آموزش لیفت مژه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آموزش لیفت مژه

لیفت مژه چیست؟

یکی از اجزا مهم صورت مژه ها هستند. و به طور طبیعی در چهره افراد اثر زیادی دارند. هرچقدر مژه ها بلندترباشد،معمولا چهره شما هم جذابیت بیشتری خواهد داشت. ولی تمام مژه های بلند و با ضخامت زیبایی چندانی ندارند. یکی از راهایی که پیشنهاد می شود این افراد برای زیبایی بیشتر انجام بدهندکارهایی مثل گذاشتن مژه مصنوعی، اکستنش مژه ومژه های مصنوعی است. البته میتوان به جای این چند روش ، لیفت و لمینت مژه هم میتواند به ظاهر مژه های شما کمک کند.

لیفت مژه چه کاری انجام میدهد؟

در زبان انگلیسی لیفت به معنای کشیده شدن ترجمه شده است. وقتی از لیفت مژه صحبت می کنیم ینی میخواهیم مژه هارا به سمت بالا بیاوریم و حالت دارنشان دهیم. میتوانیم به جای استفاده مدام از فرمژه از لیفت مژه استفاده کنیم که با یک سری سرم و مواد خاص مربوط به این کارمیتوانیم انجام دهیم.

تمیز کردن پوست گام اول در لیفت مژه است

حتما دراین مرحله صورت شما باید تمیز و بدون مواد آرایشی باشد و اگر صورتتان آرایش دارد حتما شسته شود. از یک دستمال نم دار استفاده کنید و بعد پوست صورت خود را با دستمال خشک کنید.

مرتب کردن مژه ها

با استفاده از یک براش یا شانه کوچک مزه های خود را شانه کنید تا از هم جداشوند و در قشنگ ترین حالت ممکن قرار بگیرد. در یاد داشته باشید اگر این کار را با فشار انجام بدهید ئامکان دارد به پوست پلک آسیب وارد شود.

نرم کردن پلک و استفاده از پد سیلیکونی در زیر چشم ها

سپس بعد از مرتب کردن مژه ها سعی کنید پوست پلک و چشم را در نرم ترین حالت قرار دهید. برای این کار میتوانید از کمی کرم مرطوب کننده استفاده کنید و کنار مژه ها و پلک را چرب کنید تا نرم شود. وقتی از لطافت و نرمی چشم ها مطمین شدین میتوانید از پد سیلیکونی یا چسب سفید مخصوص استفاده کنید و در زیر چشم ها قرار بدهید.

چسباندن پد سیلیکونی به بالای مژه

مثل گام بالا باید انجام دهید با این تفاوت که ایندفعه بالای مژه هااز یک پد سیلیکونی استفاده می کنیم. مطمین شوید که پد حتما به پلک چسپده باشد و به آسانی کنده نشود. پد بالای چشم را معمولا بیگودی هم می گویند.

آغشته کردن سرم مخصوص مژه

بعد از محکم شدن و چسپیدن بیگودی به بالای چشم سرم آغشته به مواد و سرم های مربوط لیفت در زمان بیگودی بر روی مژه ها است. حتما باید تار به تار انجام شود و همه تارها باید به سرم آغشته شوند. مژه ها باید حتما از مواد آغشته به سرم پوشانده شوند. این کارباعث لیفت مژه ها شده و پررنگ تر ااز مژه های قبل میشوند. بعد از چند دقیقه مواد اضافی سرم را با استفاده از یک گوش پاک کن بردارید.

حتما اول باید از سرم سفت کنید و به مژه ها بزنید تا تمام مژه ها برای جذب رنگ آماده شوند.

بعد ار جذب سرم، رنگ مخصوص داخل کیت لیفت و لمینمت را به مژه ها میزنیم. تا ده دقیقه بعد از انجام دادن این کار صبر کنید. بعد از آن اگر باز هنوز مژه های مشتری رنگ نگرفته باشد میتوانید دوباره آن را تکرار کنید.

در ادامه هم کراتین را به موها بزنید. انجاماین کارباعث میشود که مژه ها ضخیم تر شوند و رنگ مورد نظر در مرحله قبل فیکس شود.

در مرحله بعدی پدهای سیلیکونی را از بالای پلک ها بردارید. هنگام برداشتن مراقب مژه باشید تا کنده نشوند.

اتمام کار

برداشتن تمامی پدهای سلیکونی بالا و پایین چشم ها و با دقت کنارچشم را تمیز کنید. بعد از اتمام کار میتوانید مژه های زیبای خود را تماشا کنید.

وسایل لیفت مژه

  • انواع پنس ها براش ها
  •  برس های مخصوص
  •  میله های جداکننده انواع مژه
  • رنگ محلول مخصوص شستشوی مژه ها
  • پد مخصوص سیلیکونی برای زیر چشم
  • مواد کراتینه و مواد مخصوص در سه بسته

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آموزش لیفت مژه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری