در لیفت ابرو، از چه نخی استفاده می شود؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

در لیفت ابرو، از چه نخی استفاده می شود؟

در لیفت ابرو، از چه نخی استفاده می شود؟

امروزه داشتن ابروهای پرپشت و بلند جزو معیارهای زیبایی حساب می شود و به نوعی مد محسوب می شود.اما بعضی از بانوان از داشتن ابروهای پرپشت و بلند محروم هستند. ولی این افراد هم می توانند ابروهای پرپشت داشته باشند. راه های مختلفی برای به پست آوردن این ابرو می باشد که یکی از آن ها لیفت می باشد. لیفت ابرو باعث بالا رفتن تارهای ابرو می شود و آن ها را پرپشت تر نشان می دهد. از این رو امروزه بسیاری از بانوان ابروهای خود را لیفت می کنند.

 ولی همین عمل لیفت، انواع مختلفی دارد. یکی از روش های لیفت، با نخ می باشد. لیفت ابرو با نخ امروزه در میان بانوان بسیار رایج است. اما بهتر است بدانید که لیفت ابرو با چه نخی انجام می شود و چه ویژگی هایی دارد. زیرا برخی افراد نمی دانند که در این روش لیفت، از چه نخی استفاده می شود و وارد شدن آن به پوست ضرر دارد یا خیر. به همین علت ما در این مقاله راجب این مدل لیفت ابرو سخن گفته ایم.

زمان احتیاج به لیفت با نخ

بسیاری از بانوان به طور ژنتیکی و ذاتی ابروهای زیبایی دارند. از این رو این افراد نیازی به لیفت ابرو ندارند. ولی برخی از افراد به دلایل مختلفی ابروهای آن ها کم پشت و چروکیده می شود. اگر این افراد به دنبال زیبایی ظاهر خود هستند به دنبال لیفت ابرو با نخ می باشند. اما این افراد به دلایل مختلفی به لیفت نیاز دارند.

بالا رفتن سن، مدل زندگی نادرست، افتادگی پوست صورت، زیاد ماندن در نور خورشید، آلودگی هوا و بسیاری از دلایل دیگری از این قبیل موجب می شود تا ابرو زیبایی خود را از دست دهد. پس اگر شما ذاتا ابروهای زیبایی داشته باشید، بار هم ممکن است به لیفت ابرو با نخ احتیاج داشته باشید.

تاثیر زیبایی لیفت ابرو با نخ

همانطور که گفتیم دلایل بسیار زیادی باعث از بین رفتن زیبایی ابرو ها می شود که به کمک لیفت ابرو با نخ می توان آن ها را ترمیم کرد. در واقع با انجام این روش ابرو ها به سمت بالا کشیده می شوند. اما تنها تاثیر عمل لیفت بر روی ابرو نمی باشد. چون با عمل لیفت افتادگی از بین می رود و چشم افراد درشت تر به نظر می رسد. همچنین چین و چروک اطراف چشم و ابرو با لیفت ابرو با نخ از بین می رود. این گونه شما یا انجام لیفت، ابروها، پوست، چشم ها و در کل ظاهر خود را بسیار زیباتر و جوان تر می کنید.

نخ ها مورد استفاده در لیفت

برای بسیاری از بانوان سوال پیش میاید که برای لیفت ابرو با با نخ، از چه نخی استفاده می شود. در واقع باید بگوییم در این روش، از نخ بخیه استفاده می شود. اما استفاده از این نخ باعث نمی شود تا ابرو ها شکافته شود و با این نخ ها دوخته شوند. در واقع این نخ ها با سوزن های بسیار ظریفی وارد پوست می شوند.

این نخ ها به دلیل آنکه از جنس پرولن و پروپیلن هستند یک رشته ای حساب می شوند. همچنین به دلیل آنکه این نخ ها وارد پوست می شوند، باید از جنسی باشند که با پوست سازگار باشد و به آن آسیب نرساند. به همین دلیل این نخ مدل pdo ساخته شده است و مدتی بعد از انجام لیفت، جذب پوست انسان می شود. اما باید تا حد امکان از نخی استفاده شود که دیر در پوست افراد جذب شود. زیرا هنگامی  که نخ کامل جذب پوست شما شود، نشان می دهد که زمان ترمیم لیفت شما فرا رسیده است. بعد از آنکه نخ ها جذب شوند تاثیر لیفت از بین می رود و دوباره پوست شما حالت افتادگی می گیرد.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : در لیفت ابرو، از چه نخی استفاده می شود؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری