تاثیر رطوبت در اکستنشن مژه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

تاثیر رطوبت در اکستنشن مژه

تاثیر رطوبت بر روی چسب و مژه اکستنشن

هنگامی که شما اکستنشن مژه را انجام می دهید، باید بدانید که برخی موارد می تواند به اکستنشن آسیب برساند. در واقع برای انجام اکستنشن، از ابزارهایی استفاده می شود که آن ها ممکن است آسیب ببینند. چسب و تارهای مصنوعی مژه از مهم ترین وسایلی می باشد که در برخی موارد می توانند آسیب ببیند. یکی از مواردی که باعث آسیب رساندن به تارهای مژه و چسب استفاده شده می شود، رطوبت نامناسب می باشد. در ادامه درجه مناسب رطوبت برای اکستنشن مژه و معایب آن در صورت مناسب نبودن  رطوبت را به شما خواهیم گفت.

تاثیر رطوبت بر تارهای مژه

همانطور که گفتیم تارهای مژه نسبت به دما و رطوبت حساس می باشند. اگر مکانی که شما در هنگام انجام اکستنشن، رطوبت مناسبی داشته باشد، روند اجرا اکستنشن بهتر انجام می شود. برخی از مواردی که در هنگام اجرای اکستنشن رطوبت باعث بهتر انجام شدن آن ها می شود عبارت اند از:

معایب رطوبت زیاد در هنگام اکستنشن

ما تا اینجای کار فقط مزایا رطوبت مناسب در روند کار را به شما گفتیم.اما باید بدانید که اگر مکانی که اکستنشن در آن انجام می شود نامناسب باشد، باعث بروز برخی مشکلات می شود. به عنوان مثال رطوبت زیاد در حین انجام کار، باعث بروز حساسیت می شود. این حساسیت اینگونه رخ می دهد که ذرات معلق درون هوا، به بخار تبدیل می شوند. از آنجایی هم که چسب اکستنشن ذرات را جذب می کند، در هنگام انجام اکستنشن وارد چشم و پلک کند. این ذرات می توانند باعث سوزش، درد، قرمزی و … در چشم شوند.

علاوه بر این موارد باعث چسبیدن مژه های اطراف به هم، کج شدن تا های اکستنشن و بیشتر شدن مقدار حساسیت در افراد می شود.

معایب رطوبت کم در هنگام انجام اکستنشن مژه

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. برای تغییر این متن بر

همانطور که رطوبت زیاد در هنگام اکستنشن باعث بروز برخی مشکلات می شود، اگر رطوبت کم باشد باز هم ضررهایی برای مشتری وجود دارد. زیرا در هنگامی که می خواهید اکستنشن را انجام دهید و رطوبت کم باشد، ذرات در آن هنگام به دنبال رطوبت هستند. از آنجایی هم که بینی، دهان و چشم افراد دارای مقداری رطوبت هست، ذرات به این قسمت ها نفوذ می کنند. در این مواقع باز هم برخی مشکلات مانند سوزش کم، احساس گر گرفتن، درد، قرمز شدن، پف کردن، التهاب و مواردی از این قبیل در فرد به وجود می آید.

اما تنها معایب رطوبت کم، این موارد نمی باشد. بلکه اگر رطوبت کم باشد، باعث می شود چسب اکستنشن بیشتر طول بکشد تا خشک شود. تنها عیب این موضوع هدر رفتن وقت نیست. بلکه اگر چسب در زمان طولانی خشک شود،موجب چسبیدن تارهای مژه به یکدیگر می شود.

رطوبت کافی برای انجام اکستنشن چقدر است؟

از آنجایی که مشتریان نمی توانند مقدار رطوبت مکان اکستنشن را محاسبه کنند، خود فرد اکستنشن کار باید این مقدار رطوبت را در هوا ایجاد کند. اگر شما قصد دارید تا در یک مکان، به انجام کار اکستنشن بپردازید، مقدار رطوبت هوا سالن شما باید بین ۴۵ تا ۷۵ درصد باشد.

رطوبت کافی باعث بهتر شدن کار شما و کمتر شدن عوارض اکستنشن برای مشتری می شود. اینگونه مشتری های شما هم به مرور زمان بیشتر خواهند شد و سود بیشتری خواهید کرد.

روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : تاثیر رطوبت در اکستنشن مژه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری