مراقبت از اکستنشن مژه در هنگام حمام رفتن

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

مراقبت از اکستنشن مژه در هنگام حمام رفتن

استحمام بعد از اکستنشن مژه

همانطور که میدانید بعد از انجام اکستنشن باید نکات بسیار مهمی رعایت شود تا تارهای مژه نریزد و مشکلات دیگری پیش نیاید. یکی از نکاتی که بعد از انجام اکستنشن مژه باید آن را رعایت کنید، خیس نشدن مژه است. زیرا خیس شدن آن ها می تواند آن ها را از بین ببرد. از این رو حمام رفتن یک مشکل اساسی می باشد. زیرا ممکن است برخی افراد  بعد از اکستنشن نیاز به حمام داشته باشند. به همین دلیل می خواهیم نکاتی برای حمام رفتن بعد از اکستنشن را برای شما بازگو کنیم.

خیس نشدن مژه بعد از اکستنشن

دقت داشته باشید که بعد از انجام اکستنشن تا 24 ساعت نباید آب به مژه آن ها برخورد کند. زیرا خیس شدن باعث ریختن مژه های کاشته شده می شود و تمام زحمات شما از بین می رود. پس باید در این زمان از حمام رفتن خودداری کنند. اما همانطور که گفته شد شاید برای برخی افراد مشکلاتی پیش بیاید که نیاز حتمی به حمام داشته باشند. باز هم توصیه می شود که به حمام نروید اما در صورت نیاز داشتن به حمام برخی راه ها را به شما معرفی کنیم تا شما از آن ها استفاده کنید.

راه های حمام رفتن بعد از اکستنشن

اولین راهی که می توانید برای حمام رفتن بعد از اکستنشن آن را امتحان کنید، استفاده از عینک شنا می باشد. استفاده از این عینک باعث می شود تا آب در هنگام دوش گرفتن و استحمام به چشم های شما برخورد نکند. اما شاید برخی از افراد نتوانند به عینک شنا دسترسی پیدا کنند. به همین دلیل راه دیگری برای استحمام وجود دارد.

راه دیگر حمام رفتن بعد از اکستنشن مژه، نشستن صورت است. شما باید در هنگام استحمام مو ها و سر خود را نشویید و فقط گردن به پایین خود را بشویید. اینگونه اگر رعایت کنید آب به مژه های شما برخورد نمی کند. اما باید دقت داشته باشید که حمام خود را زیاد طولانی و داغ نکنید. زیرا اگر زمان استحمام شما طولانی شود و یا از آب گرم استفاده کنید، در فضای حمام بخار ایجاد شود. هنگامی هم که بخار به صورت شما بنشیند؛ باعث نمناک شدن صورت و مژه های شما می شود.

همچنین بعد از استحمام در هنگام خشک کردن دقت داشته باشید که حوله با مژه های شما برخورد نکند.

ضرورت شستن مژه ها

دقت داشته باشید که بعد از تمام شدن 24 ساعت، حتما مژه های خود را بشویید. زیرا کار اصلی مژه های انسان، محافظت از چشم و جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی به چشم است. همچنین بعد از اکستنشن تعداد تارهای مژه بیشتر می شود و احتمال آنکه گرد و غبار بیشتر جمع شود؛ زیاد است. پس حتما پس از گذشت 24 ساعت مژه های خود را بشویید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : مراقبت از اکستنشن مژه در هنگام حمام رفتن
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری