نکات مهم و حساس برای لمینت مژه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

نکات مهم و حساس برای لمینت مژه

نکات مهم و حساسی برای انجام لمینت مژه

لیفت و لمینت مژه درمان خاصی است که بدون انجام اکستنشن، مژه های شما را فرتر و تیره تر نشان می دهد. در حین انجام لیفت مژه، تکنسین انجام دهنده می تواند محلول ها و سرم های متعددی را بر روی مژه ها بزند و باعث تحریک رشد و تیره تر شدن آن گردد. سپس به کمک ابزار های مورد نیاز ، مژه ها را فر می کند.

لیفت مژه برای چه افرادی مناسب است؟

عوارضی درباره لمینت مژه وجود دارد. اگر دارای پوست حساسی هستید یا به اگزما مبتلا می شوید بهتر است راه های دیگری را امتحان کنید. زیرا محلولی که برای  لیفت مژه استفاده می‌شود ممکن است روی مژه ها  باعث تحریک چشمان شما شود. علاوه بر این، لیفت مژه احتمال دارد برای افرادی که مژه های کوتاه تری دارند موثر نباشد. اگر شرایط زیر را دارید می توانید به سراغ انجام لیفت مژه بروید.

نکات مهم برای انجام لیفت مژه

به دنبال سالن آرایشگاهی باشید که لیفت و لمینت مژه را به خوبی انجام می دهند

با توجه به اینکه لیفت مژه روند درمانی مدرنی است، احتمال دارد یافتن کسانی که حرفه ای اینکار را انجام می دهند مقداری سخت باشد. شما می توانید در اینترنت به دنبال سالن هایی باشید که چنین مواردی را ارائه می کنند. همچنین می توانید به دنبال مراکز زیبایی باشید که در روش های درمانی ابرو و چشم متخصص هستند. می توانید از آرایشگر انجام دهنده بپرسید اینکار را قبلا انجام داده است یا خیر.

از آرایش کردن قبل از لمینت مژه خودداری کنید

در روزی که می خواهید مژه هایتان را لیفت کنید، نباید ریمل، سایه چشم یا دیگر لوازم آرایشی را به چشم خود بزنید. همچنین نباید بر روی صورت خودتان هیچ گونه لوازم آرایشی باشد تا اطمینان پیدا کنید که تا حد امکان مژه های پاکی دارید. مژه های شما باید به صورت کامل پاک باشد تا مژه کار بتواند سرم را روی آن بزند.

ثابت بنشینید یا دراز بکشید

آرایشگر شما را به اتاق مخصوصی که قرار است این عمل انجام شود می‌برد. اگرچه این فرآیند کمی در شرایط مختلف فرق دارد. اما در بیشتر موارد آرایشگر انجام دهنده از شما می خواهد روی صندلی دراز بکشید و چشم های خود را ببندید. در طول این فرایند باید ثابت دراز بکشید. سعی کنید پلک نزنید، سر خود را حرکت ندهید یا به مژه ها دست نزنید.

اگر مشکل یا تحریکی را احساس می کنید به آرایشگر خود بگویید

تحریک کم به دلیل سرم طبیعی است و فرکننده احتمال دارد مقداری شما را آزرده کند. مژه کار می تواند به وسیله پنکه یا تمیز کردن مژه ها این مشکل را کمتر کند. اگر این تحریک زیاد بود یا دچار درد، التهاب و سوزش شدید، از مژه کار درخواست کنید که لمینت را متوقف کند.

 منتظر بمانید تا فرکننده برداشته شود

آرایشگر به شما اطلاع می‌دهد که مدت زمانی را ثابت بنشینید. اینکار می تواند بین 30 الی 90 دقیقه طول بکشد. او ممکن است در طول این مدت زمان دوباره سرم را روی مژه ها بزند. زمانی که این دوره زمانی به اتمام رسید فرکننده برداشته می شود و مواد اضافی از روی صورت پاک می شود.

بعد از این کار نباید دچار تاری دید شوید. اگر محصولی روی چشم باقی مانده است از آرایشگر انجام دهنده خود بخواهید آن را پاک کند.

مراقبت از مژه ها پس از لیفت مژه

از مرطوب کردن مژه ها کاملا خودداری کنید

برای اینکه سرم خشک شود احتمال دارد 24 ساعت وقت احتیاج داشته باشد. در هنگام این بازه زمانی نباید مژه ها را بمالید یا به آن ها دست بزنید. سعی کنید مژه ها را مرطوب نکنید. هنگامی که چهره خود را می شویید مواظب قسمت چشمی خود باشید. همچنین 24 ساعت بعد از لیفت مژه نباید شنا کردن – انجام دیگر کارهای زیبایی – رفتن به سونا – بخور دادن به صورت را انجام دهید.

اگر دچار خارش یا تورم شدید شدید حتما با پزشک تماس بگیرید

عکس العمل های بلند مدت خیلی کم اتفاق می افتد. ولی باز هم باید به سوی علامت های حساسیت یا تحریک چشم تا 48 ساعت پس از لیفت مژه باشید. اگر متوجه تورم در اطراف چشم شدید یا خارش زیادی داشتید باید حتما با پزشک تماس بگیرید.

این نکته را نیز باید بدانید که اگر پس از یک عکس العمل بد بازهم مژه هایتان را لیفت کردید، نتایج به دست آمده با مرور زمان بدتر خواهد شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : نکات مهم و حساس برای لمینت مژه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری