روش های انجام اکستنشن مژه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

روش های انجام اکستنشن مژه

روش های اکستنشن مژه

کاشت مژه یا اکستنشن مژه امروزه طرفداران زیادی را به دنبال دارد و نیز عوارضی هم به همراه دارد. خیلی ها دوست دارند با داشتن مژه های بلند و پر جذابیت بیشتری به چشم هایشان ببخشند. می توانند این مکار را با اکستنشن انجام دهند. اما اکستنشن انواع مختلفی دارد. در ادامه شما را با روش های کاشت مژه آشنا می‌کنیم.

انواع کاشت مژه

کاشت یا اکستنشن مژه را می‌توان به دو روش انجام داد: کاشت دائم (آرایشگاهی یا کلینیکی) و یا موقت از انواع مدل هایی است که می تواند اکستنشن مژه را انجام داد. همانطور که از نام این دو مدل پیدا است، افرادی که می خواهند مدت زمان زیادی اکستنشن مژه باقی بماند روش دائمی، و افرادی که می خواهند زمان کوتاهی بافی بماند اکستنشن موقت انجام می دهند.

کاشت موقت مژه

در کاشت موقت از چسبی استفاده می شود که ماندگاری زیادی ندارد و اگر مژه های طبیعی کم پشتی داشته باشید؛ باید از مژه مصنوعی بیشتری استفاده کنید. باید بدانید که در انجام ایجاد مژه مصنوعی، مژه طبیعی از بین نمی رود و مژه مصنوعی با چسب بر روی مژه طبیعی می چسبد.

مژه مصنوعی، بیشتر برای افرادی که مژه طبیعی آنها بر اثر سوختگی آسیب دیده باشد، توصیه می‌شود. اما اگر توصیه پزشکی خاصی برای منع انجام این کار ندارید، در انجام دادنش تردید نکنید. تشخیص شرایط کاشت مژه با پزشک پوست و مو می باشد و آرایشگرها همچین صلاحیتی ندارند.

کاشت دائم مژه

در روش کاشت مژه دائم، فرد باید به کلینیک تخصصی پوست و مو مراجعه کند که از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مجوز لازم دریافت کرده باشد. مژه های کم پشت و کوتاه را می‌توان با لیتیس درمان کرد. این عمل جراحی، بسیار حساس و تخصصی است و باید با دقت فراوان انجام شود. لازم به ذکر است که هر فردی نمی تواند کاندیدای کاشت مژه با روش تهاجمی باشد.

برای افرادی که مشکلات و بیماری‌های پوستی داشته باشند، روش کاشت دائم پس از معاینه کامل و تشخیص پزشک متخصص، اکستنشن انجام می‌شود. زیرا ممکن است مشکلات خاصی برای این افراد در صورت اکستنشن به وجود بیاید. همچنین زیبایی شناسی مژه و برداشتن از سر و قراردادن مژه مهارت‌هایی است که پزشکان متخصص پوست و مو دارند و نه پزشک های دیگر.

اگر می خواهید کاشت مژه به ورش دائم را انجام دهید باید بدانید که پیش از عمل، داروی انعقاد خون، پودرها و مکمل های ورزشی و مشروبات الکلی نباید مصرف کنید و همچنین مصرف آنتی بیوتیک ها نیز باید زیر نظر پزشک باشد.  اگر شما این موارد را رعایت نکنید، دچار برخی مشکلات می شوید که ممکن است خیلی خطرناک باشند.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : روش های انجام اکستنشن مژه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری