قیمت اکستنشن مژه چقدر است؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

قیمت اکستنشن مژه چقدر است؟

قیمت اکستنشن مژه چقدر است؟

یکی از روش هایی برای زیباتر جلوه دادن چهره اکستنشن مژه است که بین بانوان محبوبیت زیادی دارد. در بعضی از مراسمات خاص بانوان با مراجعه به آرایشگاه ها مژه مصنوعی روی چشمان خود قرار می دهند که این عمل با اکستنشن مژه متفاوت است . در این مقاله صحبت هایی درباره قیمت مژه می‌شود. اما آشنا شدن با خدمات مژه خالی از لطف نیست. مراقبت های بعد از اکستنشن مژه نیز بسیار مهم است.  

اکستنشن مژه

اکستنشن مژه روشی است که مژه های اضافی بین مژه خود شخص با ابزارهای خاص خود و چسب مخصوص گذاشته می‌شود که با توجه با سلیقه های افراد مختلف انتخاب می‌شود. انواع مختلفی مژه وجود دارد مانند: کلاسیک کارداشیان هالیوودی و… . این عمل توسط افراد متخصص به انجام می رسد. ماندگاری اکستنشن مژه با توجه به مراقبت هایی که بعد از این عمل به انجام می رسد بستگی دارد. این عمل نیاز به ترمیم دارد با توجه به کیفیت مژه و مراقبت های بعد از آن ترمیم انجام می‌شود در مدت زمان مشخص این عمل به انجام می رسد.

عوامل موثر در قیمت اکستنشن مژه

قیمت اکستنشن مژه با توجه به محل قرار گرفتن آرایشگاه یا محل کار و نوع متریال استفاده شده تفاوت دارد. همچنین به دستمزد شخص اکستنشن کار و نوع درخواست مشتری بستگی دارد. به طور کلی با توجه به نوساناتی که در بازار ها مشاهده میشود قیمت یکسانی ندارند. برای مثال در آرایشگاه مجللی که در مناطق بالا وجود دارد با آرایشگاه ساده ای که در مناطق پایین وجود دارد ممکن است قیمت تغییر کند و یکسان نباشد.

قیمت اکستنشن مژه شش ماهه چقدر است؟

 اکستنشن مژه عملی است که اگر توسط اکستنشن کار حرفه ای انجام شود از ظرافت بالایی برخوردار می شود و دوام بیشتری نیز دارد. با توجه به مطالب گفته شده قیمت ها در مناطق مختلف و افراد متفاوت قیمت نیز تغییر کرده. قیمت اکستنشن مژه که در کلینیک ها تعیین می‌شود به مراتب بالاتر از آرایشگاه ها خواهد بود. به همین صورت کیفیت کار نیز تغییر خواهد کرد. یکی دیگر از مواردی که باید توجه کرد نوع چسب استفاده شده در اکستنشن مژه نیز بی تأثیر نیست. با توجه به این موضوع هر چه برند چسب معروف تر باشد، گران تر است. اما با اطمینان و زیان کمتری همراه است.

انتخاب چسب مژه

چسب مژه مهم‌ترین متریالی است که در انجام اکستنشن مژه نقش مهمی دارد. با این حال اگر اکستنشن کار از چسب ارزان قیمت و برند های غیر معتبر استفاده کند؛ امکان وارد شدن زیان های غیر قابل جبران نیز همراه دارد. اما در صورتی که اکستنشن کار از چسبی با برند مطرح با کیفیت بالا استفاده کند قطعا ضرر کمتری به همراه داشت و از سوی دیگر احساس اطمینان بیشتری نسبت به چسب های غیر مطرح را به مشتری می دهد. توجه داشته باشید چون چسب مژه مستقیماً با چشم سر و کار دارد، در انتخاب آن حساس باشید زیرا ممکن است ضررهایی که وارد می شود برای اکستنشن مژه غیر قابل جبران باشد و پشیمانی زیادی به همراه داشته باشد.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : قیمت اکستنشن مژه چقدر است؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری