ابزارهای مورد نیاز اکستنشن مژه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

ابزارهای مورد نیاز اکستنشن مژه

ابزار اکستنشن مژه

بسیاری از شغل ها برای شروع به کار به برخی ابزارها نیاز دارند. یکی از همین شغل هایی که به برخی از ابزار و متریال های خاص نیاز دارد، اکستنشن می باشد. افرادی که می خواهند کار اکستنشن مژه را شروع کنند به این ابزار نیاز حتمی دارند.زیرا بدون این ابزار نمی توان کار اکستنشن را شروع کرد. به همین علت ما می‌خواهیم در این مقاله ابزار کار اکستنشن مژه را به شما معرفی کنیم تا قبل از شروع کار آن ها را تهیه کنید و به خوبی از آن ها استفاده کنید.

وسایل مورد نیاز اکستنشن مژه

اول از همه برای انجام کار، به تارهای مزه نیاز دارید تا ان ها را در میان مژه های افراد قرار دهید. به غیر از آن به کلینزر نیاز دارید. کلینزر چربی ها و دیگر مواد را از روی مژه پاک می کند. ابزار بعدی چسب است. چسب برای چسباندن تارهای مصنوعی به مژه استفاده می شود. دیگر ابزار کار اکستنشن مژه، انواع پنس برای برداشتن تارهای مژه می باشد. به علت آنکه تارهای مژه بسیار ریز است، نمی توان آن ها را با دست جا به جا کرد و به پنس های مختلف  نیاز دارید. 

اما به غیر از این موارد به ابزارهای دیگر نیاز دارید. در ادامه به طور خلاصه تری این ابزار ها را معرفی می کنیم. سایر موارد موردی نیازی که می‌شود بهش اشاره کرد عبارت اند از:

  • میکروبراش جهت استفاده از بعضی مواد
  • پد تمیز کننده
  • برس برای جدا کردن مژه ها
  • فن خشک کن جهت سریع تر خشک شدن مژه 
  • نیبولایزر برای پیشگیری از سوزش و قرمز شدن چشم
  • چسب نواری تری ام برای پیشگیری از دخالت مژه های پایین در حین انجام کار

متن سربرگ خود را وارد کنید

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

البته قابل ذکر است ابزارهای بالا، تمام وسایل مورد نیاز برای اکستنشن نمی باشد. برخی افراد که به صورت حرفه ای تری این کار را انجام می دهند، از ابزار دیگری هم استفاده می کنند. همچنین کیفیت همه موارد بالا از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا اگر این ابزارها به خصوص چسب و تارهای مژه کیفیت پایینی داشته باشند، کیفیت کار هم پایین خواهد آمد.

اهمیت نور در اکستنشن

شاید نور جزو ابزارهای اکستنشن نباشد. اما باید بدانید که نور فضایی که قرار است در آنجا اکستنشن انجام شود، اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا در صورت عدم وجود نور کافی نمی توان به خوبی اکستنشن را انجام داد. علاوه بر آن باید یک آینه بزرگ کننده داشته باشند این آینه کمک می کند تا تارهای مژه بزرگ تر دیده شوند و انجام اکستنشن آسان تر باشد. زیرا دیدن و جدا کردن تار های مژه با چشم بسیار سخت است.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : ابزارهای مورد نیاز اکستنشن مژه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری