تفاوت لیفت و لمینت مژه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

تفاوت لیفت و لمینت مژه

تفاوت لیفت و لمینت ابرو چیست؟

به تغییرات حالت ابرو لیفت می گویند و تقویت کردن ابروها و کراتینه کردن آنها لمینت می گویند.از کراتینه گیاهی برای لمینت کردن استفاده می کنند. و دارای ماده های رنگی است که بر روی ابرو ها قرار می گیرد و موجب زیاد شدن ابرو ها و ضخامت آن و باعث میشود که ابرو ها پررنگ تر و تیره نشان داده بشود. با انجام دادن لیفت و لمینت،موهای ابرو به سمت بالا قرار می گیرد و باعث پهن تر شدن ابرو ها می شود. و با پر کردن جاهای خالی ابروعلاوه بر تقویت شدن آن هیچ گونه آسیبی به ابرو ها وارد نمی شود. اگر می خواهید ابروهایتان مدل هاشور و خوش حالت دیده شود و ضخامت بیشتری داشته باشد شود، حتما لیفت و لمینت ابرو را امتحان کنید.

لیفت و لمینت ابرو مناسب چه کسانی است؟

 

برای کسانی که ابرو هایشان به سمت پایین میباشد مناسب است.

خانم هایی که پلک های افتاده دارند نیز مناسب می باشد.

کسانی که فاصله بین ابرو و چشمانشان کم است.

خانم هایی که از لوازم آرایشی برای مرتب کردن و فرم دادن به ابروهای خود به دلیل مشغله فراوان نمی توانند استفاده کنند.

افرادی که ابروهایشان کم پشت و حالت افتاده دارند.

کسانی که ابروهای مرتب و پهن دوست دارند.

آموزش لیفت و لمینت ابرو

 

با استفاده از چسب لیفت و شانه لیفت  ابرو هارا فیکس می کنند. مواد گذاری را از ریشه  ابرو ها تا نصف موهای ابرو انجام داده و کاملا کاور می کنند مواد اولیه را پاک نموده و مواد شماره 2 را کامل روی ابرو قرار می دهند و روی ابرو را با نایلون پلاستیکی به مدت 15 دقیقه می پوشانند.

سپس مواد را پاک کرده و رنگ ابرو را به مدت 7 تا 8 دقیقه می گذارند.

بعد از رنگ ابرو موادی که شامل کراتین است را می گذارند و به فرد توصیه می کنند3 تا 4 ساعت ابروهای خود را نشوید.

لیفت و لمینت ابرو و ریزش آنها

لیفت و لمینت ابرو باعث تحریک رشد ابروها و تقویت آن ها با مواد سالم، معدنی و بوتاکس تراپی می شود و باعث ریخته شدن ابروها نخواهد شد.

ماندگاری لیفت و لمینت ابرو

ماندگاری لیفت و لمینت به رشد ابرو های شما بستگی دارد. و معمولا بین یک ماه تا دو ماه است. شما با انجام دادن این کار به آسانی می توانید دوش بگیرید یا به استخر بروید اما 24 ساعت اول باید ابروهایتان را از آب و خیسی دور نگه دارید تا زیرا در مراحل لیفت ابرو آرایشگر از چسب لاتکس استفاده می کند.. پس از 24 ساعت ابروهایتان را بشویید تا تاثیر این روش را مشاهده کنید

مزایای لیفت و لمینت ابرو با مواد

 

مرتب شدن ابروها

تقویت ابروها

بی خطر بودن این روش

استحمام و رفتن به استخر روز بعد از لیفت و لمینت ابرو بدون داشتن هیچ مشکلی

تفاوت لیفت و لمینت ابرو با لیفت و لمینت مژه

 همینطور که در دنیای مد گفته شده است در لیفت و لمینت مژه برای فرم دهی و مژه ها از بیگودی استفاده می کنند. ولی در لیفت ابرو با مواد، ابرو ها بالا کشیده می شود. لیفت مژه به طور تخصصی برای مژه ها انجام می شود و لیفت ابرو به طور تخصصی به مرتب بودن ابروها می پردازد.

عوارض لیفت و لمینت ابرو

لیفت و لیفت ابرو هیچ گونه عوارض ندارد و به دلیل استفاده کردن از مواد تقویتی و داشتن کراتین موجب رشد و تقویت ابرو می شود. بهتر است لیفت و لمینت ابرو در سالن های زیبایی مطمئن و زیر نظر فرد کاربلد انجام گردد . استفاده کردن از مواد  قیمت مناسشب سبب ریزش ابرو می شود.

قیمت لیفت و لمینت ابرو

قیمت لیفت و لمینت ابرو به ماندگاری و کیفیت و مارک موادی که آرایشگرتان استفاده می کند، محل سکونت و شهری که زندگی می کنید و … . به طور کلی قیمت لیفت و لمینت ابرو از 100هزار تومان تا 500 هزار تومان متغییر است و امروزه به دلیل نواسان قیمت در حال تغییر است.

لیفت و لمینت ابرو تا چند وقت ماندگاری داردند.

 استفاده کردن در این دو روش و با رشد کردن ابرو هایتان تقریبا حدود ۳۰ الی ۴۵ روز ماندگاری خواهد داشت. در این روشها از چسب لاتکس استفاده می شود و تا ۲۴ ساعت نباید به ابروهایتان آب بخورد به همین دلیل نتیجه فورا بعد از پایان کار مشاهده نمی شود بنابراین نگران حالت ابروهایتان نباشید چرا‌که بعد از شستشو تارهای ابرو باز شده و نتیجه نهایی معلوم خواهد شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : تفاوت لیفت و لمینت مژه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری