روش انجام لیفت و لمینت ابرو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

روش انجام لیفت و لمینت ابرو

روش انجام لیفت و لمینت ابرو چیست؟

قبل از هر چیزی باید بدانید که اگر قصد دارید لیفت یا لمینت ابرو را انجام دهید حتما باید به یک مرکز تخصصی در این زمینه مراجعه کنید یا در غیر این صورت میتوانید به سالن های زیبایی که تکنسین های متخصص و آموزش دیده و حرفه ای   را شامل می باشد مراجعه کنید و خدمات کسب کنید تا هم از مواد عالی و با کیفیت عالی بهره ببرید و هم از نتیجه عالی رضایتمند شوید.

مراحل لیفت ابرو به شرح زیر انجام می‌ شود

مرحله اول

در ابتدای کار ابرو ها را کاملا تمیز می‌ کنند تا هیچ نوع چربی و آلودگی و مواد آرایشی بر روی آنها باقی نمانده باشد. پس از این کار با محلولی به نام brow fix ابرو ها را به سمت بالا هدایت می‌ کنند تا اطمینان حاصل کنند که تمام مراحل لیفت ابرو از ریشه ابرو ها تا انتهای آنها انجام شود. این محلول باعث می‌شود ابرو ها تا پایان کار به صورت ثابت رو به بالا بمانند.

مرحله دوم

در این قسمت از یک لوسیون به نام brow style استفاده می‌ شود. خاصیت این لوسیون در این است که با فرایند های شیمیایی که درون خود دارد باعث می‌ شود گره های تاره های ابرو باز شود و این امکان را به ابرو ها می دهد تا حالتی جدید در فرمی جدید را تجربه کنند. پس از زدن لوسیون، ابرو ها به سمت بالا هدایت می‌ شوند و شکلی زیبا و جذاب برای ابرو ها به ارمغان می آورند. این لوسیون مدت زمان معینی برای استفاده دارد که روی جلد آن درج شده است و طبق آن باید به عمل بیاید تا  لیفت ابرو ها به درستی انجام شود.

 

مرحله سوم

در این جا، برای اینکه حالت جدید ابرو ها را به موقعیتی ثابت و تغییر ناپذیر تبدیل شوند ، از محلولی به نام brow set استفاده می شود تا تار های ابرو در همان موقعیت بمانند. این محلول نیز همانند لوسیون قبلی باید در مدت زمان معین که خواسته شده که برو روی خود محلول درج شده است، بر روی ابرو ها قرار بگیرد تا در روند لیفت ابرو موثر واقع شود .

مرحله چهارم

در این قسمت می‌ توانیم از رنگ مخصوص ابرو، برای ابرو ها استفاده کنیم تا بتوانیم رنگ طبیعی تر و حالت بهتری به ابرو های لیفت شده بدهیم. لازم به ذکر است که این مرحله اختیاری می باشد ولی اگر انجام گیرد، زیبایی چشم گیری به ابرو ها می بخشد و نتیجه کار لیفت و لمینت ابرو را بهتر نشان می دهد.

مرحله پنجم

این مرحله پنجم و آخر می باشد. در این قسمت، تمام مواد و لوسیون و محلول هایی که به ابرو زده شده است با دقت و به خوبی از روی ابرو تمیز و پاک می شوند و پس از آن بر روی ابرو ها محلولی به اسم brow nourish زده می شود. این محلول آبرسان و نرم کننده، یک سرم مخصوص ابرو است که دارای کراتین می باشد و نتیجه کار را تثبیت می‌ کند.

نحوه مراقبت لیفت و لمینت ابرو

توصیه می شود که تا 24 ساعت از زدن آب، مواد و لوازم آرایشی، کرم و روغن در اطراف و یا به ابرو های خود خودداری کنید.

لازم به ذکر است که پس از گذشت این زمان حالت براق بودن ابرو ها به مرور از بين می رود و کاری که نیاز به انجامش دارید این است که با براش مخصوص ابرو، انها را به سمت بالا سوق دهید.

ابرو های لیفت شده شما می تواند از یک تا سه ماه برای شما ماندگاری داشته باشد که باز هم بستگی به مراقبت شما از آنها دارد ولی در این دوره زمانی دیگر نیازی به استفاده از مداد ابرو یا ژل ابرو برای حالت دادن به ابرو ها ندارید و ابرو های شما در عین طبیعی بودن زیبایی خاصی به صورت شما می بخشد و می توانید نهایت لذت را ببرید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : روش انجام لیفت و لمینت ابرو
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری