قیمت لیفت و لمینت ابرو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

قیمت لیفت و لمینت ابرو

قیمت لیفت و لمینت ابرو

یکی از دلایلی که افراد را مشتاق به انجام لیفت و لمینت ابرو می سازد حالت دهی به ابرو های طبیعی خود افراد است. زیرا در دنیای امروزی ابرو های خطی از مد افتاده است و لیفت و لمینت ابرو جایگزین خوبی برای ابرو های خطی شده است. اما سوال اصلی کاربرانی که برای انجام این کار حاضر می شوند قیمت لیفت و لمینت ابرو است در این مقاله درباره آن صحبت می کنیم. لیفت و لمینت ابرو حالتی است که ابرو های فرد را رو به بالا نشان می دهد یا به آن ها شکل می دهد که در این روش ابرو ها پر پشت تر ضخیم تر و حالت بهتری را به خود می گیرند. این روش به ترمیم ابرو نیز کمک می کند زیرا از طریق محلولی که برای لیفت و لمینت ابرو استفاده می شود ابرو ها را نیز ترمیم می کند.

این روش برای کسانی پیشنهاد می شود که همیشه از ریمل ابرو و یا ژل ابرو و یا صابون ابرو برای حالت دهی ابرو های خود استفاده می کنند و یا ابرو های رو به پایین دارند. اما دسته دیگر از افراد از حالت ابروی خود خوششان نمی آید و برای تغییر حالت آن به صورت طبیعی از این روش استفاده می کنند. در این روش کشیدن ابرو ها به سمت بالا توسط محلول ترمیم کننده ارگانیک انجام می شود که ضرر کمتری به ابرو ها وارد می کند. در این روش ابرو های فرد به صورت هاشوری رو به بالا قرار می گیرند و فرم بهتری را به صورت می دهند. این روش فواید و ضرر هایی نیز دارد مانند همه روش ها دیگر. تعیین قیمت در این روش مشخص نیست زیرا با توجه به دستمزد متخصص و همچنین نوع برند استفاده شده نوع محلول اجاره سالن و… ذکر می شود.

قیمت های مختلف در زمینه لیفت و لمینت ابرو به چه چیزی بستگی دارد؟

  • سطح تخصص فردی که برای شما لیفت و لمینت ابرو را انجام می دهد ممکن است فردی برای شروع کار خود و جذب مشتری بیشتر دسمتزد کمتری را دریافت کند اما فردی که تجربه کافی را در این زمینه دارد قیمت بیشتری را دریافت کند.
  • محل قرار گیری سالن در انتخاب قیمت تاثیر دارد زیرا اجاره سالن ها در مناطق بالا گران تر از اجاره سالن در مناطق پایین است و به این دلیل ممکن است قیمت ها با یک دیگر متفاوت باشند.
  • نوع برند استفاده شده قطعا استفاده از برند معتبری که در تمام جهان شناخته شده باشد گران تر از برند متوسط است.
  • نوع ابزار های استفاده شده حین کار تعیین کننده قیمت است زیرا هر چه ابزار ها با کیفیت بالا تری استفاده شود قیمت آنها نیز افزایش پیدا می کند و موجب گران تر شدن آنها می شود.
  • سطح معتبر بودن سالن نیز موثر است زیرا برخی از سالن ها یا کلینیک ها برای راه اندازی اولیه قیمت پایین تری را دریافت می کنند یا آن را با تخفیف به مشتریان اعلام می کنند اما سالنی که در آن محله معتبر است نیازی به جذب مشتری زیادی ندارد زیرا مشتری های همیشگی خود را در آن جا دارد.

لیفت و لمینت ابرو تا چه مدتی دوام دارد؟

یکی دیگر از سوال های کاربرانی که برای انجام لیفت و لمینت ابرو آماده می شوند این است که لیفت و لمینت ابرو تا چه مدت دوام دارد؟

بستگی به نوع محلول استفاده شده برای ابرو دارد و سطح تخصص فردی که برای شما لیفت و لمینت ابرو را به انجام رسانده است. همچنین مراقبت های بعد از انجام کار نیز بی تاثیر نیست اگر مراقبت های کافی سر وقت و منظم انجام نشود از ماندگاری لیفت و لمینت ابرو کم می کند. یکی دیگر از دلایلی که باعث دوام کم و یا زیاد آن می شود سطح رشد ابرو ها است اگر ابرو های فرد به سرعت رشد کند دوام آن کم است ولی اگر رشد ابرو ها کم باشد دوام آن زیاد است. به طور متوسط حدود 45 الی 30 روز ماندگار است. بعد از انجام کار تا 24 ساعت نمی توانید ابرو های خود را بشویید . این دلیل باعث می شود که نتیجه کار فورا بعد از اتمام کار قابل مشاهده نباشد زیرا بعد از شست شو تار های ابرو باز شده و نتیجه مشخص می شود.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : قیمت لیفت و لمینت ابرو
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری