آیا اکستنشن مژه درد دارد؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آیا اکستنشن مژه درد دارد؟

درد اکستنشن مژه

بسیاری از خانم ها قبل از آن که اکستنشن را انجام دهند، به خوبی راجع به آن تحقیق می کنند. زیرا این کار ممکن است عوارضی داشته باشد. به همین علت به خوبی درباره همه عوارض احتمالی آن اطلاعات پیدا می کنند. یکی از مواردی که خانم ها قبل از انجام اکستنشن به آن فکر می کنند، درد آن است. زیرا بسیاری از کارهای زیبایی آرایشی در بانوان، درد زیادی را به همراه دارد. به همین علت در این مقاله می خواهیم درباره درد اکستنشن مژه سخن بگوییم.

مقدارد درد اکستنشن مژه

روند اکستنشن به طوری می باشد که تارهای مصنوعی مژه، بر روی تارهای واقعی چسبیده می شود. این گونه می توان فهمید که در حین انجام اکستنشن، تارهای مصنوعی به هیچ وجه بر روی پوست و پلک قرار نمی گیرند. در این صورت هیچ دردی هم به فردی که می خواهد اکستنشن را انجام دهد وارد نمی شود و به راحتی می تواند اکستنشن را انجام دهد.

اما برخی از کارهای دیگر می تواند موجب درد برای کسی که اکستنشن را انجام می دهد، به وجود بیاورد. البته این دردها در همه موارد به وجود نمی آید. اگر در هنگام انجام اکستنشن مژه درد به وجود بیاید، بیشتر تقصیر اکستنشن کار می باشد.

درد اکستنشن به علت استفاده از ابزار غیر مرغوب

همه افراد می دانند که برای انجام اکستنشن، باید از لوازم با کیفیت استفاده شود. استفاده از لوازم با کیفیت موجب می شود تا اکستنشن به بهترین نحو ممکن انجام شود. اما اگر هم از ابزار بی کیفیت استفاده شود، باعث می شود اکستنشن در آخر کار کیفیت خوبی نداشته باشد. علاوه بر نداشتن کیفیت خوب، باعث بروز برخی از مشکلات دیگر هم می شود. یکی از این مشکلات سوزش و درد در ناحیه چشم است. دقت داشته باشید که چسب و تارهای مژه مصنوعی، مهم ترین ابزاری می باشد که کیفیت آن تاثیر بسیار زیادی دارد.

علاوه بر ابزار، اکستنشن کار هم در به وجود آمدن درد چشم تاثیر دارد. زیرا اگر اکستنشن کار طوری عمل کند که در انجام کار، ابزار و لوازم کار به چشم مشتری برخورد کند، می تواند باعث بروز درد شود. پس دقت داشته باشید که حتماً برای انجام اکستنشن، پیش یک فرد حرفه ای بروید. زیرا اکستنشن کار حرفه ای علاوه بر آنکه مراقب هست تا ابزار به چشم مشتری برخورد نکند، از لوازم و ابزار با کیفیت استفاده می کند. دقت داشته باشید که برای انجام اکستنشن، به دنبال ارزان ترین آن نباشید. زیرا اگر هزینه انجام اکستنشن، پایین تر از قیمت عادی باشد، نشان دهنده آن است که برای انجام اکستنشن مژه، از ابزار بی کیفیت استفاده می شود. این گونه احتمال درد اکستنشن مژه در شما بیشتر می شود.

سوزش چشم با گاز چسب

دقت داشته باشید که حتی اگر ابزار به چشم شما برخورد نکند و از ابزار با کیفیت هم استفاده کنید، باز هم احتمال سوزش چشم شما وجود دارد. زیرا گاز چسب اکستنشن، مقداری باعث سوزش چشم مشتری می شود. این سوزش چشم به علت گاز چسب اکستنشن بسیار عادی می باشد. اما اکثر اکستنشن کارها برای از بین بردن این سوزش هم، از فن استفاده می کنند. اکستنشن کار اگر در هنگام انجام کار از فن استفاده کنند، از سوزش چشمی که توسط گاز چسب اکستنشن به وجود می آید، جلوگیری می شود.

پس اکنون فهمیدید که احتمال بروز درد اکستنشن مژه بسیار کم است. بیشترین موقعی که احتمال دارد برای شما در حین انجام اکستنشن درد به وجود بیاورد، انجام آن توسط یک فرد غیر حرفه ای با ابزارهای غیر استاندارد می باشد.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آیا اکستنشن مژه درد دارد؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری