مواد لیفت مژه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

مواد لیفت مژه

مواد لیفت مژه:

یکی از روش های طبیعی که برای ضخیم تر و بلندتر وجود دارد لیفت مژه است. همچنین این روش می تواند مژه ها را خمیده تر نیز نشان دهد. در دنیای امروزی همه افراد به دنبال راحتی هستند. همینطور همه افراد وقت کافی برای آرایش کردن ندارند یا برخی دیگر از افراد به دلیل بیماری های مختلف نظیر سرطان مژه های خود را از دست می دهند. دسته ای دیگر از افراد وجود دارد که در حالت نرمال مژه هایی با تارهای نازک و صاف دارند و از چهره خود رضایت کافی را ندارند .

لیفت مژه به دلیل شیمیایی نبودن مواد آسیب های جدی به مژه ها وارد نمی کند و نسبت به اکستنشن مژه بهتر است. همچنین برای ترمیم کردن مژه از محلول های ترمیم کننده ای استفاده می کنند که بیشتر قسمت این محلول از کراتین تشکیل شده است. همینطور که اغلب افراد می دانند کراتین خاصیت ترمیم کنندگی و صافی دارد به طوری که برخی از افراد کراتین موی سر را نیز انجام می دهند. این محلول برای لیفت مژه باید حدود 45 الی 60 دقیقه با استفاده از پد سیلیکونی روی مژه های افراد بماند تا تاثیر خود را بگذارد. این زمان بر اساس نوع مژه های افراد و نوع محلول های لیفت مژه و قدرت محلول ترمیم کننده تعیین می شود.

لیست مواد مورد استفاده در لیفت مژه

  • رول های سیلیکونی برای لیفت مژه استفاده می شود.
  • چسب های مخصوص لیفت مژه که در مراحل انجام کار استفاده می شود.
  • موادی که برای کراتین کردن مژه است که در مرحله اول به رنگ صورتی است.
  • در مرحله دوم از مواد کراتین به رنگ آبی استفاده می شود.
  • براش های مخصوص با سری های نازکی که برای لیفت مژه استفاده می شود.
  • میله برای جدا کردن مژه نیز مورد استفاده است.
  • ریموور برای ریمو کردن استفاده می شود.
  • پد های زیر چشم برای جلو گیری از وارد شدن آسیب به چشم افراد نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بعد از تهیه همه این مواد ابتدا باید تمام سطح پلک و چشم های خود را با محلول شست و شوی چشم تمیز کنید از میکروبی باعث بروز بیماری بر روی چشم و پلک افراد نکند. چربی روی پلک و چشم ها وجود نداشته باشد. در مرحله دوم باید چد سیلیکونی را زیر پلک قرار بدهید تا مانع برخورد چسب های لیفت مژه با پلک بکند و آسیبی به پلک وارد نگردد. در مرحله بعد باید سیلیکون چسبی و بیگودی را با دقت زیاد به مژه های پلک بالا بزنید و کاملا آنها را شانه کنید و روی چسب مخصوص سیلیکونی که برای لیفت مژه است بچسبانید. در مرحله بعد با استفاده از براش های مخصوصی که در پک های لیفت مژه وجود دارد مژه های خود را کاملا آغشته به مواد بکنید. بعد از گذشت زمان مواد را پاک کرده و وارد مرحله دوم مواد گذاری شوید در این مرحله مژه ها کاملا فرم و شکل دلخواه ره می گیرند. در مرحله بعد مواد را پاک کرده و مراحل فیکس کردن مژه را انجام دهید.

موارد زیر را در نظر بگیرید

  • اگر بیماری های حساسیتی دارید قبل از خرید محلول از ضد حساسیت بودن آن مطمعن شوید.
  • اگر میدانید که تخصص کافی را برای انجام لیفت مژه ندارید به سالن های مخصوص و متخصص های مخصوص مراجعه فرمایید.
  • در زمان مواد گذاری مطمعن شوید که همه مژه ها به مواد آغشته شده است.
  • از برند های معتبر استفاده کنید تا مانع بروز بیماری هایی نظیر: التهاب پلک و التهاب چشم و یا تاول و قرمزی چشم شوید.
  • در صورت بروز هر گونه مشکل فورا به متخصص مراجعه کنید.
  • در صورت مراجعه به کیلینیک ها قبل از انجام کار حتما اطلاعات کافی را راجبه سطح بهداشت و متعبر بودن کیلینیک و یا سالن مطمعن شوید.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : مواد لیفت مژه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری