روش آرایش کردن با اکستنشن مژه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

روش آرایش کردن با اکستنشن مژه

آرایش کردن با اکستنشن مژه

آرایش کردن مژه اکستنشن شده یا مژه مصنوعی شرایط خاصی دارد که باید هنگام آرایش کردن به آنها دقت کرد. باید توجه داشته باشید که نمی توانید از هر نوع لوازم آرایشی روی مژه اکستنشن شده استفاده کنید. طول عمر مژه اکستنشن شده حدودا شش ماه است که اگر لوازم آرایشی بی کیفیت استفاده شود طول عمر آن به شدت کاهش پیدا می کند.  در این مقاله به برخی از نکاتی که بهتر است هنگام آرایش کردن مژه اکستنشن شده یا مژه مصنوعی می پردازیم.

نکاتی که هنگام آرایش مژه اکستنشن شده باید رعایت شود

  1. استفاده از خط چشم مدادی برای آرایش مژه اکستنشن شده یا مژه مصنوعی توصیه نمی شود. زیرا بعد از اکستنشن کردن مژه یکی از عوارض شایعی که وجود دارد گره خوردن مژه ها یا گیر کردن آنها به یک دیگر است . با این حال نباید از خط چشم مدادی استفاده شود. زیرا وقتی از خط چشم مدادی در امتداد مژه استفاده شود، احتمال گره خوردن بسیار زیادتر می شود و طول عمر مژه اکستنشن شده را نیز کمتر خواهد کرد. یکی دیگر از مواردی که مورد توجه است؛ استفاده نکردن خط چشم های ژلی است. زیرا به هنگام پاک کردن خط چشم ممکن است فشار زیادی به مژه های اکستنشن شده وارد شود و احتمال کنده شدن آنها را چندین برابر کند.
  2. استفاده نکردن از خط چشم های مایع ضد آب برای آرایش مژه اکستنشن شده یا مژه مصنوعی به دلیل اینکه این نوع از خط چشم ها به دلیل ماندگاری بالا برای پاک کردن آنها نیاز به مالش و فشار زیادی است؛ توصیه نمی شود. زیرا سبب کنده شدن تارهای مژه مصنوعی می شود.
  3. همچنین از ریمل های سنگین برای آرایش مژه اکستنشن شده یا مژه مصنوعی نباید استفاده شود. زیرا مژه ها هنگام اکستنشن به هم گره می خورند یا گیر می کنند. با این حال اگر مایع سنگینی روی آنها وجود داشته باشد باعث سنگین شدن پلک می شود. همچنین هنگام شستن مژه ها به دلیل  زیاد بودن مایع ریمل، احتمال کنده شدن آنها بیشتر میشود.
  4. استفاده از مرطوب کننده های با چربی زیاد و سنگین برای آرایش مژه اکستنشن شده یا مژه مصنوعی توصیه نمی شود. زیرا این نوع مرطوب کننده ها برای مژه مضر است و امکان کنده شدن آنها را چندین برابر می کند.

نکاتی که رعایت کردن آنها کمک به بهتر شدن آرایش با اکسشن مژه می شود

  • برای آرایش اکستنشن مژه یا مژه مصنوعی از خط چشم پودری استفاده کنید. برای این کار یک خط چشم پودری با ماندگاری بالا تهیه کنید و با یک برس زاویه دار روی مژه ها بکشید. این کار را جایگزین خط چشم های مدادی کنید. زیرا به ماندگاری مژه ها کمک می کند و هیچ فشار و مالش خاصی برای پاک شدن خط چشم احتیاجی نیست. اگر هم از آن دسته افرادی هستید که به خط چشم های پودری علاقه ایی ندارید؛ می توانید یک خط چشم ماژیکی نوک تیز تهیه کنید و آن را در نواحی پشت پلک خود به آرامی بکشید.
  • استفاده کردن از کرم های غیر چرب و ملایم برای آرایش مژه اکسشن شده یا مژه مصنوعی توصیه می شود. این توصیه به دلیل اینکه همه نوع آرایش هایی که در طول روز روی صورت افراد قرار می گیرد؛ هنگام خواب نیاز به پاک کردن دارد. همچنین باید مژه های خود را همواره تمیز و پاکیزه نگه دارید زیرا نقش مهمی در دوام مژه را ایفا می کند. اگر می خواهید کمترین آسیب به مژه های اکستنشن شده برسد؛ باید از کرم ها و مرطوب کننده های بدون چربی و سبک برای پاک کردن آرایش های روزانه خود استفاده کنید. همچنین می توانید از پد های معمولی برای پاک کردن آرایش های روزانه خود استفاده کنید.
  • همچنین برای آرایش اکستنشن مژه یا مژه مصنوعی از ریمل های سبک می توانید استفاده کنید. چرا که مژه ها بعد از اکستنشن آسیب هایی می بینند که یکی از آنها گره خوردن آنها با یک دیگر است. حال اگر ریملی پر حجم روی آنها قرار گیرد، احتمال گره خوردن آن ها را بیشتر می کند. توصیه می شود برای مژه های اکستنشن شده از ریمل های سبک و با کیفیت استفاده شود زیرا باعث دوام بیشتر آنها می شود.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : روش آرایش کردن با اکستنشن مژه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری