اشتباهات رایج در اکستنشن مژه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

اشتباهات رایج در اکستنشن مژه

اشتباهات اکستنشن مژه

اکستنشن مژه نیاز به ظرافت و ریزه‌کاری زیادی دارد که با توجه نکردن به برخی موارد ممکن است اشتباهات به‌ظاهر کوچک اما با عواقب بزرگ همراه داشته باشید. اکستنشن کار باید وقت مناسبی برای انجام این کار اختصاص دهد که باحوصله بسیار و بدون نگرانی کار خود را پیش ببرد. اگر به نکات کوچک نیز توجه نداشته باشید ممکن است مشتری ناراضی باشد. به همین سبب مشتری دیگر نیز از کار شما ناراضی می‌شوند و کسب و کار شما کم می‌شود. در این مقاله به انواع اشتباهات رایج در اکستنشن مژه می‌پردازیم.

اشتباهات رایجی که در اکستنشن مژه هرگز نباید انجام داد

  • یکی از اشتباهات رایجی که در اکستنشن مژه به انجام می‌رسد کارکردن در گوشه داخلی چشم با فر D در افکت‌های چشمی به هیچ وجه مجاز نیست زیرا این عمل به چشم افکت روباهی می‌دهد.
  • استفاده کردن از مپ‌های روباهی و گربه‌ای برای چشم‌های رو به پایین و صاف هرگز مجاز نیست. زیرا این کار باعث می‌شود چشم افتاده‌تر دیده شود. اما موضوع دیگری که مهم است اگر فاصله چشم شخص به هم نزدیک بود یا فاصله چشم شخص به هم دیگر زیاد بود؛ گوشه بیرونی چشم را هرگز رنگی کار نکنید زیرا فاصله آنها را نمایان می‌کند.
  • استفاده از مپ سنجابی برای چشم‌های افتاده پیشنهاد می‌شود. برای چشمان دور از هم نیز انتهای کارتان رنگ‌های روشن‌تر و پرحجم‌تر کار کنید. با این کار نمای خوبی به چشم می‌دهید و کمبود چشم را کم‌رنگ‌تر می‌کند

قدم‌هایی برای جلوگیری از اشتباهات رایج هنگام اکستنشن مژه

 برای جلوگیری از انجام این اشتباهات رایج در اکستنشن مژه و برای جذب مشتری بهتر است بهترین مژه را به او پیشنهاد کنید. بهتر است در قدم اول صورت مشتری آنالیز شود و در قدم دوم فاصله بین دو چشم مشتری مورد توجه قرار گیرد و در قدم سوم انتخاب مناسب فر مژه برای اکستنشن مورد توجه قرار گیرد.

قدم بعدی که بسیار مهم است جنس و وزن مژه ای که قرار است روی مژه مشتری اکستنشن شود که مژه شخص تحمل وزن مژه اکستنشن شده را داشته باشد تا بتواند آن را تحمل کند و رضایت کافی را نیز داشته باشد. اشتباهاتی که ممکن است در اکستنشن مژه توسط اکستنشن کار انجام شود ممکن است کوچک باشد اما در ظاهر فرد و زیانی که به مشتری وارد می‌شود بزرگ است.

متن سربرگ خود را وارد کنید

برخی از افراد بدون هیچ تحقیق و فقط صرفاً برای ظاهر و مد این کار را به انجام می‌رسانند که در آینده ضرر زیادی به خود وارد می‌کنند. بهتر است مشتری قبل از انجام این فرایند درباره نوع مژه‌ای که قرار است اکستنشن کند تحقیق کند. تحقیق کردن درباره محلی که قرار است فرد در آنجا اکستنشن مژه کند نیز ضروری است آیا این مکان از بهداشت کافی برخوردار است؟

تحقیق کردن درباره فرد اکستنشن کار آیا این فرد صلاحیت انجام این کار را دارد؟ آیا از متریال خوب باکیفیت و قیمت مناسبی استفاده می‌کند

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : اشتباهات رایج در اکستنشن مژه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری