بهترین برند ابزار برای لمینت مژه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

اکستنشن مژه

بهترین برند ابزار برای لمینت مژه

اکستنشن مژه

اهمیت لمینت مژه

مواد تشکیل دهنده محلول های ترمیم کننده برای لمینت مژه، مواد های تشکیل یافته از چیز های مختلفی است که بیشتر قسمت آن را کراتین تشکیل می دهد. ماندن این ماده به صورت طولانی مدت روی مژه ها به صورتی که به پایه های مژه نفوذ بکند مانند کراتین کردن موهای سر عمل می کند و باعث ترمیم شدن مژه ها می شود. در این روش مژه ها به صورت خود به خودی و به واسطه یک محلول تقویت می شوند. به صورت بلند و ضخیم تر و پر رنگ تر نیز دیده می شوند. برای تاثیر پذیری بیشتر و بهتر در کنار کراتین از مواد های شیمیایی و گیاهی دیگری نیز استفاده می کنند. که حالت های مژه را رو به بالا نشان می دهد و چشم را نمایان تر می کند.

ویژگی های محلول ترمیم کننده لیفت

مواد هایی با برند های معتبر و کیفیت خوب از کراتین تشکیل می شوند. همانطور که می دانید کراتین باعث ترمیم کردن و پر پشت نشان دادن مژه ها می شود. این روزها بیشتر بانوان جهان از کراتین روی موهای خود نیز استفاده می کنند. این مواد خاصیت صاف کنندگی و ترمیم کننده مو نیز است. با این ویژگی از کراتین برای ترمیم و لمینت مژه نیز استفاده می کنند. کراتین باید ویژگی های مختلفی داشته باشد که علاوه بر فر خوردگی مژه باعث تقویت مژه نیز بشود. محلول های لیفت مژه باید ضد حساسیت باشند و قابل استفاده برای افرادی که بیماری های حساسیتی و التهاب پوستی و یا التهاب پلک و یا بیماری های چشم دارند قابل استفاده باشند.

 یک برند خوب باید از مواد های با کیفیت استفاده کند. برای انجام کار باید شرکت های پخش کننده زیادی در سطح شهر داشته باشد و یا پیک های سریع داشته باشد. یک برند خوب برای محلول های لیفت مژه باید با مشتری ارتباط داشته باشد و یا در سایت ها یا در اینترنت خصوصیات کالا را توضیح دهد. همچنان یک برند معتبر محلول لیفت مژه باید خصوصیات کالا را با صداقت به مشتری اعلام بکند. علاوه بر آن یک برند باید معتبر و دارای صلاحیت باشد همچنین باید کالا را با سود متوسط به بازار منتقل کند.

همچنین محلول های ترمیم کننده لیفت مژه باید ماندگاری کافی داشته باشند. روش استفاده آن باید بر روی بروشور اطلاعات آن نوشته شود برای مثال: در دمای مناسب نگهداری شود و … . علاوه بر آن در پک محلول های لیفت مژه باید پدهای سیلیکونی ضد حساسیت نیز وجود داشته باشد. این پدها به پوست های دور چشم هیچ گونه آسیبی نمی رساند و برای افرادی که پوست حساسی دارند گزینه مناسبی است. در محلول های لیفت مژه باید بیگودی سیلیکونی نیز وجود داشته باشد که در سایز های مختلف کوچک بزرگ و متوسط وجود دارد. از این بیگودی ها با توجه به نوع مژه مشتری کوتاه و بلند بودن آن همچنین پر پشت و کم پشت بودن آن بیگودی مورد نظر جهت لیفت مژه انتخاب می شود.

محلول لمینت دلوکس

این محلول یکی از برند های محلول لمینت مژه کره ایی است که در جهان وجود دارد. مارک لمینت مژه دلوکس از محلول و لوسیون هایی که کراتین در آنها وجود دارند. کراتین موجود در این محلول تقویت کننده بالایی دارد و قادر به ترمیم مژه ها می شود. برند های معتبر دیگری نیز وجود دارد که براساس نوع سالن و شهر کشور منطقه و یا دسترسی به محلول های اصلی و دیگر عوامل تعیین کننده نوع برند انتخابی شخص مژه کار می شود.

ویژگی کالاهای برند لمینت

قیمت کالا در انتخاب آن نیز بسیار مهم است. ممکن است یک کالا با قیمت تقریبا متوسط اما کیفیت بد و برند غیر معتبر و یک کالا با قیمت تقریبا بالا اما کیفیت خوب و برند معتبر است . همچنین باید توجه به بازار های رقیب محلول های ترمیم کننده لمینت مژه نیز داشته باشید. قبل از استفاده از محلول از اصل بودن آن مطمئن شوید همچنین از نوع برند آن نیز آگاهی کامل داشته باشید. در صورت حساس بودن پوست خود از ضد حساسیت بودن محلول های ترمیم کننده و لیفت مژه مطمئن شوید. از برند استفاده شده برای لیفت مژه قبل از انجام کار اطلاعات لازم را دریافت کنید. و اطلاعات لازم را در مورد محلول های ترمیم کننده و لیفت مژه مطالعه کنید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بهترین برند ابزار برای لمینت مژه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری