تفاوت لیفت و لمینت ابرو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

تفاوت لیفت و لمینت ابرو

تفاوت لیفت و لمینت ابرو

در دنیای امروز همه افراد دنبال راهکار های طبیعی برای نشان دادن زیبایی چهره خود هستند. با پیشرفت علم این راه کار ها روز به روز بیشتر و به افرادی که در چهره خود کمبودی دارند کمک می کند. برخی از افراد برای جبران کم پشتی موهایی در صورت خود همچون: ابرو و مژه دنبال راه هایی مانند لیفت ابرو و لیفت مژه می روند که باعث ترمیم  و رشد موهای خود افراد نیز می شود. لیفت ابرو روشی طبیعی است که با استفاده از محلول های طبیعی و ترمیم کننده باعث حالت دهی ابرو می شود و حالتی بهتر به ابرو می دهد همچنین ابرو ها را ضخیم تر نشان می دهد به دلیل بازشدن تار های ابرو از هم دیگر آنها ضخیم تر دیده می شوند. روشی که باعث تغییر حالت توسط مواد های طبیعی مانند کراتینه روی ابرو ها انجام می شود را لیفت و لمینت ابرو می نامند. در این روش به دلیل طبیعی بودن محلول های استفاده شده ابرو ها نیز ترمیم می شوند و کمترین آسیب را روی آنها وارد می شود. همچنین برای افرادی که موهای مژه و ابرو های خود را طی فرآیندی مانند بیماری و یا … از دست داده اند این روش پیشنهاد می شود. اما برخی از افراد برای حالت دار نشان دادن ابرو های خود از مداد و یا تتو و یا هاشور کردن ابرو ها اقدام می کنند به این دسته از افراد نیز لیفت و لمینت ابرو پیشنهاد می شود. در این روش می توان با خیالی راحت تر به سمت آن رفت و از انجام شدن کار بدون درد مطمعن بود. اما در برخی از افراد هزینه نیز مهم است و حرف اول را برای آنها می زند در این زمینه نیز می توان گفت بستگی به محلی که برای لیفت و لمینت ابرو انتخاب می شود باید عوامل موثر بر آن را بررسی کرد و بعد تصمیم گرفت اما پیشنهاد می شود برای انجام کار نزد یک متخصص بروید تا کار بهتر و آسیب کمتری را نیز ببینید همچنین برای انتخاب محل انجام کار محلی را انتخاب کنید که معتبر و مورد تایید باشد تا حداقل چند نفر قبل از شما به آن جا برای انجام کار سر زده باشند.

لیفت و لمینت ابرو برای چه دسته از افراد پیشنهاد می شود؟

  • برای افرادی که وقت کافی برای به حالت در آوردن ابرو های خود ندارند و یا شاغل هستند و مجبورند هر روز بیرون از خانه باشند.
  • برای افرادی که همیشه از مداد ابرو برای به حالت در آوردن ابرو های خود استفاده می کنند همانطور که می دانید استفاده بیش از حد از مداد ابرو باعث ریزش آنها و سسست شدن پایه ابرو می شود.
  • برای افرادی که طی بیماری ها مختلف همچون سرطان ابرو های خود را از دست داده اند.
  • این روش به افرادی که می دانند ابرو های حالت دار بیشتر به چهره آنها می آید پیشنهاد می شود.
  • همچنین این روش به افرادی که دارای ابروهای کم پشت و نازک هستند نیز پیشنهاد می شود و به دلیل محلول ترمیم کننده ایی در لیفت و لمینت ابرو از آن استفاده می کنند باعث قوی تر شدن ریشه ابرو نیز می شود.

ماندگاری لیفت و لمینت ابرو چقدر است؟

ماندگاری لیفت و لمینت ابرو بستگی به نوع مراقبت های بعد از انجام کار و همچنین نوع مواد استفاده شده در انجام کار و سطح تخصص فردی که برای شما کار را نجام داده است. اما به حدودا لیفت و لمینت ابرو می تواند بین یک تا دو ماه روی ابرو های افراد مختلف ماندگار باشد. همچنین دقت کنید بعد از انجام کار به هیچ عنوان تا 24 ساعت به ابرو ها خود آب نزنید و از کرم های چرب و سنگین استفاده نکنید بعد از لیفت و لمینت کردن ابرو های خود ترجیحا از مداد های ابرو نیز استفاده نکنید زیرا این روش به خودی خود حالتی به ابرو های افراد می دهد و استفاده از مداد ابرو در این روش پیشنهاد نمی شود. همچنین از مواد هایی با برند های معتبر و کیفیت بالا برای انجام کار خود استفاده کنید و اگر می دانید سطح تخصص شما برای لیفت و لمینت ابرو کافی نیست اقدام به انجام کار در منزل نفرمایید و از انجام کار خودداری کنید.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : تفاوت لیفت و لمینت ابرو
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری