفاوت اکستنشن و کاشت مژه

پرپشت کردن مژه

اکستنشن و کاشت مژه از مواردی می باشد که برای افزایش زیبایی چشم در بین دختران و بانوان رواج پیدا کرده است. از این رو بسیاری از افراد به علت ژنتیک دارای مژه هایی نازک و کم پشت هستند که روش های مختلفی رو برای رسیدن به مژه های دلخواه خود در پیش میگیرند.

از جمله این روش ها میتوان اکستنشن، کاشت، روش های خانگی، محصولات پرپشت کننده و … نام برد. اما روش های خانگی نیاز به زمان زیادی دارند. اگر بخواهید در کمترین زمان به مژه هایی پرپشت برسید، می توانید از اکستنشن یا کاشت مژه استفاده کنید. اکستنشن و کاشت مژه هر دو دارای عملکرد هایی مشابه هستند. اما در عین حال تفاوت های زیادی هم دارند.

کاشت مژه

 برای زیبا شدن مژه ها به صورت دائم میتوان از روش کاشت مژه استفاده کرد. انجام این روش کار هرکسی نیست. زیرا دارای حساسیت بالایی است و به مدت دو ساعت با بیهوشی موضعی باید توسط متخصصین زیبایی انجام می شود.

در کاشت مژه 2 روش وجود دارد:  

کاشت مژه سه بعدی

اگر به دنبال روشی هستید که چشمانتان را علاوه بر زیبایی، طبیعی تر نشان دهد کاشت مژه سه بعدی انتخاب خوبی است. چون در ساختار مژه سه بعدی از تارهای طبیعی استفاده شده و ظرافت بیشتری دارند. در نتیجه دارای انعطاف پذیری بالایی نیز هستند و ظاهری طبیعی رو میسازند.

کاشت مژه نامرئی

کاشت مژه نامرئی یا هیدن از جدیدترین روش هایی است که در طبیعی نشان دادن چهره افراد تاثیر زیادی داشته و گزینه بسیار مناسبی برای جایگزین کردن مژه های مصنوعی و لیفت شده است که باعث جذب طرفداران زیادی شده است.

نکته مهم این است که این روش به مژه های اصلی فرد هیچ گونه آسیبی نمی رساند و چون از موی فرد ساخته شده، علاوه بر طبیعی بودن سبک هم هستند. بنابراین فرد هیچ گونه احساس سنگینی روی پلک های خود نمیکند.

اکستنشن مژه

در روش اکستنشن مژه یا همان کاشت مژه موقت تارهای مو که جنس های مختلفی دارند به صورت تک به تک با چسب مخصوص به اکستنشن به مژه های طبیعی فرد چسبانده میشود. این روش باعث تغییر رنگ و ضخامت مژه میشود. بنابراین بیشتر برای افرادی که مژه های کوتاهی دارند توصیه میشود. اکستنشن مژه به روش های مختلفی انجام میشود که بعضی از این روش ها کلاسیک ، والیوم و ابریشمی هستند.

روش کلاسیک

در این نوع کاشت به علت پرپشت جلوه دادن مژه ها خانم ها علاقه زیادی به این روش پیدا کردند. چون متخصص با قرار دادن تار مژه بین مژه های طبیعی فرد باعث پرپشت نشان دادن مژه ها به صورت کاملا طبیعی میشود و زیبایی فرد را دو چندان میکند.

روش والیوم

روش والیوم کاملا برعکس مدل کلاسیک هستش زیاد در مدل کلاسیک بین هر مژه یک تار قرار میگرفت ولی در این روش قرار دادن ۴ الی ۵ تار بین هر مژه طبیعی باعث حجیم شدن مژه های فرد میشود.

روش ابریشمی

مدل ابریشمی یکی از روش های اکستنشن مژه هست و به علت جنس تار به ابریشمی معروف شده است. این روش نسبت به سایر مدل ها علاوه بر طبیعی جلوه دادن چشم ها از ماندگاری بالایی برخوردار است و بسته به تعداد مژه هایی که هر شخص دارد مژه اضافه میشود.

تفاوت اکستنشن و کاشت مژه

بزرگترین تفاوتی که اکستنشم مژه با کاشت مژه دارد این است که کاشت مژه به صورت دائم حالت بسیار طبیعی تری نسبت به اکستنشن دارد.

اما چون کاشت مژه به صورت جراحی و پیوند نزدیک چشم انجام میشود، عملکردی پیچیده دارد و تعداد افراد کمی به سمت این روش قدم میگذارند.

در کاشت، مژه های مصنوعی به همراه مژه های اصلی رشد میکنند اما در اکستنشن هیچ گونه رشدی صورت نمی‌گیرد. برای ترمیم و ماندگاری نیز در روش اکستنشن مژه چون به مدت ۶ ماهه چسبانده میشود نیاز است هر دو هفته یک بار ترمیم شود. اما کاشت مژه یک ماهه کاشته میشود و هر هفته نیاز به ترمیم دارد.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : تفاوت اکستنشن و کاشت مژه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری