تاثیر اکستنشن مژه در زیبایی

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

تاثیر اکستنشن مژه در زیبایی

تاثیر اکستنشن مژه در زیبایی چشم

بعضی از افراد مژه هایی با تار های نازک دارند که باعث بی روح شدن قسمت چشم آن ها می شود. مژه بلند علاوه بر آنکه باعث زیبایی چهره می شود. همچنان از ورود گرد و غبار به داخل چشم ها هم محافظت می کنند و از وارد شدن آن به چشم ها جلوگیری می کند.

تا زمانی که افراد مژه های خود را به صورت طبیعی حفظ کرده اند؛ جای نگرانی وجود ندارد. اما برخی افراد به دلیل بیمارهایی که باعث ریزش مژه ها می شوند، مژه هایشان کم پشت می شود. در چنین مواقعی اکستنشن مژه یکی از بهترین پیشنهادات می تواند باشد. اکستنشن مژهای بلند بسیار جذاب هستند و به صورت نقش نگار زیبایی می بخشد. شاید امروزه در مردان خیلی فراگیر نباشد اما برای زنان زیبایی خاصی دارد و باعث لذت بردن از چهره خودشان می شود.

تاثیر اکستنشن مژه بر زیبایی صورت

مژه های بلند و زیبا به طرز جالبی می تواند چهره شمارا حیرت انگیز کنند و زیبایی شما را چند برابر نشان دهد. همچنین مژه های بلند و موج دار همیشه توجه همه رو به خود جلب کرده و می تواند باعث ایجاد تناسب در صورت شما گردد. زیرا همانطور که ابرو در زیبایی چهره اهمیت بالایی دارد؛ مژه هم در آرایش چشمان و جوان تر به نظر رسیدن اهمیت زیادی دارد.

استفاده از اکستنشن مژه روز به روز در حال تغییر و افزایش است. همچنین با توجه به مهارت های امروزی و تجربه های افراد متخصص، می توان مطمئن بود که به راحتی تمامی موضوعاتی از قبیل ریزش ، ضعف و ناتوانی مژه ها به راحتی حل خواهد شد. البته توجه داشته باشید که اکستنشن مژه حتما باید توسط فردی کار بلد و ماهر انجام شود که از تجربه و تخصص کافی را داشته باشد. در کاشت مژه تراکم بلندی مژه و فر بودن آن شرط اول کار است و به سلیقه شما بستگی دارد. اما بهتر است قبل از اکستنشن مژه حتما تحقیق کرده و مدل مناسب چشم های خود را انتخاب کنید.

مزایای اکستنشن مژه

با استفاده از اکستنشن ، هر روز با مژه های بلند و زیبا از خواب بلند می شوید. این زیبایی در بهبود ظاهر چشم تاثیر زیادی دارد. علاوه بر آن، ظاهرتان همان اندازه که شما می خواهید طبیعی و چشمگیر می شود. در این باره میتوانید با آرایشگر خود هماهنگ کنید که چقدر مژه های شما فردار و حجم داشته باشد.

اما دقت داشته باشید در 48 ساعت اول باید مژه های خود را از آب دور نگه دارید. اما بعد از آن می توانید حتی به شنا هم بروید. ولی هرچه بتوانید مژه های خود را خشک و دور از آب نگه دارید، ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

از مزایا اکستنشن این است که در در کل زمان اکستنشن برای تمام افراد بدون درد است. همچنین متخصصان پوست جراحان پلاستیک و متخصصان زیبایی موافق هستند که اکستنشن مژه ایمن است. (اگر چه در بعضی افراد به علت حساسیت دچار سوزش می شوند). پس می توان خاطر جمع بود که انجام اکستنشن هیچ ضرری ندارد.

محدود شدن آرایش و مژه مصنوعی بعد اکستنشن

ولی دقت داشته باشید بعد از اکستنشن، استفاده از ریمل و وسایل آرایشی محدودیت های خاص خودش را دارد. بر فرض مثال شما شاید در تمام روز وقت این را که بخواهید به آرایش چشمان خود برسید را، نداشته باشید. همچنین از دلایل استفاده از اکستنشن نسبت مژه مصنوعی، این است که مژه مصنوعی مقاومت بالایی ندارد و برای زمان های کم در مهمانی و عروسی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. پس بهترین گزینه برای مژه هایی زیبا و خوش حالت اکستنشن مژه است.

استایلی متفاوت با اکستنشن مژه

شیوه های متفاوتی برای اکستنشن مژه وجود دارد. متد های مختلفی نیز برای اکستنشن مژه وجود دارند که فرم های مختلفی به چشم های شما می بخشند. به طور مثال به کار بردن از مژه های باریک و کم رنگ شکل طبیعی تری به فرم چشم ها و چهره خود خواهید بخشید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : تاثیر اکستنشن مژه در زیبایی
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری