اکستنشن مژه کلاسیک چیست؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

اکستنشن مژه کلاسیک چیست؟

اکستنشن مژه کلاسیک

در این روش از مژه های تک تار استفاده می شود. روی هر یک مژه فرد یک تار اکستنشن مژه قرار می گیرد. به این صورت حجم اکستنشن مژه با مژه های خود فرد پر می شود. همچنین بلندی و سایز مژه توسط خود مشتری و فرم صورت فرد تغییر می کند. مثل مدل سنجابی، گربه ای و عروسکی … که به علت رشد مژه ها هر دو هفته یک بار اکستنشن مژه به ترمیم نیاز دارد تا زیبایی آن از بین نرود. اما شیوه کلاسیک برای افرادی در نظر گرفته می شود که سبک طبیعی و نچرال می پسندند.

کاشت مژه کلاسیک یا اکستنشن مژه کلاسیک برای پرپشت شدن مژِه ها توسط مژه کار ها در سالن های زیبایی انجام می شود. برای کاشت مژه کلاسیک از مژه هایی به نازکی مژه های خودتان و از جنس ابریشم استفاده می شود که هیچ آسیبی به مژه هایتان وارد نمی شود، استفاده می کنند. کلاسیک یکی از سبک های جذاب برای اکستنشن است که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

تفاوت اکستنشن مژه کلاسیک و والیوم

اکستنشن مژه با توجه به سلیقه افراد با سایز مختلف در نظر گرفته می شود. در شیوه اکستنشن مژه کلاسیک (تار به تار) حجم اکستنشن با توجه به پایه مژه مشتری گذاشته می شود. به دلیل کم پشت بودن نوع مژه کلاسیک، اکستنشن کار اجازه دارد که بغل هر یک مژه طبیعی، تنها یک تار مژه قرار دهیم. در این مدل برای اکستنشن،از مژه های ضخیم تر استفاده می شود.

اما در اکستنشن مژه والیوم از یک تار بیشتر استفاده می شود و با توجه به پایه مژه مشتری و استقامت مژه، تعداد تار ها بیشتر می شود. در این روش از 2 تار مژه تا 15 تار روی  مژه ها را در روی چشم ها  قرار می گیرد. ضخامت مژه والیوم از ضخامت مژه کلاسیک کمتر است.

شیوه اکستنشن مگا والیوم مانند مژه والیوم است. با این تفاوت که تعداد مژه ها بیشتر ولی نازک تر خواهد بود. ینی روی هر تار مژه 7 تا 9  مژه مصنوعی قرار می گیرد.

اهمیت اکستنشن کار ماهر

زمانی که متخصص مژه های شما در کار خودش حرفه ای نباشد و مژه های اکستنشن را بین مژه های شما قرار دهد، هر مژه اکستنشن روی چند تار از مژه های شما می چسبد و باعث می شود مژه ها غیر قابل انعطاف و برای برس کشیدن سخت باشد و موقع افتادن چند تار مژه طبیعی خود را هم می کند و تا زمان رسیدن ترمیم کاملا بی نظم می شود. مثلا قسمتی از آن خالی شده و قابل برس کشیدن نمی باشد. در صورتی که اکستنشن درست هر تار را بر روی تار های مژه های طبیعی شما قرار می گیرد که کاملا سبک و قابل برس کشیدن می باشد. همچنین آن ها منظم هستند و موقع ترمیم فقط کم حجم شده و دیگر زیبایی خود را از دست نمی دهد و با ترمیم درست می شود.

راه های نگهداری از این نوع اکستنشن

پس از اکستنشن مژه مطمئن شوید که پاک کننده های آرایشی مناسبی در خانه دارید. پاک کننده هایی که دارای روغن هستند مناسب مژه های شما می باشد و آسیبی به آنها وارد نمی شود. اما تمیز کننده هایی که حاوی پلی اتیلن گلیکول باشند، اغلب در تمیز کننده های بدون روغن یافت می شود، میتوانند چسب مژه را از بین ببرند. همچنین طوری برنامه خود را تنظیم کنید که تا 24 ساعت آب با مژه های خود برخورد نداشته باشد. علاوه بر آن پس از اکستنشن مژه از ماساژ صورت پرهیز کنید در نظر داشته باشید که کشیدن پوست صورت می تواند عمر اکستنشن مژه شما را کوتاه کند.

اکستنشن مژه کلاسیک برای چه افرادی مناسب است؟

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : اکستنشن مژه کلاسیک چیست؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری