اکستنشن مژه عروسکی

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

اکستنشن مژه عروسکی

اکستنشن مژه عروسکی چیست؟

انواع اکستنشن رو و زیر مژه با سه روش ترکیبی، طبیعی و عروسکی کار می شود. اما در اکستنشن مژه عروسکی، از مژه های تارتار استفاده می شود و اجازه عروسکی کردن مژه را روی نوع اکستنشن مژه به هیچ عنوان نخواهیم داشت .

با در نظر گرفتن به درجه های پد، به ترتیب سایز بندی های مژه را که به طور طبیعی برای کاشت از مژه های سایز کوتاه  متوسط و بلند استفاده می کنیم. به همین صورت درجه به درجه این کار را انجام می دهیم تا به انتهای چشم و پلک برسیم، اگر این کار را با فاصله یک گره انجام دهیم، نتیجه آن یک کاشت طبیعی است و اگر بین این گره ها فاصله‌ ای نباشد و گره به گره به هم چسبیده شده باشند یک اکستنشن مژه عروسکی میدهد.

اکستنشن مژه عروسکی یکی از تکنیک های این حرفه می باشد که افراد به سمت این رشته برای یادگیری روی آورده اند. همانطور که می دانید حالت چشم شما تاثیر زیادی در مدل اکستنشن دارد. درست مثل لباس پوشیدن، حالت دادن به چشمانتان به طور درست بهترین ویژگی های صورت را به نمایش می گذارد و باعث افزایش اعتماد به نفس می شود. در این دوره کاشت مژه در آموزشگاه های زیبایی شما آموزش می بینید که کدام مدل برای هر فرد بهتر است و اگر فرد  بخواهد حالت پلک هایش را کشیده تر، گرمتر یا نقص های آن را پنهان کند، شما می توانید با یک تکنیک مناسب مشتری خود را به هدف دلخواهش برسانید.

اکستنشن مژه عروسکی چه ویژگی هایی دارد؟

این مدل شامل تار های بلندی و کوتاهی است که در کنار گوشه های داخلی و خارجی پلک قرار می گیرند. اکستنشن مژه عروسکی برای چشم های یکپارچه و بادامی مناسب تر است. زیرا باعث ایجاد یک چهره ملوس می شود که این ویژگی چهره را شاداب تر نشان خواهد داد. معمولا از یک، دو یا سه سایز اکستنشن مختلف استفاده می شود که در کوتاه مدت کاربرد دارند.

البته این روش با فرم اکستنشن طبیعی متفاوت خواهد بود. در تکنیک هایی که مژه شما طبیعی تر به نظر برسند، اکستنشن ها طول تارهای طبیعی را دنبال کرده و طولانی ترین تارها به گوشه ابرو شما برخورد می کنند. از یاد نبرید که فرم طبیعی برای همه افراد مناسب است، اما در مورد چهره افراد تغییر زیادی ایجاد نمی کند.

چرا اکستنشن عروسکی؟

وقتی  لوازم آرایشی که ما می خریم مخصوصا ریمل استاندارد نیستند؛ در ای مواقع افراد به دنبال روش هایی هستند که آنها از مواد آرایشی چشم کمتر استفاده کنند و برای کمتر آرایش کردن چه کاری بهتر از اکستنشن مژه؟ این روش علاوه بر اینکه ظاهر طبیعی در صورت فرد ایجاد خواهد کرد دیگر نیازی به زدن ریمل ندارید. اما اگر سبک اشتباهی را انتخاب کنید می تواند ظاهر فرد را غیرطبیعی جلوه دهد. کاشت مژه عروسکی همانطور که از اسمش پیداست کمک می کند تا به یک چشم که حالت عروسکی داشته باشد دست بیابیم.

یعنی مژه های وسط نسبت به کناری بلند تر هستند و پلک های فرد را زیباتر نشان می دهند.این روش باعث می شود چشمان فرد گرد، روشن و بزرگتر از حالت خود به نظر برسند. اگر چشمان باریکی دارید، می توانید از این اکستنشن مژه برای برجسته سازی آنها و ایجاد ظاهری تمیز و در عین حال پر زرق و برق استفاده کنید. با این روش اگر چشمانی گرد دارید که نزدیک هم هستند اکستنشن مژه عروسکی انتخاب نکنید زیرا باعث می شود چشمان شما خیلی بزرگ و نگران کننده به نظر برسند.

سلبریتی هایی که از مدل اکستنشن مژه عروسکی استفاده می کنند. مگان فاکس دارای چشمان بیضی شکل و باریک می باشد که با مژه عروسکی آنها را بزرگتر و برجسته تر نشان می دهد. چشم های جسیکا آلبا کوچک هستند. ولی با این حال با کاشت مژه های عروسکی چشمان او در اکثر فیلم ها و حتی حضور در فرش قرمز بزرگتر به نظر می رسند.

کاشت مژه عروسکی پلک های شما را آرام و سبک نگه می دارد. البته در نظر بگیرید که روش نامبرده این توهم را می دهد که شما مژه های کوتاه و بلندی داشته و به طور طبیعی فر و رو به بالا هستند.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : اکستنشن مژه عروسکی
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری