بهترین برند چسب برای اکستنشن مژه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بهترین برند چسب برای اکستنشن مژه

برند چسب برای اکستنشن مژه

همه افرادی که برای انجام اکستنشن مژه حاضر می شوند، می دانند که برند چسب در کیفیت و ماندگاری مژه نقش به سزایی دارد . برخی افراد برای گرفتن پول کمتر و جذب مشتری اولیه ،چسب هایی با کیفیت متوسط یا رو به پایین تهیه می کنند و قیمت را به مشتری پایین تر اعلام می کنند تا مشتری بیشتری جذب کنند. اما افراد بعد از گذشت زمان متوجه این تفاوت می شوند و مشتری خود را از دست می دهند. پس حتما از  یک چسب خوب برای اکستنشن باید استفاده شود. ما در ادامه برخی از برندهای چسب اکستنشن مژه را به شما معرفی می کنیم.

مواردی که در انتخاب چسب اکستنشن مژه باید رعایت شود

  1. احتمال ایجاد حساسیت را در چشم افراد تقریبا به صفر برساند. باید چسبی در نظر گرفته شود که به چشم افراد سازگار باشد و احتمال بروز حساسیت در افراد نباشد.
  2. چسبی باید انتخاب شود که مواد شیمیایی و مضر کمتری در خود داشته باشد. زیرا این مواد باعث التهاب و سوزش چشم در مدت زمان های طولانی را به همراه دارد که ممکن است ضرر های جبران ناپذیر با سلامت چشم افراد وارد کند.
  3. در نظر گرفتن سطح حساسیت چشم و یا پوست افراد نیز اهمیت دارد. برخی از افراد دارای چشم و یا پوست حساسی هستند. در این موارد باید سطح حساسی در نظر گرفته شود و توجه بیشتری نسبت به جنس محصول نسبت به سایر داشته باشید.
  4. همچنین میزان تخصص فرد اکستنشن باید در نظر گرفته شود. آیا کسی که اکستنشن کار است از سطح بالایی برخوردار است؟ زیرا او با چشم که عضو مهمی از بدن است سروکار دارد و میزان تخصص آن برای کار کردن روی این عضو بسیار مهم است.
  5. باید با توجه به جنس مژه، چسب مورد نظر انتخاب گردد. زیرا برخی از مژه های اکستنشن جنس ابریشمی و برخی از مژه های اکستنشن جنس فیبر و برخی دیگر از مژه های اکستنشن جنس پلاستیکی دارند. پس باید با توجه به جنس مژه چسب مورد نظر انتخاب گردد.

حال ما در ادامه می خواهیم برخی از بهترین چسب های اکستنشن را به شما معرفی کنیم.

ویژگی های چسب ULTRA PLUS برای اکستنشن مژه

چسب اکستنشن مژه stacy lash

چشم برخی افراد بسیار حساس بوده و نسبت به کوچک ترین موارد واکنش نشان می دهند. این چسب بین دو الی چهار ثانیه زمان می برد تا خشک شود. از این چسب برای تارهای مژه سیاه و قهوه ای رنگ استفاده می شود.

چسب اکستنشن Reeserobert Beauty Professional

این چسب در میان چسب های اکستنشن،  بسیار تخصصی تر می باشد. به همین دلیل فقط افرادی که بسیار تخصص در زمینه اکستنشن دارند می توانند از این چسب استفاده کنند. در این چسب از هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نشده است. علاوه بر آن تا ۶ هفته می تواند دوام داشته باشد و پس از ۶ هفته نیاز به ترمیم داشته باشد. همانطور که اشاره کردیم فقط اکستنشن کار های حرفه ای می توانند از این چسب استفاده کنند. زیرا اگر افراد مبتدی و کار نابلد از این چسب استفاده کنند، ممکن است برای چشم مشتری خطراتی به وجود بیاید.

چسب اکستنشن Blink lash bonding

این چسب مانند چسب مدل قبلی حرفه ای بوده و افراد متخصص در انجام کارهای اکستنشن می توانند به خوبی از این چسب برای مشتری استفاده کنند. ماندگاری این چسب نسبتا طولانی است و ۸ هفته دوام می آورد و پس از گذشت ۸ هفته نیاز به ترمیم دارد. همچنین زمان خشک شدن آن دو الی سه ثانیه می باشد.

دقت داشته باشید چسب های اکستنشن مژه که کیفیت خوبی دارند، بسیار زیاد هستند. اما ما در این مقاله همین تعداد را نام بردیم.

اهمیت چسب اکستنشن

دلیل آنکه ما در این مقاله بهترین برندهای چسب اکستنشن مژه را نام بردیم، اهمیت این ابزار است. زیرا چسب اکستنشن باعث می شود تا مدت ماندگاری مژه های مصنوعی را بدانید و اگر از چسب مناسب استفاده کنید زمان بیشتری بر روی چشمان شما باقی می ماند. علاوه بر آن اگر از چسب نامناسب استفاده شود دوام مژه های مصنوعی کم می باشد و حتی باعث ایجاد حساسیت برای مشتریان شود.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بهترین برند چسب برای اکستنشن مژه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری