ماندگاری لیفت ابرو با مواد چقدر است؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

ماندگاری لیفت ابرو با مواد چقدر است؟

ماندگاری لیفت ابرو با مواد چقدر است؟

لیفت ابرو یک‌ عمل آرایشی می باشد که تاثیر بسیار زیادی در زیبا شدن چهره ها به خصوص چشم و ابرو می شود. لیفت مژه باعث بالا رفتن مژه ها و پرپشت نشان دادن آن ها می شود. عمل لیفت با روش های مختلفی انجام می شود که رایج ترین آن، لیفت ابرو با مواد در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی می باشد. اما یک سوالی که در ذهن بیشتر افرادی که می خواهند ابروهای خود را لیفت کنند پیش میاید این است که ماندگاری لیفت ابرو چقدر است؟ این مسئله بسیار اهمیت دارد زیرا بسیاری از افراد هنگام لیفت ابرو می خواهند که ماندگاری آن زیاد باشد و زود به زود زمان ترمیم آن ها نرسد. در واقع ماندگاری لیفت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه آن ها را می گوییم.

عوامل موثر در زمان ماندگاری لیفت ابرو

همانطور که گفتیم ماندگاری لیفت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آن، روشی است که با آن ابرو های خود را لیفت می کنید. اما ماندگاری لیفت به غیر از این موارد، به عوامل دیگری هم بستگی دارد. دیگر عامل موثر در این دوام لیفت، جنس پوست شما است.

آخرین عامل موثر در ماندگاری لیفت ابرو هم مراقبت های شما بعد از لیفت می باشد.اگر شما به خوبی بعد از لیفت، نکات مهم را رعایت کنید، دوام عمل لیفت را بیشتر می کنید. اما اگر شما نکات را رعایت نکنید و به خوبی از ابرو های خود مراقبت نکنید، موجب پایین آمدن ماندگاری لیفت ابرو می شود. اهمیت مراقبت شما بعد از لیفت بسیار زیاد می باشد. زیرا در برخی موارد اگر شما به خوبی نکات را رعایت کنید، می تواند ماندگاری لیفت ابرو شما را دائمی کنید.

زمان ماندگاری لیفت ابرو

همانطور که گفتیم ماندگاری لیفت ابرو به عوامل موثری بستگی دارد که یکی از آنها روش انجام لیفت بود. آرایشگر شما در هنگام لیفت به شما این مورد را یادآوری می کند. زیرا هرچه ماندگاری لیفت ابرو شما بیشتر باشد، هزینه انجام آن هم بالا می رود. اما بهتر است بدانید که زمان ماندگاری لیفت ابرو از ۳ ماه شروع می شود و تا ۱ سال هم وجود دارد. هنگامی که عمل لیفت ابرو شما بعد از این زمان از بین برود، نیاز به ترمیم دارد.

در واقع بیشتر مواردی که ما در این مقاله گفتیم را متخصص لیفت قبل از انجام آن به شما یادآوری می کند و حتی روش های انجام دادن نکات را به شما می گوید تا شما آن ها را انجام دهید. پس بهتر است به دنبال یک متخصص لیفت حرفه ای باشید تا این نکات را به بهترین شکل به شما یاد دهد. علاوه بر آن متخصص لیفت حرفه ای از مواد با کیفیت استفاده می کند . کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. این دو عامل هم باعث بالا رفتن زمان ماندگاری لیفت ابرو شما می شود. پس شما نباید به دنبال ارزان ترین جا برای انجام لیفت ابرو باشید. زیرا در صورت ارزان بودن، کیفیت و ماندگاری لیفت هم پایین می آید.

مهم ترین عمل برای بالا بردن ماندگاری

مهم ترین کاری که شما باید لیفت ابرو انجام دهید، خیس نکردن ابروهای خود به مدت ۱ روز بعد از لیفت می باشد. در واقع اگر شما قبل از. این زمان ابروهای خود را خیس کنید و بشویید، ماندگاری و کیفیت لیفت ابرو بسیار پایین می آید. اما شما بعد از گذشت زمان ۲۴ ساعت، می توانید با خیالی آسوده صورت و ابرو های خود را بشویید.

در واقع شما با انجام کارهای دیگر مانند برخی تمرینات و آب رسانی صحیح، به بالا بردن ماندگاری لیفت ابرو خود کمک می کنید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : ماندگاری لیفت ابرو با مواد چقدر است؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری