لیفت ابرو با بوتاکس

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

لیفت ابرو با بوتاکس

لیفت ابرو با بوتاکس

یکی از عناصری که در زیبایی چهره نقش زیادی دارد ابرو است و به عنوان مهم ترین عنصر در زیبایی چهره شناخته می شود. ابرو نه تنها با پر پشت بودن بلکه با تغییرحالت هایی مانند: قوس ابرو و پهنای ابرو نیز موجب تغییر زیادی در زیبایی چهره می شود. بسیاری از بانوان بنا به این دلایل دست به انجام تتو میزنند برخی از افراد معتقدند که تتو درد ندارد و برخی دیگر برعکس آن را بیان می کنند که تتوی ابرو همراه با درد است. یکی دیگر از روش های طبیعی که کمک به حالت گیری بهتر ابرو می کند لیفت ابرو است. لیفت ابرو روش طبیعی است که با استفاده از محلول های ترمیم کننده باعث ترمیم ریشه های ابرو می شود و باعث باز شدن تار های ابرو از یک دیگر شده همین امر باعث شده تا ابرو ها پر پشت تر و ضخیم تر دیده بشوند. در دنیای امروزی روشی دیگر برای لیفت ابرو آمده است به نام لیفت ابرو با بوتاکس یکی دیگر از روش ها است. بوتاکس که توسط ماده ایی به عضله های بین ابرو و یا عضله های هدف تزریق می شود و توسط آن ماده عضله هدف به حالت فلج در می آید در این حالت ماده ایی به تارهای خود ابرو برخورد نمی کند بلکه با عضله های ابرو در حال برخورد است. در بوتاکس انواع موادی وجود دارد که به نوعی عضله را فلج می کند و باعث حالت گیری خود ابرو ها شده ممکن است ابرو ها را به سمت بالا ببرد و فرم صورت را عوض کند این شکل های مورد نظر طبق عضله هایی که مورد هدف قرار می گیرد توسط متخصصان بررسی و بوتاکس تزریق می شود تا به شکل دلخواه ابرو دست پیدا کنید.

نوع عملکرد و اثر بوتاکس در لیفت ابرو

در زبان ساده بوتاکس نوعی سم بوتولینوم است که به عضله های هدفی که در جاهای مختلف صورت است ترزیق می شود. این سم عضله را فلج می کند اما در روش های مختلفی به عنوان ماده ی زیبایی شناخته شده که باعث باز شدن چین و چروک ها نیز می شود. همچنین برخی از افراد برای ماندگاری بیشتر لیفت ابرو خود از لیفت ابرو با بوتاکس استفاده می کنند. زیرا بوتاکس بنا به تعداد دفعات انجام شده سه الی شش ماه ماندگار است. این سم در برند های مختلفی تولید و به دست متخصصین و دکتران زیبایی رسانده می شود. از این سم برای زیبایی اعضای مختلف صورت استفاده می کنند. چند ماه بعد از تزریق ماده ی سمی اثر آن از بین می رود و نیاز به ترمیم مجدد دارد.

اثرات مختلف بوتاکس برای ابرو

  • باز شدن چین و چروک های مختلف بر روی ابرو یکی از این اثرات است. با بالا رفتن سن افراد چین و چروک های مختلفی روی سطح صورت آنها دیده می شود که برخی از افراد برای از بین بردن آن چین چروک ها از بوتاکس بر روی ناحیه های مختلف صورت خود استفاده می کنند.
  • یکی دیگر از اثرات بوتاکس لیفت ابرو به همراه بوتاکس است. این عمل می تواند مانع پایین آمدن عضله های ابرو شود و با فلج کردن آنها مدت بیشتری عضلات ابرو را به سمت بالا نگه دارد.
  • از بین بردن خطوط اخم که در صورت اغلب افراد مشاهده می شود یکی دیگر از اثرات بوتاکس است. در اغلب افراد به دلیل استفاده زیاد از عضلات پیشانی به ویژه در هنگام صحبت کردن این عضلات به مراتب زمانی به شکل دیگر در می آیند در این موارد می توان از بوتاکس برای فلح کردن عضلات استفاده کرد و آن ها را به شکل اولیه خود در آورد.

مواردی که باید در بوتاکس و لیفت ابرو رعایت شود:

  • چین چروک های صورت افراد در مناطق مختلفی رخ داده است حتما باید برای بررسی ناحیه دقیق بوتاکس به متخصص مرتجعه کنید.
  • به محل هایی که معتبر هستند مراجعه کنید و قبل از انجام کار حتما از کار متخصص ها در زمینه لیفت ابرو با بوتاکس مطمعن شوید.
  • بعد از انجام بوتاکس حمام نروید. زیرا ممکن است باعث تکان خورد ماده سمی در صورت شود و عضله ی دیگر فلج گردد.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : لیفت ابرو با بوتاکس
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری