اکستنشن مژه والیوم چیست؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

اکستنشن مژه والیوم چیست؟

اکستنشن مژه والیوم

اکستنشن مژه روش های و سبک های متفاوتی دارد که توسط متخصص های اکستنشن کار های مختلف انجام می شود. یکی از این روش ها اکستنشن مژه والیوم است. این اکستنشن مژه برخلاف اکستنشن کلاسیک مژه که بین هر تار از مژه های طبیعی فرد فقط یک تار مژه مصنوعی قرار می گیرد، در اکستنشن مژه با سبک والیوم در بین هر تار مژه طبیعی دو تا پنج مژه مصنوعیی قرار می گیرد که با توجه به سلیقه های مشتری های گوناگون انتخاب می شود. این روش برای پر حجم تر و بلندتر نشان دادن مژه های طبیعی فرد استفاده می شود. اکستنشن مژه والیوم سبک است به همین دلیل دوام بیشتری نیز دارد. اکستنشن والیوم یک روش زیبایی محسوب می شود که نسبت به سایر اکستنشن ها پرطرفدار تر است.

در چه صورتی باید از اکستنشن مژه والیوم استفاده کنیم

در صورتی از این روش استفاده می شود که فرد تارهای مژه کم و یا نازکی داشته باشد که با این روش بتواند مژه های خود را بسیار حجیم تر و بلندتر نشان دهد. باتوجه به این که در این روش کاشت مژه اکستنشن کار باید مژه بیشتری نسبت به سایر سبک ها مانند کلاسیک استفاده کند هزینه آن تقریبا سه برابر هزینه دیگر اکستنشن ها است و گران تر است. در صورت اقدام به اکستنشن مژه از کیفیت چسب و برند آن مطمئن شوید زیرا تحقیقات نشان می دهد که برخی از افراد به چسب های اکستنشن حساسیت نشان داده اند و چون با عضو مهمی مانند چشم سروکار دارید بهتر است قبل از اکستنشن، از اکستنشن کار خود بخواهید چند تار مژه برای شما بگذارد. در صورت نداشتن حساسیت اقدام به کاشت مژه کنید. البته برخی از چسب ها با برند های مختلفی وجود دارند که ضد حساسیت هستند. اگر شما از دسته افرادی هستید که چشم حساسی نسبت به چسب و لنز و یا مداد دارید می توانید از اکستنشن کار خود درخواست چسب ضد حساسیت با مارک معتبر را بکنید.

نکاتی که باید برای اکستنشن مژه والیوم رعایت شود

  •  بعد از اکستنشن مژه نباید تا 24 ساعت به مژه های خود آب بزنید و یا آنها را لمس کنید زیرا تا خشک شدن و اطمینان از خشک شدن کامل چسب مژه این کار ممکن از باعث کنده شدن آنها شود.
  • به هیچ وجه خودتان نباید اقدام به برداشتن مژه بکنید. زیرا ممکن است به مژه های طبیعی خود آسیب های زیادی وارد کنید و غیر قابل جبران باشد. بهتر است به مژه کاری که این کار را برای شما انجام داده است مراجعه کنید تا با ابزار مخصوص خود که یک محلول به نام remover eyelash به وسیله یک گوش پاک کن به آرامی آنها را برای شما بردارد تا کمترین آسیب به مژه های خود برسد.
  • ماندگاری اکستنشن مژه در سبک والیوم حدودا دو هفته است که اگر توسط اکستنشن کار حرفه ایی با مواد با کیفیت و مرغوب انجام شود ممکن است بیشتر نیز بماند. البته باید توجه به نوع مراقبت فرد و جنس و برند محصولی که اکستنشن کار در حین انجام کار از آن استفاده کرده است نیز در نظر گرفته شود. ناگفته نماند که مراقبت های بعد از اکستنشن مژه نظیر برس کشیدن آنها و رسیدگی متداول و سریع به آنها نیز لازمه ماندگاری مژه است.

اکستنشن مژه مگا والیوم

این مدل ضخامت تارهای مژه سایز کمتری دارد ولی تعداد آنها بیشتر است. زیرا برای پر حجم نشان دادن مژه های کم پشت و یا کوتاه یا نازک استفاده میشود. در این مدل ضخامت مژه حدودا 0.03 و 0.04 و 0.05 است که با توجه به سلیقه مشتری یا نوع مژه های مشتری از نظر کوتاهیی نازکی و… در نظر گرفته می شود. هر فن بین 5 الی 15 تار مو را در خود جای می دهد. بیشترین مدل های مورد استفاده بین بانوان Hybrid   و spiky  استفاده می شود. Hybrid در لغت معنی میکس و یا ترکیب کردن را می دهد و در اکستنشن  نیز به همین منظور از این کلمه برای تعیین سبک های متخلف استفاده می کنند. در اکستنشن Hybrid  به معنی ترکیب و میکس کردن اکستنشن کلاسیک با اکستنشن والیوم را دارد زیرا در Hybrid  میتوان بجای استفاده از اکستنشن کلاسیک از فن بسته استفاده کرد. به منظور ترکیب فن hide  و فن wide  است.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : اکستنشن مژه والیوم چیست؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری