تفاوت لمینت مژه با اکستنشن مژه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

تفاوت لمینت مژه با اکستنشن مژه

فرق لمینت و لیفت مژه با اکستنشن

لمینت و لیفت مژه، از اقداماتی می باشد که برای زیبا و پرپشت کردن مژه ها می باشد. درست است که کار هردو این کارها، زیباتر کردن مژه ها می باشد؛ ولی در مراحل انجام این دو کار، تفاوت هایی وجود دارد. ما در ادامه می خواهیم تفاوت های لیفت و لمینت مژه را برای شما بازگو کنیم و آن ها را بدانید.

لیفت مژه

یک انتخاب مناسب برای پرپشت کردن و زیبایی مژه ها با لوازم طبیعی مانند : (مکمل ویتامین ها، کراتین) لیفت مژه است. این عمل برای فر کردن ، رنگ کردن با مواد و حالت دادن مژه ها است. استفاده از این متد برای همگان مناسب است حتی بانوان باردار و شیرده و هیچ نوع مشکلی در انجام آن نخواهند داشت.

مزایای لیفت مژه

  •  این روش به هیچ عنوان شیمیایی نیست.
  •   روشی طبیعی برای پرپشت شدن و محکم شدن مژه ها می‌ باشد.
  • عوارضی از قبیل : خشک شدن مژه و ریختن مژه را به همراه ندارد.

مدت زمان ماندگاری این روش بین 2 تا 3 ماه است و در این بین نیازی به ترمیم نخواهید داشت. اما دقت داشته باشید بعد از انجام لمینت مژه، نباید تا 24 ساعت به مژه ها آب برسد و یا شسته شوند. چرا که اگر آب برسد، باعث از بین رفتن مواد طبیعی که به کار رفته شده است می‌ شود.

لمینت مژه

لمینت به موادی می گویند که از جنس کراتین است و در طی چندین مرحله در یک روز روی مژه ها قرار می‌گیرد و بین 2 هفته تا 3 ماه بر روی مژه ها ماندگاری دارند. این مواد باعث تقویت، ضخیم شدن و بلندی مژه ها می‌شود.

اما عمل لمینت، رنگ کردن و ضخیم کردن مژه ها بعد از لیفت می باشد. به این معنا که به ویتامینه و تقویت کردن مژه ها با مکمل های طبیعی و کراتین و همینطور برای حالت دار کردن مژه های بی حالت نیز کاربرد دارد که دارای 5 مرحله می‌ باشد :

  1. پاکسازی کامل مژه ها با پروتئین و آماده سازی مژه ها به وسیله تقویت کننده ها
  2. افزایش طول و خمیده کردن مژه ها
  3. پر کردن ساقه با کراتین.
  4. رنگ آمیزی مژه ها با رنگدانه ها
  5. فیکس تقویت مژه ها با سرم

مزایای لمینت مژه

در لمینت، تقویت مژه ها برای بلندتر شدن، فر شدن و فر شدن مژه های اصلی با استفاده از مواد درجه یک آمریکایی انجام می شود. علاوه بر آن در لمینت، هیچ نوع چسب و یا مژه اضافی به مژه ها اضافه نمی شود و مژه ها حالت طبیعی خود را حفظ می کنند. بعد از انجام لمینت، مژه ها هر ماه نیازی به ترمیم ندارند و هر سه ماه یک بار دوباره گذاشته می‌ شود. همچنین می تواند گزینه مناسبی برای مژه های صاف باشد. این روش علاوه بر داشتن جلوه زیبایی و طبیعی بودن، نقش درمانی نیز دارد.

تفاوت‌ لیفت و لمینت مژه با اکستنشن مژه

در لمینت و لیفت مژه، مژه ها را همانند زمانی که ریمل به مژه ها می‌زنیم به صورت طبیعی بلند میکنیم ولی در اکستنشن مژه  آن را با تارهای مصنوعی از جنس مو، لا به لای مژه ها قرار می دهیم. علاوه بر آن در انجام لیفت و لمینت، چسب و مواد خارجی بر روی مژه ها قرار نمی‌گیرند. همچنین لیفت و لمینت مژه یک نوع روش درمانی به حساب می آیند و عوارض جانبی به دنبال ندارند. ولی در موارد اندکی در اکستنشن برای مشتری حساسیت به وجود میاید. مکمل های ویتامینه و مواد کراتین تمام خالص که در لیفت و لمینت مژه به کار می رود، به درون مژه ورود پیدا نمی‌ کند و فقط موجب تقویت مژه ها می‌شود.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : تفاوت لمینت مژه با اکستنشن مژه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری