لیفت و لمینت ابرو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

لیفت و لمینت ابرو

لیفت و لمینت ابرو

یکی از دلایل مهم زیبایی چهره، ابرو ها می باشند و نقش مهمی در جذابیت و زیبایی صورت افراد را ایفا می‌ کنند. دو متد جدید برای تقویت کردن و حالت دادن ابرو ها لیفت و لمینت ابرو می باشد که در این روش نیز همانند لیفت و لمینت مژه ، مو های ابرو، ضخیم، مشکی، پرپشت تر می‌ شوند.

در این روش ابرو ها به طرف بالا حالت داده می شوند و همینطور با ویتامینه هایی که به ابرو ها می زنند ابرو ها پرپشت تر و ضخیم تر می شوند.

لیفت و لمینت ابرو برای چه کسانی مناسب می باشد؟

  • اگر مدل ابرو های خود را نمی پسندید می‌ توانید با انجام لیفت ابرو که از کراتین و مواد ویتامینه و بدون تزریق و کاشت به صورت طبیعی، حالت ابرو های خود را تغییر دهید.
  • این روش بیشتر مناسب کسانی است که ابروهای بی حالت، افتاده، نامرتب و کسانی که ابرو های دخترانه دوست دارند و همچنین علاقه دارند که ابرو های پهن تری داشته باشند بدون اینکه تاتو انجام دهند، موثر است.
  • متد لیفت ابرو برای ابروهای کم و هاشور زده نیز مناسب است ولی لازم است ابتدا ابرو ها رشد کرده باشند.
  • همچنین خانم هایی که دارای پلک و چشم هایی افتاده هستند و همینطور فاصله میان چشم هایشان کم است نیز این روش برای آن ها موثر است.
  • این روش بسیار مناسب بانوانی است که به خاطر مشغله فراوان وقت کافی برای رسیدگی به آرایش ابرو های خود ندارند نیز می باشد.
  • همینطور خانم هایی که ابرو هایشان خیلی واضح و کم رنگ رنگ نیست و کرکی و نازک و به هم ریخته می باشد موثر است.

آیا لیفت و لمینت از ریزش ابرو ها جلوگیری می‌ کند؟

بله به خاطر اینکه این روش سبب رشد و تقویت ابرو ها با استفاده از مواد معدنی، بوتاکس تراپی و ارگانیک می باشد و باعث ریزش ابرو ها نمی‌ شود. پس شما با خیال راحت می توانید ابرو های خود را لیفت کنید. زیرا علاوه بر زیبا کردن ابروها، هیچ گونه ضرری ندارد.

ماندگاری لیفت ابرو چقدر است؟

ماندگاری لیفت ابرو وابسته به رشد ابرو های شما است و بین یک تا دو ماه می‌تواند ماندگاری داشته باشد. باید بدانید ک تا 24 ساعت نباید آب به ابرو هایتان برسد و بعد می توانید صورتتان را بشویید یا به حمام یا استخر بروید. اگر شما این نکات را رعایت نکنید، باعث آسیب رسیدن به لیفت می شود و مدت ماندگاری لیفت را کوتاه می کند. اما اگر شما این نکات را به خوبی رعایت کنید، ماندگاری لیفت شما بیشتر خواهد شد.

قیمت لیفت و لمینت ابرو چقدر است؟

این مسئله وابسته به کیفیت و مواد و مارکی که تکنسین انجام دهنده می‌ کند و محل سکونت و شهری که زندگی می‌ کنید و… است. به طور کلی قیمت لیفت و لمینت ابرو متغیر از 100 هزار تا 500 هزار تومان می باشد. البته دقت داشته باشید در بیشتر موارد هرچه هزینه لیفت بیشتر باشد، ماندگاری و کیفیت آن هم بیشتر می شود. پی همیشه به دنبال ارزانترین جا نباشید.

تفاوت لیفت و لمینت ابرو با لیفت و لمینت مژه در چیست؟

لازم به ذکر است که در متد لیفت و لمینت ابرو، ابرو ها به سمت بالا کشیده می شوند ولی در لیفت و لمینت مژه، برای فرم دهی و انحنای مژه ها از بیگودی استفاده می شود. ولی در کل هم لیفت هم لمینت ابرو، باعث پرپشت شدن و زیباتر شدن ابروها می شود.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : لیفت و لمینت ابرو
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری