اکستنشن مژه فانتزی چیست؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

اکستنشن مژه فانتزی چیست؟

اکستنشن مژه فانتزی

در انجام اکستنشن مژه، الیاف مصنوعی یا طبیعی به شکل تار موی مژه، در بین تارهای مژه با چسب مخصوص گذاشته می شود. آن ها بسیار طبیعی خواهند بود و تشخیص آنها به سادگی امکان پذیر نمی باشد.اما یک مدل اکستنشن وجود دارد که قصد مشتری آن اصلا طبیعی به نظر رسیدن مژه ها نیست. این اکستنشن، فانتزی یا رنگی نام دارد. در این مدل اکستنشن از تار مژه های رنگی استفاده می شود. در اوایل، اکستنشن مژه در رنگ مشکی انجام می شد. ولی امروزه با توجه به خواسته های متقاضیان اکستنشن، مژه های رنگی نیز به بازار آمده است که در رنگ های مختلف موجود می باشد. به این مژه های رنگی، مژه اکستنشن فانتزی می گویند.

انواع اکستنشن مژه رنگی

اکستنشن مژه فانتزی دلوکس حاوی مدل های مختلف مژه های تمام فانتزی، fashion modeling، رنگارنگ، آمبره، ترکیبی، اکلیلی و نگین دار می باشد که بسته به سبک، فرم و شکل مشتری برای اکستنشن مژه آنها استفاده می شوند.

در کدام سبک از اکستنشن مژه، از مژه رنگی استفاده می کنیم؟

سبک کیم استایل یکی محبوب ترین و شناخته ترین مدل های اکستنشن مژه است که مشتری های بسیاری هم دارد. با استفاده از شیوه والیوم و با استفاده از اندازه متغیر، طول مژه ها و جایگاه قرار گرفتن آنها در ۳ ناحیه چشم که در گوشه ها و انتهای چشم استفاده می شود، تغییر می کند.

ماندگاری اکستنشن مژه فانتزی چه مدت است؟

اکستنشن مژه فانتزی هم مانند اکستنشن مژه، ماندگاری آن نیز بسته به مراقبت خود فرد دارد. علاوه بر آن نوع چسب مورد استفاده شده، نوع مژه به کار رفته و میزان مهارت اکستنشن کار در قرار دادن موها در مژه، عواملی است که در ماندگاری اکستنشن فانتزی تاثیر دارد لی معمولا ماندگاری آن ها میان 3 تا 6 هفته است.

مراقبت های اکستنشن مژه رنگی چگونه است؟​

  1. برای چسباندن تارهای مژه رنگی، از چسب همرنگ تارها استفاده کنید.
  2. بعد از انجام اکستنشن ۲۴ساعت به مژه هایتان آب نزنید. ریختن چند مژه در ۲۴ ساعت اول طبیعی است. همچنین بهتر است که تا ۲ یا ۳ روز از رفتن به استخر و سونا صرف نظر کنید و اصلا آب داغ به چشم هایتان نزنید تا چسب ها کاملا خشک شوند. بعد از این مدت می توانید با خیال راحت به فعالیت های همیشگی تان بپردازید. البته باید توجه داشته باشید که شنا کردن مداوم و استفاده طولانی از سونا می تواند عمر اکستنشن را کوتاه کند.
  3. برای جدا کردن مژه ها هیچ وقت اکستنشن ها را نکشید. این کار باعث کنده شدن مژه های طبیعی تـان می شـود. برای جدا کردن آنها مواد مخصوص حل کننده وجود دارد. بهتر است این کار را به کسی که برایتان اکستنشن مژه انجام داده بسپارید. البته با رشد مژه ها در طی زمان، اکستنشن نیز به تدریج از روی مژه برداشته می شود و نیازی به جداسازی نخواهد بود. اگر قسمتی از یک مژه مصنوعی اکستنشن بلند شد آن را نکنید و اجازه دهید خودش بیفتد.
  4. هنگام حمام یک حوله کوچک دم دست خود بگذارید تا هربار از زیر دوش کنار می آیید بتوانید با گذاشتن حوله روی چشم هایتان آنها را خشک کنید و دیگر با دست چشم تان را فشار ندهید. اگر هم خیلی حساس هستید می توانید از نقاب های مخصوص حمام استفاده کنید. اجازه ندهید آب مستقیما از دوش روی مژه ها بریزد.
  5. برای خشک کردن صورت حوله را روی چشم ها نمالید فقط آرام بگذارید و بردارید.
  6. برای پاک کردن آرایش چشم می توانید از یک تکه اسفنج یا پنبه نرم آغشته به شیر پاک کن غیر روغنی استفاده کنید. بهتر است پنبه را روی مژه هایتان نمالید و به آرامی دور چشم را با آن تمیز کنید.
  7. از مالش چشم ها خودداری کنید. هر زمان که چشم تان دچار خارش شد می توانید با ضربه ملایم انگشت روی پلک این خارش را برطرف کنید. این کار برای سلامت پوست و جلوگیری از ریزش مژه ها بسیار مفید است.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : اکستنشن مژه فانتزی چیست؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری