ماندگاری لمینت مژه چقدر است؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

ماندگاری لمینت مژه چقدر است؟

ماندگاری لمینت مژه

امروزه راه های زیادی برای درمان مژه های کم پشت برای بانوان وجود دارد. گذاشتن مژه مصنوعی، اکستنشن، کاشت، لیف و لمینت برخی از راه های پرپشت و زیبا کردن مژه ها می باشد. این اقدامات برای پرپشت کردن مژه نسبت به روش های خانگی بسیار سریع تر می باشد. اما یک عیبی که این روش ها در برابر راه های خانگی پرپشت کردن مژه دارند این است که ماندگاری آن ها کمتر است. درست است که در روش های خانگی شاید آن طور که می خواهید مژه ها پرپشت نشود و زمان بیشتری هم طول بکشد؛ اما مدت زمان ماندگاری مژه ها در روش خانگی بیشتر از لیفت، لمینت و راه های دیگر است. اما دقت داشته باشید که پس از اتمام ماندگاری لیفت و لمینت مژه، می توان آن ها را ترمیم کرد و دوباره مژه ها را پرپشت کرد. ما در ادامه می خواهیم بگوییم که ماندگاری لمینت مژه چقدر است.

ابزار مورد نیاز برای لمینت مژه چیست؟

در واقع برای انجام لمینت مژه به ابزار زیادی نیاز نیست. ولی دقت داشته باشید که همین ابزار می توانند در زمان ماندگاری لمینت مژه تاثیر زیادی دارند. به این صورت که اگر شما از ابزار های با کیفیت استفاده کنید، ماندگاری لمینت مژه شما زیادتر خواهد شد. اما اگر شما از ابزار بی کیفیت استفاده کنید، مطمئناً لمینت مژه شما زیاد دوام نمی آورد. پس دقت داشته باشید که فردی که می خواهد برای شما لمینت مژه را انجام دهد، از ابزار با کیفیت استفاده میکند. این ابزار عبارت اند از:

تاثیر لمینت کار بر روی ماندگاری لمینت مژه

دقت داشته باشید که تنها ابزار بر روی ماندگاری لمینت مژه تاثیر گذار نمی باشند. بلکه فردی هم که لمینت مژه را برای شما انجام می دهد بر روی ماندگاری مژه هم تاثیر دارند. این افراد اگر در مکان نامناسب لمینت مژه را انجام دهند ماندگاری آن ها را پایین می‌ آورد. زیرا اگر رطوبت و دمای مکانی که قرار است در آن لمینت انجام شود به اندازه نباشد، ماندگاری لمینت مژه را کاهش می دهد. به عنوان مثال اگر دمای مکانی که در آن اکستنشن انجام می شود زیاد باشد، باعث عرق کردن مشتری می شود. از آنجایی که بعد از انجام لمینت مژه، تا ۲۴ ساعت نباید آن ها خیس شوند؛ عرق کردن فرد باعث خیس شدن آن ها می شود و ماندگاری لمینت را کاهش می دهد. دقت داشته باشید که تا ۲۴ ساعت بعد از لمینت مژه نباید آن ها به هر دلیلی خیس شوند زیرا ماندگاری و کیفیت آن ها را کاهش می دهد.

زمان ماندگاری لمینت مژه

حال که ما عوامل تاثیرگذار بر روی ماندگاری لمینت مژه را برای شما بازگو کردیم، بهتر است بدانید که به طور معمول لمینت چه مقدار ماندگاری دارد. معمولا لمینت مژه بین ۳ هفته تا ۲ ماه بر روی مژه های فرد می ماند. اما اگر شما بعضی نکات را رعایت نکنید این زمان ماندگاری کمتر هم خواهد شد. البته بهتر است بدانید که شما هنگامی که می خواهید لمینت را انجام دهید، قبل از آن فردی که می خواهد لمینت مژه شما را انجام دهد، زمان حدودی ماندگاری لمینت را برای شما خواهد گفت. مسلماً هرچه زمان ماندگاری لمینت مژه شما زیادتر باشد، قیمت انجام لمینت هم بیشتر می شود. پس اگر شما نمی توانید که زود به زود برای ترمیم لمینت به سالن های مخصوص این کار مراجعه کنید؛ بهتر است لمینت مژه را با ماندگاری بیشتری انجام دهید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : ماندگاری لمینت مژه چقدر است؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری