قیمت لیفت مژه چقدر است؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

قیمت لیفت مژه چقدر است؟

قیمت لیفت مژه

قیمت لیفت مژه در مناطق مختلف با توجه به محلول های ترمیم کننده ایی که برای لیفت مژه استفاده می شود تعیین می گردد. در بسیاری از مناطق ها قیمت یکسان نیست. زیرا این قیمت توسط آرایشگاه های مختلف انجام می شود. قطعا قیمت محلول هایی که از برند های معتبر در آن ها استفاده می شود گران تر از محلول هایی است که در برند های متوسط با کیفیت متوسط تولید می شوند. در اول کار گول قیمت را نخورید. زیرا ممکن است محلول هایی که برای لیفت مژه استفاده می شود ممکن است ضرر و زیان های غیر قابل جبران را به چشم ها وارد کند.

در انتخاب محلول های ترمیم کننده دقت کنید و از برند های معتبر استفاده کنید. درباره برند ها تحقیق کنید و قبل از استفاده از اصل بودن آنها مطمئن شوید. در سالن های زیبایی که با تجهیزات زیادی به استقبال مشتری می روند قطعا لیفت مژه در آنجا گران تر از سالن های زیبایی که به صورت متوسط در شهر ها قرار دارند. قیمت لیفت مژه به طور دقیقی مشخص نیست به دلیل نوساناتی که در بازارهای فروش کالا نظیر فروش محلول های ترمیم کننده و قیمت ابزار های مورد استفاده در طی روند کار است.

قیمت ها شامل قیمت محلول ترمیم کننده قیمت محل انجام کار و دستمزد مژه کار است. این قیمت ها نوسانات زیادی همراه دارد زیرا یک متخصص حرفه ایی دستمزد بیشتری نسبت به متخصص متوسط دارد. همچنین امکان دارد دوره های مشاوره ایی که برای انجام لیفت مژه به اتمام می رسانند دارای هزینه باش

لیفت مژه چیست؟

لیفت مژه روشی طبیعی برای بلند تر و پر پشت تر همچنین ضخیم تر نشان دادن مژه های طبیعی فرد است از این روش برای افرادی که وقت کافی برای انجام آرایش ندارند و افرادی که حوصله انجام آن را ندارند پیشنهاد می شود. همچنین برای افرادی که از آرایش های سنگین خودداری می کنند نیز مناسب است.

لیفت مژه توسط محلول های ترمیم کننده ایی که دارای مقداری کراتین است روی مژه های به طوری عمل می کند که آنها را رو به بالا می کشد و زیبایی به چشم ها می بخشد. ماده ایی که در محلول وجود دارد همانطور که خاصیت ترمیم کنندگی دارد می تواند به صورت چشمگیری مژه های فرد را افزایش دهد.

نوع برند محلول های ترمیم کننده لیفت مژه

یکی از مواردی که در لیفت مژه ذکر می شود نوع برند محلولی است که فرد مژه کار از آن در طی کار خود استفاده می کند. باید دقت داشته باشید که برند محلول با چشم های شما سازگاری داشته باشد. اگر دارای سابقه حساسیت هستید حتما از قبل درباره محلولی که قرار است از آن برای لیفت مژه شما استفاده شود تحقیق کنید زیرا برخی از برند ها ضد حساسیت هستند.

 اما بعضی از برند ها خیر اگر ضرری نظیر: التهاب پلک و التهاب چشم همچنین تاول و متورم شدن ناحیه چشم حتما به متخصص مراجعه کنید. قبل از انجام کار درباره روند کار تحقیق کنید. قبل از انجام کار درباره نوع مژه های خود اطلاعات کافی را کسب کنید و به کمک مشاور نوع مژه را انتخاب کنید. درباره محلی که قرار است در آنجا کار انجام دهید اطلاعات کافی را نیز داشته باشید از بهداشت محل اطلاعات کافی داشته باشید. اگر بارکدی روی محلول ترمیم کننده وجود داشت آن را اسکن کنید و از تقلبی نبودن آن مطمئن شوید.

مراقبت های بعد از لیفت مژه

به هیچ عنوان تا 24 ساعت بعد از انجام لیفت مژه به مژه های خود آب نزنید. از کرم های چرب و سنگین خودداری کنید. استفاده از ریمل های سنگین تا 24 ساعت مجاز نیست افرادی که مژه های ضعیف تری دارند نیاز به مراقبت بیشتری دارند در صورت بروز هرگونه مشکل به متخصص خود انتقال دهید. از لمس کردن و مالش چشم خودداری کنید. برای دورهای ترمیم به موقع عمل کنید. همه اخبار هایی که مبنا بر لیفت مژه وجود دارد را باور نکنید. تنها به حرف مشاور خود گوش دهید و خودسرانه عمل نکنید. انجام لیفت مژه برای بانوان باردار و شیرده ممنوع است. از گذاشتن لنز داخل چشم های خود تا 24 ساعت خودداری کنید زیرا ممکن است اشک شما به مژه هایتان بخورد. از مواد با برند معتبر استفاده کنید.  

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : قیمت لیفت مژه چقدر است؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری