بهترین برند اکستنشن مژه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بهترین برند اکستنشن مژه

تاثیر برند اکستنشن مژه

قبل از انجام اکستنشن باید بدانید که عوامل زیادی بر روی بهتر شدن و با کیفیت تر شدن اکستنشن مژه تاثیر می گذارند. یکی از این موارد، برند اکستنشن مژه می باشد. ما در این مقاله می‌خواهیم به شما برترین برند های کاشت اکستنشن مژه را معرفی کنیم که شما هم از آن ها استفاده کنید. معیارهای ما برای انتخاب برترین برد مژه بر اساس راحتی، نظر مشتری ها، جنس و امکان برداشت مژه به بوده است.

مژه مصنوعی تکی اسکالا scala

مژه مصنوعی تکی اسکالا از الیاف باکیفیت ساخته شده که در عین کارآمد بودن، سبک هم هستند. بسیاری از مشتریان اکستنشن مژه، از این برند مژه که در عین حال مصنوعی و سنگین جلوه نمی‌کنند، راضی هستند. در حقیقت این مژه ها به قدری سبک هستند که برای افراد با مژه های کم پشت نیز می‌توان بسیار مناسب است و استفاده کرد. اگر مایل به پرپشت شدن مژه های خود هستید باید دو پک از این مژه ها خریداری کنید. باید بدانید که این مژه ها قیمت مناسبی دارند.

 مژه های  اسکالا در 8 اندازه موجود هستند. می توانید آن را در اندازه 8 میلی متر تا 15 میلی متر خریداری کنید. اندازه مورد نظر شما به اندازه نهایی مژه و اندازه مژه فعلی تان بستگی دارد. مطمئنا نمی خواهید مژه تان آنقدر بزرگ باشد که مصنوعی جلوه کرده و یا آنقدر کوچک باشد که اصلا به چشم نیاید. در صورتی که مطمئن نیستید بهتر است اندازه متوسط را خریداری کنید. همچنان می توانید با اکستنشن کار خود در این باره مشورت کنید.

مژه سه بعدی لندکیز landkiz

این مژه کیفیت بسیار بالایی دارد زیرا از الیاف ابریشمی نرم و سبکی است که به صورت دست ساز وارد بازار می‌شود. این مژه ها فر زیبا و طبیعی داشته که ضد آب نیز هستند و به همین خاطر ماندگاری بالایی دارند. این مژه ها در اندازه های مختلف وجود دارند. اگر به دنبال مژه های با کیفیتی هستید که مدت نسبتا بالایی برای شما ماندگاری داشته باشد این مژه گزینه مناسبی برای شما است.

مژه سه بعدی مینک اسکالا

این مژه ها نیز از الیاف مصنوعی ساخته می شوند که بسیار شبیه مژه های طبیعی هستند. ولی چون کاملا با مژه ها تطابق ندارند، قیمت نسبتا پایینی دارند. به همین دلیل افرادی که دنبال مژه هایی با قیمت پایین و با کیفیت هستند این مژه ها را انتخاب می‌کنند.

اگر تا کنون از مژه مصنوعی استفاده نکرده اید، این مژه انتخاب مناسبی برای شماست. این مژه در 8 اندازه از 8 تا 15 میلی متر موجود است و بهتر است اندازه کوتاه آن را خریداری کنید.

مژه اسوان اسلش ابریشمی

این مژه مصنوعی از ابریشم کره ای تهیه شده و مشکلات مژه های دیگر در آن وجود ندارد. این مژه ها نمی‌شکنند، به هم نمی‌چسبند و پاره نمی شوند. ماندگاری آنها بالا بوده و تا هفته ها بدون شکنندگی و ریزش باقی می ماند. علاوه بر این، استفاده از آنها آسان بوده و در یک بسته تعداد زیادی مژه قرار دارد. این مژه ها در اندازه های مختلف موجود هستند. در هر بسته اندازه های مختلف، از 8 تا 14 میلی متر موجود است.

مژه مصنوعی سه بعدی مینک

این مژه مصنوعی  یکی از بهترین انتخاب های موجود است. زیرا طبیعی و نرم  بوده و استفاده از آن در مقایسه با مژه های ابریشمی راحت تر است. اما ممکن است در برندهای مختلف مژه مصنوعی، مینک کیفیت بالایی نداشته باشد. مژه مصنوعی 3 بعدی مینک از خز مینک سیبری تهیه شده و کیفیت بالایی دارد. به همین دلیل بسیار طبیعی جلوه می کند. زیرا از خز طبیعی مینک تولید شده است. باید بدانید که این مژه ضخیم نیست. بلکه به دلیل کیفیت طبیعی بسیار نازک هستند. اگر به دنبال مژه های ضخیم هستید باید گزینه دیگری را انتخاب کنید. اما اگر به دنبال راحتی و طبیعی بودن مژه ها هستید، این مژه برای شما مناسب است.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بهترین برند اکستنشن مژه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری