آیا اکستنشن مژه باعث ریزش مژه می شود؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آیا اکستنشن مژه باعث ریزش مژه می شود؟

ریزش مژه بعد از اکستنشن

امروزه در بین بانوان تمام جهان اکستنشن مژه بسیار رواج پیدا کرده است. اما سوال مهمی که به ذهن بانوان می آید این است آیا اکستنشن مژه باعث ریزش مژه می شود یا خیر؟

بسیاری از افراد به زیبایی و سلامت پوست و مو خود بسیار اهمیت می دهند. برخی از افراد نیز هستند که به دلیل کارهای روزانه خود حوصله این را ندارند که وقت خود را صرف آرایش کردن بکنند. به همین دلیل به کاشت مژه که مثل یک آرایش آماده عمل می کنند مراجعه می کنند. بسیاری از این مراجعه کنندگان در سالن های آرایشی ممکن است این جمله را بشنوند که کاشت مژه به چهره آنها می آید و برای این کار حاضر می شوند. اما پس از مدتی ممکن است این نگرانی به سراغ آنها بیاید که آیا اکستنشن مژه باعث ریزش مژه های آنها می شود. در این مقاله به داستان هایی که برای برخی از بانوان که حاضر به کاشت مژه شده اند می پردازیم. 

اتفاقاتی که برای چند خانم که اکستنشن مژه انجام داده بودند رخ داده است

با مصاحبه ایی که با یک خانم انجام شده است شنیده می شود که ایشان حدود یک سال مژه کاشته شده روی مژه های خود قرار داده است. پس از گذشت یک سال برای استراحت کردن مژه های خود اقدام به برداشتن اکستنشن می کند. با این حال به صورت وحشت زده ایی با مژه خود مواجه می شود که مژه های او بسیار ضخیم و کوتاه شده است و از حالت اولیه خود در آمده و بسیار ضعیف شده است. با این حال او با نگرانی و اضطراب خود به متخصص مژه خود تماس می گیرد و اقدام به تهیه یک پک کامل اکستنشن مژه برای مژه های خود می کند. برای اینکه مژه های کوتاه خود دیده نشود در این مصاحبه گفته شده که مژه های اکستنشن شده تاثیری بد و بی کیفیتی روی مژه های خود داشته است. این عمل ممکن است به خاطر جنس مژه ایی که اکستنشن شده و یا نوع کیفیت و محصول آن بوده باشد. او تصمیم می گیرد که از این پس به صورت محتاط با محصولات آرایشی بهداشتی عمل کند تا کمترین آسیب به سلامت پوست و مو خود وارد کند.

داستانی دیگر از زبان بانویی دیگر: من رویای مژه های بلند را داشتم در طول شبانه روز همش به فکر مژه های بلند بودم. روزی به سالن رفتم و با خوشحالی عمل اکستنشن مژه را انجام دادم کار اکستنشن کار یک ساعت و نیم طول کشید. بعد از آن با کلی خوشحالی از سالن بیرون آمدم و تقریبا تمام کارهای من را آسان تر کرده بود. زیرا نیازی به ریمل های سنگین روزانه و … نداشتم. دوهفته ایی طول کشید که مژه های من بلند شد و روی هم میافتد من آن ها را خشک می کردم. کرم های مرطوب کننده می زدم و رسیدگی می کردم. اما بعد از مدتی که بسیار مرا آزار می داد اقدام به برداشتن آنها کردم و بعد از برداشتن با مژه های کوتاه و ضعیف خودم مواجه شدم و تصمیم به ترمیم مژه های خودم کردم با گذشت تقریبا دو هفته ایی و اقداماتی که من برای ترمیم مژه ام انجام داده بودم تقریبا مژه های خودم ترمیم شد. ممکن است بنا به جنس و یا کیفیت مژه ایی که افراد اکستنشن می کنند به بعضی از افراد که عمل اکستنشن مژه را انجام می دهند نتیجه مناسبی را ندهد. و بسیار ضرر و زیان های جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

توصیه هایی که درباره مژه باید قبل از اکستنشن مژه آنها را بدانید

  • در 48 ساعت اولیه هرگونه بخار دادن و یا مرطوب کردن مژه خودداری کنید. تنها می توانید صورت خود را با آب بشویید.
  • نباید به چشم هایتان دست بزنید و یا با مژه هایتان بازی کنید یا آنها را بلند کنید باید با برس های مخصوص مژه آنها را شانه کنید.
  • یکی از الزامات مراجعه کردن به متخصص کاشت مژه است. باید اطمینان داشته باشید که فرد اکستنشن کار از صلاحیت کافی برخوردار است.
  • نباید از کرم های سنگین و چرب در دور چشم های خود استفاده کنید.
  • ممکن است در طول شب موقع خواب آسیبی به مژه های خود بزنید یک روبالشتی ابریشمی بهترین گزینه است.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آیا اکستنشن مژه باعث ریزش مژه می شود؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری