لیفت مژه در منزل با کیت آرایشی

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

لیفت مژه در منزل با کیت آرایشی

لیفت مژه در منزل

خیلی از خانم ها امروزه به دنبال لیفت مژه های خود هستند. لیفت مژه یک عملی است که باعث زیباتر شدن و پرپشت تر شدن مژه ها به کار می رود. از این رو بسیاری از بانوان مژه های خود را لیفت می کنند. ولی بدانید که راه های زیادی برای لیفت مژه وجود دارد. عموما بانوان برای انجام لیفت مژه، به آرایشگاه ها مراجعه می کنند. ولی بهتر است بدانید که در منزل با راه های مختلفی هم می توان مژه های خود را لیفت کرد. از این رو اگر می خواهید در منزل خودتان مژه های تان را لیفت کنید، باید راه های آن را بلد باشید. به همین علت ما می خواهیم راه های لیفت مژه در منزل را به شما آموزش دهیم.

تفاوت لیفت مژه در منزل با آرایشگاه

دقت داشته باشید که اگر می خواهید خودتان مژه های خود را در منزل لیفت کنید، در روند آن تفاوت هایی با لیفت مژه در آرایشگاه وجود دارد. به عنوان مثال چون برای لیفت مژه در منزل از مواد طبیعی استفاده می شود، احتمال بروز عوارض نسبت به آرایشگاه ها کمتر است. ولی باید بدانید که اگر شما برا پرپشت شدن مژه های خود عجله دارید، شما باید به آرایشگاه و سالن های لیفت مژه مراجعه کنید. زیرا اگر بخواهید در منزل خودتان لیفت مژه را انجام دهید، مقداری طول می کشد تا مژه های شما به حالت دلخواهتان برسد. ولی در آرایشگاه همان لحظه مژه های شما پرپشت می شود.

ولی اگر می خواهید مژه های تان را مانند آرایشگاه ها لیفت کنید، باید کیت های لیفت مژه را از فروشگاه های لوازم بهداشتی تهیه کنید. در این کیت ها تمام ابزار لازم برای لیفت مژه وجود دارد که ما در ادامه روش کار با آن ها را به شما می گوییم.

مراحل لیفت مژه در خانه

اکنون اگر می خواهید لیفت مژه را انجام دهید، دستورات زیر را عمل کنید.

آماده کردن مژه

در ابتدا باید شما مژه های خود را تمیز کنید. شما باید مژه های خود را با پدهای بدون روغن و یا پنبه های مرطوب تمیز کنید. زیرا اگر مژه شما چرب باشد، به خوبی نمی توان مژه ها را لیفت کرد. در مرحله بعد شما باید یکی از پدهای موجود در کیت که در ۵ سایز وجود دارد را انتخاب کنید. بعد از انتخاب، باید چسب لیفت را روی پد قرار دهید و سی ثانیه صبر کنید. سپس تا جایی که امکان دارد، پد را نزدیک مژه های خود قرار دهید. سپس سی ثانیه پد را با فشار کمی نگه دارید.

چسب و‌ محلول زدن مژه

اکنون که شما پد را در نزدیک‌ ترین مکان ممکن از مژه قرار دادید، باید مژه های خود را بر روی پد بگذارید. سپس با استفاده از چوب مخصوص چسب، مقداری چسب به مژه ها بزنید. اکنون سی ثانیه منتظر بمانید و بعد از آن، مژه ها را طوری شانه بزنید که علاوه بر بلند شدن، فاصله آن ها از هم به یک اندازه باشد. در این مرحله اگر نیاز بود چسب بیشتری بزنید.  بعد از آن شما باید یک پنبه را با یک قطره از محلول لوسیون پرم آغشته کنید. سپس ممتد با مژه ها این محلول را بمالید. دقت کنید اگر این محلول را بر روی کل مژه بکشید، باعث شل شدن مژه ها می شود. مژه ها را به کمک یک نوار بپوشانید و پانزه دقیقه صبر کنید. سپس بعد از گذشت این تایم به وسیله یک پنبه و بدون دخالت دست زدن به نوک مژه ها، لوسیون پرم را بردارید. سپس برای لوسیون فیکس همین کار ها را انجام دهید با این تفاوت که این لوسیون را هشت دقیقه بر روی مژه های خود قرار دهید.

تقویت کردن مژه

اکنون باید به وسیله یک پنبه، خیلی آرام و ظریف مژه های خود را تمیز کنید. در تمیز کردن مطمئن شوید هیچ یک از مواد بر روی مژه شما باقی نمانده است. بعد از تمیز کردن، باید پد ها هم از روی مژه و پلک خود بردارید. دقت کنید که این کارها را خیلی ظریف و آرام انجام دهید. اکنون مژه های خود را آغشته به لوسیون تقویت کننده مژه کنید و مژه های خود را شانه بزنید. سپس تمام این کارها را برای مژه دیگر خود انجام دهید. اکنون شما مژه های خود را در منزل لیفت کرده اید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : لیفت مژه در منزل با کیت آرایشی
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری