مزایای لیفت مژه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

مزایای لیفت مژه

مزایای لیفت مژه چیست:

اغلب افراد آرزوی داشتن مژه های پر پشت و فر خورده را دارند. همچنین بیشتر افراد برای پر پشت نشان دادن مژه های خود از فر مژه و ریمل و یا مژه های مصنوعی استفاده می کنند. اما این روش ها بعد از گذشت زمان طولانی انرژی زیادی از افراد می گیرد و آن ها را خسته می کند. همچنین برای افرادی که وقت کافی برای انجام دادن آرایش و یا گذاشتن مژه های مصنوعیی ندارند بسیار مناسب نیست و باعث آزار و اذیت آنها می شود. در این مقاله با مزایای لیفت مژه آشنا می شوید. بسیاری از روش های توصیه شده توسط متخصص های مختلف دارای مزایا و معایبی است همچنین این مزایا و معایب در همه افراد یکسان نیست. ممکن است در افراد مختلف به صورت متفاوتی عمل کند.

برخی از مزایای لیفت مژه عبارت است از:

  • یکی از مزایا لیفت مژه ترمیم کردن مژه های خود شخص است که کمترین آسیب را به مژه های فرد وارد می کند.
  • صرفه جویی در زمان برای افرادی که کمبود زمان دارند.
  • استفاده نکردن از وسایل آرایشی سنگین بر روی مژه ها یکی دیگر از مزایای لیفت مژه است.
  • افزایش و بلند کردن زیبایی و طبیعی مژه ها در این روش به دلیل استفاده کردن از محلول های ترمیم کننده که مخلوطی از مواد شیمیایی و گیاهی است باعث پر حجم کردن و ضخیم کردن مژه های خود فرد شده است.
  • باعث بلند تر شدن و پر پشت شدن مژه ها می شود در برخی از افرادی که مژه های پر پشت دیده می شود ممکن است مژه ها رو به پایین باشد اما در روش لیفت مژه ها را به صورت فرخوردگی رو به بالا می دهند که جذابیت به چشم های فرد می دهد.
  • روش لیفت مژه جایگزین مناسبی برای اکستنشن مژه است در این روش به دلیل استفاده از محلول های ترمیم کننده که درصد کم تری آسیب به مژه ها می زند نسبت به اکستنش مژه پیشنهاد بیشتری می شود. زیرا در اکستنشن مژه از مژه های مصنوعی استفاده می شود و بعد از گذشت زمان باعث وارد شدن ضرر های زیادی به مژه های افراد وارد می کند.
  • مراقبت های بعد از لیفت مژه نسبت به دیگر روش ها کمتر است زیرا روشی طبیعی است و مراقبت زیادی لازم نیست. فقط یک موضوع بسیار مهم که در مراقبت های بعد از لیفت مژه درباره آن صحبت می شود آب نخوردن مژه ها تا 24 ساعت است.

معایب و ضرر هایی که امکان دارد روش لیفت مژه به فرد وارد کند:

  • این روش برای خانم های بادار و شیرده ممنوع است.
  • لیفت مژه نیاز به ترمیم  دارد و روشی همیشگی نیست بعد از گذشت زمان نیاز به ترمیم نیز دارد.
  • یکی از این معایب ها امکان بروز حساسیت های پوستی و حساسیت های چشمی در برخی از افراد است. افرادی که دارای سابقه حساسیت در زمینه های مختلف دارند بهتر است قبل از انجام دادن عمل لیفت مژه تحقیق های لازم را درباره برند محلول ترمیم کننده و ضد حساسیت بودن آن را بکنند.
  • فر نشدن مژه های فرد به اندازه ایی که افراد در تصورشان می بینند ممکن است یکی دیگر از معایب لیفت مژه نامیده شود. زیرا به دلیل طبیعی بودن این روش و بسته به اندازه مژه های فرد و نوع و جنس مژه های فرد در افراد مختلف میزان یکسانی فر خوردگی مژه وجود نداشته باشد.
  • امکان گران بودن آن وجود دارد. در برخی از کیلینیک ها و سالن های آرایشی به دلیل منطقه و یا دستمزد مژه کار ممکن است لیفت مژه برای برخی از افراد به صرفه نباشد. یکی دیگر ا این دلیل ها می تواند قیمت محلول های ترمیم کننده و نوسان بازار نیز باشد.
  • امکان وارد شدن آسیب به چشم وجود دارد در روش لیفت مژه از پد های سیلیکونی برای وارد نشدن آسیب به مژه استفاده می شود. اما این پد نمی تواند به طور کامل از چشم مراقبت کند و ممکن است باز هم آسیبی به چشم نظیر: خشکی چشم و تاول و یا تورم و التهاب و قرمزی چشم در افراد مختلف بروز بکند.
  • آسیب به مژه های طبیعی نیز در روش لیفت مژه وجود دارد زیرا مدت زمان طولانی مژه های طبیعی در معرض مواد ترمیم کننده باید قرار بگیرند.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : مزایای لیفت مژه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری